Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Definieer levensveranderend. Voor sommigen is 5.000 euro krijgen al levensveranderend.
Levensveranderend als in: je hoeft de rest van je leven niet meer te werken. Uitgaand van een redelijk inkomen van 25.000 per jaar, kun je pakweg 15 jaar ruim leven van dat geld (460.000 bruto) voordat het op is. Met meer dan een miljoen is dat al gauw 30 jaar, dus praktisch je hele leven (voor die man ).
Advertentie
Oud 21-11-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd zo debiel als mensen Deal or No Deal spelen alsof het echt een spel is, in plaats van gewoon geluk hebben. Dat ze heel lang gaan doen over hun keuze enzo.
Bedoel je het doorgaan, of het kiezen van de koffers. Bij dat eerste kan ik me wel voorstellen dat je even wil nadenken Bij dat tweede, ach, het boeit natuurlijk niet welke koffer je kiest, maar is het zo gek dat mensen hun gevoel toch laten meespelen?
Oud 21-11-2010, 22:33
Verwijderd
Bij mij is kerst echt big maar dat komt ook wel door Engelse/Duitse tradities en mijn moeder vindt Sinterklaas maar saai. En van kerst word ik altijd zo walgelijk hebberig en drie dagen heerlijk eten <3
Oud 21-11-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Bij mij is kerst echt big maar dat komt ook wel door Engelse/Duitse tradities en mijn moeder vindt Sinterklaas maar saai. En van kerst word ik altijd zo walgelijk hebberig en drie dagen heerlijk eten <3
Waarom word je hebberig van kerst?
Oud 21-11-2010, 22:41
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Ben je soms stiekem zo'n vieze smerige cybergothicalto!?
Nee, hoezo? jij wel?
Oud 21-11-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ja daarom. Ik zou echt hysterisch worden van blijdschap als ik een ton zou winnen, laat staan twijfelen tussen 450.000 of een miljoen.
Ja, hysterisch van blijdschap, natuurlijk, ik ook. Maar dat effect is na een maandje of wat wel weer wat afgenomen. Het betekent niet dat je nooit meer hoeft te werken, en dat je de rest van je leven kunt gaan bruinbakken op een Hawaiiaans strand.

Hm, ik bedenk me ineens dat ik wel eens iemand heb horen zeggen dat ie niet zou gaan stoppen met werken als ie de loterij zou winnen.
Oud 21-11-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, hoezo? jij wel?
Je gasmasker

En ik ben geen stinkalto, ik ben gewoon meselluf.
Oud 21-11-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom word je hebberig van kerst?
Cadeautjes cadeautjes cadeautjes natuurlijk Ik kan echt als een kleuter in een adhdrush iets uitpakken omdat het er dan al een tijdje ligt
Oud 21-11-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je het doorgaan, of het kiezen van de koffers. Bij dat eerste kan ik me wel voorstellen dat je even wil nadenken Bij dat tweede, ach, het boeit natuurlijk niet welke koffer je kiest, maar is het zo gek dat mensen hun gevoel toch laten meespelen?
Het gebeurt wel eens dat mensen van koffer mogen ruilen, dan is dat natuurlijk tactisch sterk om te doen.
Oud 21-11-2010, 22:45
Verwijderd
Zo de werkweek is weer voorbij, ik heb best veel verdiend deze week
Oud 21-11-2010, 22:46
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Cadeautjes cadeautjes cadeautjes natuurlijk Ik kan echt als een kleuter in een adhdrush iets uitpakken omdat het er dan al een tijdje ligt

Wat lief
Oud 21-11-2010, 22:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, hysterisch van blijdschap, natuurlijk, ik ook. Maar dat effect is na een maandje of wat wel weer wat afgenomen. Het betekent niet dat je nooit meer hoeft te werken, en dat je de rest van je leven kunt gaan bruinbakken op een Hawaiiaans strand.

Hm, ik bedenk me ineens dat ik wel eens iemand heb horen zeggen dat ie niet zou gaan stoppen met werken als ie de loterij zou winnen.
[Paranoide] Ik zou ook niet stoppen met werken hoor, waarom zou je? Dan heb je juist de tijd en de mogelijkheden om je compleet te richten op gaaf doch niet direct winstgevend werk, als je de loterij wint [/Paranoide]
Oud 21-11-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Ik zou ook niet stoppen met werken hoor, waarom zou je? Dan heb je juist de tijd en de mogelijkheden om je compleet te richten op gaaf doch niet direct winstgevend werk, als je de loterij wint [/Paranoide]
Maar dan heet het geen werk meer, maar een hobby Werk beschouw ik als een middel om geld te verdienen. Ik zou wel doorgaan met tekenen enzo, maar dan persoonlijke projecten. Of ik zou investeren in een eigen megaproject
Oud 21-11-2010, 22:51
Verwijderd
Absinthe, ik noemde jou geen debiel hoor. Alleen je reactie.
Oud 21-11-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Metrobestuurder.
Oud 21-11-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Absinthe, ik noemde jou geen debiel hoor. Alleen je reactie.
Is goed hoor
Oud 21-11-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Awwh. *koetsiewoetsie*

Citaat:
Maar dan heet het geen werk meer, maar een hobby Werk beschouw ik als een middel om geld te verdienen. Ik zou wel doorgaan met tekenen enzo, maar dan persoonlijke projecten. Of ik zou investeren in een eigen megaproject
Parttime werken lijkt me een goed plan. En lekker allemaal interessante dingen gaan doen. Reizen, studeren. Yarrr.

Maar goed ik doe niet aan loterijen en m'n pokerskills zijn nog bij lange na niet toereikend dus doorploeteren is de modus operandi
Oud 21-11-2010, 22:58
Verwijderd
Morgen sollicitatiegesprek. Ik denk dat ik m'n was maar eens ga ophangen en dan slapen.
Oud 21-11-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Het gebeurt wel eens dat mensen van koffer mogen ruilen, dan is dat natuurlijk tactisch sterk om te doen.
Nee hoor.
Oud 21-11-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Morgen sollicitatiegesprek. Ik denk dat ik m'n was maar eens ga ophangen en dan slapen.
Heel veel succes. Denk d'r om: borstjes vooruit en lipjes getuit want zo haal je de concurrentie onderuit!
Oud 21-11-2010, 23:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
[Paranoide] Ik zou ook gewoon geld gaan verdienen, hoor. Alleen heb je dan wat meer speling qua hoeveel tijd je je kunt veroorloven om van de grond te komen, je hoeft geen opdrachten aan te pakken die je niet leuk vindt, en ook qua middelen (tablet, legale software, fatsoenlijke camera's, props, betaalde mankracht, om maar wat voorbeelden uit zowel illustratie als film door elkaar te gooien) ben je vrijer. [/Paranoide]
Oud 21-11-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Ik zou ook gewoon geld gaan verdienen, hoor. Alleen heb je dan wat meer speling qua hoeveel tijd je je kunt veroorloven om van de grond te komen, je hoeft geen opdrachten aan te pakken die je niet leuk vindt, en ook qua middelen (tablet, legale software, fatsoenlijke camera's, props, betaalde mankracht, om maar wat voorbeelden uit zowel illustratie als film door elkaar te gooien) ben je vrijer. [/Paranoide]
Ja ok. Stel, mijn persoonlijk project kan mogelijk duizenden euro's verdienen, dan zal ik dat niet afslaan omdat ik al net de loterij heb gewonnen Maar geld zal dan gewoon een secundaire rol spelen en dan noem ik het gewoon geen werk meer.
Oud 21-11-2010, 23:59
Verwijderd
Er is geen knopje voor offtopic toch?

Offtopic: moet je er zelf offtopic voor en achter zetten?
Oud 22-11-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Nou, en dat terwijl ik zo'n grapjas ben altijd!

Kutopmerkingen is maar een klein deel van mijn oeuvre hoor!

Sorry dat ik offtopic ben, het spijt me, geen waarschuwing plzzzz!
En hoe sta je in het dagelijks leven stefke? Mooi de bek lostrekken hier en rampage gaan met kakopmerkingen maarja, dat is het internet.
Oud 22-11-2010, 00:02
Verwijderd
Ja.

Ik vind trouwens mijn opmerking over Ymirs tatoeage niet lullig.

"Wat een gedrocht " is iets anders dan bijv. "Wat een gedrocht :r ".
Oud 22-11-2010, 00:02
Verwijderd
Blijkbaar let je alleen op als ik een 'kutopmerkingen'dag heb, en mis je mijn verder altijd zeer hilarische bijdragen.
Oud 22-11-2010, 00:03
Verwijderd
Ik moest lachen.
Oud 22-11-2010, 00:04
Verwijderd
Hoewel voor sommigen natuurlijk alles wat ik schrijf hilarisch is.
Oud 22-11-2010, 00:04
Verwijderd
Ik vind dat gezeik tussen RP en Stefenootje ene beetje sfeerverziekend. Ga eens meeten ofzo.
Oud 22-11-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat gezeik tussen RP en Stefenootje ene beetje sfeerverziekend. Ga eens meeten ofzo.
Ga eens huilen ofzo!
Oud 22-11-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar let je alleen op als ik een 'kutopmerkingen'dag heb, en mis je mijn verder altijd zeer hilarische bijdragen.
Dus naast maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag en zondag heb jij geen kutopmerkingendag?
Oud 22-11-2010, 00:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus, wat een gerel om niks weer.
Oud 22-11-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Oei ik zal kappen

M'n photoshop skills groeien iedere donderdag! En stiekem, heel stiekem, is het best wel "leuk" om t.. wat zeg ik..
Oud 22-11-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Ga eens huilen ofzo!
Misschien zit ik nu wel huilend achter de computer!
Oud 22-11-2010, 00:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jezus, wat een gerel om niks weer.
Idd, Wees allemaal es niet van die zuurkuutjes!

Verwijderd
Ronald Goedemondt.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik werd het vorige topic al moe, ik heb deze voorgaande pagina's maar overgeslagen. Waar denken jullie dat die negeerlijst voor is dan.
Oud 22-11-2010, 00:12
Verwijderd
Sta ik erop?

*zm en alles*
Oud 22-11-2010, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ik werd het vorige topic al moe, ik heb deze voorgaande pagina's maar overgeslagen. Waar denken jullie dat die negeerlijst voor is dan.
*poke* Haaai TH-meisje!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zet elkaar erop, bedoel ik.

Edit: Hooooooi Dobermann!
Verwijderd
Naast Ronald Goedemondt is Daniel Arends ook een heel leuk nieuw talent.
Oud 22-11-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Zet elkaar erop, bedoel ik.
oh.

Nee, negeerlijst werkt niet bij mij, ik ga dan toch telkens klikken om te kijken wat diegene gezegd heeft.
Oud 22-11-2010, 00:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Naast Ronald Goedemondt is Daniel Arends ook een heel leuk nieuw talent.
Ronald Goedemondt is geen nieuw talent, die zag ik in 2001 al optreden.

Daniel Arends kende ik niet. Na de minuut die ik nu op youtube heb gezien vind ik het een ballerige Jan-Jaap van der Wal wannabe.
En die vind ik al niet grappig.
Oud 22-11-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ronald Goedemondt is geen nieuw talent, die zag ik in 2001 al optreden.

Daniel Arends kende ik niet. Na de minuut die ik nu op youtube heb gezien vind ik het een ballerige Jan-Jaap van der Wal wannabe.
En die vind ik al niet grappig.
Oke dan!!!!!!!
Oud 22-11-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
oh.

Nee, negeerlijst werkt niet bij mij, ik ga dan toch telkens klikken om te kijken wat diegene gezegd heeft.
Citaat:

*zm en alles*
probleem opgelost
Verwijderd
Daniel Arends was toch die Indo?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oke dan!!!!!!!
Ik walg sowieso van alles dat ballerig is.
Oud 22-11-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik walg sowieso van alles dat ballerig is.
;p
Verwijderd
Citaat:
Daniel Arends was toch die Indo?
Ja, ik vind hem erg goed.

In tegenstelling tot Jan Jaap van der Wal, die ik érg stom vind. Vind ze ook niet echt met elkaar te vergelijken eigenlijk.
Verwijderd
.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten