Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2010, 15:58
Verwijderd
@Cherry: Wat goed dat jullie een beslissing hebben genomen. MIsschien niet de makkelijkste, maar op dit moment wel het beste. Kom op meisje *Knuffel*

ot: Ik vind het soms maar moeilijk dat mijn zus in Leuven woont. Niet eens omdat ze zo ver weg woont, zoveel hebben we niet met elkaar, maar wel omdat mijn moeder daar nu helemaal achterlijk mee om gaat. Op het moment dat Zus smst dat ze op skype zit, laat ze alles uit handen vallen (ook als ze midden in een gesprek met mij zit over een voor mij emotioneel onderwerp) en rent naar de computer. Ik ben afgelopen weekend samen met mijn vriendje naar Zus toe geweest en we gingen maar een nachtje maar door de hoeveelheid spullen die we mee moesten nemen, leek het alsof we drie weken gingen bivakkeren in een onbewoond bosgebied. Dan is mam al twee dagen vantevoren bezig met spullen verzamelen en bij elkaar pakken, varierend van verkleedspullen tot eten tot fröbelspullen. Alles wat je maar kunt verzinnen. Als Zus hier blijft slapen, slaat ze bij het ontbijt ook echt helemaal op tilt en krijg ik op mijn flikker omdat ik vergeet de kaas op tafel te zetten of de thee af te maken of of of of. Het komt er op neer dat Zus vrij heilig is voor mam en alles om haar draait. Ik vind dat soms echt heel vermoeiend.... Is dat heel stom?

Verder heb ik zin in komend weekend en geef ik teveel uit aan cadeautjes voor hem Ik hoop dat 't vrijdag/zaterdag klaar is.
Ik ben een beetje muh, ik wil echt wel heel graag bij 'm zijn.
Advertentie
Oud 26-10-2010, 17:25
Tink*
Tink* is offline
Ik word er wel een beetje moe van soms. Ik vind hem nog hartstikke leuk, maar ik heb zo'n hekel aan van die onverwachte dingen die het verhinderen om bij elkaar te zijn. Dan hebben we afgesproken, laat zijn laattapper het weer afweten waardoor hij in moet vallen als hij geen vervanger kan vinden. Ik vind het soms zo frustrerend dat we in dezelfde stad wonen, maar elkaar nog minder zien dan als we een weekendrelatie zouden hebben. Gelukkig heb ik nu niet zoveel last van mijn hormonen en kan ik dat allemaal wel hebben, maar als het net even in de verkeerde week gebeurt dan kan ik er totaal niet tegen. Beetje jammer, ik dacht dat omdat het vakantie was dat we tijd voor elkaar zouden hebben. Maargoed, ik dacht ook dat we dit jaar tijd voor elkaar zouden maken, meer dan nu. Eens zien of we deze week nog een avondje samen kunnen inlassen, de laatste keer dat dat was, is ook weken geleden. Verder is ie lief en mis ik hem wel een beetje. Al heb ik het idee dat als ik hem lang niet zie, dat ik steeds meer kan hebben qua niet zien. Net zo'n beetje als toen met mijn ex, je ziet iemand nooit, maar je bent toch verliefd op 'm.
Oud 26-10-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik word er wel een beetje moe van soms. Ik vind hem nog hartstikke leuk, maar ik heb zo'n hekel aan van die onverwachte dingen die het verhinderen om bij elkaar te zijn.
Ah zelfde hier Ja nou ja we zijn dus wel op vakantie geweest vorige week, maar met zijn hele familie erbij en we hebben dus geen moment voor ons samen gehad (nee ook niet 's nachts, want we mochten niet bij elkaar op de kamer slapen ). En nu zou hij dan gister komen, maar het is al 2 dagen verschoven omdat hij ziek is geworden. Kan hij ook niks aan doen natuurlijk maar ik baal ervan, want we kunnen elkaar door studie en afstand al zo weinig zien Nou ja, morgen komt hij als het goed is écht.
Oud 26-10-2010, 18:41
ST*R
ST*R is offline
Ahh kut @ lente en cherry.. het komt goed!

Dit weekend was ik een beetje boos op m, niet echt iets van laten merken. Hij was wel echt super lief later en ik snap het ook wel, al had hij het toch iets handiger kunnen aanpakken
Maargoed, gister hem toch nog gezien en dat was weer heel leuk, we hebben altijd zo veel lol samen. Hij begon gister een zin met 'later, als jij mijn vrouw bent..' En vanmorgen hadden we het erover dat het best wel perfect is allemaal. Ik ben verliefd Hij is ook zo sexy!
Oud 26-10-2010, 18:49
Signy
Signy is offline
Citaat:
ook niet 's nachts, want we mochten niet bij elkaar op de kamer slapen ).
Je hebt het al es uitgelegd hoor, maar ik blijf het zo raar vinden dat 2 volwassenen niet gewoon doen wat ze zelf willen.
Oud 26-10-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Je hebt het al es uitgelegd hoor, maar ik blijf het zo raar vinden dat 2 volwassenen niet gewoon doen wat ze zelf willen.
Ja ik vind het ook ronduit belachelijk; zijn jongere broertje is dus wél sinds kort getrouwd en zij mogen het wel. Halloooo wij hebben al langer seks dan zij hoor Nou ja, hun huis, hun regels, maar naarmate we langer iets hebben, vind ik het steeds vervelender worden, helemaal omdat we al zo weinig samen kunnen slapen. Ik bedoel ik hoef niet eens in z'n bed, maar op dezelfde kamer is al een stuk gezelliger

Edit: Oh je zegt waarom wíj niet gewoon doen wat we zelf willen. Tja, dan moeten we een rel gaan schoppen, dat is het nou ook weer niet waard. Zoals ik zei, het blijft hun huis.
Oud 26-10-2010, 21:29
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Toch me koppigheid opzij gezet en maar gebeld. Een rustig gesprek! Het kan dus toch.
Ik zit een klein beetje in de situatie van Lente....
We hebben het ontzettend leuk, maar de ruzietjes, mijn dipjes...Daar kunnen we nog niet mee omgaan als stel (eigenlijk zij). In haar ogen ben ik soms niet de man die zij mij voor ogen ziet. Dat geeft bij haar twijfel.
Het structueel goed uitpraten lukt ook niet echt.
(Ik ben er achter gekomen dat ze het liever laat slijten.)

Er is twijfel bij ons beiden over de relatie. Gevoelsmatig kunnen we niet stoppen, maar dit kost ook te veel negatieve energie.
Het is niet de eerste keer en er zijn wel erg vaak hele hoge ups, en lage downs geweest.
De keuze om te stoppen vind ik ozo moeilijk! Voor mij nog nooit zo moeilijk geweest. Is dat een goed teken of een slecht teken? Ik weet het niet. Rationeel is de keuze een stuk makkelijker.
Gevoelsmatig is het een keuze tussen leven of dood.

Ik voel nu berusting na het gesprek, maar ik ben angstig...
Oud 27-10-2010, 09:31
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het gaat niet goed maar ook niet waardeloos. Na een msn-gesprek gister met hem concludeerde ik dat hij echt heel mannelijk is met omgaan met zijn gevoelens, hij kan het echt niet. Maar zijn ouders zijn niet thuis dus het is voor hem wel zwaar. Ik vind het moeilijk om de herinneringen aan hem en de gevoelens die ik voor hem had los te laten. Het is echt afkicken, onwennigheid dat ik niet gewoon door zijn huis kan banjeren en hem van achteren een knuffel geven of me om hem heen wikkelen als hij piano speelt ofzo. Het wordt raar om nu een hele winter te overleven zonder hem.
Oud 28-10-2010, 06:23
Cherry Springs
Biton wordt gewoon mijn nieuwe vriendje! Ik heb me gister de hele dag gevoeld als een rotte vaatdoek, ook tijdens werk, en zodra ik daar binnen kwam voelde ik me weer beter. Sociaal doen for the win. En praten met meer dan 2 mensen tegelijk voorkomt ook dat het de hele tijd over hem gaat.
Oud 28-10-2010, 06:46
Lente
Lente is offline
ik heb over hem gedroomd en nu mis ik hem echt heel erg.
Oud 28-10-2010, 08:01
Verwijderd
Jeuj. vanmiddag date met een vriendinnetje dat ik al heel lang niet meer gezien heb, vanavond rchting vriendje, morgenmiddag date met vijf en een halve kat en iemand die ik niet ken, morgenavond vrienden van vriendje op bezoek en zaterdag de hele dag in bed liggen

*KNuff* @ Lente! Ik zou willen dat ik wist wat ik zou moeten zeggen, maar ik heb geen idee.... Sterkte in ieder geval.
Oud 28-10-2010, 08:01
Verwijderd
Het gaat goed, real good, maar ergens vind ik het heel eng om me bloot te geven... @ lente, hmmmm balen dame en dan ook nog eens die koude, donkere dagen... Heel veel sterkte
Oud 28-10-2010, 08:17
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Biton wordt gewoon mijn nieuwe vriendje! Ik heb me gister de hele dag gevoeld als een rotte vaatdoek, ook tijdens werk, en zodra ik daar binnen kwam voelde ik me weer beter. Sociaal doen for the win. En praten met meer dan 2 mensen tegelijk voorkomt ook dat het de hele tijd over hem gaat.
Afleiding is gewoon heel goed, maar ook weer niet teveel afleiding zoeken en het verdriet verdringen want dan komt die klap wss veel harder aan, alleen iets later.
Oud 28-10-2010, 08:27
ST*R
ST*R is offline
Ik hoop heel erg dat ik hem vandaag kan zien want ik mis 'm!
Oud 28-10-2010, 09:31
Dott
Dott is offline
Citaat:
Jeuj. vanmiddag date met een vriendinnetje dat ik al heel lang niet meer gezien heb, vanavond rchting vriendje, morgenmiddag date met vijf en een halve kat en iemand die ik niet ken, morgenavond vrienden van vriendje op bezoek en zaterdag de hele dag in bed liggen

*KNuff* @ Lente! Ik zou willen dat ik wist wat ik zou moeten zeggen, maar ik heb geen idee.... Sterkte in ieder geval.
Ooooooh, dus je komt voor de katten

ot: vanavond zie ik hem eindelijk weer.. maar volgens mij heeft hij mij net zo erg gemist als ik hem.
Nu nog ff lekker in mn pyjamatje hangen en rond een uur of 12 maar eens aan zijn taart beginnen
Oud 28-10-2010, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik wil ook best wel met jou knuffelen hoor
Oud 28-10-2010, 09:42
Dott
Dott is offline
Oud 28-10-2010, 12:35
Verwijderd
Soms mag hij best wel eens wat meer gevoel tonen
Oud 28-10-2010, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Kan ik jou eindelijk, na jaren wachten, in mijn armen sluiten
Oud 28-10-2010, 13:44
tuttebel
tuttebel is offline
2 jaar sinds we elkaar ontmoet hebben. en een relatie is best hard werk af en toe. maar je doet het wel ergens voor... en ben heel blij dat ik nu met hem samen woon!
en had ik al gezegd dat hij waarschijnlijk volgend jaar met me mee naar nederland komt?
Oud 28-10-2010, 13:53
Verwijderd
Gaaf tuttebel!!

Geez, wat was dit nou weer voor avond... En beter gaat morgenavond gewoon door
Oud 28-10-2010, 13:59
Rob
Rob is offline
Citaat:
WTF, heb je er ondertussen vijf?
Oud 28-10-2010, 14:12
Dott
Dott is offline
Citaat:
WTF, heb je er ondertussen vijf?
Jup, dat krijg je met werken op een asiel
Oud 28-10-2010, 14:13
kuik
kuik is offline
ik word zo moe van dat gezeik... af en toe voel ik me door hem echt een beetje beperkt in de dingen die ik graag wil doen... ik ben afgelopen zomer 2 maanden in het buitenland en dat vond hij zo verschrikkelijk dat hij niet wil dat ik van de zomer een maand op stage ga in het buitenland... en als ik wel ga zegt dat volgens hem dat het me geen fuck uitmaakt hoe hij erover denkt...
ik denk dat wel elkaar een beetje teveel zien de laatste tijd...
Oud 28-10-2010, 14:39
Maizel
Maizel is offline
Relationeel gezien zit ik een beetje in de stagnatie. Ik heb het single zijn wel weer gezien.
Oud 28-10-2010, 15:44
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jup, dat krijg je met werken op een asiel
Wij zijn niet veel beter, hoor. Als één van ons in een asiel zou werken, zouden wij er ook minimaal vijf hebben. We hebben er ondertussen twee, allebei uit het asiel.
Oud 28-10-2010, 17:46
I C U
I C U is offline
Citaat:
ik word zo moe van dat gezeik... af en toe voel ik me door hem echt een beetje beperkt in de dingen die ik graag wil doen... ik ben afgelopen zomer 2 maanden in het buitenland en dat vond hij zo verschrikkelijk dat hij niet wil dat ik van de zomer een maand op stage ga in het buitenland... en als ik wel ga zegt dat volgens hem dat het me geen fuck uitmaakt hoe hij erover denkt...
ik denk dat wel elkaar een beetje teveel zien de laatste tijd...
Hm, ik krijg hier een beetje kriebels van... Het lijkt alsof hij je het liefst aan de lijn houdt. En een maand is heus niet lang, sterker nog, hij kan zelfs een week of twee jouw kant op komen. Het heeft geen moer te maken met hoe hij erover denkt, het gaat erom dat hij je niet beperkt in de dingen die jij graag wilt doen. Sterkte in elk geval!

OT: Het gaat weer goed tussen ons, het samenzijn is weer prettig en dat maakt het tussen de lakens ook weer wat gezelliger
En ik vind het heerlijk dat ik m'n eigen projectje nu heb op kantoor, daar word ik helemaal gelukkig van! Hihi.
Oud 28-10-2010, 17:50
Verwijderd
Vriendje is lief <3 Eiiindelijk weer eens wat quality time samen doorgebracht, dat was ernstig nodig.
Oud 28-10-2010, 19:48
Volk
Volk is offline
Na twee weken door vervelende omstandigheden niet thuis te kunnen zijn en bij andere mensen te moeten slapen is het een fijn vooruitzicht vannacht weer in ons eigen bedje te slapen. Gek hoe je fysiek contact kunt missen terwijl je allebei in een éénpersoonsbed ligt die tegen elkaar aan staan geschoven. Ik vond het zo rot om naast hem te liggen en hem niet vast te kunnen houden. Maar vanavond...

Vanavond zijn we weer samen in één bed en voel ik zijn huid tegen de mijne
Oud 28-10-2010, 20:10
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Het is heel vreemd, maar J (ex) moet waarschijnlijk naar een psycholoog. Ze komt nu met al haar problemen naar mij toe en ze heeft begeleiding vanuit de school, maar ik heb al tegen haar gezegd dat ik het niet op kan lossen en die begeleider ook niet. Ik vind het wel vervelend, want het is al de 3e die nadat ik het heb uitgemaakt naar de psycholoog moet... En daar ben ik dus ook een beetje bang voor als ik met M zou krijgen.
Volgens mij ligt het niet aan jou hoor dat die meiden bij de psycholoog terecht komen, wél is het een patroon. Jij valt/viel blijkbaar op bepaalde typetjes, bewust of onbewust. Die meiden hebben problemen, maar hebben jou om tegen aan te praten, jij maakt het uit omdat je het uiteindelijk toch niet aankan/zij toch niet je ware is, en zij zoeken daarna een psycholoog op. Wat natuurlijk heel verstandig is, maar het is nog verstandiger om dat soort stuff gewoon buiten je relatie te houden, iemand kan niet hulpverlener en partner tegelijk zijn, dat heb ik ondertussen zelf ook wel door. Een relatie kan ook heel goed en fijn zijn als de ander je niet nodig heeft, maar gewoon bij je wil zijn, een stuk minder verstikkend ook.

OT: Jeeej, de herfstdip is er weer, maar meestal overleven mijn relaties de herfst wel, deze relatie heeft in ieder geval al één herfst overleeft, maar als ik zo humeurig en energieloos blijf zou dit zomaar de eerste break up in de herfst kunnen worden... En dat wil ik niet, want ik hou van hem, alleen soms ben ik zo depri dat voor mezelf zorgen eigenlijk al te veel gevraagd is, laat staan lief zijn voor een ander. *schopt zichzelf onder kont*
Oud 28-10-2010, 20:41
KeBoy
KeBoy is offline
Ik had het probleem dat ik na een tijdje begon te denken dat iedereen op me verliefd was die lief tegen me deed, nu weet ik al goed genoeg dat dat gewoon inbeelding was. Toch had ik het moment dat ik eventjes van de wereld was na een kleine knuffel en ik kon niet meer nadenken. Nu leer ik het uit mijn hoofd te zetten, maar toch als er een meisje glimlacht naar mij komt er zo'n vreselijk buikgevoel. Ah, volgend jaar naar het buitenland en ik heb nog een maand om terug te krabbelen als er nog iemand mijn pad zou kruisen, maar ik zal er niet meer op hopen.
Oud 28-10-2010, 20:54
Lente
Lente is offline
had niet gedacht dat ik in dit topic zo vaak zou posten en dat ik die sterktes en adviezen enz zo lief zou vinden

verder gaat het goed. soms even verdrietig (zoals vanmorgen ) en ik denk best veel aan hem maar ik ben geen zielig hoopje meer paar dagen mocht ik hangen en huilen en zeuren maar toen was het ook wel klaar en moest ik weer normaal doen, dat werkt voor mij wel.

en cherry: hoop dat je je snel beter voelt!
Oud 28-10-2010, 21:22
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
De afgelopen dagen heb ik voor mezelf wel dingetjes op een rijtje gezet. Ik ben vrij rationeel en heb dingen, gebeurtenissen kunnen relativeren. Er is in één jaar flink wat gebeurd. Dan wel door ons, dan wel buiten ons om.
Dat gaf binnen de relatie spanning, stress en twijfel.
De dingetjes waar we zelf mee kampen, gaat gestaag beter. Dan praat ik nu over mezelf.
Ook hebben we nooit zo lang een relatie gehad. Het is ook nieuw voor ons.
In een relatie komt echt veel meer (vaardigheden) bij kijken. Vooral op het gebied van de communicatie.

Hoe we een ruzie / conflict op moeten lossen, zit niet iets helemaal lekker. Ook heeft zij met bepaalde dingetjes moeite om er mee om te gaan (die dingetjes zijn niet groot dat een relatie onmogelijk is). Daar is ze van bewust. Maar de manier waarop we met ruzies omgaan, moet zeker beter. En daar zijn wij nog soms zoekende in.

Ik heb in ieder geval geleerd dat te lang in een ruzie hangen niet veel gaat helpen (koppig doen hoort daar ook bij). Ook is een goede sfeer belangrijk om goed te kunnen praten over gevoelige onderwerpen.
Vanavond had ik van alles uit de kast getrokken in positieve zin, en dat gaf een prettige sfeer. Daardoor kom je ook dichter tot elkaar, en praat je ook veel opener en makkelijker. Het viel mij gewoon op.

Dat was weer Dr. Phill.

ps. die herfstdip zuigt wel. Echt apart allemaal.

ot:
De twijfel was begrijpelijk, maar niet echt gepast. Mijn gevoel zegt gewoon duidelijk andere dingen. Ik ben stapelgek op haar!!! En ik geloof er heilig in dat de dingetjes wat stabieler gaan worden. Alle slechte gebeurtenissen zijn allemaal wel een keer langsgekomen. Een keer gaat het kwartje echt onze kant op vallen. Pech houdt eens een keer op.
Heb vanavond haar gewoon lekker kunnen aanraken, kontje knijpen, haar aaien...
En soms vergeten we samen wel eens dat we best wel sterk staan, ondanks alles.
Oud 28-10-2010, 21:25
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
had niet gedacht dat ik in dit topic zo vaak zou posten en dat ik die sterktes en adviezen enz zo lief zou vinden

verder gaat het goed. soms even verdrietig (zoals vanmorgen ) en ik denk best veel aan hem maar ik ben geen zielig hoopje meer paar dagen mocht ik hangen en huilen en zeuren maar toen was het ook wel klaar en moest ik weer normaal doen, dat werkt voor mij wel.

en cherry: hoop dat je je snel beter voelt!
Inhakend ook op wat Cherry zegt.
Klopt het dat vrouwen moeilijk los kunnen laten?
Ik sta verbijsterd dat vrouwen de andere persoon erg missen en alles daarop en daaraan, maar toch niet meer bij elkaar willen komen.
Een relatie die bij mij uitgaat, is gelijk klaar. Ongeacht of ik diegene ben die het uitmaakt of niet.

Any way, nogmaals sterkte! Het is niet niks allemaal.
Oud 28-10-2010, 21:42
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik sta verbijsterd dat vrouwen de andere persoon erg missen en alles daarop en daaraan, maar toch niet meer bij elkaar willen komen.
Een relatie die bij mij uitgaat, is gelijk klaar. Ongeacht of ik diegene ben die het uitmaakt of niet.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar het ligt bij mij erg aan de reden en de manier waarop een relatie verbroken wordt. Als ik het tot het eind heel leuk met iemand heb maar er toch redenen zijn om ermee te stoppen, vind ik het niet zo gek dat ik hem de eerste dagen dat het uit is mis. Ik denk niet dat ik moeilijk loslaat, maar mijn gevoelens zijn niet ineens weg. Dat is natuurlijk ook de reden dat ik zo twijfelde: hij is een schatje, ook al heeft ie minder leuke kanten die uiteindelijk zwaarder wegen.

Misschien was het anders geweest als ik van tevoren niet getwijfeld had en een veel directere aanleiding had gehad om ermee te stoppen, maar ook dan kan ik me heel goed voorstellen dat het pijn doet en ik hem zou missen. Je bent niet voor niks een tijd samen geweest.

Ik heb nog nooit gehad dat ik een serieuze relatie verbrak omdat al mijn gevoelens voor hem weg waren, maar in zo'n geval zal het voor mij allemaal vast een stuk minder verdrietig zijn.

Ik kan niet begrijpen dat het voor jou meteen klaar is, ook als de ander ermee wil stoppen hoe kun je nou geen verdriet hebben als het meisje waar jij gek op bent, jou niet meer wil? Dan mis je haar toch?
Oud 29-10-2010, 08:17
Verwijderd
Gisteravond was echt heerlijk (L) Sinds afgelopen weekend bij mijn zus, zat me iets ontzettend dwars, wat ik me daar realiseerde. Ik wilde het daar graag over hebben, dus toen we gegeten hadden, hebben we ons op de bank geinstalleerd met wijn en kaarsjes en relaxte muziek (lang leven Eric Clapton unplugged!). Echt uren zitten kletsen en uiteindelijk heel lekker gevreeen en tegen elkaar aan in slaap gevallen.

Ik weet ook weer waarom ik graag wil gaan samenwonen
Oud 29-10-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:

Vrouwen kunnen juist veel beter loslaten dan mannen. Bij mannen resulteert het missen van een persoon etc doorgaans niet in voet bij stuk houden namelijk.
Oud 29-10-2010, 14:54
Akhlys
Akhlys is offline
Ze is echt Zó leuk Tijd geleden dat ik weer echt verliefd ben geweest. Ze komt steeds vaker langs en het is altijd fijn. Maar goed, ik heb alle tijd en als het niks wordt dan wordt het niks, maar ik zou het wel heel jammer vinden.
*zucht* Kriebels(L)
Oud 29-10-2010, 14:58
ST*R
ST*R is offline
Hij is sinds gisteren mn vriendje jeej! Hij zei dat hij eigenlijk al niet meer zonder me kan, ahh hij is zo lief en perfect
Oud 29-10-2010, 17:37
Cherry Springs
Zoooo veel beter! We hebben vandaag afgesproken en hebben met elkaar gewandeld en gepraat enzo. Ik merkte gewoon dat het heel fijn was om met hem te praten, gewoon als goede vrienden. Ik heb nauwelijks de behoefte om meer dan goede vrienden met hem te zijn. Het voelt alsof de dingen weer op hun plek vallen. Dit vind ik heel fijn, want nu kan ik misschien nog wel gewoon mee naar optredens van zijn band (die serieus leuk zijn) en gewoon, hij is zo geintegreerd in mijn vriendenkring dat het echt naar zou zijn geweest als we een hekel aan elkaar hadden gekregen. Maar we kunnen hier gewoon over blijven praten als ons iets dwars zit enzo. Ik ben zo blij dat ik hem niet helemaal hoef te missen en toch ook wat vrijer kan zijn. Het wordt misschien lastiger dan ik nu denk maar ik heb wel goede hoop voor ons.
Oud 29-10-2010, 20:07
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
@Lente:
Dat je verdrietig bent, vind ik ook logisch klinken.
Maar als ik iemand verlaat, waar ik veel irritaties bij heb gehad of moeite, dan gaat het voor mij wat makkelijker.
Iedereen is anders en de beleving is ook anders.
En offc., ik ben ook zeker verdrietig.

Ik praatte voor de rest ook meer in algemene zin, inhakend op wat ik allemaal heb gelezen in dit topic. Ik was gewoon benieuwd! Een gedachtegang.
Oud 29-10-2010, 20:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is lief Houd gewoon zo vreselijk veel van hem. Het gaat goed met ons, zijn veel samen en als we niet samen zijn genieten we even van een avondje alleen. Ben doodop, hele week hard gewerkt. Had vanavond eigenlijk naar de verjaardag van z'n opa en oma gemoeten maar kon het echt niet opbrengen om uit het werk gelik naar hem toe te gaan. Had echt behoefte aan een avondje niets voor mezelf. Ze vieren het toch niet dus ga zondag wel ff bakkie koffie halen, vind het ook wel weer leuk om ze ff te zien dan Nu ff lekker op de bank met laptop, chips, cola en de cd van John Mayer. Morgen uitslapen en als hij klaar is met werken naar hem toe
Oud 30-10-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ze is echt Zó leuk Tijd geleden dat ik weer echt verliefd ben geweest.
Dat zei je bij de vorige ook
Oud 30-10-2010, 00:18
Verwijderd
@ Cherry: klinkt goed, maar hij moet er dan wel precies hetzelfde over denken...

OT: En we zijn weer terug bij onbegrijpelijk. Pff, mannen!
Oud 30-10-2010, 10:51
Cherry Springs
Nu voel ik me alsnog naar. Zelf als we goede vrienden blijven, dan moet ik mijn routine gewoon nog steeds zo drastisch omgooien, ik kan hem niet zomaar smsen of zijn tijd opeisen. Al ben ik nog zo graag bij hem, dat gaat gewoon niet.
Oud 30-10-2010, 11:12
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Dat zei je bij de vorige ook
Haha, sssst, weet ik:$ Alleen dat was toch meer een crush.. Kvoel het dit keer gewoon veel sterker, dus hopen dat ik er dit keer niet naast zit
Oud 30-10-2010, 12:10
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, zus gaat scheiden. Erg klote, maar probably for the best
Oud 30-10-2010, 13:09
Luna
Luna is offline
Miekmuis; dat is klote, nooit leuk om zoiets van dichtbij mee te maken.
Oud 30-10-2010, 18:21
Atelier Madame
Citaat:
2 jaar sinds we elkaar ontmoet hebben. en een relatie is best hard werk af en toe. maar je doet het wel ergens voor... en ben heel blij dat ik nu met hem samen woon!
en had ik al gezegd dat hij waarschijnlijk volgend jaar met me mee naar nederland komt?
oh wat leuk, dat had je nog niet gemeld blijven jullie niet in schotland dan
Oud 30-10-2010, 18:56
Atelier Madame
Ik ga toch eventjes een klein beetje klagen (A) jaja zelf ik die normaal altijd helemaal enthousiast is over vriendlief
ik vind het namelijk heel vervelend dat ie echt elk weekend nr zn ouders toegaat (hij werkt daar nog op zaterdag), maar dat betekent vaak ook dat ik het weekend maar heel weinig van m hoor, tenzij we echt iets afspreken om zaterdag bijv iets te gaan doen. Hij zal nooit is uit zichzelf smsen ofzo zo van heee hoe is het daar op je werk, echt alleen bijv zondagavond om te melden hoelaat ie richting mij komt.. mja ik zal wel zeuren want voor de rest heb ik ontzettend geboft, maar ik kan me soms ergeren dat hij gewoon weinig van zich laat horen terwijl ik graag elke dag wel een smsje krijg

Regels voor berichten