degene die het schema als eerste aan mij stuurt, krijgt die nick.
deze kan zeer effectief ingezet worden om lorelei te chanteren
*send*
07-12-2010, 14:29
Verwijderd
Mag ik ook Sann?
07-12-2010, 14:31
Verwijderd
Jongens, zoals ik al zei: ik heb nog lang niet alles binnen! Dus als jullie opschieten met mij pm'en met alles wat je weet (hier neerzetten mag natuurlijk ook) dan hebben jullie 'm binnen mum van tijd.
07-12-2010, 14:33
Verwijderd
Oh ok.
Alles wat ik weet heb ik twee jaar geleden in dat schema met onzinners gezet, sindsdien weet ik alleen maar van de dingen die iedereen al weet.
ehm ik heb 'm niet meer op photobucket want dat was mijn oude account, maar ik geloof dat een aantal onzinners 'm wel hebben! En anders kan ik zo even op mijn back-up cd's zoeken.
07-12-2010, 14:41
Verwijderd
Ik wil alleen DK'ers erin hebben. Onzinners mogen er wel in, maar alleen als ze met een Dk'er hebben gezoend, ik ga daarna geen lijntjes meer doortrekken naar onzinners met onzinners.
07-12-2010, 14:46
Verwijderd
Dat schema was ook niet per definitie over onzinners, ik had het alleen gemaakt aan de hand van een topic op onzin, dus tja dan krijg je dat.
En dat was in de tijd dat DK-meetings nooit doorgingen
07-12-2010, 14:48
Verwijderd
net of al die zoensessies op grote meetings plaatsvinden
Oh Absinhte als jij me nog even kunt mailen welke nick je ex ook al weer had
Voor Babs geldt hetzelfde
En van Sherlock heb ik nog even de naam nodig van de eerste forumster die ie hosselde.
07-12-2010, 15:01
Verwijderd
Oh en Carn, van jou moet ik ook nog even de nick van je ex
Ohoho er zit een schoonheidssalon hier om de hoek die blijkbaar zwangerschapsmassages doet en ze hebben ook een welnessruimte. Met sauna en whirlpool. En je kunt er zelf arrangementen samenstellen. Sooooo tempting, ik verlang al eeuwen zo intens naar een uur lang in een gloeiend heet bad zitten. HMMM.
07-12-2010, 15:03
Verwijderd
*zwicht* ok, ik wil ook op de pm-lijst van het schema als hij klaar is plz
07-12-2010, 15:04
Verwijderd
Ik ben niet echt ziek, maar wel mwegh.
07-12-2010, 15:05
Verwijderd
Godsamme wat heb ik me op de hals gehaald, ik wil helemaal niet zelf in het schema
Ohoho er zit een schoonheidssalon hier om de hoek die blijkbaar zwangerschapsmassages doet en ze hebben ook een welnessruimte. Met sauna en whirlpool. En je kunt er zelf arrangementen samenstellen. Sooooo tempting, ik verlang al eeuwen zo intens naar een uur lang in een gloeiend heet bad zitten. HMMM.
Hebben jullie trouwens zondag Boer zoekt Vrouw gekeken? Wat een hoop sucesverhalen!
En Wietse deed zowaar meer dan alleen de laatste drie woorden die iemand zei herhalen en er 'ja' aan toe voegen en dan lachen. Hij kon helemaal een echt gesprek voeren!
Hebben jullie trouwens zondag Boer zoekt Vrouw gekeken? Wat een hoop sucesverhalen!
En Wietse deed zowaar meer dan alleen de laatste drie woorden die iemand zei herhalen en er 'ja' aan toe voegen en dan lachen. Hij kon helemaal een echt gesprek voeren!
Beetje suffe aflevering verder. Wel apart dat boer Peetah en die meid uit elkaar zijn.
07-12-2010, 15:16
Verwijderd
Hm, de post gaat staken vanaf 23:00 he? Hm, heeft niet echt veel zin om nu nog iets te posten