| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Mijn hoogzwangere docent ging vanochtend in alle gladheid haar kind op het kinderdagverblijf brengen
. Op de fiets. Wie gaat er dan ook met deze weersomstandigheden met een kind ín je buik en achterop de fiets fietsen .
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ontopic: het gebrek aan inzet van sommige mensen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
+ Gisteren geen Expeditie Robinson gekeken omdat ik dat altijd met mijn ouders kijk in het weekend. Zap ik langs koffietijd, en wie zit daar als gast, met het balkje 'winnaar expeditie robinson' onder de naam? Juist. Vriendelijk bedankt
|
|
|
|
Meehhhh koud en ziek en mijn kamer is zo idioot slecht geïsoleerd dat ik 's morgens ijs aan de binnenkant van mijn ramen heb staan en dan smelt dat en dan heb ik plasjes water op de vloer liggen en ik moet nog heel veel voor school doen en mensen bellen en ik wil gewoon dat het morgen vier uur is en ik met mijn vriendje in de trein zit naar de beste papa en mama van de hele wereld.
Ziek zijn in je eentje is het naarste wat er is. Vooral als je intussen ook nog dingen moet doen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kreeg laatst bericht van mijn gemeente dat wanneer het hof besluit dat het inderdaad gratis moet, iedereen die in 2010 na die uitspraak voor een ID-kaart heeft betaald, dat geld terug kan krijgen. Geen idee of dat landelijk is, maar misschien heb je dus geluk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 21:32 | |
| De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 17-12-2011 00:35 | |
| Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 20:15 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 14:17 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 19:22 | |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 02:57 | |