Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar een rommelig spel tot nog toe, vooral door al dat geswitch en doordat we gisteren drie lange rijtjes hadden. Echt duidelijke verdachten zijn er voor mij nog niet, en met de verrader en evilziener en het geswitch zeggen de lijstjes van gisteren natuurlijk ook niet alles. Maar goed. Op het moment zijn er wat mij betreft weinig andere aanknopingspunten, dus misschien moeten we toch het Onait Sirch-rijtje afgaan.
Oke het rijtje van Soija dacht ik ook aan.

Maar als je bedenkt dat je als Eye of Sauron en Etmakas wel ontzettend dom moet zijn om in zo'n ronde (waar iedereen switch en 3 lange rijtjes) om als wolf achter Soija te gaan staan.

Dan blijven Furby Feeder en Daboman nog over. Als ik wolf was zou ik zeker niet in het begin van een spel bij iemand anders gaan staan die al een stem heeft. Want er volgt vaak in de 1e ronde schaapgedrag (zie jouw stem bij Mr.Mark). Dus dan blijft voor mij de belangrijkste verdachte in dat rijtje over: Furby Feeder.

Hier gaat mijn stem dan ook naar toe. Ik stem Furby Feeder.

Furby Feeder
Solero

(btw: wie houdt er nu de stemlijstjes bij?)
Advertentie
Oud 07-11-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Je zou wel een idioot zijn als je als wolf in dat rijtje gaat staan als laatste. Maar voor de verrader is het wel een mooie positie. En dit meegenomen met haar posts wat ik op de vorige pagina al had beschreven is ze voor mij nog steeds verdacht.
Iets met dat zelf niet inzien, of jouw gedachtegang doorzien (reverse) Ik sluit nu echt nog geen mensen uit als wolf, is nog veel te vroeg.

Er wordt trouwens weinig gezegd over de uitslag: de wolven hebben dus gekozen voor Hanneke en ik vraag me eigenlijk af waarom. Ik weet dat ze vroeger veel speelde, maar de afgelopen tijd weet ik het niet zo goed. Is het random? Of angst voor een goede speler? Of gelinkt aan haar posts?
Oud 07-11-2010, 23:21
Verwijderd
Ik denk dat de wolven voor Hanneke kozen omdat ze in het Mr. Mark-rijtje stond, en dat rijtje gezien de uitslag van gisteren, minder verdacht is. Hanneke is daarvan een ervaren speler die nog niet veel gezegd had in dit spel en daarmee ook voorlopig nog niet onder vuur zou liggen. Ik snap de keuze wel. En het wijst wat mij betreft richting ervaren wolven.
Oud 07-11-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Iets met dat zelf niet inzien, of jouw gedachtegang doorzien (reverse) Ik sluit nu echt nog geen mensen uit als wolf, is nog veel te vroeg.

Er wordt trouwens weinig gezegd over de uitslag: de wolven hebben dus gekozen voor Hanneke en ik vraag me eigenlijk af waarom. Ik weet dat ze vroeger veel speelde, maar de afgelopen tijd weet ik het niet zo goed. Is het random? Of angst voor een goede speler? Of gelinkt aan haar posts?
Ik sluit ze ook niet uit maar als hun wolf zouden zijn is dat wel vreselijk dom. (of heel slim, maar dat verwacht ik niet)

Ze stond ''veilig'' in het Mr.Mark rijtje. Ik vind het wel een logisch zet van de wolven en ze is redelijk ervaren dus 2 vliegen in 1 klap.

Maargoed reverse:
Je zou ook kunnen denken dat de wolven daardoor ons proberen te beinvloeden dat alle mensen in dat rijtje goed zijn.
Oud 08-11-2010, 01:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo ik ben weer bijgelezen. Wat een kutuitslag.

In het verhaal van Solero zit een punt, maar ik wil me niet blind laten meeslepen door een goede theorie, al moet ik bekennen dat ik er zelf nog niet echt een heb. Het geswitch van vooral snoopy is me opgevallen, maar ik weet niet of dit genoeg reden is om haar op te hangen.
Oud 08-11-2010, 06:41
Hanneke
Hanneke is offline
Kutwolven. x;
Oud 08-11-2010, 07:40
snoopy
snoopy is offline
Ik vind Hanneke ook wel een opvallende keuze. Niet de raarste keuze ever ofzo, maar ik heb ook wel even met opgetrokken wenkbrauwen gezeten.

Ik kan me trouwens voorstellen dat mensen mijn geswitch verdacht vonden, maar ik heb wel vanaf het begin uitgelegd waarom ik het deed. Ook zou het natuurlijk behoorlijk dom zijn om mezelf zó in de kijker te spelen in de eerste ronde, voor niks. (maar nu krijgen we weer het reverse-blabla-verhaal natuurlijk) Maar goed, ik weet ook uit ervaring dat als je je gaat verdedigen het eigenlijk niet beter wordt. Dus misschien moest ik het ook maar gewoon allemaal negeren, maar daar ben ik niet zo goed in.

Ik denk ook dat er één wolf in het Onait-rijtje staat. Ik weet wel dat het niet hoéft, maar de kans lijkt me groot. Tevens verwacht ik een wolf ergens in z'n eentje onder iemand.

Voorlopig denk ik dat ik meega op Furby Feeder, maar laat ik nog maar niks zeggen voordat ik weer van mening verander.
Oud 08-11-2010, 08:15
Verwijderd
Ik vertrouw Lisa voor geen meter.

Mijn volgende stem gaat iig naar iemand uit het Onait-lijstje, weet nog niet wie.
Oud 08-11-2010, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Zo ik ben weer bijgelezen. Wat een kutuitslag.

In het verhaal van Solero zit een punt, maar ik wil me niet blind laten meeslepen door een goede theorie, al moet ik bekennen dat ik er zelf nog niet echt een heb. Het geswitch van vooral snoopy is me opgevallen, maar ik weet niet of dit genoeg reden is om haar op te hangen.
Wat is dit? Ben ik het eens met mijn rivaal? !!
Oud 08-11-2010, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Hanneke ook wel een opvallende keuze. Niet de raarste keuze ever ofzo, maar ik heb ook wel even met opgetrokken wenkbrauwen gezeten.

Ik kan me trouwens voorstellen dat mensen mijn geswitch verdacht vonden, maar ik heb wel vanaf het begin uitgelegd waarom ik het deed. Ook zou het natuurlijk behoorlijk dom zijn om mezelf zó in de kijker te spelen in de eerste ronde, voor niks. (maar nu krijgen we weer het reverse-blabla-verhaal natuurlijk) Maar goed, ik weet ook uit ervaring dat als je je gaat verdedigen het eigenlijk niet beter wordt. Dus misschien moest ik het ook maar gewoon allemaal negeren, maar daar ben ik niet zo goed in.

Ik denk ook dat er één wolf in het Onait-rijtje staat. Ik weet wel dat het niet hoéft, maar de kans lijkt me groot. Tevens verwacht ik een wolf ergens in z'n eentje onder iemand.

Voorlopig denk ik dat ik meega op Furby Feeder, maar laat ik nog maar niks zeggen voordat ik weer van mening verander.
Klinkt als een ervaren speelster die alsnog gaat switchen en als je gaat verdedigen zoals je dat zegt niks beter maakt en dus maar het niet gaat doen.. hm

hmhm beetje te luchtig over het "(maar nu krijgen we weer het reverse-blabla-verhaal natuurlijk) "

Dat is dan weer iets waar ik niet in trap! Hell no!

I'm watching you Snoopy, im bloody watching you.
Oud 08-11-2010, 09:29
Dott
Dott is offline
Jeetje mina jongens, kan ook niet een weekendje rustig aan doen he?
ik ga ff bijlezen hoor
Oud 08-11-2010, 09:59
Verwijderd
Helaas Hanneke!

Ik ben geswitcht om lijfsbehoud. Ineens kreeg ik allemaal stemmen. Toen stond Onait voor, en ik wilde het verschil tussen mij en degene die voor stond (Onait dus) vergroten door op hem te stemmen.
Solero's verhaal klinkt aannemelijk. Ik denk dat ik met hem meega op Furby Feeder, maar snoopy is ook een beetje verdacht.
Oud 08-11-2010, 10:16
snoopy
snoopy is offline
Maar ik ben helemaal geen ervaren speelster

Waarom ben ik trouwens ineens volgens 'iedereen' verdacht? Alleen vanwege dat switchen? Vind t een beetje schaapgedrag eerlijk gezegd.
Oud 08-11-2010, 10:19
Verwijderd
Ik stem op Etmakas.
Oud 08-11-2010, 10:20
Verwijderd
Ja, maar ik snap bij jou niet waarom je geswitcht hebt. En dan heb ik toch meer het gevoel dat je nog een ander belang hebt dan dat je hier zo openlijk zou vertellen.
Anyhooo, mijn stem is naar Furby Feeder. Misschien dat ik dat nog verander, maar ik weet niet of ik voor half negen vanavond daar nog tijd voor heb. Ik had eigenlijk net zo goed op Daboman kunnen stemmen, denk ik, maar als de anderen op Furby Feeder stemmen/van plan zijn te gaan stemmen, ga ik mee. Gebundelde krachten enzo. Ik ga niet het stemlijstje bijhouden, maar hier wat er tot nu toe is:

Furby Feeder
Solero
Etmakas

Etmakas
Onait Sirch
Oud 08-11-2010, 10:24
Dott
Dott is offline
Ik wacht het nog even af, er is nu ff te veel informatie nog..
Oud 08-11-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw Lisa voor geen meter.

Mijn volgende stem gaat iig naar iemand uit het Onait-lijstje, weet nog niet wie.
Dat doe je nooit bij een weerwolfspel, liefje Dat het ik ook altijd zo bij jou.
Citaat:
Ik stem op Etmakas.
Waarom stem je dan op etkamas wanneer er voor een ander uit dat lijstje wel al stemmen zijn? Als we gelijkspel willen gaan veroorzaken, moeten we het wel structureel aanpakken.
Oud 08-11-2010, 10:27
Verwijderd
Ik vind het lastig. Er zijn nu drie stemmen doorgegeven. Etmakas is een mogelijke verrader, maar zij gaat nu, al vrij vroeg in de stemronde, mee met een aannemelijke theorie over Furby Feeder. Onait stemt op haar, wat ik ook een beetje gek vindt, want nu de verrader eruit is helemaal niet voordelig voor ons. Liever n00bverrader Etmakas dan dat een (misschien wel meer ervaren) leerling haar taak overneemt. Daarnaast durf ik Solero ook niet zomaar te vertrouwen. Heb een beetje een onderbuikgevoel bij hem.
Oud 08-11-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Dat doe je nooit bij een weerwolfspel, liefje Dat het ik ook altijd zo bij jou.

Waarom stem je dan op etkamas wanneer er voor een ander uit dat lijstje wel al stemmen zijn? Als we gelijkspel willen gaan veroorzaken, moeten we het wel structureel aanpakken.
Ja, nee, maar nu voor het eggie.

Omdat mijn gevoel Etmakas zegt, en ik niet op de wereld ben gezet om als pita shoarma te eindigen.
Oud 08-11-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, nee, maar nu voor het eggie.

Omdat mijn gevoel Etmakas zegt,
Nou.

Citaat:
en ik niet op de wereld ben gezet om als pita shoarma te eindigen.
Oud 08-11-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het lastig. Er zijn nu drie stemmen doorgegeven. Etmakas is een mogelijke verrader, maar zij gaat nu, al vrij vroeg in de stemronde, mee met een aannemelijke theorie over Furby Feeder. Onait stemt op haar, wat ik ook een beetje gek vindt, want nu de verrader eruit is helemaal niet voordelig voor ons. Liever n00bverrader Etmakas dan dat een (misschien wel meer ervaren) leerling haar taak overneemt. Daarnaast durf ik Solero ook niet zomaar te vertrouwen. Heb een beetje een onderbuikgevoel bij hem.
Hier ben ik het dus mee eens.
Ik vertrouw etmakas voor geen meter. Ik denk ook dat haar gestem en gewissel een veradersactie is. Verder vertrouw ik solero ook niet. Hij noemt verschillende mensen en hij komt niet to the point.

Ik weet nog nietop wie ik ga stemmen vanavond.
Oud 08-11-2010, 12:09
Daboman
Daboman is offline
Ik vond 1 opmerking van Solero er wel erg uit springen, namelijk dat de wolven nooit onder een bestaand rijtje zouden gaan staan. Even kijken, dat zijn dan Lusi Khartoum, Dott, Alpha_omega, Rode Panda, iemand-8000, Furby Feeder en Little Phoebe en Röps. Het zou me helemaal niets verbazen als hier zeker 3 wolven onder staan. Aangezien er animo lijkt te zijn voor Furby Feeder, stem ik daar hoogstwaarschijnlijk op.

En tsja, in welk spel krijgt er nou echt niemand onderbuikgevoelens bij Solero? Toch vind ik hem inhoudelijk vrij sterk.

Edit: je hebt gelijk Röps, slordigheidsfoutje.

Laatst gewijzigd op 08-11-2010 om 13:39.
Oud 08-11-2010, 12:25
Röps
Röps is offline
Volgens mij ging ik ook onder een niet-bestaand rijtje staan

Ik heb nog geen idee op wie te stemmen; Etmakas vind ik op basis van de discussie van eergisteren het meest verdacht, maar zo te zien wordt er vooral gedacht aan verrader (en dus niet wolf - kan me wel vinden in het argument van Solero, maar nog niet echt overtuigd dat het niet zo is) en dat zou niet handig zijn ivm de leerling. Solero vind ik zinvolle punten maken ook al waren ze me niet helemaal duidelijk eerst. Denk dat als er niets beters komt ik ook maar voor Furby ga.
Oud 08-11-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
En tsja, in welk spel krijgt er nou echt niemand onderbuikgevoelens bij Solero? Toch vind ik hem inhoudelijk vrij sterk.
Op zich heb je daar wel een punt. Ik vind het een poging waard, ik ga mee voor Furby Feeder.
Oud 08-11-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Het is behoorlijk riskant om iemand erin te laten omdat ie noob is de functie die je bij diegene denkt, het minste impact heeft bij die noob. Als blijkt dat diegene de verrader níet is, heb je wel echt een probleem en is echt alles omgegooid. Bovendien heeft de leerling sowieso wel een redelijke kans op naar een slechte functie gaan, anders kun je net zo goed zeggen dat je random mensen ophangt tot er een functie uit is, die vervangen wordt, om dan pas echt jacht te maken. Die jacht moet je volgens mij gewoon al direct inzetten.
Citaat:
Ik vond 1 opmerking van Solero er wel erg uit springen, namelijk dat de wolven nooit onder een bestaand rijtje zouden gaan staan. Even kijken, dat zijn dan Lusi Khartoum, Dott, Alpha_omega, Rode Panda, iemand-8000, Furby Feeder en Little Phoebe. Het zou me helemaal niets verbazen als hier zeker 3 wolven onder staan. Aangezien er animo lijkt te zijn voor Furby Feeder, stem ik daar hoogstwaarschijnlijk op.

Ik vind het wel heel opvallend nu dat jij in het verdachtenlijstje staat, maar niet als eerste, je opeens de theorie van eerste in een lijst zo ontzettend gaat aanhangen.
Oud 08-11-2010, 12:50
Verwijderd
Ik snap totaal niet waarom iedereen nu voor furby feeder gaat.
Oud 08-11-2010, 12:53
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Aangezien ik nog geen flauw idee heb en de bovenstaande theoriën te vaag vind.

Sorry Queasy.
Oud 08-11-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Kijkend naar deze uitslag moet er een wolf zijn in het volgende rijtje:

Furby Feeder
Daboman
Eye of Sauron
Etmakas

Etmakas zal geen wolf zijn maar ik vertrouw haar nog steeds niet. De verrader die toch op Mr.Mark heeft gestemd.

Zou Furby Feeder pech hebben gehad? Of op een medewolf gestemd?

Hmm..

Leg eens uit want je vergeet de verrader en waarom dan geen daboman of EoS?
Oud 08-11-2010, 13:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat zit iedereen nou te schapen? Sorry hoor, maar Absinthe, je zegt zelf dat je Solero niet vertrouwt en vervolgens ga je maar gewoon mee. Is dat bij gebrek aan beter?
En denk eens aan ht feit dat we niks uit het stemlijstje kunnen halen als we met z'n allen onder 1 persoon gaan staan.

Dan is Absinthe niet het enige schaap hoor, maar als Solero wolf/verrader/whatever slechte functie is, lacht hij zich kapot. Hij is een goede speler en weet precies hoe hij iets aannemelijk kan formuleren zonder zichzelf in de spotlights te zetten. Nee, ik zeg niet dat je slecht bent, ik vertrouw het ook niet helemaal.

Ik denk dat mijn stem naar snoopy gaat vanavond, maar pin me er niet op vast.
Oud 08-11-2010, 13:42
Verwijderd
Dat is bij gebrek aan beter ja. Zoals ik al zei; ik vind het een poging waard. Als Furby Feeder onschuldig blijkt, zijn er weer wat meer aanwijzingen richting Solero.
Oud 08-11-2010, 13:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is bij gebrek aan beter ja. Zoals ik al zei; ik vind het een poging waard. Als Furby Feeder onschuldig blijkt, zijn er weer wat meer aanwijzingen richting Solero.
Dat is zo, hoewel hij zich er wel weer uit weet te lullen meestal. En we hebben helemaal niks aan het stemlijstje als we allemaal onder 1 persoon gaan staan, vind ik veel belangrijker.
Oud 08-11-2010, 14:02
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik vind het wel heel opvallend nu dat jij in het verdachtenlijstje staat, maar niet als eerste, je opeens de theorie van eerste in een lijst zo ontzettend gaat aanhangen.
Zeg, heb jij soms een bord voor je kop? Zet die tunnelvisie eens van je af en ga iemand anders pesten!
Oud 08-11-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Zeg, heb jij soms een bord voor je kop? Zet die tunnelvisie eens van je af en ga iemand anders pesten!
Wat is deze Je voelt je gewoon snel aangevallen. Ik noem alles wat me opvalt in het spel, hoe mensen zich gedragen. Dat is geen pesten, naar mijn mening. Enige wat ik heb gedaan is een heel klein onschuldig grapje uithalen in het begin, maar je kon er niet om lachen. Nou en.

Moeilijk trouwens om iemand te kiezen, ik vind het in de eerste ronde nog best prima om niet heel uitgebreid na te denken want er is niet zo gek veel stof, maar nu ben ik alsnog niet veel verder. Hier en daar een rare uitspraak of een gedachtegang die ik vergezocht vind, maar ja. Ik wil het liefst voor een stil of afwachtend/schapend persoon gaan. Ik denk nu het eerst aan Dott, maar dat is vooral omdat die als laatste zoiets heeft gezegd van 'even afwachten'
Oud 08-11-2010, 14:17
Röps
Röps is offline
Citaat:
Hoezo meer aanwijzingen richting Solero in het geval Furby onschuldig is? Hij is ook niet wijzer dan de rest en post ook alleen zijn idee over wie het meest verdacht is?

Ik neig eigenlijk een beetje richting Queasy weer. Haar plotselinge statement over waarom iedereen op Furby gaat kan ik niet zo goed plaatsen - misschien geliefdes? En daarnaast had Solero al aardig wat uitgelegd na die wat vage post van 'm. Voorlopig verstuur ik m'n stem voor Queasy.
Oud 08-11-2010, 15:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga toch voor snoopy vanwege het geswitch heen en weer. Ik vertrouw hettoch niet. Stem is doorgegeven.
Oud 08-11-2010, 16:10
Verwijderd
Furby Feeder
Solero
Etmakas
Absinthe

Etmakas
Onait Sirch
Queasy

Queasy
Alpha_Omega
Röps

snoopy
Little Phoebe

Dott
Lusi Khartoum

Oh, en als iemand een stem aanpast/stemt, is diegene welkom om het lijstje te kopiëren en naar eigen inzicht aan te passen. Ja.

Laatst gewijzigd op 08-11-2010 om 16:32.
Oud 08-11-2010, 16:22
Verwijderd
Nee, want ik ga (voorlopig) voor Dott.
Oud 08-11-2010, 16:30
Verwijderd
Ik stem op Etmakas.
Ik zie namelijk dat ik al twee stemmen heb en etmakas vertrouwde ik toch niet echt.
Oud 08-11-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Onzin, ik probeer enkel de wolf te vinden en de meest logisch keus in mijn geval is Furby Feeder.

Citaat:
Wat zit iedereen nou te schapen? Sorry hoor, maar Absinthe, je zegt zelf dat je Solero niet vertrouwt en vervolgens ga je maar gewoon mee. Is dat bij gebrek aan beter?
En denk eens aan ht feit dat we niks uit het stemlijstje kunnen halen als we met z'n allen onder 1 persoon gaan staan.
Ik moedig het juist aan als er weer ongeveer 3 evengrote stemlijstjes komen. Meer info
Ik vind het niks als iedereen nu ineens op Furby Feeder gaat máár ze moet ook niet door jou uit zich worden gehouden door mij verdacht te maken he

Citaat:

Ach bij de vrouwen zijn het vooral de vlindertjes in hun buik
Nee even serieus, ik snap dat als je met theorieen komt en mensen verdacht maakt je zelf ook verdacht wordt dat is altijd zo. Maar moeten we adn elke ronde random gaan stemmen? Lijkt mij niet.

En elk spel ben ik mezelf toch aan het verdedigen ondertussen maar dit weerhoudt mij er niet van mijn theorieen te posten. Vaak zit ik goed en soms ook niet.
Oud 08-11-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Aangezien ik nog geen flauw idee heb en de bovenstaande theoriën te vaag vind.
[afbeelding]

Sorry Queasy.
Dit is echt onzin. Je kan geen waterdicht bewijs krijgen. Theorieen zijn altijd gissingen maar om nu nog met deze info die we hebben random te gaan posten vind ik wolvengedrag. En veilig op 1 persoon stemmen.

Helaas voor je stemt Rups mee.

Je stijgt met stipt voor de volgende hangronde in mijn verdachtenlijstje.
Oud 08-11-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ik snap totaal niet waarom iedereen nu voor furby feeder gaat.
Deze 4 hebben in volgorde van tijdstip van stemmen op Soija gestemd;

Furby Feeder
Daboman
(mr. mark, dorpeling)
Eye of Sauron
Etmakas

Nu gaat Mr.Mark met 5 stemmen eruit én blijft Soija erin. Door al het geswitched wordt het voor de verrader moeilijk de goede keuze te maken. Het kan wel maar dan moet die onder Soija staan.

Maar stel de verrader heeft geen invloed gehad, en deze kans acht ik groot, dan moet er iemand onder Soija's rijtje wolf zijn.

Als je als wolf bij zulke lijstje waarbij er 2 of 3 personen gelijk opgaan qua stemmen tegen nog onder een lang lijstje gaat staan ben je wel vreselijk dom want je verraad jezelf dan als iemand anders met minder stemmen of evenveel stemmen eruit gaat.

Daarom verwacht ik eerder dat Daboman of Furby Feeder wolf is. Dan zijn er nogmaals 2 afwegingen te maken.
Ga je als Daboman gokken om onder Soija te gaan staan, die omdat veel mensen hem irritant vinden spelen, vaak in de eerste hangronde meer kans op stemmen krijgt. (en daboman als ervaren speler weet dat). Dat lijkt mij riskant, maargoed mogelijk. En riskant voor schaapgedrag.

De andere afweging die mij logischer lijkt is dat Furby Feeder té snel heeft gestemd als wolf zijnde en zodoende Soija heeft gekozen. Door de vele switchen en groeien van 3 lijstjes moest ze wel blijven staan en is ze voor mij de meest logische keus om op te stemmen als wolf zijnde. En Furby Feeder gewoon ''pech'' heeft gehad om als wolf onder Soija te gaan staan. En zodoende verraden is.

Logische keus is dus: Furby Feeder.
Oud 08-11-2010, 16:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Onzin, ik probeer enkel de wolf te vinden en de meest logisch keus in mijn geval is Furby Feeder.

Ik moedig het juist aan als er weer ongeveer 3 evengrote stemlijstjes komen. Meer info
Ik vind het niks als iedereen nu ineens op Furby Feeder gaat máár ze moet ook niet door jou uit zich worden gehouden door mij verdacht te maken he

Ach bij de vrouwen zijn het vooral de vlindertjes in hun buik
Nee even serieus, ik snap dat als je met theorieen komt en mensen verdacht maakt je zelf ook verdacht wordt dat is altijd zo. Maar moeten we adn elke ronde random gaan stemmen? Lijkt mij niet.

En elk spel ben ik mezelf toch aan het verdedigen ondertussen maar dit weerhoudt mij er niet van mijn theorieen te posten. Vaak zit ik goed en soms ook niet.
Ik probeer je niet verdacht te maken of furby minder. Ik heb zelf gezegd dat je een punt hebt, maar ook dat je een goede speler bent. Je weet gewoon goed hoe je mensen mee moet krijgen, dat is zo gevaarlijk als je slecht blijkt te zijn.

Ik dacht trouwens dat er veel meer schapen waren, valt gelukkig wel mee.
Oud 08-11-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Moeilijk trouwens om iemand te kiezen, ik vind het in de eerste ronde nog best prima om niet heel uitgebreid na te denken want er is niet zo gek veel stof, maar nu ben ik alsnog niet veel verder. Hier en daar een rare uitspraak of een gedachtegang die ik vergezocht vind, maar ja. Ik wil het liefst voor een stil of afwachtend/schapend persoon gaan. Ik denk nu het eerst aan Dott, maar dat is vooral omdat die als laatste zoiets heeft gezegd van 'even afwachten'
Dit is samen met Omega-alpha ook al zo'n zinloze stem.

Je gaat lekker veilig staan onder een los persoon. Dit vind ik zeer verdacht. Zeker voor een speler als jij. *noteert*

De andere stemmen op Queasy, Snoopy, Etmakas en natuurlijk Furby Feeder vind ik duidelijker en logischer.
Oud 08-11-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer je niet verdacht te maken of furby minder. Ik heb zelf gezegd dat je een punt hebt, maar ook dat je een goede speler bent. Je weet gewoon goed hoe je mensen mee moet krijgen, dat is zo gevaarlijk als je slecht blijkt te zijn.

Nee snap ik ook wel. En ik moedig het ook aan om een grotere verspreiding te krijgen in de stemlijstjes. (= meer info) Al ben ik wel bang dat de wolven zich goed kunnen verspreiden en vrees ik voor ervaren wolven. (door uitschakeling Hanneke)
Oud 08-11-2010, 16:58
Röps
Röps is offline
Citaat:
Twee halve schapen vertekenden het beeld denk ik Tenminste, ik was eerst van plan ook op Furby te stemmen en Daboman ook d8 ik.
Oud 08-11-2010, 17:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee snap ik ook wel. En ik moedig het ook aan om een grotere verspreiding te krijgen in de stemlijstjes. (= meer info) Al ben ik wel bang dat de wolven zich goed kunnen verspreiden en vrees ik voor ervaren wolven. (door uitschakeling Hanneke)
Ik hoop dat je ongelijk hebt. Over de ervaren wolven dan hè. Ik hoop dat Hanneke gewoon een random keuze was waar wij ons druk over maken, maar ik denk ook dat we te maken hebben met minstens 1 of 2 ervaren wolven.

Ik ben het trouwens ook met je eens over rups met zijn onzinnige random stem. In mijn ogen is een printscreen posten te hard willen bewijzen dat het echt random is en de stemmer goed is. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Oud 08-11-2010, 17:07
Verwijderd
Alpha_Omega had een random stem, Röps had motivatie.
Oud 08-11-2010, 17:09
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Dacht je een dagje te kunnen studeren, word je er bijna uitgestemd.

Goed. Ten eerste wil ik zeggen: Degene die ons het meest verdacht maakt is Solero. Solero is manipulatiever dan wij allemaal samen. Als je op ons wil stemmen, zorg er dan voor dat je zelf 100% achter je stem staat en niet blind op Solero vertrouwt want dat is in dit spel ongeveer het domste dat je kunt doen.

Ten tweede staan wij er inderdaad ongelukkig voor. Toch zijn er nog meerdere scenario's te verzinnen waarin wij helemaal geen wolf zijn. Sowieso kan het iemand anders in het rijtje zijn. Maar daarnaast kan de verrader in het rijtje staan en op Mark hebben gestemd. Of de verrader kan ik een ander rijtje staan en op Mark hebben gestemd. Dat zou de uitslag al verklaren. Waarom is Solero er dan zo enorm op gebrand dat wij het wel MOETEN zijn?

Ten derde zijn wij gedurende de hele dag af en toe online geweest. Wij zouden nooit zo dom zijn geweest om vroeg te stemmen en al helemaal niet zo dom zijn geweest om in een lijstje te blijven staan dat ons zou verraden. We hebben genoeg ervaring met het spel en zouden als we wolf waren zulke situaties voorkomen. In het ergste geval zouden we wel een "goede" reden hebben gevonden om te switchen. Zoals meerdere anderen hebben gedaan. Die zijn wat mij betreft een stuk verdachter. Switchen in ronde 1 slaat nergens op tenzij je jezelf moet beschermen om welke reden dan ook. Snoopy bijv. had daar geen goeie reden voor en stijgt dus enorm op het verdachtenlijstje. En Etmakas gedeeltelijk maar die had ook wel lijfsbehoud om rekening mee te houden.

Daarnaast is de suggestie dat we op medewolf Onait zoden stemmen en dan nog steeds dit risico nemen door in het lijstje te blijven staan werkelijk belachelijk. Dat zou wel heel dom zijn. Wat je je wel kunt afvragen is waarom de verrader mogelijk Onait "beschermd" heeft door gelijkspel te voorkomen.

Op wie wij stemmen laat ik afhangen van het stemlijstje over een paar uur. Als we uit lijfsbehoud moeten stemmen, doen we dat. Anders weet ik het nog niet zeker.

Laatst gewijzigd op 08-11-2010 om 17:25.
Oud 08-11-2010, 17:15
Daboman
Daboman is offline
@Solero: ervaren wolven weten dat Hanneke vrij inactief is. Die zouden denk ik eerder jou opeten. Dat pleit Little Phoebe trouwens weer een beetje vrij imo, want die denkt dat jij makkelijk mensen met je mee zou krijgen en als zij wolf is zou een logische reactie zijn om jou uit voorzorg op te eten.
Oud 08-11-2010, 17:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Furby Feeder
Solero
Etmakas
Absinthe

Etmakas
Onait Sirch
Queasy
Eye of Sauron

Queasy
Alpha_Omega
Röps

snoopy
Little Phoebe

Dott
Lusi Khartoum

Hmm als ik zo naar dit lijstje kijk wordt het dus of Furby feeder, of Etmakas, of Queasy. Van die drie vind ik Etmakas eigenlijk het verdachtst, dus ik denk dat ik voor Etmakas ga. Daarmee maak ik het gelijkspel, maar dat maakt volgens mij niet eens zo heel veel uit omdat we toch een verrader en geliefden hebben die de boel zullen zitten te verkutten.
Mijn echte verdachte momenteel is Solero, ik denk dat hij de verrader is omdat hij iedereen zit te bespelen. Maar omdat hij nog geen enkele stem heeft is het vrij zinloos om op hem te gaan stemmen. En verder vind ik Little Phoebe en Lisa maar vreemd met hun nietszeggende stemmen. Beetje lekker veilig doen naar mijn mening.

Regels voor berichten