Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2010, 16:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fixed.
tsk tsk.
Verwijderd
Er is vlak bij ons huis een parkeerplaats ondergelopen met die regens laatst. Als het nu snel gaat vriezen hebben we een schaatsbaan!
Verwijderd
Citaat:
Google eens ryan philippe!!!
dies pas knap.
beetje 2005.
Oud 22-11-2010, 16:25
Verwijderd
1998 en knap.
Oud 22-11-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Er is vlak bij ons huis een parkeerplaats ondergelopen met die regens laatst. Als het nu snel gaat vriezen hebben we een schaatsbaan!
Regens
Oud 22-11-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Regens
Wat?
Oud 22-11-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de vorige film een faal hoor. Toen had ik expres het boek gelezen als een reminder, en het begin dacht ik al: Huh? WAT?! NOOOOOO!
Maar he, Daniel Radcliffe <3
Nmwargh. Ja ja ja ik begrijp je bezwaren want ik heb ook 't boek gelezen en zo maar dan nog is het stiekem gewoon een toffe film hoor Maar dat kan ook komen omdat ik vrij snel tevreden ben met dit soort films

On a sidenote: bracing for epicness!

MAGIC... motherfucker!
Oud 22-11-2010, 16:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nmwargh. Ja ja ja ik begrijp je bezwaren want ik heb ook 't boek gelezen en zo maar dan nog is het stiekem gewoon een toffe film hoor Maar dat kan ook komen omdat ik vrij snel tevreden ben met dit soort films

On a sidenote: bracing for epicness!
[filmpje]
Nah, met HP moet je niet fokken. Vooral omdat het boek geniaal begint, met Dumbledore bij de familie van Harry vond het echt een teleurstelling dat ze dat eruit hadden geknipt.
Oud 22-11-2010, 16:27
Verwijderd

Kijk nou hoe eng Daniel is en hoe lekker Rupert
Oud 22-11-2010, 16:29
Verwijderd
Trouwens, ik heb me pasgeleden doodgelachen om de boekcovers uit andere landen. Vooral die uit ik geloof Denemarken ofzo was hilarisch, iedereen heeft enorme neuzen, en Umbridge was letterlijk getekend als een pad
Verwijderd
Zeg Q, jij hebt Miranda, toch? Waarom is die beter dan Trillian of Pidgin? Ik wil weer op MSN kunnen maar de echte MSN is een dik lomp monster geworden dus ik moet iets anders.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er is maar 1 ding erger dan Harry Potter en dat is Twilight. En ook alleen maar omdat het niet Brits is.

En nu ga ik werken. keetje, doei!
Verwijderd
Oud 22-11-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, ik heb me pasgeleden doodgelachen om de boekcovers uit andere landen. Vooral die uit ik geloof Denemarken ofzo was hilarisch, iedereen heeft enorme neuzen, en Umbridge was letterlijk getekend als een pad
Ja, die zijn leuk ja <3 er was een keer een of andere reportage op de televisie over wat Rowling van de kaften van haar boeken vond en ze vond de Nederlandse het beste.
Verwijderd
Citaat:
Nah, met HP moet je niet fokken. Vooral omdat het boek geniaal begint, met Dumbledore bij de familie van Harry vond het echt een teleurstelling dat ze dat eruit hadden geknipt.
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ze dat eruit geknipt hebben
Verwijderd
Nee kut, ik weet niet meer welk land het was.
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Citaat:

Maar ik bedenk me nu dat het waarschijnlijk een typefout was en geen bewust foutieve verwoording van 'regenbuien'. Dat maakt het wat minder grappig.
Oud 22-11-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, die zijn leuk ja <3 er was een keer een of andere reportage op de televisie over wat Rowling van de kaften van haar boeken vond en ze vond de Nederlandse het beste.
Die vind ik zelf ook een van de mooiste
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]

Kijk nou hoe eng Daniel is en hoe lekker Rupert

Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ze dat eruit geknipt hebben
Schaam je. Deel 6 is epic om het begin

Edit: En nu ga ik even mobiel forumen, want mama is thuis en die kan het vast niet waarderen dat ik op hun pc zit te forumen
Oud 22-11-2010, 16:32
Sherlock
Sherlock is offline
Emma lijkt nogal op die kale chick van V for Vendetta nu ze haar haar zo kort heeft

Die is natuurlijk ook verdomd lekker maar ze moeten gewoon haar hebben
Oud 22-11-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:

Maar ik bedenk me nu dat het waarschijnlijk een typefout was en geen bewust foutieve verwoording van 'regenbuien'. Dat maakt het wat minder grappig.
Ik bedoelde het wel echt werkelijk als meervoud van 'regen' maar dat kan je toch best zo zeggen? 'Regen' is een beetje regen, maar bij 'regens' moet je echt ramen en deuren gesloten houden. En 601000 googlehits zinj het met me eens
Oud 22-11-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Zeg Q, jij hebt Miranda, toch? Waarom is die beter dan Trillian of Pidgin? Ik wil weer op MSN kunnen maar de echte MSN is een dik lomp monster geworden dus ik moet iets anders.
Nou ja Miranda is hoofdzakelijk meer geekier omdat je 238472 aanpassingsmogelijkheden hebt. Trillian heb ik al jaren niet meer gebruikt en Pidgin vond ik altijd een beetje maf aanvoelen en indertijd zat er ook een nare bug in de implementatie van het toch al gare MSN-protocol waardoor de client z'n verbinding kwijtraakte nadat-ie op away sprong na X minuten inactiviteit. Oh, ik dwaal wat af geloof ik. Anyway, seriously though, WLM is goed te harden mits je 'm eventjes snoeit met A-Patch. Google is je vriendje.
Sherlock
Sherlock is offline
Na film nummer 4 heb ik nooit meer met veel plezier een HP film kunnen kijken!

Tering hoe erg ze die film verneukt hadden zeg
Verwijderd
Daniel is echt een midget.
Verwijderd
Citaat:
Na film nummer 4 heb ik nooit meer met veel plezier een HP film kunnen kijken!

Tering hoe erg ze die film verneukt hadden zeg
Dat is m'n favoriete film van het hele stel!
Oud 22-11-2010, 16:34
Verwijderd
Yes ik heb 'm, het was Finland

check dit dan

Oud 22-11-2010, 16:35
Carn
Carn is offline
haha, deze had ik nog niet gezien <3

Verwijderd
Die pad!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Heb je het boek wel gelezen?
Verwijderd
Lekker care, het is een kinderboek.
Verwijderd
Citaat:

check dit dan

[afbeelding]
Oh mčn
Oud 22-11-2010, 16:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
doe mij maar 3; ik vind Cauron toch wel de beste van het zooitje regisseurs als het gaat om de gehele uitvoering. Ik ken de boeken ook niet (goed) dus dat scheelt.
Oud 22-11-2010, 16:36
Verwijderd
En die van Oekraine zijn best over de top:

Oud 22-11-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Heb je het boek wel gelezen?
Ja, maar ik zeg net, ik zie ze los van elkaar. En bovendien, zó slecht verfilmd is deel 4 nou ook weer niet hoor. Er zijn inderdaad wat dingen anders, maarja goed, ik ga daar niet om huilen hoor verder.
Verwijderd
Citaat:

check dit dan

[afbeelding]
En ik snap wat er staat in het Fins! Goed man!
Verwijderd
Citaat:
En die van Oekraine zijn best over de top:

[afbeelding]
Fappi Hotter? :>
Oud 22-11-2010, 16:38
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja, maar ik zeg net, ik zie ze los van elkaar. En bovendien, zó slecht verfilmd is deel 4 nou ook weer niet hoor. Er zijn inderdaad wat dingen anders, maarja goed, ik ga daar niet om huilen hoor verder.
Alle lessen van hagrid, het doolhof, alles Dat is juist wat het boek zo tof maakte!
Oud 22-11-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Fappi Hotter? :>
Vroeger werd de Г ongeveer uitgesproken als een soort ch-achtig iets, dus sommige mensen transcriberen de H nog steeds zo nu staat er garri. Met de g van goal.
Oud 22-11-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Vroeger werd de Г ongeveer uitgesproken als een soort ch-achtig iets, dus sommige mensen transcriberen de H nog steeds zo nu staat er garri. Met de g van goal.
Maar dat is dan waarschijnlijk gedaan omdat "gari" een normale naam is daar, of niet?
Oud 22-11-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Alle lessen van hagrid, het doolhof, alles Dat is juist wat het boek zo tof maakte!
Ik vond het boek heel leuk, en de film ook.

Het doolhof zit er toch in?
Oud 22-11-2010, 16:42
Verwijderd
Als ik onder dwang iemand van de Harry Potter-personages zou moeten doen dan zou ik voor Snape of Lucius Malfoy gaan, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is dan waarschijnlijk gedaan omdat "gari" een normale naam is daar, of niet?
Ik heb nog nooit van een Oekraďner gehoord die Гаррi heette, en al helemaal niet met twee keer p. Dus ik denk het niet. Maar wie weet.
Verwijderd

Spanje is echt vet lelijk.
Oud 22-11-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Spanje is echt vet lelijk.
nogal, ja.
Oud 22-11-2010, 16:43
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vond het boek heel leuk, en de film ook.

Het doolhof zit er toch in?
Niet met de schorpioenen, de sphinx en al die andere traps
Oud 22-11-2010, 16:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als ik onder dwang iemand van de Harry Potter-personages zou moeten doen dan zou ik voor Snape of Lucius Malfoy gaan, denk ik.
Tom Felton
Oud 22-11-2010, 16:45
Verwijderd
ik zou wel Perkamentus willen zijn
Oud 22-11-2010, 16:46
Sherlock
Sherlock is offline
Ik zou alleen Ron willen zijn omdat SPOILER BOEK 7 / FILM 8

Spoiler
Oud 22-11-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat: