Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 13:50
Uice
Uice is offline
Honger hebben terwijl er geen eten is huis is, en dan zo'n kutsupermarkt in, inderdaad.
Oud 28-10-2010, 13:50
Verwijderd
In Nieuw-Guinea heeft ze ook het een en ander meegemaakt. “Als kind heb ik daar een zeebeving meegemaakt,” aldus Brard. “We lagen op bed en ik zag een enorme kledingkast op me afkomen. En overdag de geur van dode vissen. Gelukkig was ik er goed vanaf gekomen.”[2]''

godverdomme, de wikipedia pagina over patty brard
Oud 28-10-2010, 13:51
Uice
Uice is offline
Normaal gesproken zijn mensen die voor je staan in de rij al verschrikkelijk, maar als je honger hebt worden ze nog veel erger.
Oud 28-10-2010, 13:52
Uice
Uice is offline
Ik vind Patty Brard een van de vieste mensen die er zijn.
Uice
Uice is offline
Stel je voor dat Patty Brard voor je in de rij staat in de supermarkt!
Verwijderd
Citaat:
ik herken dit véél te goed, zo lopen mijn dagen ook. Ook denk ik daar ook nog bij: 'ik ben nu te hongerig om naar de supermarkt te gaan, dat haal ik niet, dan ga ik onderweg knock out ofzo' en dan eet ik iets randoms en denk ik 'ach, nu hoef ik toch niet meer naar de supermarkt want ik heb geen honger'
Ja, precies. Ik wou dat er een broodjeszaak naast mijn supermarkt was, dan kon ik mezelf daarheen lokken met een broodje in 't vooruitzicht, en dan was boodschappen-doen-met-geen-honger ook geen punt meer, want dan ben je er toch al.
Oud 28-10-2010, 13:53
Verwijderd
Nu ga ik de restjes kip van gisteren opwarmen en straks als lunch eten zou dat in de oven moeten of op het fornhuis? De poten, vleugels en filets zijn al opgegeten dus het zijn maar dunne laagjes vlees. En het zit nog met jus in de braadpan.
Uice
Uice is offline
Wat ik vaak heb is dat ik met honger naar de supermarkt ga, en dat er dan gewoon niks te eten is. Ja, een banaan. Maar verder niks.
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. Ik wou dat er een broodjeszaak naast mijn supermarkt was, dan kon ik mezelf daarheen lokken met een broodje in 't vooruitzicht, en dan was boodschappen-doen-met-geen-honger ook geen punt meer, want dan ben je er toch al.
Er is sinds kort een loempiazaak voor mijn supermarkt
Er is trouwens ook een overpriced snackbar die niet zo lekker ruikt, maar wel altijd klanten heeft.
Verwijderd
ik zit me ook al vanaf het wakker worden af te vragen wat ik eens als avondeten ga eten.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nu ga ik de restjes kip van gisteren opwarmen en straks als lunch eten zou dat in de oven moeten of op het fornhuis? De poten, vleugels en filets zijn al opgegeten dus het zijn maar dunne laagjes vlees. En het zit nog met jus in de braadpan.
In de oven met die "hap"!
Oud 28-10-2010, 13:54
Verwijderd
'middag!
Verwijderd
Citaat:
Als het nog in een pan zit zou ik het in de pan laten En dan op het fornuis. Als 't maar warm wordt, toch?
Verwijderd
Citaat:
'middag!
Ha! Hoe ging je gesprek?
Oud 28-10-2010, 13:55
Uice
Uice is offline
Ik heb zin om soep te maken, maar geen zin om ingrediënten te kopen en ook geen zin om soep te eten.
Oud 28-10-2010, 13:55
Verwijderd
Ik laat het sowieso in de pan, het is gisteren ook met pan en al in de oven geweest maar nu krijg ik tegenstrijdige adviezen Ik doe het wel op het fornuis, dat gaat denk ik sneller. Gaar is het toch al.
Oud 28-10-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Wat ik vaak heb is dat ik met honger naar de supermarkt ga, en dat er dan gewoon niks te eten is. Ja, een banaan. Maar verder niks.
Fruit

Over banaan gesproken, ik eet nu apenkoppen. Heb ik mijn portie fruit weer binnen voor vandaag!
Verwijderd
Ik vind Patty Brard wel grappig denk ik. Ze spoort echt voor geen meter, ook dat ze in dat filmpje op het eind ineens weer keihard lacht. Ze is wel vies ja.
Verwijderd
Gister deed ik boodschappen met honger en nu is de koelkast gevuld met duizend toetjes :')
Oud 28-10-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Gaar is het toch al.
Daarom.

Citaat:
Ik heb zin om soep te maken, maar geen zin om ingrediënten te kopen en ook geen zin om soep te eten.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Fruit

Over banaan gesproken, ik eet nu apenkoppen. Heb ik mijn portie fruit weer binnen voor vandaag!
Ik eet echt drie bananen per dag, omdat ze bij de supermarkt gewoon niks anders verkopen dat je even tussendoor kan eten. Ja, boterhammen. Daar eet ik er ook weleens een paar van. Maar verder echt niks.
Verwijderd
patty brard krijgt geen fatsoenlijke zin uit haar mond.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind Patty Brard wel grappig denk ik. Ze spoort echt voor geen meter, ook dat ze in dat filmpje op het eind ineens weer keihard lacht. Ze is wel vies ja.
Ik vind haar soms wel grappig, maar dan ook weer té irritant. Je kan zoiets maar in lichte mate hebben.
Oud 28-10-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Hier is mijn eeuwige dilemma: als ik geen honger heb, heb ik geen zin om boodschappen te doen. En als ik een beetje honger heb ook. Maar als ik veel honger heb dan wil ik gewoon NU eten, en duurt het proces van naar de winkel lopen, dingen uitzoeken, afrekenen en de aanwinsten naar huis dragen mij te lang. Dus dan raak ik in de verleiding om iets te eten wat al in huis is, maar dat zijn dan dingen zoals pasta met een beetje peper en zout, of in dit geval, muffins. Geen dingen waar je een dag op vooruit kunt. Geen gezonde dingen, ook. Maar wel dingen waar je tot sluitingstijd van de supermarkten mee door kan, dus als ik die eet dan heb ik gedurende de dag geen honger, waardoor ik geen boodschappen doe, en na sluitingstijd is het honger lijden geblazen. Dus in zulke situaties kom ik in een soort vagevuur terecht, waarin ik honger heb, en in theorie iets kan eten, maar in plaats daarvan boodschappen moet gaan doen van mezelf, alleen heb ik daar teveel honger voor, waardoor ik weer overweeg om iets te eten, waarna ik weer bedenk dat ik dat eigenlijk niet moet doen, en ondertussen word ik hongeriger en hongeriger.

WAT EEN LEVEN HE JONGENS.

Gelukkig kunnen zulk soort perikelen meestal voorkomen worden door om de drie/vier dagen voor twee/drie dagen boodschappen te doen
Dit herken ik...

Ik geef het op. Geen school meer vandaag voor mij.
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen lieve buurvrouw die heel schattig gaat doen als je haar een pan soep geeft?
Oud 28-10-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Gister deed ik boodschappen met honger en nu is de koelkast gevuld met duizend toetjes :')
Oja, dat is ook zoiets, teveel dingen kopen als je honger hebt. Of dorst. Ik deed een keer boodschappen met dorst en toen kwam ik thuis met erg weinig eten, maar wel zes pakken met verschillende soorten drinken. En toen dronk ik één glas van één pak en daarna had ik meteen helemaal geen zin meer in al die andere dingen. Het was ook allemaal belachelijk spul zoals sojamelk met frambozensmaak en sap van fruit waar je geen sap van verwacht enzo.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb je geen lieve buurvrouw die heel schattig gaat doen als je haar een pan soep geeft?
Nou, ik denk eigenlijk dat ik vanavond wel honger zal krijgen, dus ik ga zo alsnog maar eens naar de markt voor tomaten. Dan mogen jullie dingen verzinnen die nog meer in de soep kunnen.
Verwijderd
Hebben jullie dan nooit voorraadvoedsels in de kast liggen? Afbakbroodjes of macaroni en een fles ketchup e.d.
Oud 28-10-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik denk eigenlijk dat ik vanavond wel honger zal krijgen, dus ik ga zo alsnog maar eens naar de markt voor tomaten. Dan mogen jullie dingen verzinnen die nog meer in de soep kunnen.
papieren bootjes
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie dan nooit voorraadvoedsels in de kast liggen? Afbakbroodjes of macaroni en een fles ketchup e.d.
ja maar we hebben nog geen oven hier ;;d;: zit ik dan, met mijn afbakbroodjes!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Macaroni heb ik altijd, alsmede rijst, muesli, yoghurt, pindakaas en sinds kort ook roggebrood.
Verwijderd

Oud 28-10-2010, 14:01
Verwijderd
Patty Brad is een van de leukste en meest vriendelijke BN-ers die er rond lopen
Verwijderd
Citaat:
Ha! Hoe ging je gesprek?
Goed! Sympathieke dude, hij lijkt qua uiterlijk een beetje op Willy Wartaal, maar dan dunner. Project klinkt allemaal oke, ambitieus doch realistisch. Ruime deadlines tot nu toe en zelfs al een bonustoezegging als het project winst gaat opleveren Alhoewel dat laatste natuurlijk met wat scepsis gelezen moet worden, want mooie woorden kan iedereen roepen Maar hij komt betrouwbaar over en is ook open over de voortgang van zn bedrijf en project.
Verwijderd
heee dat is diezelfde als van dat grappige stripje over volwassenheid <3 en diet water
Uice
Uice is offline
Bananen koop ik elke dag nieuw, want een banaan met een bruine plek erop is niet meer eetbaar, en die plekken ontstaan echt na een uur al. Dus ik ga twee keer per dag naar de supermarkt voor één banaan, die ik heel zorgvuldig uitzoek.
Oud 28-10-2010, 14:02
Verwijderd
Hahahahhaa zo waar <3.
Verwijderd
kak ik heb mijn loempiaatjes aan laten branden
Verwijderd
Citaat:
Ik eet echt drie bananen per dag, omdat ze bij de supermarkt gewoon niks anders verkopen dat je even tussendoor kan eten. Ja, boterhammen. Daar eet ik er ook weleens een paar van. Maar verder echt niks.
Ze hebben op je fruitafdeling alleen bananen? Geen appels oid?
Oud 28-10-2010, 14:03
Verwijderd
Ik heb zojuist, met honger, gekocht:

6 halveliters bier
snoep
GROENTE
yoghurt
Verwijderd
Citaat:
Bananen koop ik elke dag nieuw, want een banaan met een bruine plek erop is niet meer eetbaar, en die plekken ontstaan echt na een uur al. Dus ik ga twee keer per dag naar de supermarkt voor één banaan, die ik heel zorgvuldig uitzoek.
Ja dat is echt fucked up. Dan koop je bananen die in de supermarkt nét niet meer groen zijn, liggen ze een paar uur bij je thuis zijn ze ineens half bruin en tegen het rotte aan
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze hebben op je fruitafdeling alleen bananen? Geen appels oid?
Appels helpen echt totaal niet tegen de honger, en ik vind het een karwei om ze te eten. Ik gebruik ze alleen om te verwerken in andere dingen.
Oud 28-10-2010, 14:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja dat is echt fucked up. Dan koop je bananen die in de supermarkt nét niet meer groen zijn, liggen ze een paar uur bij je thuis zijn ze ineens half bruin en tegen het rotte aan
Wat ik in dat geval trouwens doe, dan rol ik ze in zilverfolie en gaan ze een kwartiertje in de oven. Dan worden ze helemaal bruin en mushy, maar als ze warm zijn is dat niet meer erg.
Oud 28-10-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Bruine plekken die al na 1 dag verschijnen duiden op slechte bananen. Zijn er geen groenige bananen te vinden?
En die plekken bevinden zich vooral aan het oppervlak, dat kun je zo wegbijten en uitspugen. Het betekent niet dat de banaan doorgerot is ofzo.
Oud 28-10-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb meestal pasta, kaas, roggebrood, pitabroodjes, bladerdeeg, rösti, crackers, en dingen zoals zeezout/peper/knoflook/pesto/olijfolie/suiker/kaneel om dingen mee op smaak te brengen als er geen andere ingrediënten zijn. Oja, en soep. Lekker veel blikken soep. Maar bijna al deze dingen zijn nu op omdat ik al een paar dagen in het vagevuur der boodschappen doen zit. En laatst had ik ook een stel van die dagen, dus ja, dan gaat het hard. Al zou ik het in theorie best nog een paar dagen kunnen overleven met wat er nu in huis is, maar ik verlang naar groente en fruit en eitwitten, wat er hier aan eten is bestaat voornamelijk uit koolhydraten.
Oud 28-10-2010, 14:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Bruine plekken die al na 1 dag verschijnen duiden op slechte bananen. Zijn er geen groenige bananen te vinden?
En die plekken bevinden zich vooral aan het oppervlak, dat kun je zo wegbijten en uitspugen. Het betekent niet dat de banaan doorgerot is ofzo.
Dat weet ik, maar ik vind het gewoon niet lekker, die zachte plekken. Een banaan moet flink hard en chewy zijn.
Oud 28-10-2010, 14:09
Verwijderd
Ik heb net Sergei Rachmaninoff ontdekt, eindelijk heb ik het soort koor gevonden wat ik bedoel! Ik vind het echt zo prachtig.
Oud 28-10-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik, maar ik vind het gewoon niet lekker, die zachte plekken. Een banaan moet flink hard en chewy zijn.
Kinderbananen zijn vaak lang goed
Oud 28-10-2010, 14:10
Uice
Uice is offline
Wat ook raar is, ik kreeg van de onderburen een gigantische streng knoflook die ze uit Frankrijk hadden meegenomen. Supergoed, maar hoe komen mensen zo snel door knoflook heen? Het was van de zomer en ik heb nog steeds meer dan de helft over. Ik moet nu echt overal knoflook indoen voordat het allemaal gaat rotten.

Regels voor berichten