Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet eigenlijk naar het postkantoor om mijn BIG aanvraag te versturen. Maar ik twijfel. Als ik het aangetekend doe, is het er maandag pas. Als ik het niet aangetekend doe is het er waarschijnlijk morgen maar misschien ook wel NOOIT. En ik neem aan dat ze daar niet op zaterdag werken (ze zijn in elk geval niet telefonisch bereikbaar, maar je weet maar nooit.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik denk het ook he! En ze zullen toch wel niet op zaterdag werken. Want ze zijn heel sloom, zonder spoedprocedure zouden ze er minstens vier weken voor nodig hebben om mijn ingevulde formulier van 1 a4tje te bekijken, de gegevens in hun systeem te zetten en er een nummertje aan te geven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zowaar weer eens aan mijn leerplanontwikkeling begonnen. Dat heeft me echt weken, zo niet maanden gekost en eigenlijk is het helemaal niet zo heel veel werk als je er eenmaal aan begonnen bent. Alleen moet ik een dramales gaan bedenken over Samuel van Houten, die geschikt is voor groep 7/8. M'n inspiratie is echt op en ik heb al zoveel ideeën bedacht waarvan ik dan uiteindelijk denk 'Hm, nee, toch een beetje raar'. Schiet niet op
![]() |
![]() |
|
|