| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
lekker moeder-dochter schopdagje met paranoide;@ artefacten halen bij een 2e hands zaaaak Ow dudette, er is een intens, INTENS gaaf schaakbord hier in de 2ehands zaak maar die kan je alleen kopen op.... zaterdag? wtf. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Waarom zou je een bepaald artikel alleen op zaterdag kunnen kopen?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die eerste jas kun je bij heel veel winkels kopen, en die tweede probeert te hard, met die schuine sluiting en gekke kraag. Ik houd van heel klassieke lange zwarte jassen maar dan wel met subtiele totaal-niet-klassieke accenten /kritisch |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817687 Paranoide, N00dles naamzoek! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kut!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag van mezelf niet meer bij kringloopwinkels komen de komende tijd, want ik heb er laatst een telescoop gekocht En dergelijke aankopen jagen zo door je artefacten-budget, he.Oh trouwens, ik heb gisteren een lichtbak gekregen Van een vriend die animatie studeert en nu zelf een betere heeft. Lekker met de hand animeren!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lichtbak, even noteren want dat is zwaar handig. Ik heb verdomme gefotosoept! Elke les maar klagen en als een alien die een pak melk wilt openen aan de gang maar vandaag heb ik er wel een geweldig achtergrondje uit weten te tikken. ha, mijn geluk kan niet meer op pwoah!
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
hoewel volgens mij heel vroeger ook op de kantine gezeten, maar ken daar niemand meer van ![]() Citaat:
alleen moet ik nog boodschappen doen ;@
|
||
|
|
|
|
Winterjassen zijn echt de shophel voor mij. Ik ben zó slecht met felle/donkere kleuren, ze staan me echt niet. De enige kleuren die mij staan zijn blauw/blauwgroen/wit/(soms)donkergrijs/(soms)heel zachtbruin/bepaalde tint roze (heel zacht en niet zo barbie). Verder eigenlijk niks
. Vreselijk als je een winterjas moet hebben en niet zo'n vuilniszakjas met een nepbontkraag wil hebben.
|
|
||
|
Citaat:
Maar nu ben ik ook nieuwsgierig, Pandaatje! Als ik het mag lezen maak ik een I love Panda-foto!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen heb ik er eigenlijk niet zoveel aan want je hebt in Amsterdam tonnen lichtvervuiling. Dus je kan toch niet fatsoenlijk sterren kijken. Wel kan ik straks m'n overburen bespioneren, maar daar ben ik niet echt in geïnteresseerd, dus hmm ja. Jij kan wel een lichtbak maken, denk ik, het is niet zo moeilijk En laat je Photoshopwerkje 'ns zien? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal sowieso maar eens foto's maken van mijn werk om het hier op art te posten. Lichtbak maken zo maar ik ook tegenwoordig fietsen van mensen in de klas.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|