Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2010, 21:52
Verwijderd
Ik vind het juist heel erg fijn om me te vernevelen. En ik drink het ook niet altijd omdat ik het zo lekker vind.

Zoals een cabaretier waarvan ik niet meer hoe hij heet zei:

"We don't drink because we like the táste of it! We drink because we HAVE to!"

En zo is het.
Advertentie
Verwijderd
Ik erger mij aan weerkaarten, echt NOOIT staat de temp in zuid holland aangegeven. Wel in NH, Utrecht en zeeland. Maar nooit zuid holland
Verwijderd
Citaat:
Dat is nooit bewezen. Een wijntje is niet ongezond te noemen maar echt iets goeds doet het verder voor je lichaam volgens mij niet.
Je volgt de wetenschappelijke literatuur op de voet?
Verwijderd
Citaat:
Ik erger mij aan weerkaarten, echt NOOIT staat de temp in zuid holland aangegeven. Wel in NH, Utrecht en zeeland. Maar nooit zuid holland
Huh ja, dat klopt. Wat gek eigenlijk, daar wonen zoveel mensen.
Oud 16-10-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Dat is nooit bewezen. Een wijntje is niet ongezond te noemen maar echt iets goeds doet het verder voor je lichaam volgens mij niet.
Jawel hoor, 2 glazen rode wijn per dag is het advies.
Oud 16-10-2010, 21:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is gewoon dat ik het vreemd vind om mezelf te vernevelen. En muziek en mooie kleren hebben geen/bijna geen nadelige effecten. Alcohol wel. Ik hoef het gewoon niet en vind het een heel naar idee om mezelf te vernevelen.
Alcohol heeft op zich geen negatieve gevolgen, alleen als je er teveel van gebruikt, maar nogmaals, dat geldt voor alles.
En je wordt niet direct verneveld na een glaasje, ook niet als je nog nooit hebt gedronken.
Oud 16-10-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind van wel. Het is zelfs lekkerder dan lentebok, want het is vaak iets minder zoet.
Ik las er vanmiddag iets over in de cinema. Iets met caramel?
Wil het wel een keer proeven.
Oud 16-10-2010, 21:56
Verwijderd
En nu gooi ik GVD een hele sloot bier over m'n bed heen
Oud 16-10-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Alcohol heeft op zich geen negatieve gevolgen, alleen als je er teveel van gebruikt, maar nogmaals, dat geldt voor alles.
En je wordt niet direct verneveld na een glaasje, ook niet als je nog nooit hebt gedronken.
Alleen als je over de schreef gaat maar kijk dat geld ook voor kleding als ik teveel kleding koop heeft dat ook negatieve gevolgen.
Oud 16-10-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nom bier.
Oud 16-10-2010, 21:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat ik me afvraag: Als ik moslim was geweest en daarom niet zou drinken, had ik het dan ook moeten verdedigen?
Je hoeft niets te verdedigen, ik snap het gewoon niet zo goed.
Oud 16-10-2010, 21:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit bij m'n ouders thuis aan de whiskey en naar 'het beste idee van Nederland' te kijken.

Egon naamzoek: wat is een lekkere en betaalbare whisk(e)y?
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:

Over het algemeen leven mensen die een glas wijn per dag drinken trouwens veel langer dan geheelonthouders, maar ik weet niet welke kant dat verband op werkt.
Ja, weet ik. Maar ik heb er geen behoefte aan. Op een terras of in een kroeg ofzo drink ik net zo lief kvas of thee of sinaasappelsap en thuis zijn dat soort dingen ook goed. En nu zeker. Ik zou mijn ouders erg kwetsen als ik voor mijn achttiende zou drinken, denk ik .
Oud 16-10-2010, 22:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
www.thefuckingweather.com
Oud 16-10-2010, 22:02
Verwijderd
Die gaat in mijn favorieten . Thanks, dat maakt mijn avond goed
Verwijderd
ik krijg op mijn postcode 65, en dat is omgerekend volgens elmer 18 graden dus dat klopt niet helemaal
Verwijderd
Haha dat Gordon Ramsaytopic mondt gewoon uit in een bloedserieuze discussie of die beste man al dan niet een kneus is
Oud 16-10-2010, 22:03
Verwijderd
oh wacht via stad kom ik er wel achter, maar ik ga dat niet iedere keer omrekenen.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, weet ik. Maar ik heb er geen behoefte aan. Op een terras of in een kroeg ofzo drink ik net zo lief kvas of thee of sinaasappelsap en thuis zijn dat soort dingen ook goed. En nu zeker. Ik zou mijn ouders erg kwetsen als ik voor mijn achttiende zou drinken, denk ik .
Ja, ik wil je ook geen alcohol door de strot dwingen, maar ik vind het raar dat je nu al zegt dat je ook na je achttiende niet zou drinken.

En wat betreft geen behoefte: je zou ook geen behoefte hebben aan literatuur als je nooit gelezen had. Het is gewoon zo'n gemakkelijk verkrijgbaar middel, dat zoveel genot kan opleveren, zonder dat het direct negatieve gevolgen heeft.
Verwijderd
oh hehe je kan ook graden kiezen nou leuke site!
Verwijderd
Citaat:
oh wacht via stad kom ik er wel achter, maar ik ga dat niet iedere keer omrekenen.
'i want fucking celcius!'
Oud 16-10-2010, 22:04
Verwijderd
Volgens die site is het 30 gr fucking celsius in Zwolle, Louisiana!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik krijg op mijn postcode 65, en dat is omgerekend volgens elmer 18 graden dus dat klopt niet helemaal
http://www.thefuckingweather.com/?zi...ed&CELSIUS=yes
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook aanklikken dat je fucking celsius wil!
Verwijderd
oh hallo spuit 11
Oud 16-10-2010, 22:05
Verwijderd
jaja ik heb het al!
Verwijderd
Zwolle is een dorp (town) in de staat Louisiana in de Verenigde Staten van Amerika, genoemd naar de stad Zwolle in de Nederlandse provincie Overijssel.

Kijk aan, een mens leert nog eens wat
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook aanklikken dat je fucking celsius wil!
Ik werd vrolijker van de temperatuur in Fahrenreit toen ik nog dacht dat het Celsius was, geloof ik
Verwijderd
ik ga slapen, morgen vroeg op, ik ga naar ballorig, lekker spelen op de trampoline en door tunnels heen kruipen met sammie
Oud 16-10-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
ik ga slapen, morgen vroeg op, ik ga naar ballorig, lekker spelen op de trampoline en door tunnels heen kruipen met sammie
oh ik hoor goede dingen over ballorig veel plezier morgen
Oud 16-10-2010, 22:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hebben jullie op het linkje onderaan geklikt?
Oud 16-10-2010, 22:07
Verwijderd
Ik voel aan dat er nog eens huwelijken gaan komen tussen kinderen van forumstelletjes, want die zijn opgegroeid met meets en komen elkaar daar tegen enzo <3
Oud 16-10-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
oh ik hoor goede dingen over ballorig veel plezier morgen
nog een jaartje en dan kan jij ook! en thnx.
Oud 16-10-2010, 22:09
Verwijderd
Het is al elf uur! Welterusten lieve forumertjes, ik ga slapen.
Oud 16-10-2010, 22:09
Verwijderd
Nu heb ik wel genoeg van dat stomme wijkfeest, wat een kutmuziek
Oud 16-10-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie op het linkje onderaan geklikt?
Ja en ik raak er van in de warrr
Oud 16-10-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Nu heb ik wel genoeg van dat stomme wijkfeest, wat een kutmuziek
Naar een betere wijk verhuizen!
Oud 16-10-2010, 22:12
Verwijderd
Ik heb nu geen schoon beddegoed. Zal ik een nachtje op mijn matras + kale dekbed slapen, of m'n andere beddengoed, die niet per se vies is, maar wel in de was moet er omheen doen?
Oud 16-10-2010, 22:16
Verwijderd
Chatrouletten word steeds leuker.
Oud 16-10-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu geen schoon beddegoed. Zal ik een nachtje op mijn matras + kale dekbed slapen, of m'n andere beddengoed, die niet per se vies is, maar wel in de was moet er omheen doen?
Andere beddengoed, slaapt gewoon fijner, vind ik. Zo'n kale deken voelt koud.
Oud 16-10-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Agree. en een matras zonder laken is .. just wrong
Oud 16-10-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen zin om dat er weer helemaal omheen te doen en morgen er weer af te halen voor de schone. Dus ik slaap wel een nachtje iets minder lekker.
Oud 16-10-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ik voel aan dat er nog eens huwelijken gaan komen tussen kinderen van forumstelletjes, want die zijn opgegroeid met meets en komen elkaar daar tegen enzo <3
Jaaaaa . <3
Ik zou mijn kind zulke sites verbieden.
Oud 16-10-2010, 22:18
Verwijderd
Moet ik er maar geen bier overheen gooien hoor.
Oud 16-10-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen zin om dat er weer helemaal omheen te doen en morgen er weer af te halen voor de schone. Dus ik slaap wel een nachtje iets minder lekker.
Je kunt ook het overtrek onder het dekbed leggen en er dan aan de bovenkant een stukje overheen slaan. Lig je toch onder een overtrek en dekbed, zonder dat je het helemaal op hoeft te maken
Oud 16-10-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Zwolle is een dorp (town) in de staat Louisiana in de Verenigde Staten van Amerika, genoemd naar de stad Zwolle in de Nederlandse provincie Overijssel.

Kijk aan, een mens leert nog eens wat
Het heeft zelfs een college geloof ik
Oud 16-10-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Het heeft zelfs een college geloof ik
Het heeft nog geen 2000 inwoners...
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook het overtrek onder het dekbed leggen en er dan aan de bovenkant een stukje overheen slaan. Lig je toch onder een overtrek en dekbed, zonder dat je het helemaal op hoeft te maken
Mja, maar dat werkt echt niet bij mij, daar slaap ik veel te wild voor
Dan ligt het binnen 10 minuten overhoop.
Dus ik doe het wel even op de paupermanier.
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je dan met het beddengoed gedaan dat er omheen zat?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten