Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2010, 18:40
Verwijderd
Ja. Maar. We zijn Nederlanders Stefenootje, we móeten het over het weer hebben.

OT: alwéér hoofdpijn. Zo vergeet je hoe het voelt omdat je het een half jaar of langer niet hebt, zo zit je er drie dagen mee.
Advertentie
Oud 01-12-2010, 19:41
Verwijderd
Mijn leven. /emo
Oud 01-12-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Mijn leven. /emo
Oud 01-12-2010, 19:51
Verwijderd
Ton Elias van de VVD:

"Ja hullie bij RTL moeten ook laten zien wat ze gedaan hebben, want ik vinnut nie eerlijk dat ik mijn rijden onder invloed, wat 100 jaar geleden is en notabene voorwaardelijk, wel moet bekendmaken, en ik ben niet wraakzuchtig hoor, maar toch vind ik dat ze dat moeten bekendmaken want journalisten hebben ook heel veel macht boehoeheoehoe"/calimero
Oud 02-12-2010, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jaaaaaaaa hallo! Dvd van Louis Theroux besteld op bol.com voor'm'n vader (voor 5 dec), zou binnen 3-4 werkdagen bezorgd worden (vandaag of morgen), kijk ik bij de bestelstatus, staat er dat hij verwacht wordt op 17 december gvd, moet ik iets anders gaan bedenken
Ik heb 'em geannuleerd, maar nu krijg ik een mail dat dat niet meer kan, omdat 'ie al 'te ver in het proces' was: hij is verzonden, dus ik zal 'em morgen wel krijgen . Maarrr item nr 2 (die ook vandaag of gisteren bezorgd had moeten worden), is nog niet verzonden.... Dus ik weet niet eens of ik dat ding dan wel voor Sinterklaas krijg
Oud 02-12-2010, 10:40
Verwijderd
Dat mijn fietstassen zijn gescheurd allebei. Komt vast door ze vol te proppen toen ze bevroren waren.
Oud 02-12-2010, 11:39
Martiño
Martiño is offline
Bus vertraagd vanochtend, trein gemist, te laat op werk, kou.
Oud 02-12-2010, 11:49
snoopy
snoopy is offline
Barstende koppijn
Oud 02-12-2010, 13:05
Verwijderd
Meh het is een beetje gloomy thursday of zo.
Oud 02-12-2010, 13:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Barstende koppijn
maar dat heb ik mezelf aangedaan dus dan mag je officieel niet klagen!
Oud 02-12-2010, 13:29
Verwijderd
Dat KPN c.q. xs4all niet in staat is PPPoA stabiel te houden de laatste 2 dagen.
Oud 02-12-2010, 21:01
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn hoogzwangere docent ging vanochtend in alle gladheid haar kind op het kinderdagverblijf brengen . Op de fiets. Wie gaat er dan ook met deze weersomstandigheden met een kind ín je buik en achterop de fiets fietsen .
Oud 02-12-2010, 21:02
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Mijn hoogzwangere docent ging vanochtend in alle gladheid haar kind op het kinderdagverblijf brengen . Op de fiets. Wie gaat er dan ook met deze weersomstandigheden met een kind ín je buik en achterop de fiets fietsen .
Misschien heeft ze niet meer opties dan te fietsen?
Oud 02-12-2010, 21:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, die had ze wel.
Oud 02-12-2010, 21:25
Verwijderd
Deze dag.
Oud 02-12-2010, 21:35
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Ja, die had ze wel.
Tja dat is onverantwoordelijk

Citaat:
Deze dag.
Gelukkig bijna voorbij!
Oud 02-12-2010, 22:10
Missy
Missy is offline
Dat mijn ID vijf dagen te kort geldig is voor Londen.
Oud 02-12-2010, 22:17
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat mijn ID vijf dagen te kort geldig is voor Londen.
Sowieso wil je niet met reispapieren reizen die tot (bijna) op de dag nauwkeurig geldig zijn. Dan hoeft er maar iets te gebeuren, zoals een ondergesneeuwd vliegveld, en ze gaan mekkeren.
Oud 02-12-2010, 23:01
Missy
Missy is offline
Citaat:
Sowieso wil je niet met reispapieren reizen die tot (bijna) op de dag nauwkeurig geldig zijn. Dan hoeft er maar iets te gebeuren, zoals een ondergesneeuwd vliegveld, en ze gaan mekkeren.
Daarom ga ik morgen ook een nieuwe aanvragen om dat te voorkomen.

Ontopic: het gebrek aan inzet van sommige mensen.
Oud 02-12-2010, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mss heeft ze een hekel aan kinderen.
Oud 03-12-2010, 10:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb 'em geannuleerd, maar nu krijg ik een mail dat dat niet meer kan, omdat 'ie al 'te ver in het proces' was: hij is verzonden, dus ik zal 'em morgen wel krijgen . Maarrr item nr 2 (die ook vandaag of gisteren bezorgd had moeten worden), is nog niet verzonden.... Dus ik weet niet eens of ik dat ding dan wel voor Sinterklaas krijg
Wat een rotzooi daar bij bol . Item nr 1 kreeg ik nog dezelfde dag. Vandaag kreeg ik een mail dat item nr 2 pas de 9e geleverd wordt en 'onze excuses'. In de bestelstatus staat dat 'ie gisteren bezorgd zou worden . Dus het ding ook maar geannuleerd.

+

Gisteren geen Expeditie Robinson gekeken omdat ik dat altijd met mijn ouders kijk in het weekend. Zap ik langs koffietijd, en wie zit daar als gast, met het balkje 'winnaar expeditie robinson' onder de naam? Juist. Vriendelijk bedankt .
Oud 03-12-2010, 11:22
Roosje
Roosje is offline
Meehhhh koud en ziek en mijn kamer is zo idioot slecht geïsoleerd dat ik 's morgens ijs aan de binnenkant van mijn ramen heb staan en dan smelt dat en dan heb ik plasjes water op de vloer liggen en ik moet nog heel veel voor school doen en mensen bellen en ik wil gewoon dat het morgen vier uur is en ik met mijn vriendje in de trein zit naar de beste papa en mama van de hele wereld. Ziek zijn in je eentje is het naarste wat er is. Vooral als je intussen ook nog dingen moet doen.
Oud 03-12-2010, 11:49
Verwijderd
dat ik altijd zo extreem veel slaap nodig heb in de winter.
Oud 03-12-2010, 11:54
Carn
Carn is offline
Dat mn directe collega in Shri Lanka zit en ik dus een zo goed als dubbele workload heb en arg arg dan loopt de helft ook nog eens mis .
Oud 03-12-2010, 12:21
Missy
Missy is offline
42 voor een IDkaartje. Het wordt steeds duurder.
Oud 03-12-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
42 voor een IDkaartje. Het wordt steeds duurder.
http://www.nu.nl/binnenland/2350812/...an-gratis.html

Ik kreeg laatst bericht van mijn gemeente dat wanneer het hof besluit dat het inderdaad gratis moet, iedereen die in 2010 na die uitspraak voor een ID-kaart heeft betaald, dat geld terug kan krijgen. Geen idee of dat landelijk is, maar misschien heb je dus geluk
Oud 04-12-2010, 14:32
snoopy
snoopy is offline
Pfff... 3 cm. sneeuw en meteen ligt het hele openbaar vervoer plat Wordt dus later dat m'n moeder en broertje+vriendin hier zijn voor sinterklaas...
Oud 04-12-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Pfff... 3 cm. sneeuw en meteen ligt het hele openbaar vervoer plat Wordt dus later dat m'n moeder en broertje+vriendin hier zijn voor sinterklaas...
Waar?! Ik moet zo ook nog met het OV.
Oud 04-12-2010, 15:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
In het westen is weer veel treingezeur geloof ik. Gelukkig woon ik in het noorden. Niks aan de hand .
Oud 04-12-2010, 15:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Waar?! Ik moet zo ook nog met het OV.
Amsterdam-Den Haag
Oud 04-12-2010, 15:24
Em.
Em. is offline
Mijn oma + opa kwamen uit Maastricht naar hier (en 'hier' is iets boven A'dam) en die kregen pas gezeik bij Amsterdam. En dan moet je toch ongeveer het hele land door.

Maar goed, ik kan de sneeuw (+ koud, + glad) ook niet zo waarderen.
Oud 04-12-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Amsterdam-Den Haag
Oh ok, ik moet zo naar het oosten Maar morgen moet ik wel naar Almere, alleen de combi van sneeuw en werkzaamheden doet me vrezen dat ik gigantisch lang mag reizen
Oud 07-12-2010, 10:49
Verwijderd
Ik ben weer blut.

Maar ik ga wel naar Ulver, Gogol Bordello, Specials en Gang Of Four
Oud 07-12-2010, 12:29
Verwijderd
Coldplay, in het bijzonder dat gaye kerstnummer van ze, zzzzzzzzzzzzzzz.
Oud 07-12-2010, 19:47
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik ben weer blut.

Gogol Bordello?

ot: financiële toekomst.
Oud 07-12-2010, 20:21
Kirsten1994
Kirsten1994 is offline
Mijn stomme orthodontist die niet weet dat er een bepaald einde aan de rekbaarheid van de wang is! (En dat 'ie voor de zomervakantie zei dat m'n beugel er daarna uit zou kunnen, en dat ie er nu nog steeeeds niet uit is!!!!!!!)
Oud 07-12-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Gogol Bordello?

ot: financiële toekomst.
jaja
Oud 08-12-2010, 16:27
eliska
eliska is offline
Nablijven voor muziek en dan 5 minuten naar een filmpje van een muziekstuk moeten kijken waarin ze 'stilte' spelen. Het leek wel uren te duren... Je zag de verveling gewoon toeslaan bij de mensen uit het orkest. Ze mochten alleen af en toe tegelijkertijd een blaadje omdraaien.
Oud 08-12-2010, 19:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nablijven voor muziek en dan 5 minuten naar een filmpje van een muziekstuk moeten kijken waarin ze 'stilte' spelen. Het leek wel uren te duren... Je zag de verveling gewoon toeslaan bij de mensen uit het orkest. Ze mochten alleen af en toe tegelijkertijd een blaadje omdraaien.
Wauw, wel 5 minuten. Hoe kunnen ze je dat aandoen?
Oud 08-12-2010, 19:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nero.
Oud 08-12-2010, 19:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
TPG. Prutsers. Sintkado nog steeds niet aangekomen ga morgen op vakantie.
Oud 08-12-2010, 20:04
Verwijderd
Mensen die gaan bellen in de stilteruimte van de bieb het hele punt van een STILTEruimte is dus dat je daar niet praat, doos.
Oud 08-12-2010, 20:05
eliska
eliska is offline
Citaat:
Wauw, wel 5 minuten. Hoe kunnen ze je dat aandoen?
Het lijkt heel weinig 5 minuten, maar als je daar naar moet kijken is het echt totale tijsverspilling.
Oud 08-12-2010, 20:18
Batave
Batave is offline
Citaat:
Het lijkt heel weinig 5 minuten, maar als je daar naar moet kijken is het echt totale tijsverspilling.
Ik heb wel eens zoiets gezien van iets meer dan zeven minuten. Ik zit regelmatig 10 minuten in stilte, 5 minuten is niet echt.. lang ofzo? Kortom: je zeurt.
Oud 08-12-2010, 20:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben weer blut.

Ulver? where?
Oud 08-12-2010, 20:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Stiekem kan je daar best interessante dingen in vinden hoor. Je kan gefascineerd kijken naar hoe de muzikanten daar zitten. Ik zou het dolkomisch vinden om te zien hoe ze dan simultaan blaadjes omslaan. Wat had je in 5 minuten anders kunnen doen?
Oud 08-12-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ulver? where?
Off_corso, Rotterdam. http://www.last.fm/event/1754861+Ulv...+27+March+2011
Oud 08-12-2010, 22:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dergelijke facebook-posts:
"wooo hoooooo MAYBE sooooooon a Job Interview,,,, for something cooool!!!"
Iets met kwaliteit ipv kwantiteit enzo.
Oud 08-12-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
John Cage!
Oud 09-12-2010, 19:15
eliska
eliska is offline
Citaat:
Stiekem kan je daar best interessante dingen in vinden hoor. Je kan gefascineerd kijken naar hoe de muzikanten daar zitten. Ik zou het dolkomisch vinden om te zien hoe ze dan simultaan blaadjes omslaan. Wat had je in 5 minuten anders kunnen doen?
Ik kan daar dus absoluut niet tegen als het helemaal stil is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten