| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
GEBRUIK PAINT.
het is echt niet zo moeilijk ![]() Kijk eens een instructie speciaal voor jou: http://www.kellerhuis.com/cursus/gratis/verkleinen.html edit: of... er is zelfs een website voor!!! http://www.fotoverkleinen.nl/ |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Vroeger had ik stijl haar met een beetje slag. Net als mijn vader, die ook pas in z'n puberteit krullen kreeg. Bovendien was het daar nog langer en kamde ik toen alle krul eruit, terwijl ik heden weer probeer het erin te houden. Dat + hormonen + het knippen van mijn haar leverde ineens BOEM krullen op. Dus. Inderdaad geen krullen. ;D |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Srsly, paint bestond al toen ik een klein peutertje was, daar moet iedereen toch wel mee om kunnen gaan? Open foto, formaat aanpassen, percentage invullen, foto opslaan, KLAAR. Je gebruikt zeker ook nog internet explorer? oh ja, ONTOPIC: ![]() Dit was ik net op m'n werk. Er moesten duizent kartonnen dozen in de papierpers, maar zelfs met m'n volle gewicht erop werd de doos nog niet geplet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() met de bril van een klasgenoot. -1000 ofzo. ik zag er geen bal door. oh en ja, ik heb een slechte huid /care en gewoon een beetje rond heen en weer hupsen.
Spoiler
en deze vond ik leuk uit lelijkheid, zo hans kazan ![]()
Spoiler
![]() mijn klasgenoten staan er ook allemaal heel erg typisch op maar die zal ik wel niet mogen posten |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je lijkt precies op haar
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
kiek jou eens goan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Mijn moeder vond ook al dat ik op Witteman leek! Dat zei ze een tijdje terug tenminste. Ik zie 'm niet zo. Ik zie trouwens wel wat je bedoelt, ik vind Sann ook wel iets van haar weghebben. Geen évenbeeld, maar wel 'iets' alleen dan wat jonger en met blauwe ogen. Het heeft wel wat. Ja. En dat is geen belediging, want 'je hebt wat weg van' is iets anders dan 'je bent even mooi/jong/fris als'.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Maar als Etmakas dat zegt bedoelt ze natuurlijk dat je iets weg hebt van haar, want hoe kun je nou op dat mens lijken als je veel jonger, leuker, knapper en lievferder bent dan zij?
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|