Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zag er een beetje Bioshock-achtig uit, alleen dan was het geen fps. Ik wou dat het bestond, want de combinatie van fps en zo'n eng sfeertje trek ik niet, terwijl het wel een behoorlijk gave sfeer is. Al moet ik trouwens niet roepen want ik durf Amnesia ook niet te spelen, terwijl dat ook geen fps is. Maar goed, hij is wel ook zo van 'omg monsters emg wegrennen verstoppen amg achter je!!1!', en daar kan ik dus niet tegen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
eerst was ik met elmer naar elmer z'n moeder gegaan. Ik was bezig met een jasje met een gave kraag en een rokje. Het ging de hele tijd over ingewikkelde jasjes.
later moest ik werken in een psychiatrische inrichting met jongeren. Er was niemand, alleen een kok. Af en toe liepen er wat jongeren in en uit. Ik verveelde me en ging schoonmaken. Er liepen jongens langs met een taakstraf die moesten schoonmaken. Ze hadden een soort wonderapparaat bij zich wat alles schoonmaakte. Ze maakten de muur schoon en het jasje van de kok. Uit de kasten viste ik allemaal servies en broodbeleg. Er liepen allemaal beestjes overheen. Er kwam een blond meisje binnen die dingen weer expres vies ging maken, ik negeerde het. Ik liep even weg om iets te pakken en toen ik terugkwam had het meisje overal pindakaas gesmeerd. Hele dikke klodders overal. Ik voelde me niet meer veilig, pakte mijn jas en ging weg. De portier vroeg of [voor achternaam] was maar ik loog en zei dat ik bij iemand op bezoek was geweest en weer wegging. |
![]() |
|
Ik was met mijn familie naar Madurodam en we wachtten een beetje bij de ingang. Op een gegeven moment liep mijn vader naar een of andere nieuwe heuvel en ging daar boven op staan. Ik liep naar hem toe en we keken samen naar de tegenoverliggende heuvel. Tussen de heuvel waar wij op stonden en de tegenoverliggende heuvel lag een grasveldje en een rivier gevolgd door een waterval. Samen gingen ik en mijn vader op het grasveldje staan en ik sprong weer terug op de heuvel. Mijn vader sprong ook op de heuvel en ging zitten. Ik zag dat mijn schoen nog op het grasveldje lag en sprong terug op het grasveldje om mijn schoen te pakken. Mijn vader schreeuwde: 'Nee!' en sprong overeind. Ik keek naar de grond en zag dat het grasveld loskwam van de heuvel. Het bleek dat onder het gras een gletsjer lag. Het gras was blijkbaar kunstgras, want het gras gleed als een tapijt van de gletsjer af. Ik hield me goed vast en stroomde snel naar de waterval toe. Ik viel van de waterval af en vloog over de andere heuvel heen (dat was die heuvel met dat jochie dat met zijn vinger dat gat dichthoudt) ik zwaaide tijdens mijn vlucht naar het jongetje en viel terug op de gletsjer. Ik gleed naar een goot die als een schans naar boven wees en werd gelanceerd. Toen werd ik wakker
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat ik midden in de nacht wakker werd in mijn kamer en dat mijn moeder vroeg waarom ik macaroni op mijn muur had gesmeerd, en dat vervolgens mijn muur helemaal in de brand vloog! Toen wou ik 112 bellen maar die namen niet op/antwoordapparaat/verkeerd verbonden/alle bedenkelijke smoesjes. Het was echt heel eng allemaal!
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging naar de supermarkt met mijn internetloverboy. Hij vroeg: Lidia, wat heb je nodig? Ik betaal voor je. Ik werd boos, want ik heet geen Lidia. Hij verontschuldigde zich en zei dat hij ook niet heette zoals hij heet, maar dat hij heet zoals zijn vader heet. Ik vergaf het hem en zei dat ik chocolademelk nodig had, want die was op. We kochten chocolademelk en ik rende naar huis. Daar zaten mijn ouders allebei aan tafel en ze keken heel ernstig, maar ik vroeg niet wat er was, kuste ze gedag en rende naar boven. Toen bedacht ik: Hee, mama is al thuis! Dat moet ik aan mijn beste vriend vertellen, dat zal hij leuk vinden, hij maakte zich zo'n zorgen! Daarna werd ik wakker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lag in bed en werd gebeld door mijn werk. Ik moest werken van 14.30 tot 15:55 uur. Ik viel in slaap en werd wakker om 14.40, als een gek fietste ik naar mijn werk, een huge gebouw met trappen van honderden meters hoog, enge liften en overal werklui en hijskranen.
Ik moest op een afdeling alle mensen voorzien van lekkere dingen zoals taart en speciale toetjes. Ik moest iets gaan halen beneden en het was heel eng in de lift, die was gammel en ging heel hard. Beneden dacht ik, ik neem gewoon de trap. Maar die was zo hoog dat ik niet durfde. Later was ik weer in hetzelfde huis als waar ik een tijdje over droomde (met de muren van een werkjongen vol met logo's van z'n bouwbedrijf). Alleen nu was alles clean en wit. Annet en marco zouden gaan verhuizen en ik wilde hun zolderkamer. Maar helaas was edward me voor en kreeg ik een andere kamer. Achteraf was ik er wel blij mee omdat je voor die zolder 5 trappen omhoog moest en ik me ooit irl heb voorgenomen nooit hoger dan 1 hoog te wonen als er geen lift is. Iets lukte me niet en ik werd zo kwaad dat ik met mijn telefoon op de tafel sloeg. Hij brak in 3 stukken maar als ik die tegen elkaar hield deed ie het nog. Ik was blij dat ik Elmer niet hoefde te vertellen dat ik vanwege agressie weer iets had gesloopt. |
![]() |
|
Ik was een sommelier en ik was op bezoek in een huis dat heel veel op Sophie-Ann's (TB) huis leek. Iemand wilde mijn colbert aannemen, maar omdat ik daar onder alleen een hemdje droeg, ontweek ik de grijpende arm. Ik was een onorthodoxe sommelier en men was heel blij dat ik er was, maar ik was best zenuwachtig, alsof ik ontdekt kon worden of zo.
Ik had maar twee kleine flesjes bij me. De eerste wijn werd in longdrink glazen tot aan de rand geschonken en dat vond ik zonde, ook al wist ik wel dat mijn ene fles zichzelf toch steeds bij zou vullen. De andere fles was pas echt bijzonder, maar ik moest eerst ontdekken of de drinkende mensen wel de moeite waard waren.
|
Ik droomde dat mijn scheikundeleraar van vroeger naar me toe gerend kwam en zei dat als ik mezelf nou niet snel zou bewijzen dat ik van de aarde af zou vallen. Ik vond het erg eng
![]() Daarna had ik een hele happy droom dat ik een op een boerderij woonde en bijzondere konijnenrassen fokte. Maar omdat alle konijntjes zo schattig waren wou ik er geen een verkopen en toen had ik maar een konijnenpark gemaakt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |