Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe hoger de prijs die erop staat, hoe eerder mensen het willen kopen. Gewoon naar een kunstmarkt gaan en overal vijfduizend euro op schrijven, dan heb je zo klanten.
|
Verwijderd
|
Uiteindelijk maar aangeklikt dat ik mijn activeringscode ben vergeten, er een per e-mail gekregen (ik heb ze ooit een vraag gemaild, kennelijk onthouden ze dat?) en die ingevuld, krijg ik een foutmelding als ik inlog. Lekker gedoe weer.
Ik ben zo blij dat ik geen kantoorbaan heb, je moet er toch niet aan denken dat je dit soort dingen elke dag de hele dag moet doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ok, ik haat mezelf. Niet van zm en zo, maar wel dat ik van mezelf baal. Ik verneuk al mijn tijd door niet aan mijn huiswerk te werken. Naar m'n pw scheikunde ga ik niet heen onder de mom van 'huisartsbezoek'. Want ik heb het hoofdstuk niet eens af. En zo.
Maar even iets leukers als afsluiting. Ik heb een post van FA gevonden die (dat?) niet op " ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |