Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2010, 20:59
Verwijderd
Kewpie poppetjes in de vorm van dat vissespul... Hmm.. Wazig
Advertentie
Oud 22-10-2010, 21:00
Carn
Carn is offline
Martin Freeman als Bilbo <3
Oud 22-10-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ja vanaf de viersplitsing heb ik de walkthrough er maar bij gepakt. Na eerst duizend doden te hebben gestorven door de dingen die die rare boom me voerde.

En ik kende een andere variant op die reclame al, met dat liedje en die ..die .. wortelbaby's Ik denk dat dat liedje nu een week in mijn hoofd zit, na vijf keer. Tarako, Tarako (8)
Voor de viersplitsing heb je eigenlijk al de walkthrough nodig want je moet bij het eten de arm pakken. Dat is waar ik de mist in ging de eerste keer dat ik het probeerde

En dat liedje heeft ook een officiële clip

Oud 22-10-2010, 21:03
Verwijderd
Halp, ik moet nu de afgehakte hand uit mijn inventory aan de hand achter de boom geven, maar als ik de inventory open om de hand te pakken, zit die lap er voor
Oud 22-10-2010, 21:04
Verwijderd
Ja de arm had ik toevalligerwijs gekozen bij het boomdiner
Verwijderd
Andre van Duin
Verwijderd
Citaat:
Halp, ik moet nu de afgehakte hand uit mijn inventory aan de hand achter de boom geven, maar als ik de inventory open om de hand te pakken, zit die lap er voor
Doe eens een screenshotje?
Oud 22-10-2010, 21:06
Verwijderd
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 1 tekens.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg jsgbvidngd.jpg (52.5 KB, 3x gelezen)
Oud 22-10-2010, 21:07
Verwijderd
Oh wacht ik weet het al, je moet gewoon een beetje bij die boom rondschuifelen tot ze een gedachtenballonnetje krijgt en dan sleep je daar de arm naartoe in plaats van naar de boom-arm.
Oud 22-10-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht ik weet het al, je moet gewoon een beetje bij die boom rondschuifelen tot ze een gedachtenballonnetje krijgt en dan sleep je daar de arm naartoe in plaats van naar de boom-arm.
Gelukt, ty
Oud 22-10-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 1 tekens.
Rondschuifelen dus Het is dat ik nét voorbij dat punt ben, anders zou ik je een screenshot retour doen.
Verwijderd
Citaat:
Andre van Duin
Pff, wat een SLECHTE avond was het
Verwijderd
Ben saunders
Oud 22-10-2010, 21:09
Verwijderd
Huhu ik loop telkens net een post achter.

Trouwens, als je cursor opeens verdwijnt dan moet je gewoon even op 'r hoofddoekje klikken en dan verschijnt hij weer. Of op de rechtermuisknop klikken en dan weer met de linker, volgens de comments, maar dat heb ik zelf niet geprobeerd.
Oud 22-10-2010, 21:11
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
goed ievening piepel!
Oud 22-10-2010, 21:12
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
oei! sommigen zouden wsl piemel lezen
Oud 22-10-2010, 21:12
Verwijderd
En als je bij dat hoofdenklikspelletje bij het laadscherm 5000 punten haalt krijg je dit hoedenbeest:

Hij beweegt ook met z'n ogen enzo. <3
Oud 22-10-2010, 21:13
Verwijderd
brieven schrijven is ontzettend leuk.
Oud 22-10-2010, 21:14
Verwijderd
brieven krijgen ook. ik heb een brief gehad en op de envelop staat een portretje van mijn hoofd en de tekening is bijzonder goed gelukt, ik deed echt zo van, oh wat, huh, who. Jammer van het hoofd maar toch!
Oud 22-10-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
En als je bij dat hoofdenklikspelletje bij het laadscherm 5000 punten haalt krijg je dit hoedenbeest:

[afbeelding]

Hij beweegt ook met z'n ogen enzo. <3
Maar volgens mij gaat er nu iets niet goed. Ik ben nu bij het elfjesstuk, waarbij je Hansel dingen moet laten doen, en tot en met de olielamp ging het goed, maar nu staat Hans het elfje een beetje te meppen (?) en reageert hij nergens meer op, wat ik ook klik.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg zzzzzzzzz.jpg (64.2 KB, 2x gelezen)
Oud 22-10-2010, 21:21
Verwijderd
Hoe krijg je uberhapt 5000 punten bij dat hoofdenklikken?! ik heb me een ongeluk geklikt en ik had er like 300 ofzo
Oud 22-10-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Maar volgens mij gaat er nu iets niet goed. Ik ben nu bij het elfjesstuk, waarbij je Hansel dingen moet laten doen, en tot en met de olielamp ging het goed, maar nu staat Hans het elfje een beetje te meppen (?) en reageert hij nergens meer op, wat ik ook klik.
Eee, hoe ver ben je precies? Staat hij al dicht bij de rots met de klimop? Zo nee, dan moet je bij z'n hoofd rond gaan vliegen en dan verschijnt er op een bepaald punt zo'n gedachtendingske waarmee je hem naar de rots toe kan laten lopen. Of waarmee je 'm de schaar kunt laten opeten.
Oud 22-10-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Eee, hoe ver ben je precies? Staat hij al dicht bij de rots met de klimop? Zo nee, dan moet je bij z'n hoofd rond gaan vliegen en dan verschijnt er op een bepaald punt zo'n gedachtendingske waarmee je hem naar de rots toe kan laten lopen. Of waarmee je 'm de schaar kunt laten opeten.
Hij staat waar hij op het bijgevoegde plaatje staat, en ik kan dus niet meer vliegen, hij reageert niet meer op mijn geklik. Als ik refresh is zeker alles weg en moet ik opnieuw beginnen? ;(
Oud 22-10-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe krijg je uberhapt 5000 punten bij dat hoofdenklikken?! ik heb me een ongeluk geklikt en ik had er like 300 ofzo
Bij 500 krijg je een muts in de vorm van een berenhoofd Had je nog even door moeten klikken.

Ik ben te nieuwsgierig voor zulk soort spelletjes, dus ik ging gewoon muziek luisteren en heel lang op die hoofden klikken, omdat ik wilde weten of er niet nog meer items waren. En die waren er dus
Oud 22-10-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Hij staat waar hij op het bijgevoegde plaatje staat, en ik kan dus niet meer vliegen, hij reageert niet meer op mijn geklik. Als ik refresh is zeker alles weg en moet ik opnieuw beginnen? ;(
Ah, het plaatje is een attachment, ik zag hem na het quoten niet meer dus ik nam aan dat ik verkeerd gekeken had/dat je hem verwijderd had/iets. Maar dat is wel raar, ik heb dat niet meegemaakt volgens mij. Je kan even zoeken in de comments bij de walkthrough, of iemand anders ook zoiets heeft?

In principe slaat het spel je vooruitgang wel op, dus als je via het menu (de M in de linkerbovenhoek) weggaat en dan weer op 'play' klikt kun je daarna naar 'continue'. Maar ik weet niet of Hansel dan wat anders gaat doen, want er is dus een optie met het opeten van de schaar, en ik weet niet precies hoe dat moet. Dus misschien hoort dat meppen daar bij? Maar even semi-refreshen kan geen kwaad

[edit] Ik heb het geprobeerd en Gretel begint dan weer bij de boomstronk, maar al je voorwerpen/muntjes/dingen die je gedaan hebt/etc zijn wel opgeslagen. Hoe het met Hans werkt weet ik niet, maar ik denk dat de kans er wel dik in zit dat hij ook ergens anders gaat staan En dus stopt met het meppen.
Oud 22-10-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:

Terwijl dit ook zo'n beetje de minst spannende rechtszaak ooit is, aangezien iedereen al weet dat Wilders vrijgesproken wordt.
Ja maar ik vind het zo fijn om mosko in actie te zien. Elke keer dat hij om een schorsing vraagt of op staat zonder dat je dat verwacht, hoop ik op spectaculair vuurwerk.
Oud 22-10-2010, 21:37
Verwijderd
w00t, ik ging even naar menu en toen weer play, en Hansel is gestopt met meppen en het elfje kan weer vliegen
Oud 22-10-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Chantal Janzen altijd heel ongepast bijdehand en sarcastisch, eigenschappen die ik normaal wel kan waarderen, maar niet als je een presentatrice bent. Gaat ze vanavond vast weer allemaal irritante sarcastische dingen roepen.
Ik vind dat juist altijd erg leuk. Niet zo suf Truuske achtig, of hoe dat mokkel ook heet.
Oud 22-10-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Die tussenstand, waarom laten ze dat zien? Alle spanning gelijk weg in de zaal.
Ik vond het sowieso opmerkelijk dat dat mocht, want dat beinvloed natuurlijk gewoon de stemmingen.
Oud 22-10-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik vind het zo fijn om mosko in actie te zien. Elke keer dat hij om een schorsing vraagt of op staat zonder dat je dat verwacht, hoop ik op spectaculair vuurwerk.
fanboy
Oud 22-10-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Alles moet opnieuw! Wat verschrikkelijk, moet ik nog langer LL aanhoren
Nee, want ik ga echt niet kijken dat alles over moet hoor.

Maar mosko zei vandaag dat ze ook alles als 'gezegd en ingelast' kunnen beschouwen en dan gaan ze gewoon verder waar ze waren.
En hij verwacht ook dat hij eerst die getuige mag horen en dat de rechtbank daarna met een tussenvonnis komt over de ontvankelijkheid van het OM.
Verwijderd
Citaat:
w00t, ik ging even naar menu en toen weer play, en Hansel is gestopt met meppen en het elfje kan weer vliegen

Het loont trouwens om in elk schermpje even door die bril te kijken, je hebt er best veel waar je dan opeens iets nieuws ziet Zoals in het scherm met die boom waarvan je de wortels moest weghakken.
Verwijderd
Citaat:
fanboy

ik zou bijna rechten gaan studeren
Oud 22-10-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:

Het loont trouwens om in elk schermpje even door die bril te kijken, je hebt er best veel waar je dan opeens iets nieuws ziet Zoals in het scherm met die boom waarvan je de wortels moest weghakken.
Oh hmm ik dacht dat die alleen for special occasions was.
Oud 22-10-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:

ik zou bijna rechten gaan studeren
Nou, je gewoon inschrijven en met vijf uur in de week ben je zo meester in de rechten.
Oud 22-10-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, je gewoon inschrijven en met vijf uur in de week ben je zo meester in de rechten.
Bijkomend voordeel is dat je ook meesteringenieur bent
Oud 22-10-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Oh hmm ik dacht dat die alleen for special occasions was.
Neen, het is gewoon toegevoegd materiaal in 't hele spel Maar je ziet niet overal nieuwe dingen.

Oh, en nog een FLINK PUIKE TIP, als je de kaart aanklikt kun je klikken naar waar je heen wil Zodat je niet telkens hoeft te lopen. Dat had ik in elk geval niet meteen door, geloof ik.

Ik vond die gezichtstelende bende doodeng trouwens, toen ik ze voor het eerst zag.
Oud 22-10-2010, 21:47
Sherlock
Sherlock is offline
RED is een zwaar toffe film
Oud 22-10-2010, 21:50
Verwijderd
jongens, ik ben werkloos <3
Oud 22-10-2010, 21:51
Sherlock
Sherlock is offline
Moest je niet tot half 12 werken?
Oud 22-10-2010, 21:52
Verwijderd
ik heb de toko eerder dichtgegooid, had geen zin meer
Oud 22-10-2010, 21:54
Sherlock
Sherlock is offline
Oud 22-10-2010, 22:05
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb echt een pesthekel aan die nieuwe msn.
Oud 22-10-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Pff, wat een SLECHTE avond was het
Ja
Oud 22-10-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een pesthekel aan die nieuwe msn.
Nieuwe msn? Sinds wanneer?
Oud 22-10-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Martin Freeman als Bilbo <3
? Hij heeft moeten weigeren.
Oud 22-10-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Neen, het is gewoon toegevoegd materiaal in 't hele spel Maar je ziet niet overal nieuwe dingen.

Oh, en nog een FLINK PUIKE TIP, als je de kaart aanklikt kun je klikken naar waar je heen wil Zodat je niet telkens hoeft te lopen. Dat had ik in elk geval niet meteen door, geloof ik.

Ik vond die gezichtstelende bende doodeng trouwens, toen ik ze voor het eerst zag.
Ja daar kom ik NET achter, was de hele tijd al heen en weer aan het lopen voor niks dus Maarrr nu ben ik bij Speak no evil, en er staat ineens dat ik het "evil book" uit mijn inventory moet pakken. Maar ik heb geen evil book en die is in de walkthrough nog niet eerder naar voren gekomen.
Oud 22-10-2010, 22:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nieuwe msn? Sinds wanneer?
Sinds weetikveel ze hebben al die gratis windows live shit omgegooid.
Oud 22-10-2010, 22:25
Verwijderd
Oh crap, had ik dat boek uit de keuken moeten halen? Es kijken of ik daar nog naar terug kan.
Oud 22-10-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ja daar kom ik NET achter, was de hele tijd al heen en weer aan het lopen voor niks dus Maarrr nu ben ik bij Speak no evil, en er staat ineens dat ik het "evil book" uit mijn inventory moet pakken. Maar ik heb geen evil book en die is in de walkthrough nog niet eerder naar voren gekomen.
Jawel, maar het stond er inderdaad wel heel kort in. Het valt nog wel te redden, denk ik Je moet terug naar de viersplitsing, in die boomstam kruipen zodat je weer in het huis van de boomman bent, en dan met je tak tegen de boekenkast aan meppen. En als je daar toch bent kun je ook gelijk door de bril kijken, want dat is ook zo'n scherm waar dan iets verandert.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten