Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Para doet toch iets met films? Dan huren we die in!
Prima. Wel ergens afspreken waar bosjes zijn plz, dan kan ik daarin gaan zitten met een camera.

Citaat:
bij een gesprek op school moesten alle klasgenoten over één illustratiestudent die aan de buurt was zeggen welke eigenschappen die persoon had. Mijn eerste eigenschap was 'neurotisch'. En vervolgens nog wel wat positieve dingen. En bij de vraag: 'wat moet je vooral niet aan deze illustrator vragen?' was het eerst gegeven antwoord :'een rokje aantrekken' en 'een presentatie geven', 'visitekaartjes uitdelen' en 'geld vragen voor werk'
Haha oei Ik vind die laatste wel vals trouwens, waarom zeiden ze dat? De eerste drie okay, maar de derde lijkt me een keihard oordeel over je werk. Een onterecht en onverdiend oordeel, ook. Als je daadwerkelijk dingen gaat verkopen dan sta ik voor in de rij hoor
Advertentie
Oud 07-11-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Prima. Wel ergens afspreken waar bosjes zijn plz, dan kan ik daarin gaan zitten met een camera.

Haha oei Ik vind die laatste wel vals trouwens, waarom zeiden ze dat? De eerste drie okay, maar de derde lijkt me een keihard oordeel over je werk. Een onterecht en onverdiend oordeel, ook. Als je daadwerkelijk dingen gaat verkopen dan sta ik voor in de rij hoor
oh niet omdat ik het niet zou kunnen verkopen maar omdat ik het altijd moeilijk vind om een prijs op werk te zetten en het net iets te vaak gratis weggeef.
Oud 07-11-2010, 20:42
Uice
Uice is offline
Hoe hoger de prijs die erop staat, hoe eerder mensen het willen kopen. Gewoon naar een kunstmarkt gaan en overal vijfduizend euro op schrijven, dan heb je zo klanten.
Oud 07-11-2010, 20:44
Verwijderd
Grr.
Ik ga dan maar een activeringscode aanvragen. Dus ik ben op de website om dat te doen. Moet ik, voor ik verder kan, mijn activeringscode invullen. Dat kan niet!
Oud 07-11-2010, 20:45
Missy
Missy is offline
Zo, alle PM's ook opgeruimd.
Oud 07-11-2010, 20:49
Verwijderd
Uiteindelijk maar aangeklikt dat ik mijn activeringscode ben vergeten, er een per e-mail gekregen (ik heb ze ooit een vraag gemaild, kennelijk onthouden ze dat?) en die ingevuld, krijg ik een foutmelding als ik inlog. Lekker gedoe weer.

Ik ben zo blij dat ik geen kantoorbaan heb, je moet er toch niet aan denken dat je dit soort dingen elke dag de hele dag moet doen.
Oud 07-11-2010, 20:50
Verwijderd
Is dat meisje uit die reclame van Garnier Ayaan Hirsi Ali? Ze lijkt er ZO op
Oud 07-11-2010, 20:51
Verwijderd
Sarah, ik zou het Youp melden!
Oud 07-11-2010, 20:54
Verwijderd
och, ik weet niet. Waarschijnlijk is het bij andere verzekeraars net zo'n rommeltje en over het algemeen heb ik geen problemen met klantenservice van Menzis als ik ze ergens over bel of mail.
Oud 07-11-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
oh niet omdat ik het niet zou kunnen verkopen maar omdat ik het altijd moeilijk vind om een prijs op werk te zetten en het net iets te vaak gratis weggeef.
Oh ah. Dan is het goed Prijzen op werk zetten en het niet gratis weggeven leer je vanzelf wel als je ervan moet leven, denk ik.
Oud 07-11-2010, 21:36
Geel
Geel is offline
Ok, ik haat mezelf. Niet van zm en zo, maar wel dat ik van mezelf baal. Ik verneuk al mijn tijd door niet aan mijn huiswerk te werken. Naar m'n pw scheikunde ga ik niet heen onder de mom van 'huisartsbezoek'. Want ik heb het hoofdstuk niet eens af. En zo.

Maar even iets leukers als afsluiting. Ik heb een post van FA gevonden die (dat?) niet op "" eindigt!

Citaat:
Met heer FA als jullie trouwe jury!
Oud 07-11-2010, 21:38
Verwijderd
Huh CM heeft een ban?
Oud 07-11-2010, 21:38
Verwijderd
Oh op aanvraag.
Oud 07-11-2010, 21:39
Verwijderd
ziezo ik ben weer thuis. Ik had gelukkig een leuke collega in de avond. Wel een paar ontzettend vervelende mensen, ik hoop echt niet dat ik zo'n secreet word als ik 80 ben.
Oud 07-11-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik haat mezelf. Niet van zm en zo, maar wel dat ik van mezelf baal. Ik verneuk al mijn tijd door niet aan mijn huiswerk te werken. Naar m'n pw scheikunde ga ik niet heen onder de mom van 'huisartsbezoek'. Want ik heb het hoofdstuk niet eens af. En zo.

Maar even iets leukers als afsluiting. Ik heb een post van FA gevonden die (dat?) niet op "" eindigt!
Ja, naast posts waarin hij zichzelf met origineel verklaart heeft hij ook posts waarin hij zichzelf met grappig verklaart.
Oud 07-11-2010, 21:40
Carn
Carn is offline
zo, ik ben weer wakker .
Oud 07-11-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
zo, ik ben weer wakker .
Morning
Oud 07-11-2010, 21:42
Verwijderd
Kijk, de belastingdienst vind ik dan een goed voorbeeld van hoe een website ook duidelijk kan zijn

Behalve als je graag zelf iets wil uitrekenen zodat je er inzicht in krijgt, want overal is een rekenhulp voor. Maar dat is waarschijnlijk wel verstandig van ze.
Oud 07-11-2010, 21:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morning
ja huuhuu tijdens aflevering #zoveel van Fringe op de bank in slaap gevallen
Oud 07-11-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
*quote*
Komt wel goed schatje! *liter roosvicee in Geel stopt*
Oud 07-11-2010, 21:48
Verwijderd
nudisme in het zelfde rijtje zetten als extreem rechts en pedofilie. EEEEHHH... @lifestyle
Oud 07-11-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
ja huuhuu tijdens aflevering #zoveel van Fringe op de bank in slaap gevallen
Je wordt oud en kunt geen heftige weekendjes meer aan *aai*
Oud 07-11-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
nudisme in het zelfde rijtje zetten als extreem rechts en pedofilie. EEEEHHH... @lifestyle
Ja ik vraag me af of hij niet in de war is met exhibitionisme. Dan zou het trouwens nóg overdreven zijn...
Oud 07-11-2010, 21:55
Carn
Carn is offline
true maar ik slaap doordeweeks sowieso heel weinig dus dat moet ergens gecompenseerd worden
Oud 07-11-2010, 21:56
Verwijderd
egon schreef: 'visitekaartjes uitdelen' en 'geld vragen voor werk'

Wat, als er iemand is die geld moet vragen voor haar werk ben jij het wel!
Oud 07-11-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Je wordt oud en kunt geen heftige weekendjes meer aan *aai*
Aww
Oud 07-11-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vraag me af of hij niet in de war is met exhibitionisme. Dan zou het trouwens nóg overdreven zijn...
Link?
Oud 07-11-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Link?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1819179
Oud 07-11-2010, 22:01
Verwijderd
Ik heb alweer twee designs af Nog eentje en ik kan rustig slapen
Oud 07-11-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Gewoon belachelijke bedragen vragen, kunst wordt toch alleen maar gekocht door pretentieuze bourgeoisie?
Oud 07-11-2010, 22:04
Verwijderd
Administratie is klaar yeey
bedtijd!
Oud 07-11-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Administratie is klaar yeey
bedtijd!
je hebt het tweede blaadje nu ook geperforeerd en in je map gestopt? ;P
Oud 07-11-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
je hebt het tweede blaadje nu ook geperforeerd en in je map gestopt? ;P
haha was dat maar alles, nee ik ben vanaf negen uur telkens bezig geweest met dingen, ong. 5 cm aan papieren gesorteerd (meeste weggegooid), met menzis geworsteld zonder resultaat, nieuw toetsingsinkomen doorgegeven, voordeelurenkaart aangevraagd, onder andere
Oud 07-11-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
haha was dat maar alles, nee ik ben vanaf negen uur telkens bezig geweest met dingen, ong. 5 cm aan papieren gesorteerd (meeste weggegooid), met menzis geworsteld zonder resultaat, nieuw toetsingsinkomen doorgegeven, voordeelurenkaart aangevraagd, onder andere

OT:

Wat vinden jullie van Raymann?
Oud 07-11-2010, 22:22
Verwijderd
Ha, iemand prijst me om mijn 'fantastische analyse' en geef me 's

*blij*
Oud 07-11-2010, 22:24
Verwijderd
Bedankt dat (onder andere) jullie hier me die wijsheid gegeven hebben.
Oud 07-11-2010, 22:26
Carn
Carn is offline
ik heb eten .
Oud 07-11-2010, 22:27
Macrador
Macrador is offline
zeg stefenootje is alles wat opgelost?
Oud 07-11-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
zeg stefenootje is alles wat opgelost?
Ja hoor, op zich wel!

Bedankt voor het vragen
Oud 07-11-2010, 22:31
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja hoor, op zich wel!

Bedankt voor het vragen
goed om te horen
Oud 07-11-2010, 22:46
Verwijderd
Eens één niet door mij bedacht, maar ik vond hem wel geslaagd eerlijk gezegd.
Oud 07-11-2010, 22:56
Verwijderd
een unicum, ik lig voor 12 uur in bed.
Oud 07-11-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Eens één niet door mij bedacht, maar ik vond hem wel geslaagd eerlijk gezegd.
Oud 07-11-2010, 23:02
Verwijderd
Ha, ik ben uitgenodigd voor een gesprek bij de schouwburg. Mooi.
Oud 07-11-2010, 23:04
Carn
Carn is offline
ah, beter! Dat is iig dichterbij dan datgene waar je het over had!
Oud 07-11-2010, 23:05
Macrador
Macrador is offline
GOOGLE heeft echt een nice afbeelding nu
Oud 07-11-2010, 23:11
Verwijderd
Ik vind het leuk dat het vandaag al morgen is omdat het na middernacht is
Oud 07-11-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
GOOGLE heeft echt een nice afbeelding nu
Inderdaad

Ik vond die Pacman destijds ook wel heel geslaagd.
Oud 07-11-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ah, beter! Dat is iig dichterbij dan datgene waar je het over had!
In Spijkenisse? Maar daar wil ik ook nog steeds graag werken hoor. Leservaring namelijk. Dit is gewoon gastvrouw zijn in de schouwburg.
Oud 07-11-2010, 23:19
Carn
Carn is offline
owww! maar uhm, dan is het alsnog dichterbij

Regels voor berichten