Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier is je antwoord: http://www.rijksoverheid.nl/document...-antennes.html
Oftewel, je moet voldoen aan de regels die er zijn gesteld m.b.t. het plaatsen van een schotel-antenne. Overigens gaat de beredenering 'het is jouw grond dus dan mag het' heel vaak niet op. Voor het plaatsen van een schuurtje op jouw grond of het verwijderen van een boom op jouw grond heb je ook vaak een vergunning nodig.
|
Ik vraag me af (nieuwsgierigheid) hoe het dan toch is gelukt de schotel op het balkon te mogen behouden. Zijn er bijvoorbeeld aanpassingen geweest, zoals het verplaatsen van de schotel? Er zijn VVE's (maar ook bijvoorbeeld woningbouwverenigingen) die schotels op buitenmuren niet toestaan, of die uitsteken buiten de gevel / het balkon. Als je daarbinnen blijft is het vaak wel in orde.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want er wonen meer mensen in deze flat die de brieven negeren van de flat eigenaar. en toch hun schotelantenne op de balkon laten staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet altijd in gesprek blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Beter: als je er niets aan doet is er zelfs kans dat de VVE de zaak weer oppakt. Het zou zelfs zo kunnen gaan dat je te horen krijgt van de advocaat van de VVE, als ze hun zaakjes goed op orde hebben. Je maakt geen enkele kans. Je hebt dus géén actief recht. Het lijkt meer op opgeven of gedogen. Dat je ouders het geld van de boete niet terugkrijgen, is daarmee uiteraard volstrekt logisch. Dat bedrag is ook geen afkoop van tegen het reglement ingaan. Je doet iets tegen de regels, vervolgens betaal je de boete, ga je door met je oude gedrag en dan eis je je geld terug ook nog?! Bizar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat zelfs zo ver dat gemeenten alle leden van een 'slapende' VVE aansprakelijk kunnen stellen voor kosten van achterstallig onderhoud. Zelfs zonder dat volledig uit te zoeken durf ik er mijn hand voor in het vuur te steken dat de regels van de VVE dan ook bindend gemaakt zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|