Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2010, 11:39
Röps
Röps is offline
Citaat:
dan ga ik nu maar eens een grote reactie schrijven.
de reden dat ik bijna niks heb geschreven is dat het voor mij het eerste spel is en het gaat allemaal echt super snel. het is voor mij dus ff wennen maar het komt vanzelf wel.
even over het verdachte lijstje dat ik had. daar staat solero (zelfs na zijn goede actie om de wolf op te hangen) nog steeds boven aan. ik zal het even uitleggen. wij hebben op scouting het kaartspel hiervan. we spelen daar met 2 wolven en ik heb meegemaakt dat in de hangronde een wolf op een andere stemt alleen om zelf minder optevallen. dat vind ik wel een actie voor solero als wolf of verrader. ik zal wel weer gek staan te kijken als het straks niet klopt maar daar denk ik nu zo over. dus als jij mij nu gaat verdenken omdat ik jou verdenk prima, maar jij staat bij mij nog steeds boven aan. mijn stem in de vorige ronde ging ook naar jou als je dat wil weten.
Ok dus omdat je op scouting hebt meegemaakt dat de wolven elkaar aanvielen is Solero voor jou hoofdverdachte, omdat hij ook een medewolf zou aanvallen.

Maar... waarom stond hij in de vorige ronde al bovenaan jouw verdachtenlijst?
Advertentie
Oud 09-11-2010, 13:06
iemand-8000
iemand-8000 is offline
iedereen moet toch een verdachte hebben. ik zeg niet dat hij dat ook echt doet, ik zeg alleen dat het kan.
ik moet toch iemand verdenken en ik vertrouw solero niet
Oud 09-11-2010, 13:08
Verwijderd
Maar iemand-8000 heb jij nou gestemd dan afgelopen ronde?
Oud 09-11-2010, 13:11
iemand-8000
iemand-8000 is offline
ja op solero
Oud 09-11-2010, 13:37
Verwijderd
Als ik nou alle 4 de wolven eruit gooi. Is de scoutinggroep dan blij?
Oud 09-11-2010, 13:51
iemand-8000
iemand-8000 is offline
kijk dat heeft dan weer geen zak met scouting te maken.
het was maar een theorie hoor
Oud 09-11-2010, 13:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Natuurlijk is het een mogelijkheid. Je zou ook kunnen kijken wie furby heeft gestemd, misschien heeft zij wel op een wolf gestemd om die vrij te pleiten.

En zo kunnen we nog wel meer theorieën verzinnen die onwaarschijnlijk lijken.
Oud 09-11-2010, 14:39
Röps
Röps is offline
Citaat:
iedereen moet toch een verdachte hebben. ik zeg niet dat hij dat ook echt doet, ik zeg alleen dat het kan.
ik moet toch iemand verdenken en ik vertrouw solero niet
Waarom vertrouw je hem niet?
Oud 09-11-2010, 14:47
iemand-8000
iemand-8000 is offline
ik krijg bij hem een raar gevoel. en hij gaat de hele tijd op 1 persoon af wat wel opvalt.
het zou ook nog kunnen zijn dat hij de ziener is en furby heeft gezien en het daardoor weet.
maar ik wacht het nog even af tot na de eetronde. misschien dat ik er dan anders over denk.
Oud 09-11-2010, 15:35
Dott
Dott is offline
Voor zo ver ik Solero als speler ken is dat een beetje zijn tactiek.
Als hij ervan overtuigd is dat ie gelijk heeft dan 'bijt' ie zich in die persoon vast, tenzij iemand met betere bewijzen komt.
En vaak heeft ie ook gewoon gelijk.
Oud 09-11-2010, 17:09
Spelleider
Spelleider is offline
Alvast ter informatie.
Vanavond komt de uitslag laat. Zeker niet vòòr 23.00 uur.
Oud 09-11-2010, 18:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pas de problem, dank voor het melden
Oud 09-11-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Alvast ter informatie.
Vanavond komt de uitslag laat. Zeker niet vòòr 23.00 uur.
Top! Een Spelleider die meedenkt zodat wij niet vanaf half 9 zitten te F5'en
Oud 09-11-2010, 19:10
Verwijderd
Zeg - ik heb Onaits posts eens langsgelezen, en hij spuit een heleboel verdenken tegen allerlei deelnemers, maar ik heb hem op niet één argument kunnen betrappen. Ik zou hem niet meteen als wolf zien (Furby Feeder heeft op hem gestemd in hangronde één), maar ik vind het wel een beetje verdacht. Hij zou op zijn minst kunnen uitleggen waarom hij vindt wat hij vindt. Maar dat doet hij niet of nauwelijks ('onderbuikgevoelens').
Oud 09-11-2010, 23:21
Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 2

Vanadaag sterft er niemand! Geluk voor de dorpelingen!

Deelnemers:

1. Onait Sirch
2. Alpha_Omega
3. Daboman
4. Eye of Sauron
5. Rode Panda
6. Dott
7. snoopy
8. iemand-8000
9. Queasy
10. Lusi Khartoum
11. Hanneke (dorpeling)
12. Etmakas
13. Furby Feeder (weerwolf)
14. Mr.Mark (dorpeling)
15. Little Phoebe
16. Solero
17. twinkebel
18. Absinthe
19. Röps

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De dorpelingen kunnen tot morgen 20.30 stemmen. De evilziener heeft even lang de tijd.
Oud 09-11-2010, 23:23
Verwijderd
Ha! Heel mooi
Oud 09-11-2010, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooi mooi moooooi!
Oud 09-11-2010, 23:49
Verwijderd
Ja wolfjes, dat gaat niet he

@etmakas. Ik vertrouw Soija ook niet meteen (maargoed dat is elk spel met hem ) máár kijkende naar de stemlijstjes kan hij niet wolf zijn volgens mij.

Enkel niet de reden die jij aanvoert dat Furby op hem heeft gestemd.
Oud 09-11-2010, 23:55
Verwijderd
De Wolven

Lusi Khartoum & Alpha_Omega zijn mijn verdachten voor deze ronde als we de wolven zoeken. Beide nog niks nuttigs bijgedragen aan het spel en enkel op losse spelers gestemd.

én van Lusi Khartoum weet ik dat ze, ook al komt ze dadelijk met het argument dat ze in het begin weinig zegt, altijd wel íets toevoegt aan het spel. Nu ontkracht ze geen argumenten/theorieen en heeft ze geen theorieen.

Alpha Omega is daarnaast mijn 2e verdachte, ik ken zijn speelwijze niet maar hetzelfde verhaal. Enkel weet ik niet of hij normaal ook zo speelt.

Nu kan jij ook met dit argument komen ,maar je voegt niks toe en je post zijn inhoudsloos, itt tot andere spelers die wel íets proberen te zeggen. Ook al is dat goed, minder goed of te idioot voor woorden, die rare scouting ook altijd.

Mijn stem gaat vooralsnog naar Lusi Khartoum maar ik zou ook graag jullie theorieen en argumenten horen over deze én andere spelers!

De Geliefden

Even de andere onvoorspelbare factor. Mr.Mark speelt nog niet zo lang het weerwolfspel en mocht de geliefden kiezen en vaak is gebleken dat je dit dan aan een van de forummers geeft die je aardig vindt of je ligt. Want die krijgen dan een extra spannende functie. (vandaar dat ik nooit geliefde mag spelen )

Ik zie 3 opties kijkende naar het postgedrag: Etmakas is mijn nummer 1 gedachte, Absinthe en Queasy zijn mijn andere opties. Maar ik stel voor dit pas over 1 á 2 hangrondes te gaan bekijken omdat de onvoorspelbare factor nu nog verwaarloosbaar is. (je moet ze wel niet vergeten!)
Oud 10-11-2010, 00:04
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Netjes. (niet jouw post btw, die was er nog niet toen ik poste)
Oud 10-11-2010, 00:06
Verwijderd
En wie zegt dat jij zelf geen geliefde bent? Met een wolf, bijvoorbeeld?
Geen idee hoor, maar het zou zomaar ineens kunnen.

Verder kijk ik morgen even hoe nu verder.
Oud 10-11-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:
En wie zegt dat jij zelf geen geliefde bent? Met een wolf, bijvoorbeeld?
Geen idee hoor, maar het zou zomaar ineens kunnen.

Verder kijk ik morgen even hoe nu verder.
Dan zou ik je per direct voor gek verklaren dat je de wolven niet zoekt en je verdacht maken. En dat ik nooit geliefde mag spelen
En ja nu kom ik er zelf mee, reverse shit komt er nu natuurlijk.

Je reageert trouwens wel weer meteen op het geliefdengedeelte en niet op het wolvengedeelte. *noteert*
Vind je het te heet onder je voeten worden ja?

Maargoed logisch dat je mij daarin niet helemaal vertrouwt want dat doe ik bij 90% van de spelers niet.
Oud 10-11-2010, 00:17
Verwijderd
Nee, ik voel het niet heet onder mijn voeten worden, want je richt je eerst op je to-be-wolven (ik word trouwens ook nooit gekozen als geliefde ) maar deze gedachte sprong gisteren al even door mijn hoofd en ik vond dit een mooi moment om het even 'in de groep te gooien'.
Oud 10-11-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik voel het niet heet onder mijn voeten worden, want je richt je eerst op je to-be-wolven (ik word trouwens ook nooit gekozen als geliefde ) maar deze gedachte sprong gisteren al even door mijn hoofd en ik vond dit een mooi moment om het even 'in de groep te gooien'.
Maar je blijft de helft van mijn post over de wolven negeren

*noteert*
Oud 10-11-2010, 00:20
Verwijderd
Dat mag je noteren, maar je vergeet voor het gemak even dat ik in twee posts hiervoor heb gezegd dat ik morgen even kijk hoe nu verder En daarbij had ik het over de wolven. Ik heb daar namelijk nog niet echt een duidelijk beeld van.
Oud 10-11-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Dat mag je noteren, maar je vergeet voor het gemak even dat ik in twee posts hiervoor heb gezegd dat ik morgen even kijk hoe nu verder En daarbij had ik het over de wolven. Ik heb daar namelijk nog niet echt een duidelijk beeld van.
Hmm oke, je hebt wel een hele eetronde de tijd hiervoor gehad he?

Of moet je het nog even afstemmen met je geliefde Etmakas?
Oud 10-11-2010, 00:23
Verwijderd
Nee, ik ben de hele dag weg geweest. Van half 8 tot half 11. Asjeblief, en nu heb ik geen zin meer om mezelf te verdedigen.
Oud 10-11-2010, 00:25
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Om even op de vraag uit je post terug te komen: (hoe ik normaal speel)
Mijn vorige WWspel was mijn eerste en ik was meteen wolf, door te stuntelen en juist wel een beetje te stoken kwam ik nog best ver; (2/3 ofzo en als 2e van de 3 wolven eruit) maar qua strategie volgde ik toen de andere wolven en at ik gewoon met hun mee en beschuldigde ik de mensen die me werden opgedragen (Want:ervaren spelers)

Daarom hield ik me nu eventjes op de achtergrond want ik wil nu ik gelukkig geen wolf ben echt invloed kunnen hebben enzo (je moet bemoeial zijn om FB te willen worden hé ) en ik dacht echt dat jij een wolf was en furby onschuldig.
Nu ze is opgegeten weet ik niet 123 wie ik meteen aan zou wijzen maar je "Mr Mark's aardige mensen" theorie is wel interessant en logish. (ik wist btw niet dat een wolf en niet wolf een stel kunnen zijn)

Ik denk nu dat we het in het rijtje dat niet op mrmark stemde moeten gaan zoeken.
Oud 10-11-2010, 00:40
Verwijderd
hoe spannend, dit wat een leuk spel
Oud 10-11-2010, 08:11
snoopy
snoopy is offline
Jaaaaaa, internet doet het weer! Jemig, wat kun je je onthand voelen zonder...
Heb wel bijgelezen via telefoon gisteren, maar dat is toch niet echt fijn. Bovendien is het echt geen doen om dan theorieën te spuien. Hopelijk blijft het nu werken, want er was eigenlijk geen goede reden waarom ie het niet deed. Heb een aantal keer alle stekkers eruit gehaald en de 10e keer dat ik dat deed werkte alles ineens weer... Anyway, dit is niet zo boeiend, haha!

Fijn dat er niemand is opgegeten trouwens! Hopelijk hebben we weer zo'n geniale tovenaar als een paar spellen geleden

Dan het spel: wat me opvalt is o.a. dat Little Phoebe enorm aanvallend reageert op iemand-8000 als die een theorie spuit. Ja, z'n theorie is onwaarschijnlijk, maar er zijn wel meer mensen met een onwaarschijnlijke theorie.
Ik zou het verdacht vinden dat ze hem zo aanvalt, maar de enige die iemand-8000 verdacht noemt is Solero en hém vind ik dan weer niét verdacht (als wolf, eventueel wel als geliefde, dus dat vind ik wel iets om te onthouden: LP en Solero?). Hetzelfde geldt eigenlijk voor Röps.

Verder denk ik dat we tussen de losse stemmen een wolf kunnen vinden én ik denk dat er (minstens) één stille wolf is.
Sowieso vind ik stille spelers altijd gevaarlijk omdat ze overal tussendoor glippen. Ik denk dan vooral aan:

* twinkelbel
* Röps
* Queasy
* Dott
* Rode Panda (van hem vooral opvallend omdat hij normaal juist erg aanwezig is. Alleen was ie dat ook toen ie wolf was. Maar goed, kan tip van een medewolf zijn natuurlijk)
* Eye of Sauron
* Daboman
* Lusi Karthoum (niet heel stil, maar wel veel nietszeggende posts wat ik niets voor haar vind)

Ik weet dat het een lange lijst is en ik verdenk niet al deze mensen, maar ik vind het altijd lastig om stille mensen te peilen.

Tevens deel ik het gevoel van Etmakas over Onait Sirch, maar eigenlijk vertrouw ik Etmakas zelf niet helemaal dus dat wil ik voorlopig nog even laten.

Als ik nu zou moeten stemmen zou ik voor Lusi of Alpha Omega gaan, omdat ze in allebei de hangrondes een losse stem hadden. Alpha verdedigt zich met 'moet je bij random.org wezen', wat ik een beetje onzin vind. De eerste ronde: soit. Maar de tweede ronde hadden we al best wat informatie. Niet dat je het dan zeker weet, maar om dan weer op random.org af te gaan vind ik niet logisch. (en dat geloof ik dan dus ook niet )
Oud 10-11-2010, 09:48
Röps
Röps is offline
Mooi een stille nacht

Citaat:
Dan het spel: wat me opvalt is o.a. dat Little Phoebe enorm aanvallend reageert op iemand-8000 als die een theorie spuit. Ja, z'n theorie is onwaarschijnlijk, maar er zijn wel meer mensen met een onwaarschijnlijke theorie.
Ik zou het verdacht vinden dat ze hem zo aanvalt, maar de enige die iemand-8000 verdacht noemt is Solero en hém vind ik dan weer niét verdacht (als wolf, eventueel wel als geliefde, dus dat vind ik wel iets om te onthouden: LP en Solero?). Hetzelfde geldt eigenlijk voor Röps.
Wat geldt precies voor mij? Dat ik enorm aanvallend reageer op i-8000? Dat valt wel mee toch... ik probeer enkel even zijn redenen te doorgronden want ik ben het niet met 'm eens Of ik i-8000 verdacht vind weet ik eigenlijk niet, hij lijkt in ieder geval niet 'gestuurd' te worden door medewolven (aan alpha_omega's post te zien werd hij dat vorig spel wel). Ik heb LP hem ook niet enorm zien aanvallen eigenlijk, maar mssn even gemist.

Wat betreft verdachten kan ik nog steeds Queasy niet goed peilen, wat dat betreft zou geliefden zoals Solero oppert wel kunnen. De argumenten tegen Lusi volg ik ook wel, zij is toch Lisa?
Oud 10-11-2010, 09:51
Verwijderd
Dit spel gaat veel te snel voor me. Denk iig dat Solero is beschermd. Hoe dan ook, als de tovenaar maar bij dezel;fde bescherming blijft.

Ik lees vanavond weer bij.
Oud 10-11-2010, 10:33
Dott
Dott is offline
@Alpha_Omega volgens mij kunnen 2 wolven wel geliefden zijn hoor was een paar spellen geleden ook met Snoopy en nog iemand.
Of heb ik over een spelregel van dit spel heen gelezen ofzo?

@Snoopy, je hebt zeker gelijk dat stille spelers overal tussendoor glippen.
Ik zelf ben wat stiller omdat dit spel heel erg hard gaat, en mijn vriend (die normaal door de weeks in therapie zit en dus niet thuis is) aan zijn dagbehandeling is begonnen en ik dus heel erg veel avonden bij hem ben. Geen excuus, wel een reden.

Solero is voor mij tot nu toe vrijgesproken, dit kan een tactiek van hem zijn, maar voor nu even aan de kant geschoven.
Het valt me wel op dat ie een beetje blijft hameren op het feit dat ie nog nooit geliefde is geweest, kan toeval zijn natuurlijk, maar goed het valt op.

Röps kan ik moeilijk pijlen, voor zo ver ik weet heb ik nog nooit een spel met hem gespeeld dus ik ken zijn normale spelmethodes niet, wel vind ik zijn reacties op de hangrondes wat overdreven.
Ik deed dit zelf als wolf ook een beetje zonder dat ik het door had.
Dus hem hou ik in het achterhoofd.

Soija (Onait Sirch) vind ik redelijk stil voor zijn doen.
Meestal is ie behoorlijk actief, nou geef ik toe dta dit spel ontzettend hard loopt, vooral de eerste ronde, en dat ik ook moeite had om de boel bij te houden.

Absinthe vind ik ook een beetje anders spelen dan normaal, ik kan niet precies zeggen wat er anders aan is.. maar.. mja..

Nou ja goed, voor zo ver mijn gedachtegangen.
Dan hebben we natuurlijk nog een heleboel andere (stille) spelers, maar daar ga ik me morgen ofzo wel even in verdiepen.
Oud 10-11-2010, 10:57
snoopy
snoopy is offline
Nou, enorm aanvallend is wat sterk gezegd, maar hij werd behoorlijk onderuit gehaald terwijl er wel meer mensen 'gekke' dingen zeggen. Ik vroeg me af waarom dat was, alleen door die scouting-opmerking?

Vond t gewoon opvallend, ook omdat solero eigenlijk door niemand echt verdacht werd. Waarom hem dan zo sterk verdedigen?
Citaat:
Wat geldt precies voor mij? Dat ik enorm aanvallend reageer op i-8000? Dat valt wel mee toch... ik probeer enkel even zijn redenen te doorgronden want ik ben het niet met 'm eens Of ik i-8000 verdacht vind weet ik eigenlijk niet, hij lijkt in ieder geval niet 'gestuurd' te worden door medewolven (aan alpha_omega's post te zien werd hij dat vorig spel wel). Ik heb LP hem ook niet enorm zien aanvallen eigenlijk, maar mssn even gemist.

Wat betreft verdachten kan ik nog steeds Queasy niet goed peilen, wat dat betreft zou geliefden zoals Solero oppert wel kunnen. De argumenten tegen Lusi volg ik ook wel, zij is toch Lisa?
Oud 10-11-2010, 11:00
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het trouwens ook een beetje raar dat Solero zegt dat we pas over een paar rondes naar de geliefdes hoeven te gaan kijken. Waarom? Hoe eerder ze eruit zijn hoe beter, lijkt me. Anders krijgen we straks weer dat de (laatste) wolf niet dood mag omdat de geliefden dan winnen...

Anyway, ik verdenk Solero niet van wolf zijn, maar voor mij is hij niet geliefde-verdachte vrij
Oud 10-11-2010, 11:09
Verwijderd
Jongens ik lees eind van de middag bij. Ik ben nu heel druk(daarom ook wat stiller)
Oud 10-11-2010, 11:25
Verwijderd
Iedereen kan het wel heel fijn vinden dat er niemand is opgegeten, maar ik denk gelijk: misschien is het wel een tactische zet. Expres niemand opeten, door de wolven. De kans is klein, maar dat zou dan wel wijzen op dat ze de huidige discussies wel prima vinden en veilig zitten. Dat ze nu dus buiten schot zjin en nog iemand laten ophangen, voordat ze meer mensen gaan opeten.

Het is maar een idee. Ik heb verder vandaag écht geen tijd meer dus kies heel snel iemand om op te gaan stemmen. Ik verzuipv andaag in de verplichtingen.
Oud 10-11-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
* Lusi Karthoum (niet heel stil, maar wel veel nietszeggende posts wat ik niets voor haar vind)
Hier wil ik nog even op reageren met dat ik juist niet nietszeggend ben, mij wordt door anderen verweten dati k niet meeschaap en blijbkaar is het dit spel hip om te schapen en ben je de lul wanneer je niet meelootp met iedereen en je eigen mening volgt.
Oud 10-11-2010, 11:31
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik loop dus ook tegen het "je bent te stil, nee je bent te actief" aan; so be it.
Ik ga nu voor school werken dus ik kijk pas na een uur of 5 weer hier.
Oud 10-11-2010, 11:41
Daboman
Daboman is offline
Tsja, ik roep al vanaf ronde 1 dat Lusi slecht is, aangezien ze onder de vlag van een grapje direct begon met stoken en direct emotioneel reageert als ik suggereer dat ze een bord voor haar kop heeft. Ik ben eigenlijk nog steeds van mening dat ze dat heeft.

Ik vertrouw Solero ook niet meer eigenlijk. Nogal frustrerend, aangezien hij wel hetzelfde denkt als ik. Maar die opdringerigheid zie ik niet zo zitten. Wat dat betreft sluit ik me bij snoopy aan, hij zou best geliefde kunnen zijn. die misschien nog wel wolvenkennis heeft ook.

Misschien is hij dan geliefde-verrader. Hij moet haast wel gesteund zijn door enige vorm van kennis, als je ziet hoe overtuigd hij was van zijn gelijk. Zelfs voor zijn doen! Ik zou heel graag Lusi willen ophangen, maar ik ben eigenlijk van mening dat een verrader-geliefde er z.s.m. uit moet, want die heeft veel meer kennis dan de wolven, heeft dubbel stemrecht, kan moeilijk gegeten worden omdat de tovenaar doorgaans wel fan van hem wordt (omdat die denkt dat het de ziener is) en is dus 5 keer zo gevaarlijk. Ik ben wel een beetje bang hem in de kaart te spelen. Prima als hij dorpeling is, maar ik wil een verrader-geliefde die van plan is alle wolven eruit te werken niet in de kaart spelen. Wat dat betreft ben ik het wel heel erg met snoopy eens.

Ik vind dit voldoende reden om op Solero te stemmen, dus dat ga ik denk ik maar doen ook.
Oud 10-11-2010, 11:52
Röps
Röps is offline
Met nog 3 wolven er in vind ik het eigenlijk nog iets te vroeg om achter een mogelijke geliefde-verrader aan te zitten. Ik zou denk ik liever eerst bewijs hebben dat Lusi echt wolf is en dan hebben we meer bevestiging van die theorie.
Oud 10-11-2010, 11:54
Verwijderd
Hm, ik kan me heel erg vinden in je theorieën Dabo, maar ik weet niet of we zo snel mogelijk verrader-geliefdes eruit moeten stemmen (ik zie trouwens eerder een optie dat ie dorpeling-geliefde is, en geliefde van een wolf danwel verrader, omdat hij pas na de eerste eetronde zo vol voor een wolf, Furby, ging).
Maar juist omdat hij - als dit waar is - kennis van zaken heeft, is het misschien juist zonde om hem er nu al uit te stemmen.

Overigens viel mij ook een post van Onait op, die ik op z'n minst eigenaardig vindt. Deze:
Citaat:
Dit spel gaat veel te snel voor me. Denk iig dat Solero is beschermd. Hoe dan ook, als de tovenaar maar bij dezel;fde bescherming blijft.
De kans lijkt mij ook vrij aanwezig dat Solero gisteren is beschermd, als de tovenaar een beetje heeft opgelet, lijkt me dat een logische keuze. Maar waarom probeert Onait Sirch de tovenaar nu zo openlijk te sturen naar nóg een keer Solero beschermen? Zouden zij samen misschien geliefdes zijn (ik weet niet in hoeverre Mr Mark ervan op de hoogte is, maar het is vrij bekend dat Solero en Onait/Archont en Soija, twee van de betere en vooral ook de meest fanatieke/agressieve spelers zijn.. lijkt mij dus een grappige keuze om geliefdes te maken) en is Onait Sirch wolf?
Oud 10-11-2010, 12:18
Daboman
Daboman is offline
Hmm ja, misschien hebben jullie gelijk en is het slimmer om nog even te wachten.
Oud 10-11-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik kan me heel erg vinden in je theorieën Dabo, maar ik weet niet of we zo snel mogelijk verrader-geliefdes eruit moeten stemmen (ik zie trouwens eerder een optie dat ie dorpeling-geliefde is, en geliefde van een wolf danwel verrader, omdat hij pas na de eerste eetronde zo vol voor een wolf, Furby, ging).
Maar juist omdat hij - als dit waar is - kennis van zaken heeft, is het misschien juist zonde om hem er nu al uit te stemmen.

Overigens viel mij ook een post van Onait op, die ik op z'n minst eigenaardig vindt. Deze:

De kans lijkt mij ook vrij aanwezig dat Solero gisteren is beschermd, als de tovenaar een beetje heeft opgelet, lijkt me dat een logische keuze. Maar waarom probeert Onait Sirch de tovenaar nu zo openlijk te sturen naar nóg een keer Solero beschermen? Zouden zij samen misschien geliefdes zijn (ik weet niet in hoeverre Mr Mark ervan op de hoogte is, maar het is vrij bekend dat Solero en Onait/Archont en Soija, twee van de betere en vooral ook de meest fanatieke/agressieve spelers zijn.. lijkt mij dus een grappige keuze om geliefdes te maken) en is Onait Sirch wolf?
Hier ben ik het dus mee eens en onait viel mij al een paar keer eerder op.
vooral zijn stem op furby feeder(wolf) kan bewust zijn want, reverse of reserve(wat een kutwoord) psychology. Daarom stem ik denk ik vanavond ook op onait.
Oud 10-11-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:

Ik kan mij goed herinneren dat in een andder spel ook gezegd te hebben over Archont (Solero). Toen was hij inderdaad beschermd. En jij was wolf. Dus, ik zie niet watvoor negatieve invloeden dit nu weer zou zijn.
Het beste voor de dorpelingen is dat de tovenaar bij dezelfde persoon blijft, dat weet jij, dat weet ik, dus doe niet zo raar.

Citaat:
Hier ben ik het dus mee eens en onait viel mij al een paar keer eerder op.
vooral zijn stem op furby feeder(wolf) kan bewust zijn want, reverse of reserve(wat een kutwoord) psychology. Daarom stem ik denk ik vanavond ook op onait.
Ja, flikker toch op. Jij staat nog steeds op mijn verdachtenlijstie.
Oud 10-11-2010, 15:04
Verwijderd
Als iedereen dat 'weet', waarom moet je het dan hardop zeggen?
Oud 10-11-2010, 15:18
Verwijderd
Omdat niet iedereen even intelligent is. Ik ben een van de intelligenteren.
Oud 10-11-2010, 15:21
Verwijderd
Jammer als je er vanavond uit ligt dan. Ik denk dat mijn stem naar jou gaat. Ik vind je niet zo irritant spelen, en dat is altijd verdacht En verder hebben we nog maar vrij weinig aan je + daarbij de theorie die ik al eerder had.

Ik moet toch binnen korte tijd beslissen, want ik moet straks weg.
Oud 10-11-2010, 15:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Omdat niet iedereen even intelligent is. Ik ben een van de intelligenteren.
Maar je kan het spel niet eens bijbenen. Doe eens wat beter je best en gebruik die intelligentie dan ook! Ik wil eigenlijk wel eens van je horen wie je nou echt verdacht vind, want meestal zit je wel op een goed spoor en van jou ben ik wel een zekere opdringerigheid gewend. Er zijn genoeg ontwikkelingen om iets over te zeggen.
Oud 10-11-2010, 16:04
Verwijderd
Ah kijk er is iets moois gebeurd. De wolven kunnen mij er opeten. De geliefden worden bang. Ik heb er vast al een paar genoemd en nu gaan ze de handen ineen slaan.

Alleen beetje onhandig dat het volgens mij ervaren spelers zijn.

Even een aantal punten:

- Ik heb gezegd dat de geliefden nog niet zo'n gevaar vormden omdat ik eerst nog een wolf eruit wilde knallen en dit ook nu nog de prioriteit is van de geliefden. En wie weet knallen we er een wolf + de geliefden eruit.

Maargoed aangezien iedereen opeens de wolven op het 2e plan heeft gezet en de geliefden eruit wil vind ik het geen probleem.

Punt 2: is het meest rare, opeens ben ik benoemd tot geliefde. Dit komt de wolven én de geliefden goed uit nadat ik hoogstwaarschijnlijk in mijn vorige grote post een wolf en een geliefde heb genoemd.

Het zou niet erg logisch zijn dat Mr.Mark mij opeens geliefde benoemd als hij zijn forumvriendjes ook een ''extra spannende functie'' kan geven. Of de mensne die hij op het forum ''relaxed'' vindt.

Mijn verwachting gaat uit dat etmakas, absinthe of queasy geliefde is en mischien wel 2. Mijn voorkeur om te stemmen gaat naar etmakas of absinthe. Zeker op de rare manier dat Absinthe speelt.

Daboman, jij speelt ook een mooi spelletje ''oh ja solero ik ben het met je eens'' sympathie kweken maar dan: ''maar ik stem je er toch uit want je ben opeens geliefde'' .Dus stel ik ben geen geliefde dan zegt hij dat hij het wel met mij eens is en kan hij zich zo daarna weer vrijpleiten. Ik verwacht dat jij geliefde of evilziener bent.

De rest van de reacties doe ik straks pas als ik meer tijd heb (ik typ dit even snel ertussendoor).

Dus ik hoop dat de mensen die wel goed zijn inzien dat mensen mij eruit willen krijgen omdat ik met weerwolfspelen vaak gelijk heb over functies van mensne en de wolven en geliefden nu bang en een beetje in het nauw komen. Zodat ze nu de handen ineenslaan.

Ik vrees wel dat de geliefden 2 goede zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten