Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Huhu ik loop telkens net een post achter.
Trouwens, als je cursor opeens verdwijnt dan moet je gewoon even op 'r hoofddoekje klikken en dan verschijnt hij weer. Of op de rechtermuisknop klikken en dan weer met de linker, volgens de comments, maar dat heb ik zelf niet geprobeerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben te nieuwsgierig voor zulk soort spelletjes, dus ik ging gewoon muziek luisteren en heel lang op die hoofden klikken, omdat ik wilde weten of er niet nog meer items waren. En die waren er dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In principe slaat het spel je vooruitgang wel op, dus als je via het menu (de M in de linkerbovenhoek) weggaat en dan weer op 'play' klikt kun je daarna naar 'continue'. Maar ik weet niet of Hansel dan wat anders gaat doen, want er is dus een optie met het opeten van de schaar, en ik weet niet precies hoe dat moet. Dus misschien hoort dat meppen daar bij? Maar even semi-refreshen kan geen kwaad ![]() [edit] Ik heb het geprobeerd en Gretel begint dan weer bij de boomstronk, maar al je voorwerpen/muntjes/dingen die je gedaan hebt/etc zijn wel opgeslagen. Hoe het met Hans werkt weet ik niet, maar ik denk dat de kans er wel dik in zit dat hij ook ergens anders gaat staan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar mosko zei vandaag dat ze ook alles als 'gezegd en ingelast' kunnen beschouwen en dan gaan ze gewoon verder waar ze waren. En hij verwacht ook dat hij eerst die getuige mag horen en dat de rechtbank daarna met een tussenvonnis komt over de ontvankelijkheid van het OM. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het loont trouwens om in elk schermpje even door die bril te kijken, je hebt er best veel waar je dan opeens iets nieuws ziet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, en nog een FLINK PUIKE TIP, als je de kaart aanklikt kun je klikken naar waar je heen wil ![]() Ik vond die gezichtstelende bende doodeng trouwens, toen ik ze voor het eerst zag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |