| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
1. (Geel)
2. Onait Sirch 3. Alpha_Omega 4. Daboman 5. Eye of Sauron 6. Rode Panda 7. Dott 8. (snoopy) 9. iemand-8000 10. Queasy 11. Lusi Khartoum 12. Hanneke 13. Etmakas 14. Furby Feeder 15. Mr.Mark 16. Little Phoebe 17. Solero -- Als snoopy niet mee doet en ik ga spelleiden, dan hebben we op dit moment 15 spelers.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
- Cupido moet er echt niet in. Een nog idiotere functie dan heks.
- Ik zou geliefdes niet onzichtbaar maken. Die zijn toch redelijk lastig te vinden. En winkansen hebben ze wel. Vooral als ze een goeie functiecombinatie zijn. - Ziener beperken in zijn macht, kan wel spannend zijn. Dit vind ik wel een leuke twist. Dan vind ik 30% redelijk. 50% Kan natuurlijk niet, want dan kan je in theorie gewoon elke ronde opvragen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doordat de Ziener ze altijd te pakken krijgt, en de geliefde zijn helemaal niet zo lastig te vinden, normaliter heb ik ze na hangronde 4/5 wel door. Als er dan toch een compromis moet komen zie ik liever dat de geliefde niet ''gezien'' kan worden en de zeiner onbeperkt kan opvragen. Hiervoor is ook meer animo. En statisch @ Lusi; Zodat het spel sneller meerdere kanten op kan gaan, er zitten veel meer elementen in dan netjes de hangronde bestuderen en gokken wie de wolven zijn. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat de regels ook worden, de spelleider moet ze duidelijk en helder van tevoren vertellen. Dat met de geliefden onbekend laten voor de zieners is al eens eerder gedaan, maar dan tijdens het spel pas verteld. En Solero, ja ik heb de geliefden weleens zien winnen, behoorlijk veel kans zien hebben, enzovoorts. |
|
|
|
|
|
Rode Panda en ik waren het laatste spel geliefdes, en wij hadden een hele goede kans. Alleen wist RP blijkbaar niet wat een geliefde zijn inhield, waardoor hij eruit moest. Anders hadden we een heeele grote kans om te winnen. En no way dat de anderen door hadden dat wij geliefden waren. Dus het is onzin dat de geliefden niet kunnen winnen of geen kans hebben om te overleven.
|
|
|
|
Ik heb besloten dat ik nog meedoe als we deze week nog beginnen. Daarna wordt het toch wel erg krap.
Even heel eerlijk trouwens: als jullie liever hebben dat ik me bij voorbaat al niet inschrijf (omdat er natuurlijk een kans is dat ik het niet kan afmaken) laat het dan weten! Ik ben 27 november uitgerekend, de meeste baby's komen tussen 3 weken voor en 2 weken na de uitgerekende datum.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Oh fijn! Weet niet zo goed hoe dat zal gaan, want ik zie mezelf niet jou pm-en als ik ga bevallen, maar misschien dat ik elke dag iig iets zal zeggen ofzo en dat als ik dat niet doe je het overneemt? Maar dan moet jij dat weer gaan bijhouden, ook niet erg handig...
Hm. Zal nog even nadenken
|
|
||
|
Citaat:
En als je dan niets van je laat horen dan roep ik sann op Zo van "Ik kies jou, sann!"Dus, tot vrijdag is er tijd om te discussieren en alles (en ook tijd voor mensen om zich in te schrijven). Vrijdag verdeel ik dan de functies en zaterdag is de eerstse hangronde.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ken je niet, maar ik heb even in je postgeschiedenis gekeken en je doet/deed al vet lang mee! Gaaf dat je weer meedoet!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Lusi: Ik heb nog geen spel gezien en draai toch wel even mee. Maar ik vind wel dat voor het spel alle spelregels in de vorm van veranderingen of onduidelijkheden moeten worden verteld. Maar wat wordt het nu? - Ziener kan toch onbeperkt opvragen? - Ziener kan niet de geliefden zien? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
ik weet het even niet!) dat.Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooi Oke! |
|
|
|
||
|
Citaat:
(nu hopen dat ik niet per ongeluk vergeet iets te zeggen... Meteen groot alarm dat ik aan het bevallen ben )
|
|
||
|
Citaat:
Je kunt vanaf een afstandje alles analyseren, zonder dat je je druk hoeft te maken om je eigen positie. Je kunt je ook niet mee laten slepen door je emoties en daarmee te veel op een persoon focussen. Het zijn juist die factoren die het spel moeilijk maken als je het speelt: de paranoia, dubbele agenda's, de kans dat je theorie fout is en het je de kop kost. Er gaat veel energie zitten in anderen overtuigen en je eigen plek veilig stellen. Bij mij blijft emotie altijd mee spelen. Als iemand mij verdacht maakt, vertrouw ik diegene per direct een stuk minder, al is het nog het onschuldigste schaap van het hele spel. Diegene kan immers bewust proberen een onschuldige verdacht te maken. Dat wantrouwen los laten is moeilijk. Tijdens het spel vertrouw ik helemaal niemand; ben ik bang als iemand iets meer vertrouw dat ik er naast zit. Zoiets kleurt je beeld. Iedereen heeft wel eens mensen vertrouwt die achteraf toch wolven bleken. Zodra je een zekere bias hebt naar een persoon (goed of slecht) bekijk je zijn posts anders. Dat effect is (iig bij mij) sterk aanwezig als ik mee speel, en compleet afwezig als ik alleen mee lees. Stukker makkelijker dus om objectief te kijken wat er gebeurt en van daaruit te redeneren wie wat is. Maar die paranoia is nou net hetgeen wat het spelletje leuk maakt.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helaas lukt dat niet altijd
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
De laatste keer dat ik probeerde niet te veel tijd in het spel te stoppen, heb ik me halverwege terug getrokken, omdat ik toch te veel mee bezig bleef. ![]() Hopelijk over een maandje weer. Dan zitten mijn bestuursverplichtingen er op en is het wat rustiger op mijn stage.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|