Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je meteen heel veel foto's gaat posten zonder dat we iets over je weten, kan dat als vreemd gezien worden, aangezien er in het verleden UC's zijn geweest die hetzelfde deden. Maar goed, post eens wat meer mee in het saai-topic ofzo, dan kunnen we hier weer ontopic.
||
Citaat:
![]() Echter kan ik jullie vertellen dat ik realy ben! ![]() |
![]() |
|
Ik heb m'n haar afgeknipt op m'n 13e geloof ik. Toen werd ik gepest (met een verbastering van mijn naam naar een jongensnaam) en werd ik in winkels ook wel eens voor een jongen aangezien
![]() Maar dat is wel erg offtopic, dus foto's! Ik was heel flauw toen we eigenlijk een groepsfoto moesten maken voor de excursiecommissie ![]() ![]() ![]() Zie dat meisje ook kijken ![]()
Laatst gewijzigd op 20-10-2010 om 12:15. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Nice dames ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik heb even snel wat crappy foto's gemaakt van mijn nieuwe kamer. Er valt nog bijzonder veel op te knappen en alles. Zal nog een keer wat foto's posten van de rest van het huis want het is redelijk vreemd.
![]() hal ![]() de keuken is een soort huis in een huis. Dit is vanuit de keuken. ![]() dit is mijn benedenkamer. Het gaat niet zo goed met de muren maar dat hoop ik een beetje op te knappen. Ha, op deze foto ziet het er echt heel pover uit. ![]() mmm. Jammer dat de rest van het huis een fantastische houten vloer heeft behalve mijn kamer ![]() ![]() onder de trap zit een eigen keukentje. ![]() mijn atelierzoldertje ![]() mijn atelierzoldertje. Verf hier en daar, eigenlijk wil ik een nieuwe vloer er in maar daar heb ik helemaal geen geld voor dus jammer en helaas. |
![]() |
|
|