Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Haha zeker, maar k vond het een heerlijke opmerking.
dan was de roloog zeer misplaatst.
Advertentie
Oud 21-10-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Haha zeker, maar k vond het een heerlijke opmerking.
Je begrijpt duidelijk de smiley niet.
Oud 21-10-2010, 20:04
Verwijderd
Tijd voor de Introductiecursus.
Oud 21-10-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Bij de large hebben ze ook deze zooi zonder alle gekkigheden.
Voorbeeld 1

Voorbeeld 2
Large is echt zo'n winkel die je maar beter kunt mijden. Alhoewel ik op jouw leeftijd die ook wel koel vond
Oud 21-10-2010, 20:06
Verwijderd
ADE bij DWDD.
Verwijderd
ik ben blij met mijn mentor

en dit was wel grappig:

Voor de school, een of andere congiere:

"Zijn jullie van de sterrenklas?"

"Sterrenklas?"

"Ja, een eerstejaars klas die het zeer goed doet."

Lui, ik zit in een sterrenklas
Verwijderd
Ik wil nooit nieuwe jassen kopen, maar m'n moeder vindt dat je ieder jaar een nieuwe moet. Of eigenlijk meer, ook voor de herfst/lente/zomer. Dus moet ik minstens eens per jaar mee naar een winkel en verplicht allemaal jassen passen tot er één is waarvan ik zeg 'hm nouja dit is op zich wel leuk alleen hoef ik geen jas dus eh'. Dan doet ze een beetje de :') mijn richting op en gaat ze gauw met die jas naar de kassa. Ik heb momenteel zeven jassen in huis.
Verwijderd
Citaat:
ADE bij DWDD.
Wat is ADE?
Verwijderd
Citaat:
ik ben blij met mijn mentor

en dit was wel grappig:

Voor de school, een of andere congiere:

"Zijn jullie van de sterrenklas?"

"Sterrenklas?"

"Ja, een eerstejaars klas die het zeer goed doet."

Lui, ik zit in een sterrenklas
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nooit nieuwe jassen kopen, maar m'n moeder vindt dat je ieder jaar een nieuwe moet. Of eigenlijk meer, ook voor de herfst/lente/zomer. Dus moet ik minstens eens per jaar mee naar een winkel en verplicht allemaal jassen passen tot er één is waarvan ik zeg 'hm nouja dit is op zich wel leuk alleen hoef ik geen jas dus eh'. Dan doet ze een beetje de :') mijn richting op en gaat ze gauw met die jas naar de kassa. Ik heb momenteel zeven jassen in huis.
LW
LW is offline
Citaat:
Je begrijpt duidelijk de smiley niet.
Oh k zie het al 'sarcastisch' ja weet ik veel haha.
Oud 21-10-2010, 20:07
Verwijderd
Pura, het is zo moooooi! <333333
Oud 21-10-2010, 20:07
Verwijderd
mensen die niet weten wat de rolleyes inhoudt

Oud 21-10-2010, 20:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Klinkt bekend. Ik had hier in mijn crib alleen maar zomer/herfst jassen hangen en mijn oude winterjas bleek van boven tot onder helemaal vol met schimmel te zitten, dus toen ik met mijn parentals in de stad was en ik jas tegenkwam die 'wel ok' was,zei m'n vader meteen: "Past 'ie? Vind je 't verder wat? Ja? Ok dan. Krijg je 'm van mij, verder niet zeiken."
Oud 21-10-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
lekker moeder-dochter schopdagje met paranoide

;@ artefacten halen bij een 2e hands zaaaak

Ow dudette, er is een intens, INTENS gaaf schaakbord hier in de 2ehands zaak maar die kan je alleen kopen op.... zaterdag? wtf.
Oud 21-10-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:

Ow dudette, er is een intens, INTENS gaaf schaakbord hier in de 2ehands zaak maar die kan je alleen kopen op.... zaterdag? wtf.
Het is een joods schaakbord, ontspannen op zaterdag en werken tijdens de rest van de week.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is dat voor crap? Waarom zou je een bepaald artikel alleen op zaterdag kunnen kopen?
Verwijderd
Citaat:
Wat is ADE?
Amsterdam dance event.
Oud 21-10-2010, 20:10
Verwijderd
Pepperoni Pizza-chips smaken dus ook naar bolognese.
Oud 21-10-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Amsterdam dance event.
Oh, dat optreden dat ik net gemute heb?
Oud 21-10-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet lekker. Pepperoni Pizza-chips.

Ze hebben wel zat smaken voor de komende 100.000.000 jaar met die acktie.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat optreden dat ik net gemute heb?
Yups.
Verwijderd
Citaat:
Het is een joods schaakbord, ontspannen op zaterdag en werken tijdens de rest van de week.
Dat blijkt wel weer.
Verwijderd
Citaat:
Op een vieze manier lijkt het er sterk op ja. Ik vond Pepperoni iig vet ranzig smaken.
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet lekker. Pepperoni Pizza-chips.

Ze hebben wel zat smaken voor de komende 100.000.000 jaar met die acktie.
ACTIE verdomme.
Oud 21-10-2010, 20:13
Verwijderd
Ik kan dit jaar niet naar Amsterdam Dance Event maar goed, in maart weer 5 days off en dat is eigenlijk leuker <3
Oud 21-10-2010, 20:14
Verwijderd
Ik wil naar -uitverkochte- Paultje kalkbrenneros..
Oud 21-10-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Bij de large hebben ze ook deze zooi zonder alle gekkigheden.
Voorbeeld 1

Voorbeeld 2
Oh nee ik vind alles bij de Large óf standaard óf lelijk. Die eerste jas kun je bij heel veel winkels kopen, en die tweede probeert te hard, met die schuine sluiting en gekke kraag. Ik houd van heel klassieke lange zwarte jassen maar dan wel met subtiele totaal-niet-klassieke accenten En van leren jasjes, want ruig en stevig en lekker warm. Maar dan wel leren jasjes die een beetje nauwsluitend zijn en niet teveel ritsen en crap hebben. Maar ook weer niet helemaal geen want dat is zo'n Wehkamp-look. Ik zag ooit een absoluut perfecte maar die was 250,-

/kritisch
Oud 21-10-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
ACTIE verdomme.
Oei als je mijn teksten zou lezen voor kunstgeschiedenis, mja, ja, dan zou je zelfmoord plegen meisje.

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817687

Paranoide, N00dles naamzoek!
Oud 21-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Oei als je mijn teksten zou lezen voor kunstgeschiedenis, mja, ja, dan zou je zelfmoord plegen meisje.

"op 11 mag niet gestemd worden" Kut!
Oud 21-10-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:

Haha wot. Heb je gevraagd waarom?

Ik mag van mezelf niet meer bij kringloopwinkels komen de komende tijd, want ik heb er laatst een telescoop gekocht En dergelijke aankopen jagen zo door je artefacten-budget, he.

Oh trouwens, ik heb gisteren een lichtbak gekregen Van een vriend die animatie studeert en nu zelf een betere heeft. Lekker met de hand animeren!
Verwijderd
Citaat:

Oke ik wil ze lezen.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil naar -uitverkochte- Paultje kalkbrenneros..
2 keer live gezien en handje geschud Maar ik zou er niet nog een keer heen gaan want na twee keer heb je het wel gezien.
Oud 21-10-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Haha wot. Heb je gevraagd waarom?

Ik mag van mezelf niet meer bij kringloopwinkels komen de komende tijd, want ik heb er laatst een telescoop gekocht En dergelijke aankopen jagen zo door je artefacten-budget, he.

Oh trouwens, ik heb gisteren een lichtbak gekregen Van een vriend die animatie studeert en nu zelf een betere heeft. Lekker met de hand animeren!
Oehlala, kan je er een fototje van nemen?

Lichtbak, even noteren want dat is zwaar handig.

Ik heb verdomme gefotosoept! Elke les maar klagen en als een alien die een pak melk wilt openen aan de gang maar vandaag heb ik er wel een geweldig achtergrondje uit weten te tikken.

ha, mijn geluk kan niet meer op pwoah!
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik dacht dat je een newbie was
Nee, ik kom alleen van onzin af hoewel volgens mij heel vroeger ook op de kantine gezeten, maar ken daar niemand meer van

Citaat:
@KirstenR kom jij uit twente?

ooooh vanavond expeditie robinson
Jaa zin in alleen moet ik nog boodschappen doen ;@
Rivka
Rivka is offline
Winterjassen zijn echt de shophel voor mij. Ik ben zó slecht met felle/donkere kleuren, ze staan me echt niet. De enige kleuren die mij staan zijn blauw/blauwgroen/wit/(soms)donkergrijs/(soms)heel zachtbruin/bepaalde tint roze (heel zacht en niet zo barbie). Verder eigenlijk niks . Vreselijk als je een winterjas moet hebben en niet zo'n vuilniszakjas met een nepbontkraag wil hebben.
Verwijderd
Citaat:
Oke ik wil ze lezen.
Wil je dood ja?
Oud 21-10-2010, 20:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wil je dood ja?
Stiekum lijkt doodgaan me best een coole ervaring. Gewoon om te voelen hoe het is om dood te gaan, ofzo. *schouderophaal*

Maar nu ben ik ook nieuwsgierig, Pandaatje! Als ik het mag lezen maak ik een I love Panda-foto!
Oud 21-10-2010, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Holy crap, ik had net peper gesneden voor in m'n avondeten en nu, 2 uur later peuter ik even in m'n neus...

Aaaaaah the burning, THE BURNING!!!!
Oud 21-10-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Holy crap, ik had net peper gesneden voor in m'n avondeten en nu, 2 uur later peuter ik even in m'n neus...

Moet je maar niet in je neus peuteren he.
Oud 21-10-2010, 20:26
Rivka
Rivka is offline
Ouch.
Verwijderd
Citaat:
Stiekum lijkt doodgaan me best een coole ervaring. Gewoon om te voelen hoe het is om dood te gaan, ofzo. *schouderophaal*

Maar nu ben ik ook nieuwsgierig, Pandaatje! Als ik het mag lezen maak ik een I love Panda-foto!
Het staat allemaal in mijn dummie! Schetsboek/Logboek dus dat gaat hem niet worden.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het staat allemaal in mijn dummie! Schetsboek/Logboek dus dat gaat hem niet worden.
Noujazeg .
Oud 21-10-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:

Wrijf maar even de tranen uit je ogen ()
Verwijderd
Citaat:

Stiekum lijkt me het ontvangen van een I Love Panda-foto best een coole ervaring. Gewoon om te voelen hoe het is , ofzo. *schouderophaal*
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Stiekum lijkt me het ontvangen van een I Love Panda-foto best een coole ervaring. Gewoon om te voelen hoe het is , ofzo. *schouderophaal*
Je hebt hem al een keer gekregen! Ik zal hem wel pmmen hoor!
Oud 21-10-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Oehlala, kan je er een fototje van nemen?

Lichtbak, even noteren want dat is zwaar handig.

Ik heb verdomme gefotosoept! Elke les maar klagen en als een alien die een pak melk wilt openen aan de gang maar vandaag heb ik er wel een geweldig achtergrondje uit weten te tikken.

ha, mijn geluk kan niet meer op pwoah!
Hij staat nog bij m'n ouders, omdat ik terug moest met de bus. Maar er is niet zoveel bijzonders aan te zien, hoor, hij ziet er gewoon zo uit:

Alleen heb ik er eigenlijk niet zoveel aan want je hebt in Amsterdam tonnen lichtvervuiling. Dus je kan toch niet fatsoenlijk sterren kijken. Wel kan ik straks m'n overburen bespioneren, maar daar ben ik niet echt in geïnteresseerd, dus hmm ja.

Jij kan wel een lichtbak maken, denk ik, het is niet zo moeilijk Maar ik faal in zagen en dergelijk geknutsel, dus ik ben wel blij met dat iemand er gewoon één aan me gedoneerd heeft.

En laat je Photoshopwerkje 'ns zien?
Oud 21-10-2010, 20:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Moet je maar niet in je neus peuteren he.
Niks is zo ontspannend als ongegeneerd in je neus boren!
Oud 21-10-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Wil je dood ja?
Nee maar ik wil wel ju ervaringen lezen met slecht gespelde woorden
Oud 21-10-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Hij staat nog bij m'n ouders, omdat ik terug moest met de bus. Maar er is niet zoveel bijzonders aan te zien, hoor, hij ziet er gewoon zo uit:

[afbeelding]

Alleen heb ik er eigenlijk niet zoveel aan want je hebt in Amsterdam tonnen lichtvervuiling. Dus je kan toch niet fatsoenlijk sterren kijken. Wel kan ik straks m'n overburen bespioneren, maar daar ben ik niet echt in geïnteresseerd, dus hmm ja.

Jij kan wel een lichtbak maken, denk ik, het is niet zo moeilijk Maar ik faal in zagen en dergelijk geknutsel, dus ik ben wel blij met dat iemand er gewoon één aan me gedoneerd heeft.

En laat je Photoshopwerkje 'ns zien?
Donderdag na de vakantie laat ik je het zien.

Zal sowieso maar eens foto's maken van mijn werk om het hier op art te posten.
Lichtbak maken

zo maar ik ook tegenwoordig fietsen van mensen in de klas.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten