Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 23:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik las tieten
En verder moet je je niet aanstellen, volgens mij had je het best naar je zin dinsdag!
le duh. volgende keer alleen iets minder gebrek aan slaap en meer bier
Oud 25-11-2010, 23:59
Verwijderd
Oud 25-11-2010, 23:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heeft iemand morgen zin in bier?
Oud 26-11-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Voor en de dag erna niet druk zijn en kunnen uitslapen!
Oud 26-11-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Ik! Maar ik ben in Tivoli morgenavond. Le guess who <3.
Oud 26-11-2010, 00:01
Carn
Carn is offline
ik ga zaterdag. denk ik. heb nog geen kaartje geregeld, HMNMN.
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me érg vermoeiend! En is het niet ook wat raar voor de bewoners? Dan sommigen al om vijf uur in bed liggen en de anderen pas om tien uur?

Noujaaaaa zeg.
nou de mensen die zo vroeg naar bed worden gebracht waren in dit geval zwaar dement en lagen al te pitten in hun stoel. De 'lopertjes' en de mensen die wat meer bij zijn gaan later naar bed, kunnen dit ook zelf aangeven. Maar het was allemaal nogal gecompliceerde zorg daar, bijna iedereen moest met de passieve lift geholpen worden en dat kost veel tijd. Ook veel zware mensen die je niet in je eentje kan doen dus dat kost dan ook weer veel tijd.
Maar goed, ik had heel leuke collega's vandaag en vond de bewoners ook erg leuk.
Verwijderd
Citaat:
Meer bier. Meer. Bier.

MEER BIER.

Hum.
Oud 26-11-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
ik ga zaterdag. denk ik. heb nog geen kaartje geregeld, HMNMN.
Mja mijn broertje is er zaterdag en zondag, maar ik heb echt geen tijd
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik! Maar ik ben in Tivoli morgenavond. Le guess who <3.
Ah, ik zag het op last.fm
Caribou en Beach House.

Zorg wel dat je goed wakker bent voordat je er heen gaat, want het is wel droom muziek.

En ik ga zaterdag naar Eindje voor STRP.
Verwijderd
Citaat:
nou de mensen die zo vroeg naar bed worden gebracht waren in dit geval zwaar dement en lagen al te pitten in hun stoel. De 'lopertjes' en de mensen die wat meer bij zijn gaan later naar bed, kunnen dit ook zelf aangeven. Maar het was allemaal nogal gecompliceerde zorg daar, bijna iedereen moest met de passieve lift geholpen worden en dat kost veel tijd. Ook veel zware mensen die je niet in je eentje kan doen dus dat kost dan ook weer veel tijd.
Maar goed, ik had heel leuke collega's vandaag en vond de bewoners ook erg leuk.
Ik snap het!
Verwijderd
Citaat:
Meer bier. Meer. Bier.

MEER BIER.

Hum.
Dan wordt het pas echt hilarisch. Nog meer voor dan net
Oud 26-11-2010, 00:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
niet. Laat ik het voortaan maar geen scriptie meer noemen.
Oh, nou, zo bedoelde ik het niet, hoor. Ik was gewoon benieuwd wat jij zoal schrijft in zo'n ding.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Meer bier. Meer. Bier.

MEER BIER.

Hum.
Niet teveel voor jou!
Verwijderd
Citaat:
wat een rare vraag. Altijd zin in bier potjandriebier!
Verwijderd
Citaat:
Caribou en Beach House.

Zorg wel dat je goed wakker bent voordat je er heen gaat, want het is wel droom muziek.

En ik ga zaterdag naar Eindje voor STRP.
Mja, ik denk dat dat niet gaat lukken, maar we zullen zien. Wordt vast fijn en na een paar biertjes ben ik wel weer fit
Oud 26-11-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Niet teveel voor jou!
Juist wel <3.

ik ben een slechte, slechte vriendin.
Verwijderd
hoi
Verwijderd
Citaat:
Dan wordt het pas echt hilarisch. Nog meer voor dan net
Je hebt te veel soort van leedvermaak om mij, ik werk er niet langer meer aan mee! *armen over elkaar doet-smily*
Verwijderd
Citaat:
hoi
Toch nog!
Uice
Uice is offline
Ik heb nu ook zin in bier, maar ik heb alleen vies zoet Grolsch Kanonbier, omdat iemand die bij de kassa had laten liggen.
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou, zo bedoelde ik het niet, hoor. Ik was gewoon benieuwd wat jij zoal schrijft in zo'n ding.
Ah nou, het zal een bijzonder fragmentarisch ding worden. Ik vind het maar lastig.
Oud 26-11-2010, 00:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ah nou, het zal een bijzonder fragmentarisch ding worden. Ik vind het maar lastig.
Maar wat schrijf je dan? Ga je theoretici aanhalen enzo, of is het gewoon zo van tekenen doe je met een potlood?
Verwijderd
Ik ben niet te spreken over het verschil in kwaliteit van mandarijntjes. Je kan het ook nooit aan de buitenkant zien.
Verwijderd
m'n broodje kroket is fertig en nu ga ik project runway verder kijken. wat is het toch fijn om te chillen na het werk <3
Oud 26-11-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Je hebt te veel soort van leedvermaak om mij, ik werk er niet langer meer aan mee! *armen over elkaar doet-smily*
Prf, stel je aan jij hebt ook vaak genoeg leedvermaak om mij!

Citaat:
Toch nog!
beter laat dan nooit!
Verwijderd
Citaat:
Jouw scriptie wordt hoe dan ook cool. Al die moeite/passie/energie/toewijding die erin zit. <3

En trouwens, sinds afgelopen zaterdag heb ik serieus zín om aan mijn scriptie te werken. Beetje jammer dat ik eerst nog vakken moet volgen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Caribou en Beach House.
zaterdag is ook smullen!

Maar dat is toch wat meer de oddball muziek gok ik.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet te spreken over het verschil in kwaliteit van mandarijntjes. Je kan het ook nooit aan de buitenkant zien.
qft! ik had een netje waar hele vieze zure en superzoete inzaten!
Oud 26-11-2010, 00:07
Verwijderd
Ook erg als ze heel 'taai' zijn. Hoe moet ik dat uitleggen. Dat je een jaar op zo'n partje zit te kauwen
Carn
Carn is offline
Citaat:
bedoel je geen *stampvoet* ?
Verwijderd
Citaat:
Jou scriptie wordt hoe dan ook cool. Al die moeite/passie/energie/toewijding die erin zit. <3
ja ik voel me een beetje versnipperd want aan de ene kant wil ik er 10 jaar aan werken, aan de andere kant zijn het meer 10 dagen want, nieuwe expo in rotterdam deadline
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wat een rare vraag. Altijd zin in bier potjandriebier!
Ja, derp! Ik bedoelde ook meer: Hebben mensen morgen zin om SAMEN MET MIJ bier te drinken. Anders zit ik weer alleen thuis enzo. Zoals nu.
En ik zie er zo fucking awesome uit vandaag, dat het een waste is om binnen te zitten. aarghjjgsjdlmfgbvfxc.

edit:
Expo waar in Roffa?!
Oud 26-11-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
qft! ik had een netje waar hele vieze zure en superzoete inzaten!
Zo irritant is dat. Ik denk dan: jeej dit is een goed netje, nomnom, en dan is er opeens weer zo'n vieze
Verwijderd
Citaat:
Qft. Eigenlijk betaal je voor een half netje lekkere mandarijnen en een half netje gft-afval.

Citaat:
Prf, stel je aan jij hebt ook vaak genoeg leedvermaak om mij!
Nou ik vraag me af of die verhouding in balans is!
Verwijderd
Citaat:
*armen over elkaar doet-smily*
Haha, die smilie heb ik op msn, hij heet (ste). Omdat hij zo op me lijkt. ;x
Oud 26-11-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Maar wat schrijf je dan? Ga je theoretici aanhalen enzo, of is het gewoon zo van tekenen doe je met een potlood?
Ah nou uhm, ik lees allemaal boeken van zizek en ik kijk allemaal films en ik lees allemaal strips waarvan ik denk van, ha, die bevatten iets waar ik over zou willen schrijven. Vervolgens probeer ik erachter te komen welke theoretische ondergrond dit heeft. Dan lees ik die grond. En dan kom ik erachter dat 70 procent gebakken lucht is. De overige procenten probeer ik terug te vertalen naar al die gevonden beelden. En dan blijkt het, waarschijnlijk, weer gebakken lucht. Maar dan is de tijd op.
Oud 26-11-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
bedoel je geen *stampvoet* ?
Nog beter!
Oud 26-11-2010, 00:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
zaterdag is ook smullen!

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

Maar dat is toch wat meer de oddball muziek gok ik.
Ach, ik was vorige vrijdag bij Tortoise en Broken Social Scene, ook niet echt 'normale' muziek. En ik kan teringherrie ook zeker wel waarderen.

Aber gut, zaterdag dans ik mijn booty eraf bij 2manyDJ's, slagsmalsklubben(!!!) en Zombie Nation. HAAAA!
Carn
Carn is offline
mijn huidige mandarijntje krijgt een 6,7.
Verwijderd
Citaat:
Qft. Eigenlijk betaal je voor een half netje lekkere mandarijnen en een half netje gft-afval.

Nou ik vraag me af of die verhouding in balans is!
Ja dat denk ik niet. Maar in return heb jij iemand die 24/7 een digitaal luisterend oor biedt!
Oud 26-11-2010, 00:11
Rationeel
Rationeel is offline
youp was leuk!

nu zit ik weer op kantoor: ik ga een nachtje doortrekken

hellloooooowww nachtbrakers!
Oud 26-11-2010, 00:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Aber gut, zaterdag dans ik mijn booty eraf bij 2manyDJ's, slagsmalsklubben(!!!) en Zombie Nation. HAAAA!
Vorige week stond ik voor het eerst, in jaren, weer eens vooraan te springen bij een concert. Ik weet alleen niet of het de 1,5 fles wijn was en overdaad aan drankmuntjes, of het zowaar aardige optreden.
Oud 26-11-2010, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ja dat denk ik niet. Maar in return heb jij iemand die 24/7 een digitaal luisterend oor biedt!
Haha, true.

Citaat:
Ah nou uhm, ik lees allemaal boeken van zizek en ik kijk allemaal films en ik lees allemaal strips waarvan ik denk van, ha, die bevatten iets waar ik over zou willen schrijven. Vervolgens probeer ik erachter te komen welke theoretische ondergrond dit heeft. Dan lees ik die grond. En dan kom ik erachter dat 70 procent gebakken lucht is. De overige procenten probeer ik terug te vertalen naar al die gevonden beelden. En dan blijkt het, waarschijnlijk, weer gebakken lucht. Maar dan is de tijd op.
Je scriptie kun je ook daarná weer alle tijd geven though.
Oud 26-11-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:
youp was leuk!

nu zit ik weer op kantoor: ik ga een nachtje doortrekken

hellloooooowww nachtbrakers!
Seriously?!
Oud 26-11-2010, 00:15
Verwijderd
Pff, mijn kast zit al bijna vol (met dvd's), maar mijn bed ook nog steeds!
Oud 26-11-2010, 00:16
Verwijderd
hm mijn mandarijntje is wel een 7.8 waard <3.
Oud 26-11-2010, 00:16
Verwijderd
ik heb nu echt zo'n teringveel zin in mandarijntjes
Oud 26-11-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
ik heb nu echt zo'n teringveel zin in mandarijntjes
Nou je mag mijn vieze wel hebben.
Oud 26-11-2010, 00:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, ja. Zo gaan die dingen. Maar dat is wel leuk, denk ik.

Ken je het werk van Charles Burns een beetje?

Regels voor berichten