Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2010, 18:53
Stereo
Stereo is offline
Heuy mensen,
Ik heb lang haar en wilde weten hoe het is als je ineens geen lang haar meer hebt (dus vooral naar diegenen die eerst wel lang haar hadden, en toen ineens niet ).
Zijn er mensen die dit mee hebben gemaakt en hun ervaring willen delen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2010, 19:11
Pluis
Pluis is offline
Lichaam en gezondheid -> Lifestyle
Oud 24-10-2010, 19:18
Em.
Em. is offline
Toen ging ik mijn haar wassen en ik miste ineens een heel stuk!
En ook bij het afdrogen, dan wil je je handdoek om je haar wikkelen en er is geen haar! En ik had ook minder klitten en meer krul ineens. Dat was dan wel weer tof.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 22:26
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik had mijn haar ineens heel kort geknipt. Het is echt een verlichting, je hoeft het niet uitgebreid te kammen en het wassen en drogen gaat veel makkelijker. Ook met sjaals is het handiger.
Ik kreeg heel veel complimentjes, het staat bij meisjes heel leuk vind ik!
Oud 25-10-2010, 01:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Voor mij was het eerst heel erg schrikken:
Het was altijd echt superlang en bij een schoolfeest was er een keer een stel kinki-kappers aanwezig, om mensen gratis te knippen.
Niemand durfde, dus ik ging maar eerst en ik vond het tijd voor wat anders dus zei 'maak er maar wat moois van'. En toen keek iedereen voor me ineens zwaar geshockeerd en zag ik dat er een stuk haar van zo'n 40cm op de grond werd gegooid.
Toen ik mezelf voor het eerst in de spiegel zag schrok ik me een ongeluk, want ik herkende mezelf bijna niet meer. Maar gelukkig wende het al gauw.
M'n haar was gezonder, het was makkelijker te wassen, het droogde sneller EN er zat ineens een model in m'n haar! wow.
Sindsdien hou ik m'n haar op schouderlengte.
Oud 25-10-2010, 02:04
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Heuy mensen,
Ik heb lang haar en wilde weten hoe het is als je ineens geen lang haar meer hebt (dus vooral naar diegenen die eerst wel lang haar hadden, en toen ineens niet ).
Zijn er mensen die dit mee hebben gemaakt en hun ervaring willen delen?

Alvast bedankt!
Ik heb hier ervaringen mee, en na velen jaren kort (die moeders ook) wil ik het weer lang hebben. Wel is het zo dat lang haar meer verzorging nodig heeft dan kort haar.

Ik slik om mijn haar sneller lang te krijgen Priorin en Bio MSM tabletten, en masseer mijn hoofdhuid dagelijks. Maar of mijn haar hiervan sneller gaat groeien merk ik pas oer 3 tot 4 maanden.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 11:03
Verwijderd
Ik vond het ge-wél-dig. Echt. Maar goed, toen mijn haar eraf ging was ik zeven en het was echt een bloempotkapsel. Bovendien had het bij mij praktisch nut, want ik bracht mijn leven door in bomen en modder en dan is lang haar niet zo fijn.
Een vriendin van me heeft op haar veertiende alles eraf geknipt en dat beviel haar heel goed
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 12:01
Stereo
Stereo is offline
Hey,
Bedankt voor alle reacties!
Ik wil mijn haar er niet echt af hebben, maar ga misschien binnenkort bij de landmacht, en is niet echt handig als je (behoorlijk) lang haar hebt. Vroeg me dus vooral af hoe het is als van 40cm naar 5 mm gaat (misschien iets te extreem)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 13:18
WhiteAmy
WhiteAmy is offline
heey

ik heb het als klein kind ook gedaan en vorig jaar weer
het is een heel spannend gevoel
ik had er iets van 30 cm af gedaan en toen heb ik het naar kika gebracht.
Je helpt dan kinderen die kanker hebben. Ze maken een pruik van je haar en dan kunnen kinderen een pruik uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 01:41
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Hey,
Ik wil mijn haar er niet echt af hebben, maar ga misschien binnenkort bij de landmacht, en is niet echt handig als je (behoorlijk) lang haar hebt. Vroeg me dus vooral af hoe het is als van 40cm naar 5 mm gaat (misschien iets te extreem)
Ik denk dat bij de landmacht (of andere defensie onderdelen) lang haar niet ecjht praktisch is, niet dat het niet toegestaan is, maar je zou gewoon kort kunnen overwegen ipv milimeteren.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 08:29
Verwijderd
bij jongens vind ik kort haar niet echt geweldig, het mag wel tot iets over de oren komen maar kort vind ik echt niet mooi
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Hey,
Je hóeft het niet te millimeteren voor de landmacht he alles is toegestaan (sinds 1971), als het maar praktisch is. Schouderlang haar in een staartje mag ook, maar dan zonder plukjes die in je ogen gaan hangen, dat hebben vrouwen in het leger ook vaak. Of 'gewoon' kort haar van een centimeter of vijf.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 19:21
dominique192
dominique192 is offline
Ik had heel lang haar en heb het er toen af laten knippen, ik vind het geweldig! Het is fijn, je kan veel verschillende dingen doen met kort haar dus ik heb geen spijt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 14:01
Guinie
Guinie is offline
Moet er niet aan denken.. opeens naar kort haar.. Heb het mn hele leven al lang.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten