Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Maar ik win altijd terecht. Jij wint heel vaak onterecht

ZO mooi is dat! Dan win ik, volkomen terecht, met Triviant (op de computer) en ALTIJD vindt hij dat onterecht!

Oh zo mooi is dat, ik moet dan ZO lachen

Een keer was hij zo boos dat hij de computer uitzette, en toen werd de score niet meegenomen in de eindstand.
Advertentie
Oud 27-10-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ja echt heel de tijd

Ik hou het er nu maar op dat hij uiteraard beter is in bèta-zaken, maar dat ik meer algemene kennis heb en beter ben in Nederlands.
Nouja ik vind het hebben van algemene kennis op prive/story-niveau niet echt van belang dus dat mag neit worden meegewogen. Sterker nog, dat zou in mijn voordeel moeten zijn.
Verwijderd
Citaat:
Door 2 pi, maar normaal zegt iedereen altijd een paar nanometer
het is dat ik geen antwoord gaf, maar ik zat in millimeters te denken, als dat een troost is
Verwijderd
Citaat:
Nouja ik vind het hebben van algemene kennis op prive/story-niveau niet echt van belang dus dat mag neit worden meegewogen. Sterker nog, dat zou in mijn voordeel moeten zijn.
Chris...... Geef me een beetje credit. Rationeel doet dat toch ook bij Lorelei.

Je geeft af en toe toch toe dat ik meer weet?

We weten allemaal heus wel dat je een beta-nerd bent, geef mij ook iets!
Oud 27-10-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Sorry. Ik ben nou eenmaal heul goed in het oplossen wiskundige en natuurkundige problemen, kan er ook niets aan doen
Ok dan heb ik nog een vraag:
Er is een vliegtuig dat gaat opstijgen van een lopende band. De snelheid van de lopende band is gelijk aan de snelheid van het vliegtuig, maar dan in tegengestelde richting. Kan het vliegtuig dan opstijgen?
Oud 27-10-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Er is een vliegtuig dat gaat opstijgen van een lopende band. De snelheid van de lopende band is gelijk aan de snelheid van het vliegtuig, maar dan in tegengestelde richting. Kan het vliegtuig dan opstijgen?
Niet Lorelei nu willen doen he
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Even Rationeel bellen, momentje...

Edit: Nah, dat ga ik zelf beantwoorden: Natuurlijk kan dat! Waarom in godsnaam niet.
Verwijderd
Ik ben een essay van Medeia aan het nakijken en ik ben echt zo duisentmiljoenblij dat ik nooit meer een vak hoef te volgen dat ook maar iets met bestuursrecht te maken heeft, jezus.
Rationeel
Rationeel is offline
natuurlijk kan dat vliegtuig dat
Verwijderd
Citaat:
Niet Lorelei nu willen doen he
Wat denk jij?
Oud 27-10-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Wat denk jij?
Dat ik boos op je ben dat je narcistische inslag weer duidelijk van zich laat blijken.
Oud 27-10-2010, 20:53
Rationeel
Rationeel is offline
en @ LL: je bedoelde dus het geval waarin je het touw ehhh overal rondom de evenaar op een gelijke afstand zou laten zweven ofzo ik dacht aan het geval waarin je het dan uitlegt en aan 1 punt zou gaan trekken
Oud 27-10-2010, 20:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat ik boos op je ben dat je narcistische inslag weer duidelijk van zich laat blijken.
LL is duidelijk minder perfect dan Rationeel, maar hij waardeert je echt wel hoor
Verwijderd
Het is een beetje battle of the stelletjes zo
Verwijderd
Citaat:
LL is duidelijk minder perfect dan Rationeel, maar hij waardeert je echt wel hoor
Hij zou eens moeten toegeven dat ik meer dingen weet dan hij, net zoals ik doe over zijn bèta-kennis, maar nee hoor! Dat is teveel gevraagd voor meneer.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wij hebben dat eigenlijk niet zo, behalve op computergebied. Hij is van mening dat hij veeeeel meer verstand van computers heeft dan ik. Ik ben van mening dat hij vooral meer verstand van games heeft, maar niet meer over andere computerzaken - hij kan ze ook vooral gebruiken, eens een ander cdromdrive erin schroeven ofzo, en niet veel andere dingen ermee, en ik help hem net zo vaak iets op te lossen als hij mij helpt, want twee weten meer dan een.
weten waar een stekker in moet zegt niet echt veel over hoe een apparaat daadwerkelijk werkt lijkt me?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik met iemand moet battlen hoor.. dat komt alleen vanaf de andere kant
Oud 27-10-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
en @ LL: je bedoelde dus het geval waarin je het touw ehhh overal rondom de evenaar op een gelijke afstand zou laten zweven ofzo ik dacht aan het geval waarin je het dan uitlegt en aan 1 punt zou gaan trekken
O, nee inderdaad overal rondom!
Nu heb je het toevallig goed!
Oud 27-10-2010, 20:56
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg maar LL, een vliegtuig kan dan toch gewoon opstijgen?
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb niet het idee dat het een battle is tussen LL en ik en Rationeel en Lorelei, maar tussen LL en mezelf, omdat hij nooit eens iets wil toegeven!
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik neem aan dat de snelheden elkaar opheffen, en gezien een vliegtuig pas lift krijgt bij een bepaalde snelheid zeg ik; nee.
Verwijderd
Citaat:
Hij zou eens moeten toegeven dat ik meer dingen weet dan hij, net zoals ik doe over zijn bèta-kennis, maar nee hoor! Dat is teveel gevraagd voor meneer.
Ok, je weet meer trivialiteiten dan ik op bepaalde triviale gebieden
Verwijderd
Citaat:
weten waar een stekker in moet zegt niet echt veel over hoe een apparaat daadwerkelijk werkt lijkt me?
Nee precies. Nu is computerkennis in de meest gangbare definitie wel meer dan weten hoe het apparaat wérkt natuurlijk. Mijn oma weet bijvoorbeeld ook niet hoe hij aan moet. Of hoe je internet gebruikt. Dat hoort er ook bij.
Verwijderd
Citaat:
Zeg maar LL, een vliegtuig kan dan toch gewoon opstijgen?
Hoezo?
Oud 27-10-2010, 20:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoezo?
Waarom zou het niet kunnen
Verwijderd
Ik ben voor het eerst in mijn leven Toy Story aan het kijken en het is leuk
Verwijderd
Citaat:
Ok, je weet meer trivialiteiten dan ik op bepaalde triviale gebieden
En ik ken meer woorden. En ik ben beter in de topografie van Nederland!

Wel!

WEL!
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet eens wat ordergrootte betekent.
Het is wel fout, want je zegt: "orde van grootte", niet "ordergrootte". Ordergrootte is de grootte van een order.
Oud 27-10-2010, 20:58
Verwijderd
Ste waar is je reactie? Ok je weet vooral van Nederlandse taal en cultuur meer dan ik.
Verwijderd
Ja mensen, kunnen jullie je voorstellen wat voor gezellige relatie we hebben? ;x
Verwijderd
Citaat:
Ste waar is je reactie? Ok je weet vooral van Nederlandse taal en cultuur meer dan ik.
Welke reactie?
Verwijderd
Hmm. Mijn eerste gedachte was ook waarom niet? Maar aan de andere kant. Het enige wat anders is, is dat je geen..hoe heet dat. luchtweerstand? hebt, omdat je feitelijk stilstaat. Houdt dat het tegen?
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou het niet kunnen
Martiño
Martiño is offline
Volgensmij kan dat vliegtuig niet opstijgen, want als het vliegtuig feitelijk stil staat, kan er geen lift gegenereerd worden dus kan het ook niet opstijgen.
Oud 27-10-2010, 20:59
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben op zoek naar mensen die tweetalig zijn opgevoed of waarvan anders de ouders voor de keuze hebben gestaan om tweetalig op te voeden. Anyone?

White Trash naamzoek.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee precies. Nu is computerkennis in de meest gangbare definitie wel meer dan weten hoe het apparaat wérkt natuurlijk. Mijn oma weet bijvoorbeeld ook niet hoe hij aan moet. Of hoe je internet gebruikt. Dat hoort er ook bij.
nou ja, ik ben het daar niet mee eens. Je hebt verschil tussen systeembeheerders (hoe pleur ik een nieuwe HD in de computer, ff windows installeren, netwerkjes instellen etc) en mensen die daadwerkelijk deze technologie toepassen om zaken (software) te ontwikkelen om met data en informatie om te gaan, de zogenaamde ITer. Ik krijg ook jeuk als iemand aan mij vraagt om zn wireless network in te stellen; gezien ik geen fucking clue heb. Laat niet weg dat ik genoeg algemene kennis heb en voldoende logica om uit te vogelen hoe het wel moet.
Verwijderd
Citaat:
Het is wel fout, want je zegt: "orde van grootte", niet "ordergrootte". Ordergrootte is de grootte van een order.
Feit is dat je het niet wist
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar mensen die tweetalig zijn opgevoed of waarvan anders de ouders voor de keuze hebben gestaan om tweetalig op te voeden. Anyone?

White Trash naamzoek.
Is Limburgs en Nederlands spreken ook tweetalig?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
O, nee inderdaad overal rondom!
Nu heb je het toevallig goed!
probeer mijn geval eens uit te werken, die is moeilijker hoor. ik kan wel twee stralen van elkaar aftrekken
Oud 27-10-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij kan dat vliegtuig niet opstijgen, want als het vliegtuig feitelijk stil staat, kan er geen lift gegenereerd worden dus kan het ook niet opstijgen.
Tenzij je wat mannetjes heel hard naar de vleugels laat blazen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
goed bezig ik vond 3 de leukste Maar misschien komt dat omdat er ook wat leeftijdsverschil meespeelt.
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, hallo, ik heb 1 jaar natuurkunde gehad en toen de volgende cijfers gehaald:

8
4
2

(wel een mooie volgorde op zich.. maar het was wel echt een dieptepunt zullen we maar zeggen )
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja hey dat zei ik al
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
goed bezig ik vond 3 de leukste Maar misschien komt dat omdat er ook wat leeftijdsverschil meespeelt.
3 is mooi ja <33
Verwijderd
Citaat:

White Trash naamzoek.
Niet echt, maar heb wel 4 jaar thuis Engels gesproken (ongeveer 50% van de tijd), van m'n 13e tot mijn 17e. Ik wee tniet of je daar wat aan hebt?
Oud 27-10-2010, 21:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Is Limburgs en Nederlands spreken ook tweetalig?
Dat hangt van je definitie af. Wat mij betreft wel Zou jouw moeder (of vader) misschien een enquete willen invullen? Ik kan 'm mailen en hij is niet erg lang of zo (gewoon meerkeuze vragen).
Verwijderd
Ik ga je misschien verlaten voor een bankwerker LL, ik wil graag de slimste zijn!
Verwijderd
Citaat:
ja hey dat zei ik al
En ik ook, maar dan in kneuzentaal!

Is het ook De Oplossing dan?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja hey dat zei ik al
Sorry liefje. Toen ik het typte stond het er nog niet.

Regels voor berichten