Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2010, 12:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, bellen met een ander, gewoon voor de leuk, vind ik ook prima, maar om dingetjes te regelen toch iets minder... terwijl het eigenlijk geen fuck voorstelt. Ik denk altijd dat mailen dan fijner is, omdat je dan je woorden zo zit af te wegen, maar dat is juist vaak net stom eraan. Aan de telefoon kan ik altijd prima communiceren, dus eigenlijk is er helemaal geen probleem. Om een lang verhaal kort te maken
ik heb juist het tegenovergestelde; bellen om te babbelen vind ik vreselijk omdat ik dan altijd snel afgeleid ben; gewoon bellen om iets te regelen ofzo vind ik dan weer prima.
Oud 18-10-2010, 12:21
Verwijderd
Oh ik ga 12 november naar die intens slechte nieuwe horrorfilm over Sinterklaas
Oud 18-10-2010, 12:22
Carn
Carn is offline
Belangrijk: Wie in Utrecht heeft een oude kleuren-TV (geen breedbeeld) staan die weg kan voor weinig?
Oud 18-10-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Belangrijk: Wie in Utrecht heeft een oude kleuren-TV (geen breedbeeld) staan die weg kan voor weinig?
ik, een kleintje. Hij moet alleen even met een levensgevaarlijke trap van zolder worden gehaald.
Oud 18-10-2010, 12:23
Carn
Carn is offline
meer info plz
Oud 18-10-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
ik heb juist het tegenovergestelde; bellen om te babbelen vind ik vreselijk omdat ik dan altijd snel afgeleid ben; gewoon bellen om iets te regelen ofzo vind ik dan weer prima.
Ja, nou ja, bij dat eerste hangt het er ook wel heel sterk vanaf wie de andere persoon aan de lijn is, als mijn beste vriendin weer hele klaagverhalen op loopt te hangen over al haar kwaaltjes, ben ik inderdaad ook snel afgeleid. En even red je het dan nog wel met af en toe 'mhm' of 'ja, precies' maar als ze dan ineens een vraag aan je stelt, merk je op dat je eigenlijk al een hele tijd niet meer aan het luisteren bent
Oud 18-10-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
wat is dat toch met die belangst? veel 'anoniemer' kun je iemand niet spreken
E-mail!
Oud 18-10-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:

Ik ga vanavond naar The American, heuy
Verwijderd
Citaat:
meer info plz
Eh, wat wil je weten? Het is zo'n kleine kleurtentv, werkt nog prima, heb 'm echt al sinds ik 12 was en een tv op m'n kamer kreeg van Grundig oid.

Oh ja en ik heb 'm nog omdat ik geen dingen weg kan gooien. Weggeven heb ik dan weer geen problemen mee
Verwijderd
oke ik werd nog een keer gebeld en heb gelijk mijn email adres gecheckt donderdag krijg ik de SLEUTEL UHU UHUHUHUHUH
Verwijderd
Citaat:
ik heb juist het tegenovergestelde; bellen om te babbelen vind ik vreselijk omdat ik dan altijd snel afgeleid ben een penis heb; gewoon bellen om iets te regelen ofzo vind ik dan weer prima.
fixed
freezer
freezer is offline
goedemiddag!!
Oud 18-10-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
oke ik werd nog een keer gebeld en heb gelijk mijn email adres gecheckt donderdag krijg ik de SLEUTEL UHU UHUHUHUHUH
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eh, wat wil je weten? Het is zo'n kleine kleurtentv, werkt nog prima, heb 'm echt al sinds ik 12 was en een tv op m'n kamer kreeg van Grundig oid.
we gaan een oude nintendo kado geven aan een collega, dus we zoeken nog een bijpassende TV maar ik zet je op de shortlist!
Carn
Carn is offline
Citaat:
fixed
true story.
Verwijderd
Citaat:
het is wel een kleintje.
http://www.gratisoptehalen.nl/advertentie.php?id=82803

hier nog een oude :
http://www.gratisoptehalen.nl/advertentie.php?id=82501
Oud 18-10-2010, 12:27
Miekje*
Miekje* is offline
Egon, kun je nog een keer vertellen wat de verschillen zijn tussen je kamer nu en je nieuwe? Ik ben nieuwsgierig en te lui om het terug te zoeken .
freezer
freezer is offline

Hierdoor heb ik het forum half verlaten
Verwijderd
Citaat:
we gaan een oude nintendo kado geven aan een collega, dus we zoeken nog een bijpassende TV maar ik zet je op de shortlist!
Prima
Oud 18-10-2010, 12:29
Miekje*
Miekje* is offline
Door het laat je horen-topic heb ik nu heel erg trek in krentenbrood .
Verwijderd
Citaat:
wat is dat toch met die belangst? veel 'anoniemer' kun je iemand niet spreken
Het probleem is juist dat het er zo tussenin hangt je mist aan de ene kant de feedback die je haalt uit lichaamstaal als je gewoon tegenover elkaar staat, en aan de andere kant de tijd die je hebt om over je formulering na te denken als je schrijft of e-mailt.

edit: dat verklaart ook deels waarom vrouwen vaker belangst hebben dan mannen, vrouwen letten gemiddeld meer op de lichaamstaal van hun gesprekspartner.
Verwijderd
Citaat:
Ik lees krentenbrood nu zelfs als kedentenbedood
Oud 18-10-2010, 12:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik lees krentenbrood nu zelfs als kedentenbedood
Dat is wel heel erg.
Oud 18-10-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
ik ook!
Oud 18-10-2010, 12:31
Verwijderd
@ kedentenbedootje.
Verwijderd
Ik heb krentebollen <3
Verwijderd
Citaat:

Ik ga vanavond naar The American, heuy

Ik heb er nog echt zin in ook Eigenlijk was het een Harry date, maar Harry is er dan nog niet, dus dit is het (prima) alternatief
Verwijderd
Ow shit, boerenkool met rookworst.
Oud 18-10-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb krentebollen <3
kedentebollen
freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik heb krentebollen <3
Met boter !!
Verwijderd
Citaat:
hihi ik ook!
Oud 18-10-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:

Ik heb er nog echt zin in ook Eigenlijk was het een Harry date, maar Harry is er dan nog niet, dus dit is het (prima) alternatief
Mijn oom vertelde dat Huub in de Quote had gezegd dat hij voor 5000 euro per draaidag zijn bed niet uitkomt. Daar word ik dus echt boos van. Ja, die subsidies zitten echt krom in elkaar. Come on, in een gesubsidieerde wereld, 5000 euro per dag, wat een arrogantie ook echt
Oud 18-10-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Egon, kun je nog een keer vertellen wat de verschillen zijn tussen je kamer nu en je nieuwe? Ik ben nieuwsgierig en te lui om het terug te zoeken .
met liefde!
mijn kamer nu is boven een café vol met gestoorde mensen en kettingrokers. Al mijn kleren stinken permanent naar rook zonder dat ik zelf rook. Ik had wel twee leuke huisgenoten daar maar de keuken was een gevaar voor de gezondheid. Mijn kamer was 11 vierkante meter, misschien zelfs 10 en compleet volgepropt met boeken en tekenmateriaal. Dat viel in het begin nog wel mee maar later ging de boel goed woekeren.

Nu heb ik een heel erg grote kamer in een heel bizar huis met heel veel trappen, rare kamertjes en kastjes en kistjes en zoldertjes en zelfs kamertjes ín zoldertjes (een soort zwarte kubus op een zolder, heel bizar) De garage alleen al is net zo groot als heel mijn vorige huis. Het is een oude boerderij, in het centrum. Twee minuten naast mijn stamkroeg en naast een leuk literair café genaamd het hijgend hert. Mijn kamer zit aan de achterkant en is dus lekker rustig. Hij is erg groot, er zit een wasbak gedeelte keuken gedeelte in, erg oud, donker, grote ramen en een deur naar de tuin. En er zit een trap in naar een soort zoldertje / kamertje, ook van mij. Ongeveer 13 vierkante meter en dat wordt nu gebruikt als atelier en dat zal ik ook wel gaan doen.
Oud 18-10-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
dit. maar dan niet omdat ik snel afgeleid ben maar gewoon. omdat het vreselijk is.
Citaat:
die wil ik ook zien ja, lijkt me wel grappig
Oud 18-10-2010, 12:34
Verwijderd
Het huis van je nieuwe kamer klinkt als iets uit een kinderboek
Oud 18-10-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, inderdaad! <3
Oud 18-10-2010, 12:35
Verwijderd
Ik bel trouwens eigenlijk nooit met 'babbelen' als doel. Maar soms bel je om iets te vertellen ofzo, en dan wordt het een lang telefoongesprek, omdat dat nu eenmaal gebeurt.
Oud 18-10-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
met liefde!
mijn kamer nu is boven een café vol met gestoorde mensen en kettingrokers. Al mijn kleren stinken permanent naar rook zonder dat ik zelf rook. Ik had wel twee leuke huisgenoten daar maar de keuken was een gevaar voor de gezondheid. Mijn kamer was 11 vierkante meter, misschien zelfs 10 en compleet volgepropt met boeken en tekenmateriaal. Dat viel in het begin nog wel mee maar later ging de boel goed woekeren.

Nu heb ik een heel erg grote kamer in een heel bizar huis met heel veel trappen, rare kamertjes en kastjes en kistjes en zoldertjes en zelfs kamertjes ín zoldertjes (een soort zwarte kubus op een zolder, heel bizar) De garage alleen al is net zo groot als heel mijn vorige huis. Het is een oude boerderij, in het centrum. Twee minuten naast mijn stamkroeg en naast een leuk literair café genaamd het hijgend hert. Mijn kamer zit aan de achterkant en is dus lekker rustig. Hij is erg groot, er zit een wasbak gedeelte keuken gedeelte in, erg oud, donker, grote ramen en een deur naar de tuin. En er zit een trap in naar een soort zoldertje / kamertje, ook van mij. Ongeveer 13 vierkante meter en dat wordt nu gebruikt als atelier en dat zal ik ook wel gaan doen.
ow ik kom eens hallo zeggen in je kamertjeshuis
Oud 18-10-2010, 12:36
Verwijderd
Klinkt inderdaad echt super, Egon
Oud 18-10-2010, 12:37
Verwijderd
nou ja, ik weet zeker dat jullie bij de foto's gaan doen van 'oh is dit alles, wat een lelijke oude zooi' maar ik hou wel van lelijke oude zooi, zelfs als het een beetje de uitstraling van een kraakpand heeft.
Oud 18-10-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
een heel luguber kinderboek
Oud 18-10-2010, 12:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
met liefde!

Oh wow . Je kamer klinkt als een sprookjeskasteel. Een oud sprookjeskasteel, dat wel .
Oud 18-10-2010, 12:39
freezer
freezer is offline
Citaat:
nou ja, ik weet zeker dat jullie bij de foto's gaan doen van 'oh is dit alles, wat een lelijke oude zooi' maar ik hou wel van lelijke oude zooi, zelfs als het een beetje de uitstraling van een kraakpand heeft.
Ik wil fotos en wel nu!!
Verwijderd
sprookjeskrot hoor ik ga tussen de spinnen wonen. Wel lekker rustig. Mmm
Verwijderd
Citaat:
Ik wil fotos en wel nu!!
helaas jongeman, je moet tot donderdag wachten
Oud 18-10-2010, 12:40
Miekje*
Miekje* is offline
Het doet me een beetje denken aan mijn zus haar huis. Die huurt een anti-kraakpand, een gedeelte van een hele oude boerderij uit 1890 (hij is in dat jaartal voor het laatst grondig verbouwd). Dat is ook een vreselijke oude zooi met balken enzo . Er zit een hele mooie 19e-eeuwse granieten boerenkeuken in met turfkachel waarop je ook je eten kookt. Laat dat nou net het gedeelte zijn waar mijn zus niet in woont .
Oud 18-10-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
met liefde!

vet!
Oud 18-10-2010, 12:41
freezer
freezer is offline
Citaat:
helaas jongeman, je moet tot donderdag wachten
Oud 18-10-2010, 12:41
Verwijderd

oh hij is leuk
Oud 18-10-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
een heel luguber kinderboek
of gewoon een gezellig-eng kinderboek a la roald dahl!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten