| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik wil deze debiele actie ook nog even met jullie delen. Gisteren ging ik op het werk voordoen aan een nieuweling hoe je een snijmachine moest schoonmaken. ´Kijk, zo met moet je het doen en hier moet je niet te dicht met je vinger langsgaan.´ En ik maar opscheppen dat ik nog nooit in mijn vingers had gesneden. En ja hoor, ik snij in mijn vinger.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gevaarlijke opmerking ook om te zeggen dat het jou nog nooit overkomen is ![]() Waar werk je? |
|
|
|
||
|
Citaat:
. Ja ik vind het ook echt supergaaf. Ik was er al voor aan het sparen, maar nu krijg ik het gewoon van mijn papa en mama ^.^ Ik had nog niet veel hoor, wat ontbijtbordjes, melkbekers en mokjes geloof ik. En een bewaarblik.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je woont op je zelf bij je zus toch? Dan is een servies ook wel een mooi cadeau en dan kan je dat geld nu lekker op zij gaan zetten. Echt super lief van je ouders dat ze je dat geven. |
|
|
|
||
|
Citaat:
. Mijn mamma en ik hebben net uitgezocht wat er allemaal van is en een lijst gemaakt van wat er allemaal gekocht moet worden.
|
|
|
Verwijderd
|
Wat een leuk servies, ik vind die koeien erop echt heel leuk. Een beetje ouwelijk maar echt met een grote knipoog. Dat vind ik trouwens ook wel een achterlijk goed idee om te vragen.
Wij hebben allemaal verschillende dingen qua servies. Een mooie servies kast of kabinet zou ik nog mooier vinden maar dat is een beetje prijzig.
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Wij zijn sinds kort mijn moeders trouwservies aan het gebruiken. Voorheen werd het alleen met kerst en pasen enzo gebruikt. Het is heel mooi porselein met een heel fijn geschilderd groen bloemenpatroontje op de rand <3.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|