Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 14:13
Verwijderd
Iemand zei tegen me: ga daar zitten. Ik moest zitten op een soort steriel ziekenhuisbed en toen pakte ze een scalpel en een glazen potje. Ik vroeg haar, wat ga je doen, wat ga je doen? Ze zei dat ze mijn been open ging snijden om mijn bloed op te vangen. Maar dat durfde ik niet dus ik bood aan om mijn eigen vinger open te snijden en mijn bloed op te vangen. Dat duurde dus nogal lang, want er komt niet zoveel bloed uit een vinger
Advertentie
Oud 26-09-2010, 11:50
Verwijderd
Dat iemand die ik ken aan een roddelblaadje de info verschafte dat ik heel dik was geworden. En dat werd toen gepubliceerd in een uitgebreid artikel met foto's
Oud 26-09-2010, 18:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik kan de laatste tijd de dingen niet goed meer scheiden, tussen wat ik heb gedroomd en wat er echt is gebeurt. Echt heel raar. En ik heb de laatste tijd ook dat ik aan iets denk, en dat dan ineens een droom van 1 jaar geleden in me op komt.
Oud 30-09-2010, 08:24
Verwijderd
ik was zwanger en had hele leuke kleren zodat je dat goed zag. Ik ging naar mijn werk omdat ik niet zeker wist of ik moest werken. Het was eerste kerstdag. Alleen de hal van m'n werk was hetzelfde, de rest was een basisschool en alle kinderen zaten gewoon in de les. Ik was nogal geobsedeerd door m'n buik en keek in elke spiegel hoe dik die was. Mijn moeder en zusje hadden me naar het werk gebracht en bleven wachten om zeker te weten dat ik wel moest werken, maar ik kon het hoofd nergens vinden.
Ik kwam buurvrouw A. tegen en die was inmiddels zwanger van de tweede. Ze vroeg of ik op haar eerste wilde passen, een paar dagen. Daar bedankte ik voor maar wilde wel een paar uurtjes oppassen. De baby heette Marleen en was heel zwaar en bewegelijk. Ik viel bijna met dat kind van de trap omdat ze zo bewegelijk was. A. had een heel raar huis, een soort donkere zolder. Een verdieping lager woonde een schilder die overal het logo van z'n bedrijf op had gespoten.

er was ook nog iets met dat ik een plaats moest aanwijzen op een kaart, maar ik verstond die persoon niet goed en wees het verkeerde aan.

Laatst gewijzigd op 30-09-2010 om 15:27.
Oud 30-09-2010, 08:35
Verwijderd
Ik stond buiten voor een dierenwinkel, en iemand kwam naar me toe met een cadeautje. Het was een zelf-bierbrouw-set, inclusief slak. Het zou extreem onbeleefd zijn om het niet aan te nemen, maar ik hoefde geen bierbrouwset en ik wilde al helemaal geen slak.
De persoon haalde een doosje uit zijn eigen zak en liet zien dat daarin zijn eigen slak zat, en dat die al het bier-maak-werk voor je deden als ze goed aan je gehecht waren. Terwijl hij dit vertelde was hij continu de slak aan het aaien. Daarna pakte hij voor mijn slak een doosje met gesmolten kruidenboter en deed mijn slak erin. Ik vroeg waarvoor dat was, en hij legde uit dat dat was zodat de slak geen kindjes zou krijgen en dat ik straks even in de dierenwinkel moest laten checken of dat gelukt was.
De kruidenboter herinnerde me eraan dat slakken niet bij bier horen, maar bij wijn en ik vroeg aan die persoon of hij wel zeker wist dat een slak noodzakelijk was bij het maken van bier, maar hij zei dat dit een biergartenslak was. Ik was het er niet mee eens, en ik wist dat er nóg iets niet klopte, maar ik kwam er niet achter wat er dan niet klopte en ik kon me ook helemaal niet goed uitdrukken.
Oud 30-09-2010, 15:21
Thinus
Thinus is offline
Ik stond op en ging naar mijn nieuwe werk en we gingen gezellig allemaal een film kijken. Daarna wou iemand iets met mij bespreken en begon op me in te steken.

Toen werd ik wakker en moest ik opstaan om te gaan werken..
Oud 30-09-2010, 16:17
Em.
Em. is offline
Ik droomde dat mijn grote kater Joris eerst nog de hele tijd bleef blazen naar Loesje en Titus (nieuwe kittens) maar Loesje hield vol en uiteindelijk vond Joris het wel oké en hij ging slapen met een pootje om haar heen. Heel liev.

En toen droomde ik dat ik in een klaslokaal zat. Ik en nog twee mensen hadden een speciale status, die dag waren wij drieën uitgekozen tot 'iets'. We kregen een toets economie, wat me vrij makkelijk leek, maar ineens bleek die in het Frans te zijn. Ik keek ernaar en ik begreep er geen woord van. Ik moest de Franse spellingskaarten in de kasten achter mij pakken, maar kon die niet vinden. Iemand anders pakte ze. Ik en die twee anderen met die status kregen bij de toets iets wat lijkt op een flessendopje, met aan de binnenkant een vreemd teken. Dat was ook een vraag, of zo, je moest uitleggen wat het betekende. Ik had geen flauw idee.
Oud 01-10-2010, 10:56
Verwijderd
Ik was met m'n ouders en zusje naar een soort camping waar vrienden van hen stonden. Op het terrein verkochten ze kaarten voor een concert van Opeth. Ik liep weg naar een parkeergarage en belde elmer om te vragen of hij daar interesse in had. Op dat moment zag ik een ongeluk gebeuren met 4 auto's maar ik lulde gewoon rustig verder. Alleen kon ik geen pinautomaat vinden om geld te pinnen voor het kaartje. Ik liep weer terug naar m'n ouders maar die waren al weg. Ik ging met de trein en kwam langs een huge veld met fuchsia bloemen, dat kwam ongeveer 4 keer terug in deze droom. De kleuren waren onrealistisch fel en mooi.

later woonde ik in het b.d.jpark, het hele huis was van mij. Maar m'n moeder had ervoor gezorgd dat ik alleen nog de blauwe kamer mocht hebben. Die was wel wat groter dan in het echt. In de rest van het huis (dat in Zutphen stond plotseling) ging een christelijk gezin wonen. Ik mocht wel gebruik blijven maken van de keuken en badkamer. Door het hele huis verzamelde ik spullen die ik niet kwijt wou. Mijn moeder hielp mee maar schold me uit en zei dat ze me hierna nooit meer hoefde te zien. Ik zat er wel mee dat m'n werk ver weg was maar was blij dat ik een dak boven m'n hoofd had.
Ik had onwijs leuke spullen en prees mezelf in m'n hoofd de hele tijd gelukkig voor mijn goede smaak. Toen ik dacht klaar te zijn met al mijn spullen vervoeren sloot ik mezelf op op mijn kamer. Er waren allemaal irritante pubermeisjes die dat heel raar vonden en vonden al snel een sleutel om mijn deur open te maken. Daarna gingen ze weer weg.
Beneden gaf de vader van het gezin Bijbelles aan allerlei kinderen en ik had nog 1 mandje met spullen. De moeder van het gezin leek op Tineke dinges van de gristenunie, echt zo'n trutje.
Toen moesten we ineens naar het ziekenhuis, ik weet niet waarvoor. Ik zat met babs en rationeel in een auto. Babs was een zeer brutale automobiliste en pleurde overal haar auto voor, ze karde lekker door. Het ziekenhuis bleek op dezelfde plek te zijn als die camping en de parkeergarage waar ik eerder was. Babs reed per ongeluk naar de slagbomen voor de uitgang en het was een heel gedoe om naar de juiste slagboom te rijden want iedereen om ons heen raakte geďrriteerd en ging toeteren.
Oud 05-10-2010, 11:43
Verwijderd
Ik weet niet meer waarom maar ik deed mee aan Over De Kook en toen kreeg ik ruzie met Priscilla. En toen wilde ze mij aanvallen omdat ik haar had beledigd en toen had ik wijn over haar jurk gegooid. Moz naamzoek
Oud 05-10-2010, 14:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde per se naar de tandarts, omdat een vriendin een gaatje had gekregen na het laten trekken van haar vestandskiezen (ze kon niet goed daar poetsen) en ik was bang dat ik dat ook zou krijgen. Ging samen met een vriendin naar een tandarts waar ik nog niet eerder was geweest (zoals je dat dan wel eens bij een kapper doet, even een ander proberen). Ik was aan de beurt en moest door een gordijn lopen naar de behandelkamer. Die was heel groot en er stonden heel veel behandeltafels (ja táfels) die er heel oud en crappy uitzagen. Er was verder niemand. Ik werd behandeld en tandarts zei dat alles er goed uitzag. Ik vertelde dat verhaal van het gaatje van die vriendin en vroeg of ik dat ook had. Hij steekt z'n vinger in m'n mond, zegt wat "ah oh jaja", duwt hard op m'n achterste kies en breekt er zó een heel stuk af en toen had ik een kies in allemaal stukjes. Maar dat was niet erg, moest later een keer terugkomen voor de vulling (wtf de hele bovenkant van m'n kies was eraf, hoezo vúlling ). Toen ik wakker werd heb ik wel even gevoeld of m'n kies niet helemaal kapot was .
Oud 05-10-2010, 14:29
Verwijderd
Lol, ik dacht dat ik in het nietwaardeertopic aan het lezen was en ik zat tot de laatste regel van die post een beetje zo van wtf
Oud 05-10-2010, 14:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 18-10-2010, 12:50
Verwijderd
dat ik overal klamboes en zelfgemaakte gordijnen had opgehangen en overal knusse kamertjes had.
Oud 19-10-2010, 11:03
Martińo
Martińo is offline
Iets over het nieuwe kabinet en marja van bijsterveld. Ik kreeg er jeuk van.
Oud 19-10-2010, 14:45
Verwijderd
Dat ik een pakje sigaretten en aanstekers kocht. Voor de miljardste keer. Gisteren droomde ik dat ik in een kledingwinkel was om een joggingbroek te kopen, en ze hadden paarse, gele en beige in de maten 94, 96, 98 en 100 ;x ik nam ze allemaal mee naar de paskamer, hopend dat ik geen maat 100 had. En dat het mijn uitgerekende datum was, maar dat de dag verstreek zonder dat er iets gebeurde en toen dacht ik iets van: nou, mooi is dat.
Oud 20-10-2010, 13:15
Martińo
Martińo is offline
Over Maria van der Hoeven. Ik kreeg er wederom jeuk van.
Oud 21-10-2010, 08:18
Chiaya
Chiaya is offline
Ik heb ook heel raar gedroomd vanacht. Ik droomde dat ik op de fiets zat en toen zag ik ineens twee jongens. Een kleinere met rode haren en een grotere. De grotere jongen was de kleinere aan het verkrachten. De jongens werden boos dat ik hen gezien had en riepen dat ze me gingen achtervolgen. Ze stapten in de auto en achtervolgde me, en ik was ineens rennend in plaats van fietsend. Ik rende zo snel als ik kon, en belde bij iemand aan. Ik vroeg hijgend en bang of ik misschien even bij hen binnen mocht verstoppen, omdat ik achtervolgd werd door 2 jongens in een busje. Ik mocht binnen verstoppen en ging op de veranda zitten achter een paal. De jongens reden voorbij en ze zagen me. Ik moest weer rennen. In eens kwam ik bij een soort camping aan, er was gras en er zaten mensen buiten bij een tent. Ik vroeg ze of ik daar mocht verstoppen en dat mocht. De bus kwam voorbij gereden en ik ging gauw op de grond liggen, ze zagen me niet en reden door. Ik wilde in de 'huiskamer' verstoppen, maar daar lagen allemaal matrassen dus dat ging niet. Ik ging in de douche verstoppen, wat overigens alleen een gordijntje was in het vierkant, met een strijkplank achter hetzelfde gordijntje. Ik ging achter het gordijn staan, zodat ze mijn voeten niet konden zien en belde mijn vader. Ik vertelde hem dat ik erg bang was en vroeg of hij mij kon komen halen. Dat zou hij wel doen. Ik vroeg het adres aan de mensen waarbij ik verstopte, ik weet nog dat de straatnaam met het woord 'wolk' begon en het huisnummer 8 was, maar verder niet meer. Toen stond de auto van mijn moeder er, in plaats van die van mijn vader. En toen werd ik wakker.
Oud 21-10-2010, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Lol, ik dacht dat ik in het nietwaardeertopic aan het lezen was en ik zat tot de laatste regel van die post een beetje zo van wtf
Oud 21-10-2010, 10:48
Verwijderd
Ik was aan het chillen op een brug. Er zaten veel duiven. Er liep ook een potige kerel rond die de hele tijd een duif pakte, zijn kop eraftrok en een paar happen nam, om daarna het overblijfsel in het water te gooien ;(
Oud 21-10-2010, 11:07
Verwijderd
Ik ging naar een bruiloft samen met elmer. De bruiloft was van G. en W. We moesten allang weg zijn en elmer zei dat ik moest opschieten maar ik vergat een miljoen dingen en moest steeds teruglopen terwijl hij me zat op te jagen. We woonden in een heel ander huis, de katten zaten in een keuken en ik haalde ze eruit. Er was ook nog een ander stel bij ons, die mee zouden gaan. De jongen vertelde dat hij zo'n groot huis had dat hij heel veel verschillende meubels had.
We gingen weg en kwamen aan bij een soort winkelstraat met een plein, het regende. Ik was elmer kwijt en riep hem heel hard. Plots zag ik het bruidspaar op straat poseren voor een fotograaf. Ze hadden erg lelijke kleren aan, allebei een rood zwarte stuka broek met een zwart truitje. G kon wel heel professioneel als een model poseren.
Toen was ik in ineens in een heel lang en smal huis, overal stonden verschillende stoelen in hoekjes en nisjes . Ik besefte ineens dat ik in het huis was van het stel dat eerder bij ons was.
Het oudste zoontje van G&W was daar, en deed ontzettend vervelend, hij wilde dat ik de hele tijd dingen voor hem ging pakken.
Oud 21-10-2010, 13:34
Giles
Giles is offline
Ik zat een nieuwsbericht te kijken waarin verteld werd dat Afrika leeg gemaakt werd om in één groot safaripark te veranderen, dat alle arme niet-Westerse mensen naar een andere planeet werden verscheept en dat de rest zich opnieuw over de Aarde moest verspreiden. De TV was extreem groot en daardoor wist ik dus dat ik rijk genoeg was en niet weghoefde en daar was ik heel blij mee want ik werd altijd misselijk van ruimtereizen.
Oud 21-10-2010, 15:08
Em.
Em. is offline
Het eerste deel van mijn droom ben ik alweer kwijt, dat was iets met roeien of zo. In ieder geval, daarna was ik bij natuurkunde en ik wilde per se een Iphone en toen kreeg ik een Blackberry. En hoewel ik wist dat ik dat niet wilde, had ik het gevoel dat het mijn fout was, maar waarom ik dat dacht wist ik dan weer niet. En toen was de les afgelopen en moesten we eerst via de brandtrappen omlaag, want de kluisjes werden geverfd, maar uiteindelijk mochten we toch via de normale weg en onze kluisjes. En net naast mijn kluisje werden de kluisjes geverfd dus dat was heel ingewikkeld en zo. En toen stonden jongens achter me en die pakten mijn Blackberry af en ik was net heel boos aan het worden en alles - en toen schrok ik wakker van het onweer dat ineens BOEM deed.
Oud 21-10-2010, 17:10
Verwijderd
We hadden les in de dependance van onze school. In de gang stonden ineens bedden. Daar ging ik op slapen en toen droomde ik dat ik sliep
Oud 22-10-2010, 10:31
Verwijderd
Ik droomde dat ik een betoog had geschreven met de titel "Barbie kan zichzelf beter vieze salamisnol noemen" en dat ik op mijn eigen huisfeest was waarop ik seks ging hebben met een homo in een bad, en dat er toen allerlei mensen foto's van ons kwamen maken. Aanvankelijk voelde ik me daar een beetje ongemakkelijk bij, maar uiteindelijk vond ik het wel prima om er nog een beetje leuk bij te poseren en lief te glimlachen.

Als dromen iets betekenen, maar ik me zorgen over mezelf.
Oh ja, en ik droomde ook nog over treinreizen; dat ik het hele land doortreinde en steeds allerlei overstaps net miste en dat ik auditie moest gaan doen voor een voorstelling over Adrian Mole en dat ik toen in de trein naar Duitsland stapte, per ongeluk.

Oh ja, en wat ook wel gaaf was, was dat ik bij dat bovenste erachteraan droomde: oh, dit is echt een goed verhaal voor in het 'Wat heb je vandaag gedroomd?'-topic. Niet vergeten te posten als ik straks wakker wordt.
Oud 26-10-2010, 10:21
Verwijderd
Ik woonde met mijn zusje in het bdjp. We hadden bedacht er nog een extra huisgenoot bij te nemen om kosten te besparen. M'n ouders liepen er ook rond en deden vervelend. Ik had nog ruzie met E. via de telefoon, daarvoor wilde ik G.W bellen maar kon het nummer nergens vinden. Op internet stonden een paar nummers maar als ik die belde kreeg ik een vreemd bandje met zingende kantoormedewerkers.
De zus van E. belde me ook nog op en ging in het plat rotterdams vet bijdehand tegen me lopen doen.
Op het eind was buurman W. bij me op bezoek en hij wilde me prikken met een mes. Ik gooide alles wat ik in handbereik had naar zijn hoofd. Een pot lijm raakte heel mooi en barstte open in zijn gezicht.

Ik herinner me ook nog een stuk dat ik met diana van vroegah van de wagenstraat naar mijn huis liep, maar dat er allemaal rare bergjes waren gekomen en het heel moeilijk te bereiken was.
Oud 28-10-2010, 22:48
Verwijderd
Iets over die gaylord van bij ons in de pc (niet jort maar die kneus die peetvader is van een tas). Hij bemoeide zich met allemaal mensen op een groot feest ofzo. Overal stonden plastic witte design stoeltjes.
Oud 28-10-2010, 23:02
Verwijderd
Ik droomde laatst dat ik Kazet was. Het was wel prettig, want alles was ongenuanceerd, zwart-wit en daardoor lekker simpel. Maar ik was toch blij dat ik bij het wakker worden ontdekte dat ik iemand anders was, want zo'n wereld is dan wel gemakkelijk, hij is ook een beetje kleurloos.

En de afgelopen paar dagen droom ik steeds over dat ik hard bezig ben met opruimen en over hoe ik na afloop tevreden op de bank zit. Gegarandeerde teleurstelling in de ochtend, want dan blijkt dus dat al die moeite voor niets was. Omdat het niet echt gebeurd is.
Oud 28-10-2010, 23:05
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat er een man was die heel erg gemeen werd als hij op z'n buik lag, dan wilde hij allemaal mensen vermoorden. Maar als je hem liet vegen met zo'n takken-bezem, dan was hij heel aardig. Dus moest ik uitzoeken hoe we er voor konden zorgen dat hij de hele dag zou vegen. Ik vond het een heel goed plan hem bij de plantsoendienst te laten werken Maar toen realiseerde ik me dat hij van continu vegen heel moe werd en dan op z'n buik omviel... Maar ik was al te laat, hij wilde me al vermoorden
Stomme droom, want het ging maar heen en weer tussen dat vegen en op 'n buik liggen, echt ongelooflijk eentonig en saai.
Oud 29-10-2010, 08:26
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat ik een smsje van het ziekenhuis had gekregen dat mijn introductie (met rondleiding door het ziekenhuis enzo) was verplaatst. Door de slome BIG-registratie was het niet op dinsdag overdag, want dan mocht ik het ziekenhuis niet in, dus hadden ze een latere introductie voor me geregeld, namelijk dinsdagnacht, maar het was in New York. En mijn vliegticket ŕ 800 euro moest ik zelf betalen en meteen daarna moest ik terug zodat ik woensdagochtend op tijd in Nederland was om die dag te werken (in mijn droom zaten de tijdzones andersom ). Maar ze deden alsof het een enorme buitenkans voor me was.
Oud 29-10-2010, 08:30
Verwijderd
Ik droomde dat we bezoek hadden van iemand die twee tweelingen had, en die kinderen kropen overal naartoe en op een gegeven moment was van beide tweelingen één helft kwijt. Ik schoot vreselijk in de stress, want ik wilde niet dat iemand baby's in mijn huis kwijt raakte. Dus ik rende weg, en toen ik héél hard rende, ontstond er ineens een fiets. Ik fietste naar zee.
Oud 29-10-2010, 09:54
Martińo
Martińo is offline
Ik droomde over een toneelrepetitie, maar ik lag gelijktijdig ook onder een van de scanners op mn werk.
Oud 29-10-2010, 10:32
Missy
Missy is offline
Volgens mijn moeder heb ik een indiaan in bed nagedaan gisteravond.
Oud 29-10-2010, 14:00
Em.
Em. is offline
Iets met gym en dat we zouden gaan zwemmen, maar dat kon niet, want het was natuurlijk veel te koud. Toen gingen we zwemmen. Toen trok ik mijn schaatsen aan, want we gingen toch schaatsen op het bevroren zwembad. En eh, toen ging ik het zwembad in en -ineens- had ik mijn bikini aan en zwom ik weer.
Oud 29-10-2010, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik naar New York ging in mijn eentje, op bezoek bij een vriendin van de familie. Maar er was nogal veel gedoe met vliegtuigen halen, tassen pakken, overstappen (in LA, en dat lag zo te zien op een steenworp afstand van het andere vliegveld, maar het was heel lang en ingewikkeld lopen) en meer. Ik geloof niet dat ik er nog kwam.
Oud 30-10-2010, 17:53
Verwijderd
Ik droomde over een supergaaf spel, een soort surrealistische horror-RPG met puzzel-elementen. Hij was wel een beetje eng, maar na de eerste level was ik hooked, want hij was erg gaaf. Een beetje jammer dat ik na die eerste level wakker werd. Met een gevoel van 'yes nu ik wakker ben kan ik verder spelen in het echt' ;x
Oud 30-10-2010, 17:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik droomde over een supergaaf spel, een soort surrealistische horror-RPG met puzzel-elementen. Hij was wel een beetje eng, maar na de eerste level was ik hooked, want hij was erg gaaf. Een beetje jammer dat ik na die eerste level wakker werd. Met een gevoel van 'yes nu ik wakker ben kan ik verder spelen in het echt' ;x
Oud 30-10-2010, 18:30
Verwijderd
Janee, totaal niet zo Het was zeg maar een beetje escape-the-room-achtig en met point-and-click-logica, alleen dan in first person en met realistische 3D-graphics, een goede physics engine en uitgebreide AI enzo. De eerste level speelde zich af in een klassieke 50's diner met eng glimlachende serveersters, kinderen en obesitas-lijers. Je moest de eigenaresse van dat café verslaan en dat lukte uiteindelijk door haar te vergiftigen met een flesje moedermelk dat je van een kind moest afpakken. Omdat ze geen ouders had, ofzo. In ieder geval scheurde ze zich toen de kleren van het lijf en rende ze al overgevend naar buiten.

Het zag er een beetje Bioshock-achtig uit, alleen dan was het geen fps. Ik wou dat het bestond, want de combinatie van fps en zo'n eng sfeertje trek ik niet, terwijl het wel een behoorlijk gave sfeer is. Al moet ik trouwens niet roepen want ik durf Amnesia ook niet te spelen, terwijl dat ook geen fps is. Maar goed, hij is wel ook zo van 'omg monsters emg wegrennen verstoppen amg achter je!!1!', en daar kan ik dus niet tegen.
Oud 30-10-2010, 20:40
Verwijderd
Ik droomde dat het ziekenhuis was verplaatst naar de dependance van onze school en dat we daar moesten wonen terwijl mijn moeder thuis lag met de hele apparatuurzwik.
Oud 31-10-2010, 04:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Janee, totaal niet zo Het was zeg maar een beetje escape-the-room-achtig en met point-and-click-logica, alleen dan in first person en met realistische 3D-graphics, een goede physics engine en uitgebreide AI enzo. De eerste level speelde zich af in een klassieke 50's diner met eng glimlachende serveersters, kinderen en obesitas-lijers. Je moest de eigenaresse van dat café verslaan en dat lukte uiteindelijk door haar te vergiftigen met een flesje moedermelk dat je van een kind moest afpakken. Omdat ze geen ouders had, ofzo. In ieder geval scheurde ze zich toen de kleren van het lijf en rende ze al overgevend naar buiten.

Het zag er een beetje Bioshock-achtig uit, alleen dan was het geen fps. Ik wou dat het bestond, want de combinatie van fps en zo'n eng sfeertje trek ik niet, terwijl het wel een behoorlijk gave sfeer is. Al moet ik trouwens niet roepen want ik durf Amnesia ook niet te spelen, terwijl dat ook geen fps is. Maar goed, hij is wel ook zo van 'omg monsters emg wegrennen verstoppen amg achter je!!1!', en daar kan ik dus niet tegen.
ik ben nu niet helder genoeg; maar bioshock was vrij 'lame' vergeleken met System Shock. Maargoed; als je SS nu speelt ziet het er ubersuf uit maar qua sfeer en concept etc was het echt epic mindfucking all the way <3
Oud 31-10-2010, 09:36
Verwijderd
Iets met zombies. Maar het was niet eng ofzo. Ik was zelf ook een zombie.
Oud 01-11-2010, 08:29
Verwijderd
eerst was ik met elmer naar elmer z'n moeder gegaan. Ik was bezig met een jasje met een gave kraag en een rokje. Het ging de hele tijd over ingewikkelde jasjes.

later moest ik werken in een psychiatrische inrichting met jongeren. Er was niemand, alleen een kok. Af en toe liepen er wat jongeren in en uit. Ik verveelde me en ging schoonmaken. Er liepen jongens langs met een taakstraf die moesten schoonmaken. Ze hadden een soort wonderapparaat bij zich wat alles schoonmaakte. Ze maakten de muur schoon en het jasje van de kok.
Uit de kasten viste ik allemaal servies en broodbeleg. Er liepen allemaal beestjes overheen. Er kwam een blond meisje binnen die dingen weer expres vies ging maken, ik negeerde het. Ik liep even weg om iets te pakken en toen ik terugkwam had het meisje overal pindakaas gesmeerd. Hele dikke klodders overal. Ik voelde me niet meer veilig, pakte mijn jas en ging weg. De portier vroeg of [voor achternaam] was maar ik loog en zei dat ik bij iemand op bezoek was geweest en weer wegging.
Oud 03-11-2010, 17:25
Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Ik was met mijn familie naar Madurodam en we wachtten een beetje bij de ingang. Op een gegeven moment liep mijn vader naar een of andere nieuwe heuvel en ging daar boven op staan. Ik liep naar hem toe en we keken samen naar de tegenoverliggende heuvel. Tussen de heuvel waar wij op stonden en de tegenoverliggende heuvel lag een grasveldje en een rivier gevolgd door een waterval. Samen gingen ik en mijn vader op het grasveldje staan en ik sprong weer terug op de heuvel. Mijn vader sprong ook op de heuvel en ging zitten. Ik zag dat mijn schoen nog op het grasveldje lag en sprong terug op het grasveldje om mijn schoen te pakken. Mijn vader schreeuwde: 'Nee!' en sprong overeind. Ik keek naar de grond en zag dat het grasveld loskwam van de heuvel. Het bleek dat onder het gras een gletsjer lag. Het gras was blijkbaar kunstgras, want het gras gleed als een tapijt van de gletsjer af. Ik hield me goed vast en stroomde snel naar de waterval toe. Ik viel van de waterval af en vloog over de andere heuvel heen (dat was die heuvel met dat jochie dat met zijn vinger dat gat dichthoudt) ik zwaaide tijdens mijn vlucht naar het jongetje en viel terug op de gletsjer. Ik gleed naar een goot die als een schans naar boven wees en werd gelanceerd. Toen werd ik wakker .
Oud 05-11-2010, 15:02
Verwijderd
dat ik op m'n werk was en zag mezelf op de lijst staan om vanavond te werken. Ik deed net of ik het niet zag en ging naar huis en zette mijn telefoon uit.
Oud 06-11-2010, 10:54
Verwijderd
dat er allemaal kussenhoesjes waren gemaakt door een vrouw, speciaal voor oude mensen. En die waren opgebouwd uit verschillende lappen stof die gedeeld waren.
toen vroeg ik aan elmer half slaapdronken of hij dat had verzonnen om gescheiden lakens te maken.

Oud 06-11-2010, 17:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dat ik midden in de nacht wakker werd in mijn kamer en dat mijn moeder vroeg waarom ik macaroni op mijn muur had gesmeerd, en dat vervolgens mijn muur helemaal in de brand vloog! Toen wou ik 112 bellen maar die namen niet op/antwoordapparaat/verkeerd verbonden/alle bedenkelijke smoesjes. Het was echt heel eng allemaal!
Oud 07-11-2010, 10:37
Verwijderd
Ik ging naar de supermarkt met mijn internetloverboy. Hij vroeg: Lidia, wat heb je nodig? Ik betaal voor je. Ik werd boos, want ik heet geen Lidia. Hij verontschuldigde zich en zei dat hij ook niet heette zoals hij heet, maar dat hij heet zoals zijn vader heet. Ik vergaf het hem en zei dat ik chocolademelk nodig had, want die was op. We kochten chocolademelk en ik rende naar huis. Daar zaten mijn ouders allebei aan tafel en ze keken heel ernstig, maar ik vroeg niet wat er was, kuste ze gedag en rende naar boven. Toen bedacht ik: Hee, mama is al thuis! Dat moet ik aan mijn beste vriend vertellen, dat zal hij leuk vinden, hij maakte zich zo'n zorgen! Daarna werd ik wakker.
Oud 07-11-2010, 10:52
Verwijderd
Goedemorgen schatjes.
Oud 09-11-2010, 08:46
Verwijderd
Ik lag in bed en werd gebeld door mijn werk. Ik moest werken van 14.30 tot 15:55 uur. Ik viel in slaap en werd wakker om 14.40, als een gek fietste ik naar mijn werk, een huge gebouw met trappen van honderden meters hoog, enge liften en overal werklui en hijskranen.
Ik moest op een afdeling alle mensen voorzien van lekkere dingen zoals taart en speciale toetjes. Ik moest iets gaan halen beneden en het was heel eng in de lift, die was gammel en ging heel hard. Beneden dacht ik, ik neem gewoon de trap. Maar die was zo hoog dat ik niet durfde.

Later was ik weer in hetzelfde huis als waar ik een tijdje over droomde (met de muren van een werkjongen vol met logo's van z'n bouwbedrijf). Alleen nu was alles clean en wit. Annet en marco zouden gaan verhuizen en ik wilde hun zolderkamer. Maar helaas was edward me voor en kreeg ik een andere kamer. Achteraf was ik er wel blij mee omdat je voor die zolder 5 trappen omhoog moest en ik me ooit irl heb voorgenomen nooit hoger dan 1 hoog te wonen als er geen lift is.
Iets lukte me niet en ik werd zo kwaad dat ik met mijn telefoon op de tafel sloeg. Hij brak in 3 stukken maar als ik die tegen elkaar hield deed ie het nog. Ik was blij dat ik Elmer niet hoefde te vertellen dat ik vanwege agressie weer iets had gesloopt.
Oud 09-11-2010, 12:53
Giles
Giles is offline
Ik was een sommelier en ik was op bezoek in een huis dat heel veel op Sophie-Ann's (TB) huis leek. Iemand wilde mijn colbert aannemen, maar omdat ik daar onder alleen een hemdje droeg, ontweek ik de grijpende arm. Ik was een onorthodoxe sommelier en men was heel blij dat ik er was, maar ik was best zenuwachtig, alsof ik ontdekt kon worden of zo.
Ik had maar twee kleine flesjes bij me. De eerste wijn werd in longdrink glazen tot aan de rand geschonken en dat vond ik zonde, ook al wist ik wel dat mijn ene fles zichzelf toch steeds bij zou vullen. De andere fles was pas echt bijzonder, maar ik moest eerst ontdekken of de drinkende mensen wel de moeite waard waren.
Oud 09-11-2010, 20:20
Nebel
Nebel is offline
Ik droomde dat mijn scheikundeleraar van vroeger naar me toe gerend kwam en zei dat als ik mezelf nou niet snel zou bewijzen dat ik van de aarde af zou vallen. Ik vond het erg eng .

Daarna had ik een hele happy droom dat ik een op een boerderij woonde en bijzondere konijnenrassen fokte. Maar omdat alle konijntjes zo schattig waren wou ik er geen een verkopen en toen had ik maar een konijnenpark gemaakt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten