Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, buienradar zegt dat het gaat regenen, maar mijn collega zegt dat ze waarschijnlijk met het ov naar huis gaat om niet van de weg te waaien, want er komen windstoten, schijnt. Nouja, ik moet tegen die tijd maar even zien, als er geen noodweer wordt afgekondigd ga ik gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk valt dit soort noodweer altijd mee. Het komt denk ik vooral aan op logisch nadenken (niet over een dijk gaan rijden) en rustig en voorzichtig rijden.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn mama en peetmoeder geven dus over anderhalve week een groot feest
(Je zou het niet zeggen, je kunt het niet zien, maar Caro en Lien worden samen 110 ( ![]() ![]() En de kaart met uitnodiging is zo gaaf <3 met een foto dat ze allebei een jaar zijn, eentje waar ze allebei 10 zijn, en eentje waar ze allebei 20 zijn en halve hippies ![]() En mijn moeder was duizendmooi toen ze ongeveer mijn leeftijd was. *jaloers*. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|