Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2010, 12:35
Carlvb
Carlvb is offline
Hallo iedereen,

Mijn naam is Carl. Ik ben laatstejaars student journalistiek aan de Hogeschool Lessius Mechelen. Voor het studentenplatform supo (supo.be) maak ik een dossier over gameverslaving. Dit zou via de mail van het InsideGamer forum gebeuren en kan (indien je dat wil) volledig anoniem.

Ik heb verschillende mensen nodig, die elk verslaafd zijn aan één van de volgende spelletjes:

- Sims
- World Of Warcraft (Betalend)
- Tetris (of een ander 'oud' spel - Mario, ect)
- Grand Theft Auto
- Final Fantasy
- Farmville
- Guitar Hero

- Andere games zijn ook welkom.

Indien er iemand interesse heeft in een interview (of als je nog een vraag hebt), laat hieronder dan even een berichtje achter met het spel waarover je wil geïnterviewd worden? Aangezien ik echt wel mensen nodig heb die er verslaafd aan zijn, is het misschien handig om er even bij te vermelden hoe vaak je het spel per week speelt. Erna stuur ik je meteen enkele vragen door.

Alvast bedankt!
Carl

Laatst gewijzigd op 12-11-2010 om 12:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2010, 13:03
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Kijk, als iemand echt gameverslaafd is gebruikt hij/zij al zijn of haar vrije tijd om te gamen. Dus die zullen niet heel veel tijd hebben om op een scholierenforum rond te dwalen. Probeer eens fora als Gamelux of andere gamefora. En je mist denk ik de grootste groep verslaafde gamers. RTS zoals starcraft en warcraft C&C etc.

Succes in ieder geval!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.