Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 21:23
Verwijderd
Ik heb The Voice opstaan en ik vraag me af waarom...
Advertentie
Oud 20-10-2010, 21:24
Geel
Geel is offline
Hoe groot zullen ze die poster afdrukken? Vast niet zo groot als in die inzoom'ing in dat filmpje van DWDD. Zelfs in dat filmpje is het nogal een onduidelijk gezicht.

Leuk hé, overal een ramp van maken?
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek, dat autistische raaaaarrarrararrrre meisje van the voice of hollan is nu in real life voice of holland en ze is echt raar. Ze deed mee maar had het aan niemand verteld omdat 'ze niet herkend wou worden' nu staat ze ook nog in de krant met iets vreemds? Na de break op rtl 4, archont naamzoek too.
Ik kijk het wel op rtlgemist vanavond!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
als hulpsinterklazen "ok" zijn dan snap ik niet waarom men niet wegkomt met "de slechte hulpsint" oid
Omdat de hulpsinterklazen een goed iets zijn.. en zombie hulpsint.. eh.. minder Snap je het echt verschil niet?

Hulpsinten zijn zeg maar de 7 dwergen en zombiesint is de heks. Maar deze "heks" komt in hun wereld ipv van het eeeeeeuwen geleden "gebeurd" is.
Oud 20-10-2010, 21:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
zoals ik zelf net zei, ik heb nooit in Sinterklaas geloofd, maar vond zwarte pieten wel eng. Ik zal vast niet de enige geweest zijn. Moet je dan maar alle negers met een raar mutsje verbieden?
alle negers met een soort van baret met veer en een rare fluffy kraag... ja
Verwijderd
stefenootje je inbox is vol.
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Maar goed, je hebt al eerder bewezen dat je niet echt veel inlevingsvermogen hebt.
Wat een onzin. Ik heb heel veel inlevingsvermogen. Ik vind het erg flauw dat jullie het afschuiven op 'wat post je domme dingen' en 'geen inlevingsvermogen' als ik heel duidelijk redeneer hoe ik erover denk.

Geen inlevingsvermogen zou iets zijn als 'ik hoop dat al die kinderen er trauma's aan overhouden ', en dat doe ik toch zeker niet.
Verwijderd
Citaat:
Hoe groot zullen ze die poster afdrukken? Vast niet zo groot als in die inzoom'ing in dat filmpje van DWDD. Zelfs in dat filmpje is het nogal een onduidelijk gezicht.

Bushokjeformaat neem ik aan? Dus 2,5m bij 1,5m ofzo?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, dan kan je me makkelijk facepalmen, maar het is gewoon zo. Een hoop kinderen zijn toch ook bang geworden van IT? Nou, dat is een enge clown.
Een enge Sinterklaas lijkt me niet iets heel anders.
Nou, precies. Werden kinderen door It bang voor clowns? Nee. Hebben mensen trauma's overgehouden doordat ze de poster voor die film als kind zagen? Nee.

En ik vond het ook als kind hartstikke leuk om bang te zijn voor de hoes van die film. Je moet in je jeugd een paar fucking enge dingen zien, anders wordt het niks.
Oud 20-10-2010, 21:26
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

dude, abri's...

1,5 bij 2 meter ongeveer dus en echt overal.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat een onzin. Ik heb heel veel inlevingsvermogen. Ik vind het erg flauw dat jullie het afschuiven op 'wat post je domme dingen' en 'geen inlevingsvermogen' als ik heel duidelijk redeneer hoe ik erover denk.

Geen inlevingsvermogen zou iets zijn als 'ik hoop dat al die kinderen er trauma's aan overhouden ', en dat doe ik toch zeker niet.
Je redenatie is wel duidelijk, maar je gebrek aan inlevingsvermogen ook. Het een sluit het ander niet uit
Verwijderd
Citaat:
Maar wat is er nou erg aan bange kinderen? Kinderen schrikken al als ze een lijk op tv zien, je kunt echt niet overal rekening houden met die beesten. Ik neem aan dat iedereen zich wel een paar momenten uit de jeugd kan herinneren van iets heel engs op televisie ofzo, en dat de meeste mensen dat achteraf gezien niet als iets verschrikkelijks ervaren.
Inderdaad. De kinderen van de buren hebben meerdere keren hier een glas water gedronken omdat ze per ongeluk langs het nieuws zapten als pa en ma toevallig alletwee weg waren. De eerste keer dat dat gebeurde waren ze 8 en 10.

Nou zijn die kinderen ook echt geen ruk gewend, op mijn 10e keek ik It samen met mijn ma.
Geel
Geel is offline
1,5 bij 2 meter is echt niet groot genoeg om die sint zo eng te krijgen.
Oud 20-10-2010, 21:27
Verwijderd
Ik vind het een overdreven reactie van Johan Nijenhuis. Die hier wel ontzettend veel gratis publiciteit geeft aan Dick Maas die in zijn handjes aan het wrijven is.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou, precies. Werden kinderen door It bang voor clowns? Nee. Hebben mensen trauma's overgehouden doordat ze de poster voor die film als kind zagen? Nee.

En ik vond het ook als kind hartstikke leuk om bang te zijn voor de hoes van die film. Je moet in je jeugd een paar fucking enge dingen zien, anders wordt het niks.
Heb jij de hoes van IT gezien toen je 3, 4, 5, 6 jaar oud was dan?

Ik zou daar wel bang van zijn geworden. En clowns zijn sowieso eng
Verwijderd
Citaat:
Nou, precies. Werden kinderen door It bang voor clowns?
Nou, je zal je verbazen hoeveel mensen bang zijn voor clowns!
Verwijderd
Caulrofobie
Oud 20-10-2010, 21:28
Verwijderd
Opvallend gegeven is wel dat de meeste vrouwen tegen zijn en de meeste mannen voor.

Hmm
Verwijderd
"They all FLOAT down here!"
Verwijderd
Citaat:
Door IT?
Geel
Geel is offline
Citaat:
Opvallend gegeven is wel dat de meeste vrouwen tegen zijn en de meeste mannen voor.

Hmm
En jij?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
1,5 bij 2 meter is echt niet groot genoeg om die sint zo eng te krijgen.
nee, 300 keer groter dan het plaatje wat jij net plaatste is niet groot genoeg?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
"They all FLOAT down here!"
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Hmm
Bijna goed maar je ziet het verkeerd:

Opvallend is hoe de meeste mensen met een kinderwens tegen zijn, en de mensen zonder kinderwens voor
Oud 20-10-2010, 21:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
nee, 300 keer groter dan het plaatje wat jij net plaatste is niet groot genoeg?
zeer zeker niet, daar is het plaatje donker genoeg voor.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat staat denk ik los van die films. En heel veel mensen die beweren bang te zijn voor clowns kletsen maar wat.
Verwijderd
Kijk, ik wil echt niet vervelend doen, maar jullie kunnen je echt niet zo goed inleven in kinderen hoor.

Als je 3/4 jaar bent, heilig in Sinterklaas gelooft, en een beetje bang aangelegd bent, dan kan je best last krjigen van zo'n poster, of als je de film-trailer per ongeluk ziet.

Ik zeg niet dat dit een wereldramp is, ik zeg ook niet dat die film niet gemaakt had moeten worden!
Verwijderd
Citaat:
Hulpsinten zijn zeg maar de 7 dwergen en zombiesint is de heks. Maar deze "heks" komt in hun wereld ipv van het eeeeeeuwen geleden "gebeurd" is.
Hoe zit het dan met heksen die in verhalen zitten die in de huidige tijd voorkomen? Want die zijn er genoeg. Ferngully bijvoorbeeld.
Geel
Geel is offline
Citaat:

Opvallend is hoe de meeste mensen met een kinderwens tegen zijn, en de mensen zonder kinderwens voor
Nee, ik heb inderdaad geen kinderwens, wat goed opgemerkt van je!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb jij de hoes van IT gezien toen je 3, 4, 5, 6 jaar oud was dan?

Ik zou daar wel bang van zijn geworden.
Ja, daar word je bang van. Maar dat is niet erg.
Oud 20-10-2010, 21:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe zit het dan met heksen die in verhalen zitten die in de huidige tijd voorkomen? Want die zijn er genoeg. Ferngully bijvoorbeeld.
Wie?

Oh en eh.. ik ben niet van plan eenzelfde soort discussie over heksen te gaan houden. Het was maar een metafoor
Verwijderd
Citaat:
Wie?
Heb jij Ferngully niet gezien? SCHAAM JE!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat de hulpsinterklazen een goed iets zijn.. en zombie hulpsint.. eh.. minder Snap je het echt verschil niet?

Tja, ik heb zelf niets met het figuur Sinterklaas; ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die niet zo blij zijn met de poster maar ik vind het prima kunnen. Er zijn wel meer dingen niet al te netjes in de reclamewereld; zo is het nou eenmaal.
Oud 20-10-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
En jij?
Citaat:
Ik vind het een overdreven reactie van Johan Nijenhuis. Die hier wel ontzettend veel gratis publiciteit geeft aan Dick Maas die in zijn handjes aan het wrijven is.
Dus van mij mag die poster gewoon komen. Overdreven reacties komen er nu van de huismoeders uit Friesland die ook weer even iets te zeggen willen hebben.

Kinderen gaan heus niet ineens niet in Sinterklaas geloven door zo'n foto.

De meeste kinderen van 2/3/4 zien er niet eens een Sinterklaas in en als ze vragen stellen zeg je dat het : ''een neppe hulpsint is'' of ''de neef van Sinterklaas''.

Kinderen slikken alles op die leeftijd anders geloven ze ook niet meer in Sinterklaas.
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar word je bang van. Maar dat is niet erg.
Meestal niet nee.

Soms krijgen kinderen een angststoornis. En dat komt vaker voor dan je denkt.

Nogmaals; die film mag best gemaakt en vertoond worden, maar doe niet alsof alle kinderen er makkelijk overheen stappen, want dat is gewoon niet zo.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kijk, ik wil echt niet vervelend doen, maar jullie kunnen je echt niet zo goed inleven in kinderen hoor.

Als je 3/4 jaar bent, heilig in Sinterklaas gelooft, en een beetje bang aangelegd bent, dan kan je best last krjigen van zo'n poster, of als je de film-trailer per ongeluk ziet.
De trailer zal niet uitgezonden worden tussen de kinderprogramma's door, lijkt me. Dus ja, het zou kunnen dat kinderen hem per ongeluk zien, maar kinderen kunnen ook per ongeluk in Child's Play vallen en bang worden voor poppen, ofzo.
Rationeel
Rationeel is offline
ik denk dat de rcc best eens zou kunnen gaan ingrijpen
Verwijderd
Citaat:

Helemaal goed en jij grotendeels fout. Want waarom zou ik geen kinderwens hebben?
Verwijderd
Ik snap sowieso niet dat ouders hun kinderen niet direct leren dat wat er op TV is allemaal nep is, behalve het nieuws. Ik geloofde echt geen een van de sprookjes (ik kon er wel van genieten hoor, maar het was allemaal nep en daarom niet eng).
Verwijderd
Citaat:
Je redenatie is wel duidelijk, maar je gebrek aan inlevingsvermogen ook. Het een sluit het ander niet uit
Maar ik héb dus geen gebrek aan inlevingsvermogen, want ik snap wel wat jullie bedoelen en ik zie ook in wat voor gevolgen kan hebben, alleen weeg ik óók realistisch af wat dat uiteindelijk nu betekent voor het kind, en dat is mijn ogen: "niet zo bijster veel". Natuurlijk, een klein kind schrikt er misschien even van, en dat is heel jammer, maar dat doe je van een Saw-poster ook, maar dat is dan weer iets anders (zei je eerder).
Oud 20-10-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Die mogen enkel ''dringende adviezen'' geven. Dick Maas kennende vindt de publiciteit dan nóg beter en hangt ze gewoon op.
Oud 20-10-2010, 21:32
Verwijderd
Mannen zijn rationeler en hebben dus gelijk.
Oud 20-10-2010, 21:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tja, ik heb zelf niets met het figuur Sinterklaas; ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die niet zo blij zijn met de poster maar ik vind het prima kunnen. Er zijn wel meer dingen niet al te netjes in de reclamewereld; zo is het nou eenmaal.
Misschien maakt dat ook uit. Ik vond sinterklaas vroeger fantastisch. Hell, ik vind sinterklaas nog steeds een fantastisch feest Mooie traditie.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik snap sowieso niet dat ouders hun kinderen niet direct leren dat wat er op TV is allemaal nep is, behalve het nieuws. Ik geloofde echt geen een van de sprookjes (ik kon er wel van genieten hoor, maar het was allemaal nep en daarom niet echt).
idem. Ik was ook een kutkind tijdens dramales En zelfs het nieuws is alles behalve "echt"; maar dat is een wat andere discussie
Geel
Geel is offline
Citaat:
Is Rationeel dan geen man?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou Rationeel (huhu) is het met "ons" vrouwen eens hoor
Verwijderd
Citaat:
advies is niet bindend toch?

En zo wel: hallo drieduizendmiljoen reclame voor de film, ze wrijven in hun handjes hoor. Als het niet voor de rcc komt zie ik ze die andere poster nog wel ophangen
Oud 20-10-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
*rotte tomaten naar deadlock smijt*

wat verkondig je nu weer voor een onzin
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb sowieso altijd gelijk
Verwijderd
Citaat:
Is Rationeel dan geen man?
Hij drinkt Heineken met liefde.
Advertentie