Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ja ik kijk er nu al een beetje naar uit dus dat wordt nog wat met 40 weken. Nog maar 9 te gaan! Of minimaal 6, maximaal 11 eigenlijk.
Ben je niet bang?

Ik zou bang zijn jonge. Voor de pijnen, en alles!
Advertentie
Oud 19-10-2010, 15:56
Verwijderd
Jullie raden nooit wat voor toet ik nu eet. (Als voorgerecht ja)
Wederom valt het me tegen. Het is matig. En heel chemisch, net als die appel taart vla.
Oud 19-10-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ben je niet bang?

Ik zou bang zijn jonge. Voor de pijnen, en alles!
Ik ben niet heel doemdenkerig ingesteld, eerder het tegenovergestelde. Ook een beetje dom soms, maar wel zo makkelijk het komt vast wel goed allemaal yadda yadda (zeg ik nu)
Oud 19-10-2010, 16:00
Uice
Uice is offline
Oud 19-10-2010, 16:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jullie raden nooit wat voor toet ik nu eet. (Als voorgerecht ja)
Wederom valt het me tegen. Het is matig. En heel chemisch, net als die appel taart vla.
Stroop wafel pud ding?
Oud 19-10-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Stroop wafel pud ding?
Nee, nieuwe mega uber lekkere blanke speculaas vla toet natuurlijk.
Oud 19-10-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Maar daarna moet je weer?
Ik hoop hierna er vanaf te zijn, voor eeuwig (Het master idee neemt met de dag af, gaat em denk ik niet meer worden)
Misschien nog een jaar niet, afhankelijk van hoe lang ik in Hengelo blijf werken . Maar ik denk dat het bij de huisartsenopleiding wel weer moet. Al is het dan misschien wel nuttiger.
Oud 19-10-2010, 16:03
Uice
Uice is offline
Die lijkt me ook vies.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*fap*
Verwijderd
Citaat:
Die lijkt me ook vies.
Ik had gehoopt op stukjes speculaas, maar er zit gewoon een soort ..speculaasmoes door ;(
Oud 19-10-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet heel doemdenkerig ingesteld, eerder het tegenovergestelde. Ook een beetje dom soms, maar wel zo makkelijk het komt vast wel goed allemaal yadda yadda (zeg ik nu)
*jaloers*
Oud 19-10-2010, 16:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
speculoospasta ofzo?
Oud 19-10-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
speculoospasta ofzo?
nee, dat ziet er nog lekkerder uit zelfs.
Oud 19-10-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even op Google Maps gekeken, en volgens mij is dit het handigst:

Je loopt het station aan de centrumzijde uit en slaat linksaf de westerlaan in. Deze loop je helemaal uit en vervolgens steek je de Nieuwe Veerallee over en loop je de Rieteweg in (Nieuwe Veerallee over en dan iets naar links afbuigen).
Centrumzijde is dus niet de kant op van windesheim maar de andere kant he?
Dat is dus 10 minuten?
Dan red ik het net zeker niet als ik kwart vooer 8 aan kom met de trein?
Oud 19-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee bevallingen gezien die een kwestie waren van ziekenhuis in, uurtje puffen, vijf keer persen, baby. Het komt wel voor!
Oud 19-10-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee bevallingen gezien die een kwestie waren van ziekenhuis in, uurtje puffen, vijf keer persen, baby. Het komt wel voor!
Ja doei, en ik heb over 100 bevallingen gelezen die een drama waren, dus dat weet je toch niet.
Oud 19-10-2010, 16:09
Verwijderd
Ben je weer unbanned LL?

Kan je ons fijn weer vervelen met posts over het proces Wilders, yay.
Oud 19-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ja doei, en ik heb over 100 bevallingen gelezen die een drama waren, dus dat weet je toch niet.
Nee, je weet het niet. En eerlijk gezegd waren die makkelijke bevallingen ook het derde en vierde kindje van die vrouwen. Maar het heeft ook geen zin om je er van te voren zorgen over te maken
Oud 19-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, je weet het niet. En eerlijk gezegd waren die makkelijke bevallingen ook het derde en vierde kindje van die vrouwen. Maar het heeft ook geen zin om je er van te voren zorgen over te maken
Ik heb ook een verhaal gelezen over een vrouw die bij (volgens mij) allebei haar kinderen een supersnelle bevalling had. Bij eentje had ze zelfs haar broek nog aan toen het hoofdje al kwam

Ik denk dat het bij mij heel lang gaat duren, want m'n ongesteldheid wil ook nooit doorkomen. Ik denk dat daar een verband tussenzit. *bijhand doet*
Oud 19-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Centrumzijde is dus niet de kant op van windesheim maar de andere kant he?
Dat is dus 10 minuten?
Dan red ik het net zeker niet als ik kwart vooer 8 aan kom met de trein?
Dat is inderdaad de andere kant ja. Hoe lang je erover doet weet ik niet, ik loop dat stuk nooit.
Oud 19-10-2010, 16:12
Verwijderd
Ik heb anders ook wel eens gehoord dat heel snelle bevallingen meestal ook ultrapijnlijk zijn. Zeg maar de pijn die normaal uitgesmeerd wordt over de 12 uur die een eerste bevalling gemiddeld duurt, allemaal in een paar uurtjes gepropt ;x
Verwijderd
Wat is die Moszkowicz toch een koning
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik had gehoopt op stukjes speculaas, maar er zit gewoon een soort ..speculaasmoes door ;(
Gadverdamme.
Verwijderd
Citaat:
Wat is die Moszkowicz toch een koning
Dit doe je expres toch? TOCH?!
Oud 19-10-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Kan je ons fijn weer vervelen met posts over het proces Wilders, yay.
Je had het moeten zien.
Hij heeft eerst het OM niet ontvankelijk verklaard en daarna de film Fitna en daarna nog een deel uit de aanklacht (aanzetten tot discriminatie/haat op grond van ras)
Oud 19-10-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Dit doe je expres toch? TOCH?!
Expres?
Oud 19-10-2010, 16:14
Uice
Uice is offline
Mijn onderbuurmeisje was laatst aan het bevallen, en op een gegeven moment riep de vroedvrouw 'nog even, nog even' terwijl ze dacht 'nou nou, we hebben toch nog uren voordat het allemaal gebeurd is', maar toen was het hoofd er al zo goed als uit.

Ik denk dat het bij Moz ook niet zo'n drama zal worden, want Moz is wel een bikkel.
Verwijderd
Citaat:
Oei, waarover?
Citaat:
What happens?
Over mijn combinatie-eindexamenklas. Basis en Kader 4.
Verwijderd
Citaat:
Expres?
Verdomme

IK WORD ER GEK VAN! KAP NU EENS OVER DAT PROCES!

Had je m'n post niet gelezen dan?
Oud 19-10-2010, 16:16
Verwijderd
Het langste persgedeelte dat ik zag was bij een vrouw die de verkeerde kant op perste
Oud 19-10-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Het langste persgedeelte dat ik zag was bij een vrouw die de verkeerde kant op perste
Wut? De verkeerde kant op?
Oud 19-10-2010, 16:17
Verwijderd
FB's, willen jullie LL weer bannen als hij weer over het Wildersproces of zijn holmaatje Mosko begint?
Oud 19-10-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Het kwam eruit via haar mond?
Oud 19-10-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn onderbuurmeisje was laatst aan het bevallen, en op een gegeven moment riep de vroedvrouw 'nog even, nog even' terwijl ze dacht 'nou nou, we hebben toch nog uren voordat het allemaal gebeurd is', maar toen was het hoofd er al zo goed als uit.

Ik denk dat het bij Moz ook niet zo'n drama zal worden, want Moz is wel een bikkel.
Kon je dat allemaal horen? Gezellig

Ik voel me gevleid, maar ik ben stiekem best een pieperd hoor ;x
Verwijderd
Je moet toch persen alsof je aan het poepen bent? en dus niet met ingehouden adem en rood, ontploffend hoofd. Of is de verkeerde kant op persen nog wat anders?
Verwijderd
Citaat:
Wut? De verkeerde kant op?
Ja, je kunt die spieren naar beneden&buiten duwen, of naar elkaar toe. De meeste mensen doen het vanzelf goed, het is dezelfde persbeweging die je maakt als je poept. Sommige leren het op zwangerschapscursus ofzo. En sommige moeten het tijdens de bevalling leren

Citaat:
Je moet toch persen alsof je aan het poepen bent? en dus niet met ingehouden adem en rood, ontploffend hoofd. Of is de verkeerde kant op persen nog wat anders?
Nee zij kreeg inderdaad ook een paars hoofd erbij
Oud 19-10-2010, 16:19
Verwijderd
Elke vrouw kan het op een gegeven moment niet meer aan, wat voor bikkel je ook bent. Tenzij je bevallig echt een eitje is natuurlijk.
Oud 19-10-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, je kunt die spieren naar beneden&buiten duwen, of naar elkaar toe. De meeste mensen doen het vanzelf goed, het is dezelfde persbeweging die je maakt als je poept. Sommige leren het op zwangerschapscursus. En sommige moeten het tijdens de bevalling leren
Dus die vrouw was letterlijk te dom om te poepen(bevallen)?
Oud 19-10-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Dus die vrouw was letterlijk te dom om te poepen?(bevallen)
nouja het is meer een kwestie van lichamelijke controle dan intelligentie
Oud 19-10-2010, 16:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kon je dat allemaal horen? Gezellig
Nee, we hebben de bevallingsverhalen na afloop besproken met een kopje thee erbij.
Oud 19-10-2010, 16:21
Verwijderd
Theodoor belt dat hij onderweg is en honger heeft dus ik ga maar eens koken
Oud 19-10-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, we hebben de bevallingsverhalen na afloop besproken met een kopje thee erbij.
Ook gezellig. Hoe is het trouwens met jouw babynichtje met de mooie naam?
Oud 19-10-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Theodoor belt dat hij onderweg is en honger heeft dus ik ga maar eens koken
Wat Hollandsch vroeg!
Oud 19-10-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Wat Hollandsch vroeg!
Bij m'n ouders eten we altijd om half 6. Ik hoop dus ook dat we zo gaan eten, want ik heb gierende honger.
Oud 19-10-2010, 16:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ook gezellig. Hoe is het trouwens met jouw babynichtje met de mooie naam?
Oh, die is al geen baby meer. Ze loopt rond en praat enzo. Laatst had ze mijn moeder aan de telefoon, en zei ze dat ze met blokken aan het spelen was. Mijn moeder vroeg of de blokken mooi waren, en toen zei ze 'ja' en hield ze de telefoon in de richting van de blokken om het te laten zien.
Oud 19-10-2010, 16:27
Verwijderd
Baby's zijn bizar snel geen baby meer. Ik vraag weleens aan m'n moeder "hoe gaat het met de baby van die en die" en dan zegt ze: "ja eh, die is al 2 hoor". :')
Oud 19-10-2010, 16:30
Verwijderd
Jeutje. Die dingen gaan bizar snel idd. Als je ziet wat een kind van 1 al kan! Het is net een mensje. Terwijl een pasgeboren baby nog zo'n larfje is.
Oud 19-10-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Jeutje. Die dingen gaan bizar snel idd. Als je ziet wat een kind van 1 al kan! Het is net een mensje. Terwijl een pasgeboren baby nog zo'n larfje is.
Ook raar als je een baby van 1 maand, en een baby van... 5 maanden ofzo naast elkaar legt. Ze groeien echt als KOOL!
Oud 19-10-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat baby's echt heel erg lang niets konden behalve eten, poepen en slapen. Maar lachen doen ze ook al heel snel en dat is echt heel gezellig <3
Oud 19-10-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat baby's echt heel erg lang niets konden behalve eten, poepen en slapen. Maar lachen doen ze ook al heel snel en dat is echt heel gezellig <3
Ja dat lijkt me zo mooi, als je bébé voor het eerst lacht en die kraaiende schaterlachjes die ze soms doen <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten