Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Tja je kunt het aan je hoofd meestal beter zien dan aan de borstel, als het echt veel is! Als je ook echt je haar dunner ziet worden kun je daar best eens naar laten kijken.
Hm dat idee heb ik niet echt Ik kijk het nog wel even aan dan.
Advertentie
Oud 29-10-2010, 16:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat klinkt dan weer niet zo lekker Maar gewoon zo'n Ovengeheimen-dingetje van Knorr, dan kom ik ook wel een heel end denk ik
Bah Knorr dat vind ìk dan weer niet zo lekker klinken haha. Ik maak het echt alleen met witlof en kaas eroverheen. Zelfde is ook met prei heel lekker .
Oud 29-10-2010, 16:27
Verwijderd
Zo de arbeid zit er weer op.
Oud 29-10-2010, 16:28
Verwijderd
Hoe bevalt je baan LL?

Hm ik moet maar weer eens gaan leren
Oud 29-10-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Hm ik ben benieuwd. Zo stom dat ze altijd ze bruikbare dingen als eerste uit het assortiment halen en de smerigste vegaBURGERS in duizend varianten hebben ;x
Ja, ik mis nog steeds de goddelijke knapperige quorndingskes die ze jaren geleden gedurende een halfjaar verkochten en die toen opeens nergens meer te koop waren. Terwijl ze wel altijd snel uitverkocht waren, dus het was duidelijk dat mensen ze graag aten. En quornfilet zie ik nu ook nergens meer, hoewel ik hem gisteren in een gereïncarneerde versie aantrof, maar die had allemaal hete peper, dus dat mot ik niet.

En ondertussen liggen die """worstjes""" die smelten als je ze in de magnetron legt wel nog gewoon met bergen in het schap. Al tien jaar, ofzo.
Oud 29-10-2010, 16:30
Verwijderd
Ik ga nu douchen Het liefst had ik altijd een bikini aan ofzo.
Oud 29-10-2010, 16:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eten jullie zo vaak van die vleesvervangers? Ik eigenlijk nooit!
Oud 29-10-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik mis nog steeds de goddelijke knapperige quorndingskes die ze jaren geleden gedurende een halfjaar verkochten en die toen opeens nergens meer te koop waren. Terwijl ze wel altijd snel uitverkocht waren, dus het was duidelijk dat mensen ze graag aten. En quornfilet zie ik nu ook nergens meer, hoewel ik hem gisteren in een gereïncarneerde versie aantrof, maar die had allemaal hete peper, dus dat mot ik niet.

En ondertussen liggen die """worstjes""" die smelten als je ze in de magnetron legt wel nog gewoon met bergen in het schap. Al tien jaar, ofzo.
die worstjes van de AH? die blief ik wel <3

quorn pepersteaks zijn vies ja. quorn heeft iig ook van die naturel filetreepjes, die zijn wel prima geloof ik, al koop ik altijd de gewone brokken want dat is meer.
Oud 29-10-2010, 16:31
Verwijderd
Ik had pas een groenteburger, dat niet van vlees was gemaakt maar dus alleen van groente en zo. Vond het wel lekker!
Oud 29-10-2010, 16:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ga nu douchen Het liefst had ik altijd een bikini aan ofzo.
Je bent een nevernude.

Oud 29-10-2010, 16:33
Martiño
Martiño is offline
Aww, ik zag zojuist een duif waarbij allebei de pootjes onder de kauwgum zaten. Het leek net alsof hij z'n poten in het gips had.
Oud 29-10-2010, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aww, ik zag zojuist een duif waarbij allebei de pootjes onder de kauwgum zaten. Het leek net alsof hij z'n poten in het gips had.
aaaah
Oud 29-10-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
die worstjes van de AH? die blief ik wel <3

quorn pepersteaks zijn vies ja. quorn heeft iig ook van die naturel filetreepjes, die zijn wel prima geloof ik, al koop ik altijd de gewone brokken want dat is meer.
Die brokken zijn ook malser, heb ik het idee. Lekker malse brokken.

En ik moet toegeven dat ik niet meer weet of ik de worstjes lust, ik deed ze dus toen ik zestien/zeventien was een keer in de magnetron en daarna waren ze praktisch vloeibaar. En daarna heb ik ze niet meer gekocht. Als je je voordoet als worst dan moet je ook niet smelten, dat is wat ik vind.
Oud 29-10-2010, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Mja, maar aan de andere kant zijn duiven ook weer ongedierte dus dan is het weer wat minder zielig. En hij leek er weinig last van te hebben.
Oud 29-10-2010, 16:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Toen ik zonet in de AH was, liep er een hond naar binnen die duisent rondjes liep en duidelijk iedereen bekeek of het zijn baasje was. Soms ging 'ie even naar buiten en daar iedereen bekijken, en dan kwam 'ie weer naar binnen. Ik vond 'em zo zielig maar gelukkig vond 'ie toen z'n baasje en was 'ie helemaal blij <33
Oud 29-10-2010, 16:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heeee zeg! Deze ep van Will&Grace was er laatst ook al op
Oud 29-10-2010, 16:38
Martiño
Martiño is offline
En hij leefde nog lang en gelukkig!
Oud 29-10-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Toen ik zonet in de AH was, liep er een hond naar binnen die duisent rondjes liep en duidelijk iedereen bekeek of het zijn baasje was. Soms ging 'ie even naar buiten en daar iedereen bekijken, en dan kwam 'ie weer naar binnen. Ik vond 'em zo zielig maar gelukkig vond 'ie toen z'n baasje en was 'ie helemaal blij <33
Doet me denken aan deze Futurama-aflevering:

ik moet er altijd van huilen
Oud 29-10-2010, 16:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doet me denken aan deze Futurama-aflevering:

[filmpje]

ik moet er altijd van huilen
Aaah neeee
Oud 29-10-2010, 16:45
Verwijderd
Ze zijn hiernaast op de mega-parkeerplaats in Amersfoort net begonnen met een eigen versie van het Oktoberfest. En nu draait "DJ Willie" baggermuziek die lekker doordreunt. En dit gaat 3 dagen duren
Oud 29-10-2010, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 29-10-2010, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb honger. Hm.
Oud 29-10-2010, 16:49
Verwijderd
ayeayeaye ik ben zo blai vandaag
Oud 29-10-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
ayeayeaye ik ben zo blai vandaag
Mag ik een beetje?
Oud 29-10-2010, 16:53
Verwijderd
Ha, het komt toch nog best goed met m'n haar

Spoiler

Best één egale kleur toch?

Laatst gewijzigd op 29-10-2010 om 17:04.
Oud 29-10-2010, 16:56
Verwijderd
Ik vind het best prima hoor!

Je hebt nu de zelfde haarkleur als m'n zusje, maar zij heeft het ook meestal geverfd.

Ik wil misschien ook m'n haar verven. Zal ik het donkerder doen? Nu het weer winter wordt.
Oud 29-10-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het best prima hoor!

Je hebt nu de zelfde haarkleur als m'n zusje, maar zij heeft het ook meestal geverfd.

Ik wil misschien ook m'n haar verven. Zal ik het donkerder doen? Nu het weer winter wordt.
Ik ben ook best tevreden, ik had een uitgroei van een paar centimeter donkerblond. Nu zie je nog steeds wel een beetje uitgroei, maar qua kleur lijkt het tenminste weer op elkaar

Hoe donker is het nu?
Oud 29-10-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook best tevreden, ik had een uitgroei van een paar centimeter donkerblond. Nu zie je nog steeds wel een beetje uitgroei, maar qua kleur lijkt het tenminste weer op elkaar

Hoe donker is het nu?
Tja hoe omschrijf je dat

Gewoon, bruin. Ik weet het niet zo goed. Soms lijkt het best weer licht, als de zon erop schijnt of iets. Ik heb een foto waar ik m'n haar best licht vind, maar ik sta er stom op.
Oud 29-10-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Tja hoe omschrijf je dat

Gewoon, bruin. Ik weet het niet zo goed. Soms lijkt het best weer licht, als de zon erop schijnt of iets. Ik heb een foto waar ik m'n haar best licht vind, maar ik sta er stom op.
Ik vind heel donker meestal niet zo mooi als dat niet je natuurlijke kleur is. Maar een beetje warm diep bruin vind ik wel mooi. Hm, kleur uitleggen is inderdaad moeilijk
Oud 29-10-2010, 17:01
Verwijderd
Spoiler
Hier lijkt m'n haar veel lichter/roder ofzo dan het is.

Laatst gewijzigd op 29-10-2010 om 17:10.
Oud 29-10-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Hier lijkt m'n haar veel lichter/roder ofzo dan het is.
wat een gave foto

Ik vind het wel een mooie kleur, maar als het normaal donkerder lijkt zou ik het niet veel donkerder doen!
Oud 29-10-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
wat een gave foto

Ik vind het wel een mooie kleur, maar als het normaal donkerder lijkt zou ik het niet veel donkerder doen!
Oke. Ja, ik heb ook nogal een lichte huidskleur, dus misschien lijkt ik dan teveel gothic/ziek.

Is die foto bij jou ook zo groot? Dat is niet de bedoeling.
Oud 29-10-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Oke. Ja, ik heb ook nogal een lichte huidskleur, dus misschien lijkt ik dan teveel gothic/ziek.
En daar wordt niemand vrolijk van Het kan nog wel wat donkerder hoor, denk dat je dat wel kunt hebben, maar niet té zeg maar.
Oud 29-10-2010, 17:06
Verwijderd
Maarja, lichter ook niet he? Ik zie mezelf niet zo snel blond haar hebben eigenlijk!

En rood/koper-achtig heb ik het al eens gehad.

Ik wil eigenlijk de haarkleur als die van Janine in GTST,

Oud 29-10-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Maarja, lichter ook niet he? Ik zie mezelf niet zo snel blond haar hebben eigenlijk!

En rood/koper-achtig heb ik het al eens gehad.

Ik wil eigenlijk de haarkleur als die van Janine in GTST,

[afbeelding]
Dat is zo'n kleur die ik bedoelde, heel mooi
Oud 29-10-2010, 17:08
Verwijderd
hahahahha nog heel even over die furries hoor. Ik kijk nu dat filmpje van para, en omg, ik kan er echt niet bij dat mensen opgewonden worden van mensen in zulke pakjes. wat een pret.
Verwijderd
Hm, Robbie Williams kan eigenlijk best goed zingen...
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo'n kleur die ik bedoelde, heel mooi
Ja, vind ik ook heel mooi ja. Maar dat vind je dus niet te donker?
Oud 29-10-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, vind ik ook heel mooi ja. Maar dat vind je dus niet te donker?
Hier zit nog een soort van roodtint in, dan kan 't wel, denk ik
Oud 29-10-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
hahahahha nog heel even over die furries hoor. Ik kijk nu dat filmpje van para, en omg, ik kan er echt niet bij dat mensen opgewonden worden van mensen in zulke pakjes. wat een pret.
Nou, ik word wel opgewondener van hunfurrypak, dan van hun hoofden.
Oud 29-10-2010, 17:11
Verwijderd
Oh man en dan ook nog echt batsen met zo'n pak aan. omg.
Oud 29-10-2010, 17:15
Verwijderd
En dan je seksuele voorkeuren nog proberen uit te leggen aan je moeder ook
Oud 29-10-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik had pas een groenteburger, dat niet van vlees was gemaakt maar dus alleen van groente en zo. Vond het wel lekker!
Ja ik vind het altijd wel positief als vegaburgers niet proberen te doen alsof ze vlees zijn, maar gewoon zichtbare groenten hebben
Oud 29-10-2010, 17:18
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb ook last van haarverlies, sann!
Oud 29-10-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, want furries zijn van mening dat geil worden van mensen in dierenpakjes niet een fetisj is, maar een geaardheid
Oud 29-10-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, er is ook een briljant grappige documentaire waarin (o.a.) een jongen voorkomt die wil dat zijn moeder het beter gaat begrijpen en hem beter leert kennen 'zoals hij echt is', dus dan trekt hij z'n pak aan en komt hij opeens de huiskamer binnen. En dan zitten ze zo heel ongemakkelijk naast elkaar op de bank.
Oud 29-10-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook last van haarverlies, sann!
Maar ook echt elke dag en dat je denkt hoe kan het dat ik nog steeds zoveel haar heb?

Citaat:
Ja, want furries zijn van mening dat geil worden van mensen in dierenpakjes niet een fetisj is, maar een geaardheid
Ja echt, wtf
Oud 29-10-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, er is ook een briljant grappige documentaire waarin (o.a.) een jongen voorkomt die wil dat zijn moeder het beter gaat begrijpen en hem beter leert kennen 'zoals hij echt is', dus dan trekt hij z'n pak aan en komt hij opeens de huiskamer binnen. En dan zitten ze zo heel ongemakkelijk naast elkaar op de bank.
Oud 29-10-2010, 17:21
Verwijderd
"Furvert" Huhu
Oud 29-10-2010, 17:22
Verwijderd
Maar serieus, die verkleedpakken hebben ook (bijna) allemaal van die UBERBLIJE hoofden, echt alsof ze in een pretpark rond zouden kunnen lopen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten