| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik at laatst voor het eerst in ..vijf jaar ofzo een sinaasappel en NOOIT WEER
De schil eraf krijgen was al een crime, daaronder zat nog een vies wit vlies dat net zo dik was en er nog moeilijker afging, aan de partjes zaten dikke witte draden die teringbitter waren, alles zat onder het sap, mijn kleren en alle papieren op mijn bureau (het was @werk), en mijn handen en mond waren plakkerig en stinkend. Dit ook omdat ik 'm niet weg wilde gooien, dus probeerde ik er gaatjes in te bijten om het sap er uit te zuigen. Grmpf.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, ergens ligt een grens natuurlijk, drie uurtjes kunnen wel net het verschil tussen een vijf en een vijfenhalf zijn.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik dan echt voor een tentamen niet kan leren (dus tussen colleges en tentamen in), dan is het eigenlijk zelden een ramp, want het meeste heb ik toch al geleerd, alleen een paar weken daarvoor.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik snap niet waarom mensen altijd eerst die hele sinaasappel pellen met hun handen (stompe objecten zijn daar niet geschikt voor) of schillen met een mes (je hebt geen gevoel in een mes, dus dan snij je niet alleen schil maar ook vruchtvlees eraf).
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|