Ik denk dat een karakteristieke kop een politieke carrière ten goede komt. En van karakteristieke koppen is het makkelijk karikaturen maken, natuurlijk.
01-11-2010, 15:55
Verwijderd
Para, duisent liefde voor jouw kat trouwens, wat een gaaf beest.
Para, duisent liefde voor jouw kat trouwens, wat een gaaf beest.
Ja he <3
Jammer dat ik geen foto's van haar heb als ze net uit de regen komt, dan ziet ze eruit als een natte dweil. Een heel verwarde, chagrijnige natte dweil.
Ik vraag me ook wel af hoe dat hier met de twee dwergpapegaaien gaat als m'n zusje nog een keer op kamers zou willen. Ik heb zo het vermoeden dat m'n ouders er dan mee opgescheept zullen blijven zitten.
EDIT: oeps, dit is niet het wsz-topic.
01-11-2010, 16:21
Verwijderd
Als ik straks een baan heb en een fijn eigen appartementje stop ik 'm mooi vol met leuke poezebeesten <3.
Ontcijfer dat telefoonnummer even Kazet, van dat ene plaatje!
235 644 000, met dan die 01 ervoor denk ik? Het is moeilijk te lezen wat er precies staat.
01-11-2010, 16:34
Verwijderd
Het is ook helemaal geen moeilijke berekening, x en y zijn gewoon gegeven en dan blijven alleen de machten en haakjes over, dat is brugklas/basisschool-materiaal. Het is meer bedoeld om bepaalde mensen af te schrikken dan om echt de wiskundige vaardigheden van de sollicitanten te testen, lijkt me.
01-11-2010, 16:35
Verwijderd
Ja, ze hadden er beter een differentiaalvergelijking neer kunnen zetten.
Het is ook helemaal geen moeilijke berekening, x en y zijn gewoon gegeven en dan blijven alleen de machten en haakjes over, dat is brugklas/basisschool-materiaal. Het is meer bedoeld om bepaalde mensen af te schrikken dan om echt de wiskundige vaardigheden van de sollicitanten te testen, lijkt me.
of toch om te kijken dat je niet dom bent en een rekenmachine kan hanteren (of hoofdrekenen)
Het is ook helemaal geen moeilijke berekening, x en y zijn gewoon gegeven en dan blijven alleen de machten en haakjes over, dat is brugklas/basisschool-materiaal.
Ja dag, sowieso geen basisschoolmateriaal hoor. Brugklas ook niet.