Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zolang die preek gecombineerd gaat met eten en drinken vind ik het best, hoor. Het is wel een beetje naargeestig dat het geëxploiteerd wordt dat die mensen zo makkelijk te beïnvloeden zijn (door de erbarmelijke levensstandaard die daar is) maar ook die motivatie om ze te helpen is beter dan helemaal niks.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Brrrrrr, door mijn post in het dromentopic lees ik de Wikipediapagina van Amnesia en ik vind het nu al supereng
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Durf je alle horror niet? Of alleen sommige? Want ik denk dat ik best goed tegen een gore-film kan met zombies, en helemaal niet goed tegen een film met bovennatuurlijke zaken. Ik vind het juist best iets voor jou dat je zegt 'ach, het is toch niet echt, en kijk nou hoe vet het gemaakt is!' en dat je het dan niet eng vindt. Laatst gewijzigd op 30-10-2010 om 18:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het moment zelf kan ik best tegen horror, (mits ik een kussentje heb waar ik me achter kan verstoppen) maar ik krijg er later last van.
Ik vind het soms eng om met m'n raam open te slapen, omdat ik me dan in m'n hoofd ga halen dat dat enge langharige kind van The Ring naar binnen komt kruipen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het komt verder niet door een film, het komt door een nogal hyperactieve verbeelding. Als kind kon ik wel supergoed tegen horror, dat is wel raar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu gaan grappenmakers vast weer plaatjes posten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Dan moet je trouwens ook echt [REC] niet kijken. Of juist wel dan natuurlijk. ![]() Braaf he, die spoiler. |
![]() |
|
|