Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga af en toe bewust niet naar een film in de bioscoop, omdat ik dat weet dat ik ga huilen, en ik vind het gewoon stom als andere mensen dat merken. Daarom vrees ik een beetje voor Harry Potter, maar die wil ik wel heel graag zien in de bios. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan nooit echt goed huilen als ik met iemand anders kijk, maar in m'n eentje willen de tranen ook wel snel komen ja. Hangt ook wel van m'n bui af hoor
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post31000276
wut ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dan ook echt dat mensen het niet zien, als ik de zaal uitkom. |
![]() |
|||
Citaat:
We hebben nog steeds discussies over een oorlogje met van die legermannetjes dat we 6 jaar geleden deden en waarbij hij er opeens helikopters bijhaalde, wat niet de afspraak was. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel, ik had geen hoge verwachtingen van de film, en natuurlijk moet je het binnen z'n genre zien, maar man man man wat was dat ongeloofwaardig! De gemiddelde aflevering van de serie was honderd keer beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vond het wel ontroerend geloof ik! Daar is bij mij niet zoveel voor nodig dus. ![]() Ik heb alle seizoenen op DVD, vind het een geweldige serie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had van de film verwacht dat het ongeveer vergelijkbaar met een dubbele aflevering uit de serie zou zijn, maar dat was het niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat: