Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Kazet en poëzie?
Liefde.
Advertentie
Oud 27-11-2010, 16:11
Verwijderd
Zo, nu heb ik de belangrijkste contactpersonen wel overgezet, geloof ik.
Oud 27-11-2010, 16:22
Batave
Batave is offline
Citaat:
Hier is een suggestie: Saaimeltoe. Ten ere van onze grote vriendin. Ik ben momenteel aan het overwegen om de cameltoe op die foto te taggen (met 'cameltoe', natuurlijk) maar ik weet niet of ik dat kan maken.
Saaimeltoeniously
Oud 27-11-2010, 16:59
Uice
Uice is offline
Mijn moeder heeft opeens honderd euro aan me overgemaakt. Dus ik belde haar op om te vragen waarom/te bedanken, en toen zei ze: "Zo kom Jan Splinter door de winter."
"Wie?"
"Jan Splinter."
"Wie is Jan Splinter?"
"Jij."
"Ben ik Jan Splinter?"
"Ja. En zo kom je door de winter."

Oud 27-11-2010, 17:02
Batave
Batave is offline
Oud 27-11-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft opeens honderd euro aan me overgemaakt. Dus ik belde haar op om te vragen waarom/te bedanken, en toen zei ze: "Zo kom Jan Splinter door de winter."
"Wie?"
"Jan Splinter."
"Wie is Jan Splinter?"
"Jij."
"Ben ik Jan Splinter?"

Annemieke <3
Oud 27-11-2010, 17:50
Carn
Carn is offline
"Zeg carn, hoe groot is jouw gereedschapskist?"
"uhh, wat?"
"Ja, heb je van dat contactvloeistof?"
"dude, dit is wel een erg lamme pickupline
...
"
"Nee nee nee ik ben serieus, ik zoek van dat contactvloeistof om elektronische contacten mee schoon te maken"
Oud 27-11-2010, 17:50
Verwijderd
noouuu das niet zo lief>>>>>
Oud 27-11-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
"Wie?"
"Jan Splinter."
"Wie is Jan Splinter?"
"Jij."
"Ben ik Jan Splinter?"

Dat is een uitdrukking
Oud 27-11-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
De echte Jan Splinter leefde in de zestiende eeuw en was penningmeester van enkele tehuizen voor bejaarde nonnen in Delft en Schiedam. Toen Splinter zelf te oud was om te werken, dreigde hij midden in de winter op straat te worden gezet. Hij redde zich eruit door te suggereren dat hij koffers vol geld en waardepapieren had, die na zijn dood door het tehuis geërfd zouden worden. Jan Splinter mocht blijven, maar toen de koffers na zijn dood werden geopend bleek er namaakgeld in te zitten.
Oud 27-11-2010, 17:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Zeg carn, hoe groot is jouw gereedschapskist?"
"uhh, wat?"
"Ja, heb je van dat contactvloeistof?"
"dude, dit is wel een erg lamme pickupline
...
"
"Nee nee nee ik ben serieus, ik zoek van dat contactvloeistof om elektronische contacten mee schoon te maken"

Laatst gewijzigd op 27-11-2010 om 18:04.
Oud 27-11-2010, 18:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is een uitdrukking
Zo leer ik nog eens wat.
Oud 27-11-2010, 18:08
Uice
Uice is offline
Moz, heb jij de Donald Duck van deze week? Die Keessie is gewoon een mongool.
Oud 27-11-2010, 18:12
Carn
Carn is offline
http://shesalwayscallingme.ytmnd.com/ <3
Oud 27-11-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Keessie is echt ontzettend lief <3 met z'n lollie en zijn jum-hum! Vooral omdat hij vooral een beetje het liefdadigheidsproject van Kwik, Kwek en Kwak lijkt te zijn.
Oud 27-11-2010, 18:21
Batave
Batave is offline
pudududu
Oud 27-11-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
"Wie?"
"Jan Splinter."
"Wie is Jan Splinter?"
"Jij."
"Ben ik Jan Splinter?"

Ik wil ook een Jan Splinter zijn
Verwijderd
Citaat:
Scan!
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit gehoord van die uitdrukking Jan Splinter, eigenlijk
Oud 27-11-2010, 18:25
Verwijderd
'n Maat van me werd vroeger Splinter genoemd. Omdat-ie wel wat op de Ajax-voetballer leek indertijd en zelf ook vrij behendig met een bal was. En omdat-ie qua fysiek een schraalhans was. </useless info>
Verwijderd
Citaat:
Hij redde zich eruit door te suggereren dat hij koffers vol geld en waardepapieren had, die na zijn dood door het tehuis geërfd zouden worden. Jan Splinter mocht blijven, maar toen de koffers na zijn dood werden geopend bleek er namaakgeld in te zitten.
Wat een baas
Verwijderd
Citaat:
'n Maat van me werd vroeger Splinter genoemd. Omdat-ie wel wat op de Ajax-voetballer leek indertijd en zelf ook vrij behendig met een bal was. En omdat-ie qua fysiek een schraalhans was. </useless info>
Niet omdat ie een vieze, vuile rat was?
Oud 27-11-2010, 18:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Keessie is echt ontzettend lief <3 met z'n lollie en zijn jum-hum! Vooral omdat hij vooral een beetje het liefdadigheidsproject van Kwik, Kwek en Kwak lijkt te zijn.
Komt hij vaker voor? Ik zag hem alleen vandaag in het afhaalrestaurant (dus geen scan voor N00dles), ik wist niet of hij een terugkerend personage was.

Donald noemde hem een huisdier.
Oud 27-11-2010, 18:27
Verwijderd
Hij komt vaker voor, hij is een beetje dommig
Oud 27-11-2010, 18:29
Verwijderd
Oh!

http://www.donaldduck.nl/duckipedia/artikel/222

Hoe zou hij in het Engels heten? (Mental) Casey?

Oh, dat staat onderin het artikel Herbert!

Moz naamzoek, babynaam! Hurrr-buuurrrt!

Laatst gewijzigd op 27-11-2010 om 18:35.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt nog nooit gehoord van die uitdrukking Jan Splinter, eigenlijk
Ik had er toevallig een tijdje terug over gelezen in een boekje over vergeten spreekwoorden. Kennelijk vergeet Uice' moeder niet snel! Of ze praat veel met bejaarden.
Verwijderd
Citaat:
Niet omdat ie een vieze, vuile rat was?
Oldschool boks, ouwe!
Oud 27-11-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Komt hij vaker voor? Ik zag hem alleen vandaag in het afhaalrestaurant (dus geen scan voor N00dles), ik wist niet of hij een terugkerend personage was.

Donald noemde hem een huisdier.
Ja, hij komt vaker voor! Er was eerst ook een strip waarin Willie Wortel een machine maakte die maakte wat je wilde, of zo, en toen was hij proefpersoon. Maar hij bleek helemaal niets te willen <3 de tevredenheid zelve.

Ja, een huisdier ja en Keessie is dan ook weer zo lief om er helemaal niet op te reageren.

En die vliegjes <3 Keessie is verreweg het leukste karakter uit heel Donald Duck. Samen met Clarabella Koe.
Oud 27-11-2010, 18:32
Verwijderd
Donald Duck.
Oud 27-11-2010, 18:33
Verwijderd
De brievenbus is ook leuk. "Lieve Donald. Laatst had ik een Donald Duck-flippo en mijn neefje had er een van Guus Geluk. Maar toen gingen we flippoën en ik had gewonnen! Dus u heeft niet altijd ongeluk!"
Oud 27-11-2010, 18:34
Verwijderd
Ik heb trouwens stapels Donald Ducks weggemieterd geloof ik. Wel jammer.
Oud 27-11-2010, 18:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Donald Duck.
Nee, je bent verkeerd.
Uice
Uice is offline
Tenzij je dé Donald Duck bedoelt, dat is nog wel een acceptabele mening.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens stapels Donald Ducks weggemieterd geloof ik. Wel jammer.
Dat soort dingen kan je het beste aan buurkinderen geven of zo
Oud 27-11-2010, 18:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, een huisdier ja en Keessie is dan ook weer zo lief om er helemaal niet op te reageren.
Volgens mij heeft ie niet eens in de gaten wat er gebeurt.
Oud 27-11-2010, 18:37
Verwijderd
Theodoor heeft ooit geleerd dat je tijdschriften altijd en eeuwig moest bewaren, dus toen we het huis van zijn vader leegruimden kwamen we mappen en mappen vol donald ducks tegen. Die hebben we toen weggeven via marktplaats
Oud 27-11-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft ie niet eens in de gaten wat er gebeurt.
Jawel, hij zingt ook innerlijk en zo. Hij is een soort van locked in.
Oud 27-11-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Dat soort dingen kan je het beste aan buurkinderen geven of zo
Had ik toen niet geloof ik. Ik heb nog wel heel veel Suske & Wiskes. Evenals Lucky Lukes. En ook nog een stapel van Asterix & Obelix!
Oud 27-11-2010, 18:44
Verwijderd
Oud 27-11-2010, 18:44
Verwijderd
Lezen jullie het wel eens? Ik alleen als ik twijfel of iets nou wel of niet gratis was
Oud 27-11-2010, 18:46
Verwijderd
Ik lees meestal iets aan het begin, iets in het midden en iets op het einde en verder bid ik tot God dat ik niet zojuist een atoombommenwerper heb geactiveerd.
Oud 27-11-2010, 18:46
Verwijderd
Ik heb ze volgens mij nog nooit gelezen.
Oud 27-11-2010, 18:47
Verwijderd
Laatst had iets een terms of service van 10 regels, die heb ik ook gelezen
Oud 27-11-2010, 18:50
Verwijderd
Ik voel me wel altijd licht schuldig als ik het helemaal niet lees. Dan heeft iemand dat helemaal voor niets op zitten stellen, wat sneu zou dat zijn . Volgens mij kunnen ze er net zo goed een willekeurige grote lap tekst van een willekeurige wikipedia-pagina op zetten en dan nog zou niemnd doorhebben dat het gaat over de paringsdans van stekelbaarzen in plaats van over voorwaarden.
Oud 27-11-2010, 18:51
Verwijderd
Ik kan dutchdoc.blogspot.com niet aanmaken omdat die al geclaimd is... door een texaanse technicus. Had die niet gewoon textech.blogspot.com kunnen maken?

Er is bovendien maar 1 post gedaan, in 2004.
Oud 27-11-2010, 18:53
Verwijderd
Misschien moet je hem een mailtje sturen!
Oud 27-11-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je hem een mailtje sturen!
Er staat wel een hotmail adres bij! Maarja, 2004. Goede kans dat dat niet meer gebruikt wordt.
Oud 27-11-2010, 18:55
Verwijderd
Het is de moeite van het proberen waard!
Oud 27-11-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Dear sir,
Today, I wanted to create a blog about my work as a doctor in a Dutch hospital. However, when I tried to register dutchdoc.blogspot.com, I saw that it was already taken by you. Since you don't really use that blog, could you maybe delete it so I can use that adress? I don't know if it will become available again soon after deleting, but I thought it would be wordth a try.
With kind regards,
Oud 27-11-2010, 19:00
Verwijderd
Ik ga wel geen reactie afwachten, ik maak wel vast iets anders aan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten