Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2010, 07:15
snoopy
snoopy is offline
Dat m'n werk belde waarom ik er niet was en dat ik toen zei dat ik zwangerschapsverlof had. Ze werden toen heel kwaad en geloofden niet dat ik zwanger was.
Oud 10-11-2010, 08:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat m'n werk belde waarom ik er niet was en dat ik toen zei dat ik zwangerschapsverlof had. Ze werden toen heel kwaad en geloofden niet dat ik zwanger was.
Huhu, ik dacht dat ik in het niet-waardeer-topic oid zat.
Oud 10-11-2010, 08:24
snoopy
snoopy is offline
Zou een mooie actie zijn...
Oud 11-11-2010, 11:16
Verwijderd
Ik droomde dat ik jarig was en dat ik dus 25 werd en dat ik dat echt verschrikkelijk vond. Het voelde alsof mijn leven was afgelopen
Oud 11-11-2010, 13:56
Verwijderd
Ik was in een winkelcentrum die aansloot op de straat van petra v. Ik vond hun huis altijd erg mooi maar het was verbouwd en nu stond er iets anders, heel lelijk en vies gebouwtje.
Ik zocht iets voor een trouwerij waar ik heen zou gaan, maar ik kon niks vinden. Bij een kapsalon vond ik een schattige stoffen paraplu met kant van binnen. Ik kocht hem en liep weg, onderweg op de trap probeerde ik of hij openkon, er kwam net een meisje langslopen en die reageerde heel geirriteerd dat ze er niet langskon omdat ik net mijn paraplu openklapte. De paraplu was helemaal verbogen en de stof zat er heel lelijk en scheef op.
Toen zag ik een paar kinderen aan de overkant van de straat die tegen mij begonnen te schreeuwen, ik kon ze niet verstaan maar ze waren heel dreigend. Een meisje dreigde met een voorwerp. Ik begon te zwaaien met mijn paraplu.
In de verte kwam er een soort coolio achtige neger aangerend (volwassen) die een pistool gooide naar de kinderen om op mij te schieten. Ik rende er naar toe en was eerder dan de kinderen. Dichterbij gekomen was het gewoon een kinderschoen, maar wel met een trekker eraan.
Ik probeerde te schieten maar er zaten geen kogels in. De neger en de kinderen waren inmiddels dichterbij gekomen en begonnen te schreeuwen en mij te slaan. Ik kon niks beginnen. Ik ging op de grond liggen en zei dat ze me dan maar dood moesten maken als ze daarop stonden.
Ze begonnen te slaan maar ik voelde niks, ook al beschermde ik angstvallig mijn hoofd.
toen werd ik wakker.
Oud 12-11-2010, 14:06
Verwijderd
Over het forum.
Oud 12-11-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Over het forum.
Ik ook Sterker nog, ik droomde dat ik met jou een pm-discussie voerde over de uitspraak van mijn naam.
Oud 12-11-2010, 16:36
Verwijderd
Wat bijzonder dat je over mij droomde.
Oud 13-11-2010, 11:05
Verwijderd
Ik droomde weer dat ik sigaretten kocht, deze keer een leeg pakje en wat losse sigaretten. Dat zal wel nooit meer ophouden Er was ook iets met een affaire en op de vlucht zijn voor iets en ik was met een schoolvriendin die me leerde hoe je onopvallend in een druk winkelcentrum kon plassen. Iedereen deed dat ook, overal zag je op de grond pissende mensen ;x Oh en volgens mij droomde ik ook over Trimm, maar dat was in een andere scene.
Oud 13-11-2010, 11:12
Verwijderd
Ik hoorde Pip in haar slaap zeggen: "Hmm... goede polis!"
Oud 14-11-2010, 14:44
Verwijderd
Ik ging met de trein naar een feestje ergens in de stad. Het zou ongeveer tien minuten lopen zijn vanaf het station, maar het bleek veel meer, want ik was totáál verdwaald. Ik kwam in een straat met allemaal hoge gebouwen. Eén van die hoge gebouwen had een openstaande deur. Je kon een binnenplaats zien met bebloesemde bomen, een smeedijzeren hek met punten en een receptie waar een man met donker haar zat. Ik liep naar binnen en achter me verdween de deur. Er stonden bordjes in een taal die ik niet kon lezen. Er liep een vrouw naar me toe. Ze droeg een bruine jurk - dat was het raarste, er waren zoveel bruine kleuren, alleen de bloesems waren wit, en het was zo samenhangend - en ze gaf me twee mandjes met water erin. Die moest ik ergens heenbrengen, maar ik wist niet waarheen. Ik liep langs de receptie en iedereen sprak een taal die me heel bekend voorkwam, maar ik kon het niet plaatsen. Misschien was het Armeens. Er waren allemaal kamers en halve bekenden en ik liep maar met dat water. Uiteindelijk kwam ik (zonder water) op het feestje, waar een goede vriendin me omhelsde. Maar ik mocht toch niet naar binnen, dus ik liep terug naar het station en ging naar huis. Het was echt heel vreemd allemaal.
Oud 14-11-2010, 19:13
snoopy
snoopy is offline
Iets met het weerwolfspel Ik moest stemmen, maar kon steeds niet op internet om de één of andere reden. Toen ging ik 's avonds laat op zoek naar een internetcafé en toen ik er eindelijk eentje had gevonden die nog open was zag ik dat het al na 20.30 uur was.

Jemig, hoe verslaafd kun je zijn?
Oud 14-11-2010, 19:30
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
een heel vreemde droom met veel actie! (heeft vast te maken met de film Wanted die ik onlangs gezien heb).
Ik wachtte op de metro en er kwam een vent naast me staan met een grote zak. Twee metro-agenten arresteerden hem omdat ze hem van iets verdachtten. Ze verdwenen in een kamertje. Een metro kwam aan (de rails waren hoog, net zoals rails op een brug van een bergtrein tussen twee bergen) en ontplofte. Mensen begonnen door elkaar te schreeuwen en liepen alle kanten uit! Ik liep de trappen naar boven om buiten te geraken. Een vrouw gooide een eletronisch bommetje naar me toe. Ik weet niet wat ze van me wilde die bitch, maar ik gooide dat ding terug naar haar! Ze wilde me dus dood want ze gooide dat ding weer naar mij!
Opeens zat ik in een auto met mijn tante en haar man. We reden door een groot bos waar stieren op het pad stonden. We moesten letten op de kalfjes zodat we ze niet doodreden, anders kregen we boel met de stieren... En toen was ik plots in een sneeuwlandschap (??) waar mijn familie gevlucht was. Ik begon opeens heel hard te huilen om de onschuldige metroreizigers die omgekomen waren bij de aanslag, maar het vreemde is dat niemand me kwam troosten.
Oud 15-11-2010, 06:05
Verwijderd
Veel rare en enge dingen, maar het ergste was nog dat ik in een bibliotheek was en mijn lichaam was overgenomen door iets of iemand. Met ehh kwade zin en eerst probeerde ik mezelf te wurgen en toen dood te steken. Toen werd ik wakker en durfde ik niet naar de wc te lopen
Oud 19-11-2010, 09:14
Verwijderd
ik was bij moz en haar man op bezoek. Haar man deed heel lelijk en kortaf tegen haar. Moz maaakte een depri indruk. Ze ging naar buiten en ik ging mee, het was bij de Leyweg en er was markt. Ze zei dat ze al 40 kg was aangekomen van de zwangerschap. Ik dacht dat ze nogal overdreef want 40 kg is wel erg veel en zo dik was ze nu ook weer niet.
Toen moest ik naar mijn werk met tram 5 die niet bestaat irl, ik moest er om half 7 zijn en toen ik op mijn horloge keek was het al 18.15 uur terwijl ik helemaal naar scheveningen moest. Ik ging per ongeluk de verkeerde kant op met de tram en ik zag dat ik te laat ging komen. Ik ging weer naar de leyweg, daar waren anne en m'n zusje in een marktkraam. Ik giegelde dat ik aan het spijbelen was. Toch voelde ik me te schuldig en ging alsnog naar mijn werk, wel een heel ander huis dan waar ik eigenlijk heen moest. Eenmaal aangekomen had ik toch geen zin en ik ging een joint roken achter een nisje zodat niemand me zag.
Oud 21-11-2010, 15:55
Verwijderd
Ik droomde dat m'n moeder nog een baby gekregen had. Het was blijkbaar nogal wat, want ik moet er nu nog heel de tijd aan denken.
Oud 21-11-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik jarig was en dat ik dus 25 werd en dat ik dat echt verschrikkelijk vond. Het voelde alsof mijn leven was afgelopen
Troost je; dat heb je pas als je 29 wordt. Het laatste jaar als twintiger.
Oud 21-11-2010, 16:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iets heel vaags. Mijn hond leefde nog, maar ik besefte wel dat ie dood was. En er was nog iets met een poort waar ik doorheen moest, in een woestijn, maar dat wilde ik niet. Dus ik bleef op een ladder zitten voor die poort. Toen kwamen er mensen op kamelen en die namen me mee. Naar een roltrapwarenhuis. Heel raar. Ipv etages, stond alles langs de roltrap uitgestald en kon je dat pakken. Verder geen idee.
Oud 21-11-2010, 17:45
Em.
Em. is offline
Ik had een PO. Tenminste, dat zag ik maandag in iemands agenda staan, dat het al vóór woensdag moest. En ergens wist ik het al weken, maar ik wist niet dat die woensdag al de einddatum was en ik had hélemaal niets. Toen ging ik maar aan een jongen vragen of hij samen wilde werken (ik wist dat hij ook nog niets had) en toen werkte ik met hem samen - en later ineens met iemand anders. En ik werd helemaal geïrriteerd van haar, want ik zei de hele tijd 'ja, we moeten er nu wel aan gaan' en ze deed hélemaal niets. Daar heeft ze buiten dromen om ook nog wel eens last van, maar goed. Dus ik was helemaal boos en stressen, want ik had nogsteeds niets en ondertussen was het al woensdag. Toen vroeg een klasgenoot aan mijn wiskundeleraar 'mag je het ook om 7 uur inleveren' en toen dacht ik 'gelukkig, dan heb ik nog wel even'. En ik moest een hele poster maken over iets met sterren en ik was mijn ANW boek kwijt en het lukte helemáál niet. En m'n samenwerkpartner deed ook niets.
Oud 21-11-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Troost je; dat heb je pas als je 29 wordt. Het laatste jaar als twintiger.
Ik heb het al een paar jaar ieder jaar een beetje

Hoi trouwens! (en dan evt. verhuizen naar saai)
Oud 21-11-2010, 18:14
Carn
Carn is offline
ik droomde laatst een wazige crossover tussen Narnia en LOTR, waardoor pratende bevers opeens Mt Doom op moesten klimmen. Ik werd wakker met een hoog "WTF gast doe eens normaal" gehalte.
Oud 21-11-2010, 18:38
Verwijderd
Ik droomde ook ooit eens iets over LOTR.

Ik sloop een tunnel van een grot in, en toen zag ik beneden me een orc zitten. Hij zat een poëzie-album te lezen. Toen riep ik verbaasd: "Lees jij een poëzie-album?! ", en toen keek hij verschrikt om, klapte gauw het boek dicht en snauwde me huilend toe: "Orcs hebben OOK gevoelens!"
Oud 21-11-2010, 18:41
Verwijderd
Ik droomde dat ik wakker werd en heel erge dorst had, dus ik dronk het bekertje verfwater op mijn bureau leeg en daarna werd ik heel bang dat ik dood zou gaan van dat water.
Oud 22-11-2010, 09:47
Verwijderd
Weet het al niet meer precies, maar dr was iets met bomen en Absinthe had de juiste boom (gekozen?) en toen had ze gewonnen. :')
Oud 23-11-2010, 14:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg ze hadden de mediamarkt passage in de Boogaard helemaal gestript van bankjes. Het terras in het midden was ook weg, je kon nergens meer zitten. Echt te belachelijk voor woorden.
Ik ging naar de klantenservice van de mm om een cd te laten luisteren, want volgens mij klonk hij dof, maar dat kon ik niet goed horen met mijn dichte oor maar die dude zei dat het goed was.

Daarna was er nog iets met een meisje van de basisschool, Mandy en nog wat mensen die ik wel kende maar geen naam kon geven. We moesten iets van een speurtocht/dropping doen ofzo. Ik zat met Mandy en een jongen in de groep en we mochten niks meenemen. Maar ik ging toch naar huis om dingen zoals zakdoekjes te pakken. Ik had een jurkje aan (wtf) en ik propte het aan de zijkant van mijn ondergoed. Toen kwam mijn moeder thuis en wilde dat ik zei wat dat was, maar dat deed ik niet. Mijn vader kwam ook thuis, maar hij ha het georganiseerd, dus ik liep snel langs hem, voor hij het ook zou zien. Ik wilde de lift instappen, maar daar zat een aap en ik vond hem heel eng, dus ging ik met de trap. De lift ging ook naar beneden en de aap stond in de hal te dansen. Ik moest onder een andere trap die er normaal niet staat door tijgeren om bij de deur naar buiten te komen en dat lukte. Andere groepjes kwamen aanlopen, maar ik negeerde ze en liep naar mijn eigen groepje, maar die hadden een grote /care voor de hele speurtocht en ik vond dat niet zo erg.
Oud 26-11-2010, 13:15
Verwijderd
Ik ging even slapen, en toen ik wakker werd had elmer mijn hele slaapkamer leeggehaald, inclusief mijn vloerbedekking. Alleen het bed stond er nog. Ik vond het zo vreemd dat ik daar niet wakker van was geworden, en elmer gaf toe dat hij slaapmiddelen in mijn drinken deed af en toe omdat hij mij een zeur vond. Hij zei nog geirriteerd dat ik soms zijn koffie niet wilde aannemen en dat hij daar dan van baalde. Ik werd helemaal hysterisch van woede en schreeuwde dat hij moest opdonderen en ik hem niet meer wilde zien. Ik liep naar mijn kelder (heel anders, leek op een pad bij achtertuinen) en zag dat mijn slot geforceerd was, ik herinnerde me dat ik daar al eens eerder over had gedroomd toen ik zag dat ik er een handdoek had voorgehangen. Al m'n spullen waren weg.
Toen ik weer in m'n huis kwam was elmer zijn spullen aan het inpakken en ondertussen aan het bellen en hij praatte over mij, zei dat ik een enorme aansteller was. Ik dacht dat hij zijn moeder aan de lijn had en schreeuwde dat hij me geprobeerd had te vergiftigen.
Oud 03-12-2010, 12:47
Verwijderd
ik weet het niet meer, maar dit lied had een grote rol in mijn droom.

Oud 04-12-2010, 11:54
Audi0
Audi0 is offline
Dat is speler was van Feyenoord en dat ik de winnende goal tegen Ajax maakte in de Champions League finale.

Droom want,

- Feyenoord winnen van Ajax.
- Champions League finale deze 2 clubs.
Oud 04-12-2010, 11:56
Verwijderd
ik droomde dat ik droomde (inceptiooooon) over lezzerseks, dat begint een beetje een terugkerend thema te worden ;x verder dat ik vandaag nog een dagje moest werken maar er geen zin in had. Ennn een uitetentje met mensen, waaronder een paar forumers, waaronder rationeel. En er was nog iets met gammele liften.
Oud 06-12-2010, 09:03
Verwijderd
gister:

Ik was in het b.d.jp met een collega die ik irl niet ken. Snoopy was dood en haar lichaam lag op de salontafel, zag er raar uit. Samen met de collega legden we haar in een kist maar toen kwam ze plotseling tot leven. Haar man kwam binnen maar hij leek niet op de foto's, maar op erik hulzebosch. Hij deed heel geirriteerd.

vandaag :
wéér in het b.d.jp, ik woonde nog bij mijn ouders maar ik had ruzie met ze. Ik zou met frederique uitgaan maar ik mocht niet. Ik besloot om weg te gaan en ging in het washok (die vele malen groter was) een tas zoeken en spullen. Het was er zo'n bende, ik was uren bezig. Ondertussen smste ik met Rationeel want ik zou bij hem gaan wonen. Ik vond zoveel spullen waar ik aan gehecht was dat ik 3 tassen vol had. Mijn ouders liepen af en toe langs om een kutopmerking te maken of bijdehand te doen ;x
er was ook niet iets met een lift en een gebouw met een afrikaans meisje.
Oud 06-12-2010, 09:15
snoopy
snoopy is offline

Citaat:
gister:

Ik was in het b.d.jp met een collega die ik irl niet ken. Snoopy was dood en haar lichaam lag op de salontafel, zag er raar uit. Samen met de collega legden we haar in een kist maar toen kwam ze plotseling tot leven. Haar man kwam binnen maar hij leek niet op de foto's, maar op erik hulzebosch. Hij deed heel geirriteerd.

vandaag :
wéér in het b.d.jp, ik woonde nog bij mijn ouders maar ik had ruzie met ze. Ik zou met frederique uitgaan maar ik mocht niet. Ik besloot om weg te gaan en ging in het washok (die vele malen groter was) een tas zoeken en spullen. Het was er zo'n bende, ik was uren bezig. Ondertussen smste ik met Rationeel want ik zou bij hem gaan wonen. Ik vond zoveel spullen waar ik aan gehecht was dat ik 3 tassen vol had. Mijn ouders liepen af en toe langs om een kutopmerking te maken of bijdehand te doen ;x
Oud 06-12-2010, 09:20
Verwijderd
Het was een Lola rennt achtig scenario, ik rende de hele tijd heen en weer tussen winkels en een fitnesscentrum en een strand en ik moest ook veel traprennen en zwemmen. Op het eind zat ik in een cafeetje en schonk ik mezelf een half glas bier in, waarop iedereen me heel misprijzend aankeek en ik begon te stamelen: maar..maar op deze termijn maakt een half glas echt niks meer uit hoor
Oud 06-12-2010, 12:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik droomde dat ik droomde (inceptiooooon) over lezzerseks, dat begint een beetje een terugkerend thema te worden ;x verder dat ik vandaag nog een dagje moest werken maar er geen zin in had. Ennn een uitetentje met mensen, waaronder een paar forumers, waaronder rationeel. En er was nog iets met gammele liften.
Citaat:
gister:

vandaag :
ow hoi, naamzoeks. er wordt over mij gedroomd
Oud 06-12-2010, 12:40
Verwijderd
Ik droomde dat de chocopasta op was. De rest van de droom weet ik niet meer, alleen dat ik net de kast opentrok en dacht 'oh gelukkig hij is er nog wel'.
Oud 06-12-2010, 16:19
Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Ik droomde dat de hond met een bierflesje in zijn bek naar mijn moeder toe kwam lopen.
Mijn moeder werd boos en de hond begon te piepen.
Toen werd ik wakker en bleek dat de hond écht aan het piepen was, mijn moeder ging even met hem wandelen.
Oud 07-12-2010, 07:28
Verwijderd
Ik werkte in een groot gebouw, een soort fabriek. Om het buitengedeelte stonden hoge muren en daar stond ik even met een collega. Toen zag ik een wolf die probeerde over die muur te springen. Ik vond het heel eng, maar hij zag ons niet. De wolf klom over de muur en veranderde in een mens. Hij trok een soort veiligheidspak aan en ging het gebouw binnen. Ik rende ook naar binnen om er melding van te maken. Toen ik dat gedaan had was ik nogal moe en besloot ik met de lift naar mijn eigen afdeling terug te gaan, ook al was het maar één verdieping. Ik stapte in de lift en drukte op de knop. In de lift stonden twee bejaarde dames en een verzorger. Die zei "daar gaan we!" en toen viel de lift met een rotgang schuin naar beneden. Er zaten geen zijmuren in, ik kon me niet vasthouden en viel om. Ik zei dat ik dacht dat ik in de verkeerde lift was gestapt. De anderen keken me geschokt aan. Toen hoorde ik dat deze lift naar een soort onderwereld ging en "there is no way back". Die onderwereld zag er best prima en gezellig uit (en het was mooi weer) maar ik moest toch huilen want ik wilde terug naar mn eigen wereld. In de onderwereld draalde ik wat rond en toen zag ik een bekende bij een terras staan. Ik rende er naartoe en toen moest ik overgeven waarop alle mensen me uitlachten. Ik vroeg de vrouw wat er met mijn baby zou gebeuren en die zei dat het alle kanten op kon gaan. Toen moest ik huilen.
Einde.
Oud 07-12-2010, 11:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was mijn tas in de tram vergeten
Maar de negerin trambestuurder had geschreeuwd toen een joch iets eruit wilde halen en ik ging hem ophalen met twee meisjes die ik irl niet ken, maar mijn vriendinnen waren en die vrouw kenden.
Er was ook een jongen waar ik me tot aangetrokken voelde, maar ik weet niet meer hoe hij eruit ziet
Oud 07-12-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
ik was op de fiets bij het b.d.jpark.
Citaat:
E
Ik fietste langs de sloot van het b.d.jpark
Citaat:
Eerst was ik in het b.d.jpark
Citaat:
Ik was in het b.d.j.p
Citaat:
Ik woonde met mijn zusje in het bdjp.
Citaat:
gister:

Ik was in het b.d.jp

vandaag :
wéér in het b.d.jp.
wow ik droom wel vaak over mijn oude straat.
Oud 07-12-2010, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wow ik droom wel vaak over mijn oude straat.
Ik droomde laatst voor het eerst over dit huis, droom ook altijd over bdjp. Mama over de phstraat.
En als ik een verhaal schrijf, gebruik ik het oude huis van Barend altijd.
Oud 07-12-2010, 14:50
Verwijderd
Ik was aan het werk op de eerste hulp, en er waren twee patiënten telefonisch aangekondigd, allebei vrouwen met een eerste epileptische aanval, en ze hadden allebei dezelfde naam en geboortedatum. Dus ik zei: "is het dan niet gewoon dezelfde vrouw, waar twee keer over gebeld is?" en één van de verpleegkundigen zei: "nee natuurlijk niet! Daar mag je nooit zomaar van uit gaan!".
Oud 08-12-2010, 00:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik weet nog maar een heel klein stukje, maar normaal onthou ik niks, dus dit is al heel wat:

Ik was op een vliegveld ofzo en ik kwam terug van een lange reis en m'n vrienden stonden op me te wachten. En ineens kreeg ik een hele dikke zoen van een vriend van me, die normaal helemaal niet van het zoenen is. En hij keek heel blij en dat vond ik superlief, maar vlak achter hem liep m'n bff en ik twijfelde of hij nou echt die zoen gaf of dat zij dat had gedaan.
Ik werd iig wakker met een soort van vlinders in m'n buik en dat is toch wel raar en verwarrend enzo.
Oud 08-12-2010, 08:18
Verwijderd
Ik zat in de gevangenis, ik weet niet waarom. Ik werd op een cel gezet met Anne Mieke Ruyten. Ik moest bij haar blijven omdat ze wilde naaien met de naaimachine, maar snel epileptisch werd als ze haar naaivoet gebruikte. Ik kreeg zo'n slot om mijn nek heen. Het was heel vervelend en ik kreeg jeuk eronder. Ik kon hem gelukkig zelf loskrijgen.
Later was ik in een andere cel. De cellen zagen eruit als cellen in een ziekenhuis setting. Naast het bed stonden hartslagmonitoren en wat niet al. Plots ging er een alarm af, het was blijkbaar de bedoeling dat je binnen een halve minuut naast je bed stond om een blaastest af te nemen, wat ook vastzat aan de hartslagmonitor. Ik was niet in mijn eigen cel en probeerde daar heen te rennen, maar de celdeur was al dicht, er waren 3 blaastesten maar die waren allemaal al bezet. Er kwam een bewaker en ik zei dit, hij reageerde heel aardig en het kon een andere keer zei hij.
Later flirte ik met jeff ko pet ski van vroegah, hij was erop vooruit gegaan. Nog steeds wel een dikkertje. Hij werd helemaal rood.
Er kwam ook nog een meisje binnen in de gevangenis met een computerspelletje. Er liepen ook bewoners rond van m'n werk.

edit : ik moest zelf ook iets naaien, een rond langwerpig kussen. Maar telkens als ik wilde beginnen kwam er weer iets tussen. Wel naaide ik het ceintuur van mijn tas, wat echt geniaal goed lukte.
Oud 08-12-2010, 09:58
Verwijderd
Ik droomde over een niet-bestaand Brits tv-programma, Top 10 Most Emotional TV-moments (vast na aanleiding van die Saai-discussie over janken ), en daarin was het tofste huwelijksaanzoek ooit! Picture this: een man ging met zijn vriendin naar de disco en de twee stonden een beetje bij de dansvloer, terwijl DJ "Tony Z" zijn tranceplaatjes draaide. Het publiek (zo'n 200 man) ging helemaal los op de muziek. Opeens haalde de man een microfoon te voorschijn, stak zijn hand in de lucht, de schijnwerper werd op hem gericht, en hij bracht live een romantische ballad ten gehore. Zijn vriendin zat echt van "" en het publiek danste door, maar dan synchroon en in slow-motion! Net als bij een flash mob.

Hoe stoer is dat? Gewoon een discootje afhuren, 200 flash mobbers regelen en geen vrouw die dan nog nee kan zeggen
Oud 09-12-2010, 13:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik woonde met Dan. samen in huis. En hij had allemaal rare mensen meegenomen en volgens mij hadden we iets wat op een relatie leek, maar ik snapte het in de droom ook niet helemaal.
Er was ook nog een ontzettend grote smerige vogelspin, gelukkig weet ik niet meer waarom.

Ik stond met mensen te praten, toen 3 meisjes (2 van basisschool en 1 van middelbare) iets uit een gieter over mijn brommerbanden gooiden en die verdwenen! Het was iets van zuur ofzo. En ze kwamen nog terug, omdat er nog restjes aan zaten. Toen werd ik heel boos en eiste ik dat de dat gingen betalen omdat ik geen baan had en dat al erg genoeg was.

Toen was ik in de trein richting Schiedam. Maar ik moest een kaartje kopen om eruit te gaan, en het ging allemaal niet snel genoeg omdat iemand achter me ongevraagd geld in de automaat stopte. De trein stopte, maar ik was nog niet klaar. Mijn vrienden stapten uit en ik was te laat en moest op Schiedam omkeren. En toen was Seth Green daar en die ging met me mee om te zorgen dat ik nu wel goed aankwam

En toen was ik op een podium, met een hele grote koptelefoon, en een "vriendin" van mij was jaloers dat ik op het podium mocht en zij niet en trok heel hard aan het snoer. Ik heb alleen maar heel rustig het snoer in mijn achterzak gepropt. Ik had hele losse jeans aan.
Neo legde uit wat er ging gebeuren, Yuri was met me aan het flirten, maar hij was weer zijn jonge zelf, heel raar, en mijn oren deden zeer van het harde geluid.
Mijn broer stond allemaal freaky dingen te vertellen over dingen die hij de vorige avond had gezien (een raketvormige kermisattreactie die echt werd afgevuurd en op een piemel leek en wel eens door dat ene raampje kon en weetikveel, knetterstoned) en ik lachte omdat het nergens op sloeg.
Toen begon Neo en co te spelen en het was echt supertof
Oud 10-12-2010, 11:54
-Mara-
-Mara- is offline
Een nogal rare droom... Ik liep gewoon in de stad te winkelen, en oppeens kreeg ik vleugels ... Ik was een fee!! Opeens kregen alle andere mensen om me heen ook vleugels, ze waren ook feeën er was een groep goeie feeën ( waaronder ik ) en een groep slechte feeën. En oppeens begonnen de slechte feeën een oorlog ( ik heb echt geen idee waarom...) het was een hele heftige strijd. Toen kwam de genadeklap, die bekend zou maken wie er zal winnen... En ja hoor, precies op dat moment werd ik wakker
Oud 12-12-2010, 16:11
Em.
Em. is offline
Ik was Harry Potter en in de kamer waar we waren ging een ongeluk gebeuren. Daarvoor waarschuwde mijn toetje (een cakeje) mij meerder keren, maar ik negeerde het. Toen gebeurde het, en daarna gingen Ron en Hermelien huilen. Ron omdat z'n tweelingbroers (Fred en George dus) dood waren en Hermelien ook om zoiets. Mijn toetje was boos op me omdat ik niet geluisterd had.

volgens mij gaat er iets dramatisch fout in mijn onderbewustzijn!
Oud 13-12-2010, 03:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was Harry Potter en in de kamer waar we waren ging een ongeluk gebeuren. Daarvoor waarschuwde mijn toetje (een cakeje) mij meerder keren, maar ik negeerde het. Toen gebeurde het, en daarna gingen Ron en Hermelien huilen. Ron omdat z'n tweelingbroers (Fred en George dus) dood waren en Hermelien ook om zoiets. Mijn toetje was boos op me omdat ik niet geluisterd had.

Awesome
Oud 13-12-2010, 07:48
Verwijderd
Citaat:
<3

Ik weet niet meer precies wat ik gedroomd had, maar het was iets met het forum. Iedereen typte 'k' in plaats van 'ik' en daar ergerde k me zo aan dat k iets deed. Maar wat ik dan deed, dat weet k niet meer.
Oud 13-12-2010, 09:10
Verwijderd
weer over moz, ze moest om alles huilen. Haar buik was bizar groot. Ze zei dat ze zichzelf niet meer in de hand had door de hormonen.

Later was ik in een soort kamertje waar allemaal gave spullen stonden. Ik stopte een stapel huge pennen in een glazen pot. Er was iets met een man die zich overal mee bemoeide.
Oud 13-12-2010, 10:15
Verwijderd
Er waren drie mensen in een soort grote zitkuil met een toeganshekje.
Een meisje was ziek, die had een gebrek aan levenskracht, dus die gaf ik een infuus met wat levenskracht van een kater. Maar het meisje en de kater mergden en veranderden in een standbeeld van een gladde zwarte poes.
De andere twee veranderden ook, één in een enorme versteende drol en de ander in een vijvertje. Daarna bleek dat ik zelf degene was die in een vijvertje veranderd was Ik kon in elk geval niet meer weg en ik kon ook niets doen. Dat duurde een aantal jaar, maar ik verveelde me niet. Ik kabbelde een beetje. Af en toe zwom er een eend in me.
Na jaren deed er eindelijk iemand het hekje open. Het was Jans van "Jan, Jans en de Kinderen". Ze knielde neer bij het standbeeld van de gladde zwarte poes en aaide de kat, die heel zachtjes zijn staart verlegde, maar dat zag ze niet. Ze zei 'Ben jij een mooi meisje? Of ben je ook een jongetje" tegen de kat en begon meer te bewegen maar was nog steeds van gladde steen gemaakt.
Ineens kwam de versteende drol in beweging en het bleek dat de persoon die daarin was veranderd helemaal niet echt was veranderd, die had gewoon een drol-kostuum aangetrokken en was al die jaren zo blijven zitten. De persoon lachte en de lach ging over in het blaffen van een hondje en van dat geblaf (er was buiten daadwerkelijk een hondje aan het blaffen) werd ik wakker.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten