Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat goed, biologie en scheikunde zijn nog boeiender geworden. Wiskunde kan ik nog bijbenen, met natuurkunde heb ik wel vaak moeite. Het doet gewoon een te groot beroep op m'n inzicht. Als ik dan kijk in de uitwerkingen denk ik ''hoe komen ze HIER weer op?!''.
En dan blijkt alles weer helemaal logisch te zijn, ik sta nu gelukkig nog net een voldoende maar ben bang dat het een vijfje wordt. Maar dan is de schade nog beperkt, gelukkig ![]()
||
Citaat:
![]() Jammer van natuurkunde opzich maar voor vragen kun je natuurlijk altijd hier terecht ![]() Wat vind je het moeilijkste onderwerp dan? Als dit trouwens teveel offtopic is kan je ook een pm sturen......
|
Ja, behalve dat ik Wiskunde-A doe, en m'n leraar legt het op een Wiskunde-B manier uit
![]() Ik vind mechanica, trillingen en golven nog altijd moeilijk. Vooral golven, trillingen lukt vaak nog wel ![]() Maar ik ben soms te lui om het hier te vragen terwijl ik 't wel zou moeten doen. Ik snap de uitleg hier tenminste beter dan die van m'n leraar ![]()
|
![]() |
|
|