Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ja en ik heb 'm nog omdat ik geen dingen weg kan gooien. Weggeven heb ik dan weer geen problemen mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.gratisoptehalen.nl/advertentie.php?id=82803 hier nog een oude : http://www.gratisoptehalen.nl/advertentie.php?id=82501 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: dat verklaart ook deels waarom vrouwen vaker belangst hebben dan mannen, vrouwen letten gemiddeld meer op de lichaamstaal van hun gesprekspartner. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn kamer nu is boven een café vol met gestoorde mensen en kettingrokers. Al mijn kleren stinken permanent naar rook zonder dat ik zelf rook. Ik had wel twee leuke huisgenoten daar maar de keuken was een gevaar voor de gezondheid. Mijn kamer was 11 vierkante meter, misschien zelfs 10 en compleet volgepropt met boeken en tekenmateriaal. Dat viel in het begin nog wel mee maar later ging de boel goed woekeren. Nu heb ik een heel erg grote kamer in een heel bizar huis met heel veel trappen, rare kamertjes en kastjes en kistjes en zoldertjes en zelfs kamertjes ín zoldertjes (een soort zwarte kubus op een zolder, heel bizar) De garage alleen al is net zo groot als heel mijn vorige huis. Het is een oude boerderij, in het centrum. Twee minuten naast mijn stamkroeg en naast een leuk literair café genaamd het hijgend hert. Mijn kamer zit aan de achterkant en is dus lekker rustig. Hij is erg groot, er zit een wasbak gedeelte keuken gedeelte in, erg oud, donker, grote ramen en een deur naar de tuin. En er zit een trap in naar een soort zoldertje / kamertje, ook van mij. Ongeveer 13 vierkante meter en dat wordt nu gebruikt als atelier en dat zal ik ook wel gaan doen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Het doet me een beetje denken aan mijn zus haar huis. Die huurt een anti-kraakpand, een gedeelte van een hele oude boerderij uit 1890 (hij is in dat jaartal voor het laatst grondig verbouwd). Dat is ook een vreselijke oude zooi met balken enzo
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|