| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga je ze telkens allemaal af als je bv 8x8 wil weten? Of begrijp ik je verkeerd?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
|
01. (30³-24)(30³-10³)24.10
= 01. (27000-24)(27000-1000)24.10 =01. 26976.26900.24.10 voor het telefoon nummer zou ik het niet weten uit te rekenen of niet want het is duidelijk geen nummer van belgië en ik ben ook niet zeker of het allemaal ² of ³ zijn
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of heb je gewoon nooit de tafels goed (aan)geleerd? Want normaal gesproken leren kinderen op een gegeven moment wel dat bij 6x7 42 hoort bijvoorbeeld. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is een boek over iemand die dat ook deed! En toen vroegen andere kinderen aan haar 'Hoe word je zo slim?' en toen legde ze dat uit. De andere kinderen vonden dat heel stom en zeiden 'Nou, dat hebben we er niet voor over, we vragen het wel aan jou als we het niet weten'. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de middelbare school vroegen mensen ook vaak dingen aan mij als ze geen rekenmachine bij zich hadden.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|