Advertentie | |
|
![]() |
|
^ gevoelens niet wegstoppen want wat je zegt ze komen alleen maar harder back in your face. En dat maakt t alleen maar lastiger. maar ook niet teveel over-evalueren en vooral leuke dingen gaan doen/afleiding zoeken, want je hoeft dr natuurlijk niet alleen maar te missen
![]() Yayy ik vlieg vanavond naar m toe! En dit weekend is t dan toch echt het moment daar dat ik zn ouders ga ontmoeten. En ik zie er stiekem walgelijk tegenop.
|
![]() |
Ik weet nog niet zo goed wat ik met me vriend aan moet..
De ene keer vind ik het ontzettend gezellig, andere x totaal niet. Ontwijk hem nu al 2 dagen ( en dat is best moeilijk als je beide in 't zelfde huis woont, en onze kamers naast elkaar zijn) Maar goed wie weet, ik ben 't weekend weg.. Misschien is dat even goed. |
![]() |
|
![]() |
@Tigerly en Meph:
Gelukkig niet hatend uit elkaar....maar het blijft kut. Sterkte allebei ![]() @zoef: Afleiding genoeg...maar het gevoel (voor haar) is zo sterk, dat ik het soms moet verdringen tijdens werk (met kinderen) of studie (over kinderen). Die band die ik had met haar was diep. Zo voelde het ten minste. En ja, ik heb soms de neiging om haar te contacten, maar heb al twee wijze dingen gedaan: 1. geblokkeerd op facebook 2. nummer verwijderd. Als je afstand neemt, weet je soms pas echt iets te waarderen of op waarde te schatten. En dat merk ik nu. Voor de rest vermaak ik mij wel en er zijn soms lichtpuntjes op een dag! Heel apart gevoel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hij is lief, het is fijn samen en vanavond is hij er niet maar we belden net even samen en dat was zo super fijn
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja, eigk nog steeds heel goed.
Zie op tegen het moment dat ie door de weeks weer terug is, en dus niet bij mij is. De samenwoonplannen beginnen best concreet te worden, maar gezien ik nhogal een pietlut ben wilde ik graag een termijn zodat ik weet wanneer ik dingen moet gaan regelen enzo. Had ie het over januari ![]() ![]() Maar er zijn nog best wel wat dingetjes waar over nagedacht moet worden, dus ik heb voorgesteld om eerst gewoon de feestdagen maar op ons af te laten komen, en dan verder te kijken van het hoe, wat en wanneer... ![]() Vind het allemaal best nog wel eng en heftig ![]()
|
We leven de laatste tijd een beetje langs elkaar heen en dat vind ik stom. Hij werkt 2 avonden en een zondag, en ik moet vaak vroeg al naar school wat ervoor zorgt dat er dagen zijn dat ik weg ben voor hij wakker wordt, en hij thuis komt terwijl ik al slaap.
![]() ![]()
|
Bleh ik mis m.. Morgen zie ik m weer maar dat lijkt echt een eeeeuwigheid ver weg, is ook nog op een feestje dus we zijn dan niet écht samen. Gelukkig smst ie lief
![]() af en toe ben ik alleen bang dat door iets stoms dat ik doe, ik hem kwijt raak. gister kon ik gewoon niet slapen van het idee hem kwijt te zijn ![]() jeeej smsje dat hij me heel erg mist <3 gelukkig dat ik niet in mn eentje zo overdreven reageer op elkaar 3 dagen niet zien ![]()
Laatst gewijzigd op 26-11-2010 om 11:48. |
![]() |
|
Crap, ruzie, niet lekker in m'n vel en zelfs excuses schijnen niks uit te maken voor haar.. Toch jammer als je zo verliefd bent en het gewoon niet wil lukken..
![]()
|
Op basis van haar gedrag hadden we het idee dat mijn zus misschien borderline heeft. Vandaag ben ik bij mijn psycholoog geweest en die vermoed dat het dat inderdaad is op basis van wat ik haar heb verteld. Officieel is de diagnose dus niet gesteld, maar ik ben er wel vrij zeker van. Ik zit nu alleen met de vraag of dat een excuus voor haar gedrag is, of alleen een verklaring. Iemand daar ervaring mee?
Ondertussen maakt ze het elke dag natuurlijk nog een stukje erger. Stom kutwijf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ze wil geen hulp. Ze is constant aan het verkondigen dat zij niks fout doet en dat wij allemaal gek zijn, laat staan dat ze ooit gaat accepteren dat ze misschien wel een psychische stoornis heeft. Zodra iemand ook maar één woord tegen haar inbrengt, flipt ze en wil ze niks meer met je te maken hebben.
|
|