Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2010, 17:30
Verwijderd
Nou, op bezoek geweest bij m'n oma. Het is echt kut om haar zo afgetakeld te zien. Ze zag er erg slecht en vermoeid uit. Gifstoffen worden niet meer afgebroken door haar nieren, dus ze krijgt allemaal zweertjes in haar mond, eten en drinken gaat niet meer en dus wordt ze steeds zwakker. Heel onwerkelijk om haar zo te zien. Voordat ze in slaap viel heb ik afscheid van d'r genomen. Ik word niet gauw emotioneel, maar jezus...

Maarja, als het moet, dan maar zo. Ik ben allang blij dat erger lijden haar bespaard wordt. Doordat haar nieren zoiets hebben van "we kappen er alvast mee" kan de kanker zich niet openbaren. Geluk bij een ongeluk.
Advertentie
Oud 03-11-2010, 18:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
He wat naar zeg ik weet nog heel goed hoe het was om m'n pake en beppe zo te zien, dat is inderdaad heel vreselijk.
Oud 03-11-2010, 18:25
Miekje*
Miekje* is offline
Dat klinkt flink klote, Noodles! Sterkte!
Oud 03-11-2010, 18:25
Geel
Geel is offline
Heel veel sterkte N00dles!
Oud 03-11-2010, 18:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sterkte, Noedel. Wel fijn dat ze geen lange, pijnlijke doodstrijd zal hebben. Lang lijden en dan doodgaan is erger dan gewoon doodgaan.

Ontopic: OV-chipkaart, ja Ik moest gisteren dringend bij een instantie met heel beperkte openingstijden zijn, maar ik was m'n OV-chipkaart vergeten.
*knip*
Kon je niet zo'n anonieme chipkaart uit de automaat halen, of had je geen geld bij je?
Oud 03-11-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
He wat naar zeg ik weet nog heel goed hoe het was om m'n pake en beppe zo te zien, dat is inderdaad heel vreselijk.
Citaat:
Dat klinkt flink klote, Noodles! Sterkte!
Citaat:
Heel veel sterkte N00dles!
Dit allemaal. *Noedel virtuele knoedel geeft*
Oud 03-11-2010, 21:05
Missy
Missy is offline
Wat naar, Noodles. Sterkte zeg!
Oud 04-11-2010, 05:56
Verwijderd
Sterkte N00dles
Oud 04-11-2010, 11:02
Verwijderd
Thanks.
Oud 05-11-2010, 09:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tweeëneenhalf uur wakker gelegen van mijn huisgenoot en haar luidruchtige vrienden eerst ruim een uur voordat ze eindelijk uitgingen, toen ruim een uur toen ze terugkwamen midden in de nacht hoor ik geklapper, blijkt de balkondeur open te staan, wrs al de hele tijd dat ik alleen thuis was en zij weg waren één of andere jan lul ging nog mijn kamer in en de keuken is een vieze teringbende en ik ben belachelijk moe en moet straks naar de kaakchirurg
Oud 05-11-2010, 11:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel godver en nu gaat ze weg terwijl de keuken nog steeds een vieze ranzige zooi is "ja euh, ik ga maandag wel schoonmaken"
Oud 05-11-2010, 11:43
Picidae
Picidae is offline
dat is een asociale huisgenoot .. bah

Ik heb momenteel niets te zeuren
Oud 05-11-2010, 23:46
Verwijderd
m'n computer is van het ene op het andere moment kapot ;x
Oud 05-11-2010, 23:54
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Tweeëneenhalf uur wakker gelegen van mijn huisgenoot en haar luidruchtige vrienden eerst ruim een uur voordat ze eindelijk uitgingen, toen ruim een uur toen ze terugkwamen midden in de nacht hoor ik geklapper, blijkt de balkondeur open te staan, wrs al de hele tijd dat ik alleen thuis was en zij weg waren één of andere jan lul ging nog mijn kamer in en de keuken is een vieze teringbende en ik ben belachelijk moe en moet straks naar de kaakchirurg

HAD JE MIJ MAAR ALS HUISGENOOT MOETEN KIEZEN!! Hihi kusje.
Oud 06-11-2010, 00:53
Verwijderd
Ik kan het niet waarderen als ik een spelletje probeer te spelen waar ik héél slecht in ben. Sowieso racespelletjes. Het eindigt altijd met dat ik bijna in huilen uitbarst van frustratie en al brullend met mijn kleuterknuistjes op het toetsenbord sla :') kuttrackmania
Oud 06-11-2010, 01:00
Verwijderd
herkenning.
Oud 06-11-2010, 01:06
Verwijderd
mmmeh ik moet nog twee uur wachten
Oud 06-11-2010, 01:11
Verwijderd
Slapeloosheid.
Oud 06-11-2010, 09:34
Tink*
Tink* is offline
Regen
Oud 06-11-2010, 10:34
Verwijderd
Mijn zusje vertelde dat mijn vader vaak in slaap valt in de auto, vanwege zijn gezondheidsproblemen. Hij blijft gewoon rijden, wat kan ik daar kwaad om worden. Dus wellicht krijg ik binnenkort een telefoontje dat hij zichzelf en wellicht ook anderen dood heeft gereden.
Oud 06-11-2010, 13:00
Verwijderd
Dat forever vies lag te doen met Simon Vinkenoog op de overloop van deadlock.
Oud 06-11-2010, 13:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
HAD JE MIJ MAAR ALS HUISGENOOT MOETEN KIEZEN!! Hihi kusje.
I know!

Overigens kreeg ik net een smsje van Huisgenoot, dat ze het toch wel vervelend vindt van donderdagnacht en dat we het er maandag even over moeten hebben .
Oud 06-11-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Oud 06-11-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
het spijt me, ik kan mij moeilijk inhouden

edit: niet alleen met hem hoor
Oud 06-11-2010, 21:35
Verwijderd
O jemig! Deze hoorde in het 'wat heb je vannacht gedroomd'-topic.
Oud 06-11-2010, 21:44
Carn
Carn is offline
dat ik eerder weg moest van de gezelligheid.
Oud 08-11-2010, 09:24
Verwijderd
Vannacht is dan uiteindelijk mijn oma overleden. Om ervoor te zorgen dat ze goed kon slapen kreeg ze zondag van de huisarts een paar keer Dormicum toegediend, en zelfs daar werd ze nog meerdere keren wakker van. Taaie oma was het.
Oud 08-11-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
O jemig! Deze hoorde in het 'wat heb je vannacht gedroomd'-topic.

Citaat:
Vannacht is dan uiteindelijk mijn oma overleden. Om ervoor te zorgen dat ze goed kon slapen kreeg ze zondag van de huisarts een paar keer Dormicum toegediend, en zelfs daar werd ze nog meerdere keren wakker van. Taaie oma was het.
Hè, wat naar . Gecondoleerd.
Oud 08-11-2010, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gecondoleerd!

OT: Bleh, verkouden: zere keel, verstopte neus. Ik vergeet altijd hoe vervelend het is tot het weer zover is.
Oud 08-11-2010, 10:54
Tink*
Tink* is offline
Sterkte N00dles.

OT: die tyfuskou, ik krijg er oorpijn van.
Oud 08-11-2010, 11:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gecondoleerd, Noodles.

Ik kan het nog steeds niet waarderen, bedenk ik me, dat er ouders zijn die hun kind 'Se7en' noemen. Ik kwam zo'n kind tegen toen ik bij de IKEA werkte bij het kinderparadijs.
Oud 08-11-2010, 11:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
neee
Oud 08-11-2010, 11:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Gecondoleerd, Noodles.

Ik kan het nog steeds niet waarderen, bedenk ik me, dat er ouders zijn die hun kind 'Se7en' noemen. Ik kwam zo'n kind tegen toen ik bij de IKEA werkte bij het kinderparadijs.
Dat was een tijdje mijn nickname bij een online spelletje
Oud 08-11-2010, 13:15
Geel
Geel is offline
Gecondoleer N00dles!

---

Ik kan die reclamebanner hierbovenaan niet waarderen.
Oud 08-11-2010, 14:18
Verwijderd
Ik maak zelden vieze spelfouten, schaam me als ik ze maak en verbeter ze direct, maar nu heb ik er een gezet in een mail naar behoorlijk wat mensen en zie het achteraf pas
Oud 08-11-2010, 15:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Advertentie voor een karaktertest met een persoon erin dat een Justin Bieber kapsel heeft. Hrrmm.
Oud 08-11-2010, 18:04
Verwijderd
gecondoleerd n00dles
Oud 08-11-2010, 18:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eén verstopt neusgat, moeheid en morgen college (waarvan ik nog steeds niet heb gehoord of ik het überhaupt mag volgen) om 9 uur.
Oud 08-11-2010, 18:25
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Morgen tentamen en ik heb geen flauw idee wat ze nou van me willen. Het zal wel goed gaan.. of zo.
Oud 09-11-2010, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik waardeer het niet dat ik nog steeds niets heb gehoord van de examencommissie, ondanks meerdere malen herhaald te hebben dat ik ZSM uitspraak moet hebben of ik een bepaald vak mag volgen als vervanging van een ander vak. Deze week worden onderzoeksgroepen ingedeeld, dus ik moet het NU weten!
Offtopic: Overigens is het volgens mij een supergaaf vak waarbij we met de hele groep een baanbrekende tentoonstelling uit 1994 gaan onderzoeken, als voorbereiding op een nieuwe tentoonstelling in 2011 die reageert op die van 1994.
Oud 09-11-2010, 12:53
Giles
Giles is offline
Dat ik nergens zin in heb.
Oud 09-11-2010, 16:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat mijn opname weg is, omdat het programma vast liep. En dat terwijl ik bijna klaar was
Oud 10-11-2010, 12:39
Verwijderd
Het aantal kilo's dat ik ben aangekomen het is nu echt niet meer leuk, maar er zal nog wel meer bijkomen fbgjwsbhvefiwbasik
Oud 10-11-2010, 13:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het aantal kilo's dat ik ben aangekomen het is nu echt niet meer leuk, maar er zal nog wel meer bijkomen fbgjwsbhvefiwbasik
Maar je raakt straks ook binnen een dag een heleboel weer kwijt
Oud 10-11-2010, 14:56
Martiño
Martiño is offline
Ja, dat zeggen mijn collega's met kinderen ook! Naast het dinges raak je ook nog eens een hoop vocht kwijt in een keer.
Oud 10-11-2010, 18:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, dat zeggen mijn collega's met kinderen ook! Naast het dinges raak je ook nog eens een hoop vocht kwijt in een keer.
Oud 11-11-2010, 20:30
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1819536

Oud 12-11-2010, 05:41
snoopy
snoopy is offline
Veel te weinig geslapen...
(van 1.30-3.00 en van 4.30-5.00 uur ofzo)
Oud 13-11-2010, 11:01
Verwijderd
Klote geslapen en nu doet alles pijn. En ik wilde dingen doen, maar dat gaat dus nu even niet
Oud 13-11-2010, 11:10
Verwijderd
aahw 2 dikkies met een slechte nachtrust

ont : gisteravond kon ik niet waarderen, ik kon maar tot een bepaald tijdstip werken maar ze hadden me een dienst gegeven waarvoor je eigenlijk niet eerder weg kan. Zoveel stress en irritatie om alles op tijd af te krijgen, wat niet is gelukt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten