Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 16:49
Missy
Missy is offline
Ik doe geen jochies van 18 jaar.
Oud 20-10-2010, 16:50
Verwijderd
ik heb zin om even een dutje te doen, maar dan kan ik vannacht vast weer niet slapen.. DILEMMA
Verwijderd
Goedemiddag! wat een weer :verzopenkatje:
Verwijderd
Citaat:
Ik neuk geen kindjes van 18 jaar.
kindjes?
Carn
Carn is offline
Citaat:
me too
nope. nou ja, wat noem je speciaalbier?
Oud 20-10-2010, 16:51
Missy
Missy is offline
Citaat:
kindjes?
Ik heb het al veranderd in jochies.
Carn
Carn is offline
Citaat:
tivoli=heineken=
tivoli = dommelsch/inbev.
Verwijderd
jeetje missy, ik zou er echt geen probleem van maken dat hij 18 is
Oud 20-10-2010, 16:53
Missy
Missy is offline
Volgens mij ben ik de enige die het standpunt heeft. Maar jullie zouden dus serieus interesse hebben in een jongen van 18?
Oud 20-10-2010, 16:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Opzich wel, maar er zijn zoveel dingen die ik al gehad heb, waar hij nog aan moet beginnen. Hij is nu bezig met zijn rijbewijs, heeft vorig jaar zijn diploma behaald en gaat dit jaar voor het eerst studeren, zijn vrienden zijn ook rond de 18/19/20 jaar. Hoewel ik het niet merkte in zijn omgang, ben ik toch bang dat we qua fase in het leven (om het maar even dramatisch te verwoorden) te ver uit elkaar liggen.
lijkt me behoorlijk krom als je mensen 'afvinkt' op dingen die ze hebben en/of doen.
Oud 20-10-2010, 16:55
Missy
Missy is offline
Citaat:
lijkt me behoorlijk krom als je mensen 'afvinkt' op dingen die ze hebben en/of doen.
Nogmaals, ik keur hem niet af op de dingen die ie doet, maar het was meer om te illustreren dat hij nu met andere dingen bezig is, die ik al gehad/gedaan heb, wat ook niet erg is, maar niet mijn eerste voorkeur heeft.

En ach, ik heb pas één avond met hem gestapt dus echt serieus is het niet allemaal. Ik ga nog even studeren!
Oud 20-10-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben ik de enige die het standpunt heeft. Maar jullie zouden dus serieus interesse hebben in een jongen van 18?
Ik zou geen interesse hebben in een jongen van achttien hoor, maar het leeftijdsverschil vind ik nog niet zo dramatisch.

Laatst gewijzigd op 20-10-2010 om 17:16.
Oud 20-10-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
nu niet heel erg maar ja als hij heel leuk is en 18 jaar dan zou ik hem daar niet om afwijzen eigenlijk
misschien wel als hij met hele andere dingen bezig is dan ik, maar daar kom je toch pas na een tijdje achter (of je daar veel problemen mee hebt of niet)
Oud 20-10-2010, 16:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nogmaals, ik keur hem niet af op de dingen die ie doet, maar het was meer om te illustreren dat hij nu met andere dingen bezig is, die ik al gehad/gedaan heb.
Dus met die logica zou ik geen relatie kunnen/willen hebben met iemand die nog studeert omdat ik (momenteel) fulltime werk?
Oud 20-10-2010, 16:57
Verwijderd
we hebben vanavond huisvergadering dat wordt denk ik 1,5 uur bitchen en zeiken
Oud 20-10-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ook die ene jongen die je aanbevolen had?
(Of gaat dit over iets heel anders?)
Die belde maar niet terug. Ik ga hem maar even achter z'n broek aanzitten nog, want eigenlijk wil ik dat hij m'n collega wordt gewoon.
Oud 20-10-2010, 16:58
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dus met die logica zou ik geen relatie kunnen/willen hebben met iemand die nog studeert omdat ik (momenteel) fulltime werk?
Dat zeg ik niet. Ik vind het niet erg, maar ik ben alleen bang dat er daardoor een te groot verschil tussen ons zit.
Oud 20-10-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik niet. Ik vind het niet erg, maar ik ben alleen bang dat er daardoor een te groot verschil tussen ons zit.
Dat ligt natuurlijk volledig aan die persoon.
Oud 20-10-2010, 17:00
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dat ligt natuurlijk volledig aan die persoon.
Klopt. Maar dat idee krijg ik wel van hem.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
tivoli = dommelsch/inbev.
#@$!@%!%$ waarom vind ik hem dan met de heineken kroegenzoeken?

achja, inbev (HJ/Jupiler) is ook dikke prima
Verwijderd
je kan toch gewoon gaan daten en het vanzelf wel zien?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tja, misschien denkt hij iets soortgelijks over mensen die tijd investeren in het modereren van een scholierenforum. Het slaat alleen nergens op om daar snel een waardeoordeel aan te hangen want zoiets hoeft niet perse wat te zeggen over de persoonlijkheid van de betreffende.
Oud 20-10-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Tja, misschien denkt hij iets soortgelijks over mensen die tijd investeren in het modereren van een scholierenforum.
Oud 20-10-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Maar dat idee krijg ik wel van hem.
Waarvan krijg je dat idee dan? Je vond hem leuk en toen zag je zijn leeftijd en toen kreeg je dat idee?
Verwijderd
Citaat:
Absoluut niet, in geen enkel opzicht
Missy
Missy is offline
Citaat:
Tja, misschien denkt hij iets soortgelijks over mensen die tijd investeren in het modereren van een scholierenforum. Het slaat alleen nergens op om daar snel een waardeoordeel aan te hangen want zoiets hoeft niet perse iets te zeggen over de persoonlijkheid van de betreffende.
Dat zou best kunnen, ja.

Maar goed, het is ook allemaal niet zo belangrijk.
Oud 20-10-2010, 17:04
Missy
Missy is offline
Citaat:
Waarvan krijg je dat idee dan? Je vond hem leuk en toen zag je zijn leeftijd en toen kreeg je dat idee?
Ik had wel al het idee dat ie rond de leeftijd van 18/19/20 zat, maar tijdens onze gesprekken merkte ik al wel op dat we qua levenstijl verschillen, o.a. door leeftijd, denk ik.
Oud 20-10-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijdlang een crush gehad op iemand van 19. En toen was ik 23. Maar die vond ik wel echt te jong . Maar 2 jaar verschil, waarom niet?
Oud 20-10-2010, 17:08
Verwijderd
18 is nu wel écht een beetje te jong voor me, verwacht ik. Maar ik sluit niets uit.
En ik heb, net als sann, ook echt wel crushes gehad op jongere jongens/mannen.
Oud 20-10-2010, 17:08
Verwijderd
Maar iemand van 22 zou ik echt dikke prima vinden. Als ie leuk is natuurlijk
Oud 20-10-2010, 17:09
Verwijderd
volgens mij heeft iedereen wel chrushes gehad op jongere mannen
Oud 20-10-2010, 17:09
Verwijderd
Het toppunt bij mij was toen ik 17 was en m'n crush 15. Toen zat ik ook nog eens in 6vwo en hij in 2vmbo. Loser Maar ja, ach. Wist ik veel.
Oud 20-10-2010, 17:10
Verwijderd
net zoals op oudere mannen
Verwijderd
Citaat:
Maar iemand van 22 zou ik echt dikke prima vinden. Als ie leuk is natuurlijk
qft.
Verwijderd
Citaat:
Het toppunt bij mij was toen ik 17 was en m'n crush 15. Toen zat ik ook nog eens in 6vwo en hij in 2vmbo. Loser Maar ja, ach. Wist ik veel.

Op de middelbare school vond ik het wel echt HEEL erg als de jongen jonger was. Toen ik 15 was had ik een vakantievriendje van 14 en dat was echt heel erg not done, ik durfde het ook aan niemand te vertellen
Verwijderd
Citaat:
volgens mij heeft iedereen wel chrushes gehad op jongere mannen
Citaat:
net zoals op oudere mannen
Ik weet het niet, maar ik wel
Oud 20-10-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
dat is wel heel erg
Verwijderd
Een van mijn eerste zoenen was met jongen van 2 jaar jonger, maar ik dacht dat hij 17 was en hij dacht dat ik 15 was. Alleen eigenlijk was het andersom
Verwijderd
Mijn oudste was 29 toen ik 20 was
Oud 20-10-2010, 17:13
LW
LW is offline
Citaat:
Mijn oudste was 29 toen ik 20 was
Ik dacht dat jij veel jonger was.
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat jij veel jonger was.
Ehm, er staat toch 24 boven mijn avatar? Waarom dacht je dan dat ik jonger was?
LW
LW is offline
Citaat:

Op de middelbare school vond ik het wel echt HEEL erg als de jongen jonger was. Toen ik 15 was had ik een vakantievriendje van 14 en dat was echt heel erg not done, ik durfde het ook aan niemand te vertellen
Ik had ook ooit een vriendje die jonger was, niks waard.
Oud 20-10-2010, 17:14
LW
LW is offline
Citaat:
Ehm, er staat toch 24 boven mijn avatar? Waarom dacht je dan dat ik jonger was?
Haha was me helemaal nog niet opgevallen dat dat de leeftijd was. Zou wel komen door dat schattige babyface kersje!
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet, maar ik wel
Haha ik ook zeker maar toch heeft het nooit echt gewerkt bij mij
Verwijderd
Citaat:
ik ben 23 maar ik vind een paar jaar jonger niet ehh hinderlijk oid
Verwijderd
Citaat:
Haha was me helemaal nog niet opgevallen dat dat de leeftijd was.
Oud 20-10-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik doe geen jochies van 18 jaar.
Ik wel als ze heel leuk zijn, boeie
Oud 20-10-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:

Oh ja, ik was ook nog begeleider bij zijn 2eklaskamp

Ja, het was ook een beetje not done. Daarom vertelde ik het ook aan niemand. Alleen aan mijn moeder die het aan niemand mocht doorvertellen maar dat natuurlijk wel weer aan de hele familie deed
Oud 20-10-2010, 17:16
Verwijderd
ik doe verder maar niet mee in de oudste/jongste discussie
Oud 20-10-2010, 17:16
Verwijderd
Ik heb eigenlijk alleen nog maar jongens/mannen gedaan van rond de 22.

Zowel op mijn 17e als nu.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten