Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 23:25
Verwijderd
Het interesseert me trouwens geen kut, maar het gaat er overal over, dus misschien moet ik me er in gaan verdiepen.
Advertentie
Oud 07-12-2010, 23:26
Verwijderd
Maar LL, met dat ene mokkel dat te dik voor je was heb je toch niet gezoend?
Verwijderd
Het is wel nogal een belangrijk ding, ja.
Uice
Uice is offline
Het is wel lachen, want ik hoorde dat ze een systeem hebben dat als een van de belangrijkste mensen een tijd niet inlogt, er vanzelf bepaalde informatie gepost wordt die ze voor die gelegenheid bewaren.
Oud 07-12-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Maar LL, met dat ene mokkel dat te dik voor je was heb je toch niet gezoend?
dat lijkt me niet nee
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het gaat alleen tussen DK'ers, of mensen die elkaar op het forum ontmoet hebbben.

Of moet je me iets vertellen....? dan ik jou ook.
Maar nu wil ik dit wel weten.
Verwijderd
Citaat:
Maar nu wil ik dit wel weten.
Nee hij bedoelt denk ik zijn ex, maar die telt niet.
Verwijderd
Citaat:
Het is wel lachen, want ik hoorde dat ze een systeem hebben dat als een van de belangrijkste mensen een tijd niet inlogt, er vanzelf bepaalde informatie gepost wordt die ze voor die gelegenheid bewaren.
Assange heet hij
Oud 07-12-2010, 23:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Assange heet hij
Ja, nou, hij is niet bepaald de man erachter. Hij is het mediagezicht, maar er is allemaal informatie over die site die bewust voor hem geheim wordt gehouden.
Oud 07-12-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ha

Ze hebben nu ook 300+ mirrors van de site, allemaal op UNIX/Linux/BSD-machines van vrijwilligers die direct na de oproep (om mirrors te maken op open source software, dus) zijn overgegaan tot actie. Voor als iemand 't in z'n hoofd haalt om de stekker eruit te trekken. Wikileaks is een hydra
Oud 07-12-2010, 23:32
Uice
Uice is offline
http://www.joblo.com/index.php?id=35044

Hm.
Oud 07-12-2010, 23:32
Uice
Uice is offline
Oh, Sherlock lijkt ook wel op Seth MacFarlane, dat is ook een reden dat die combinatie Sherlock-Stefanootje me niet zou verbazen.
Oud 07-12-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Oh, Sherlock lijkt ook wel op Seth MacFarlane, dat is ook een reden dat die combinatie Sherlock-Stefanootje me niet zou verbazen.
Nou, dat vind ik niet. Sherlock heeft al geen donker haar. Ze hebben misschien alleen een beetje dezelfde oogjes.
Oud 07-12-2010, 23:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, dat vind ik niet. Sherlock heeft al geen donker haar. Ze hebben misschien alleen een beetje dezelfde oogjes.
Dat vooral.
Oud 07-12-2010, 23:38
Uice
Uice is offline
Wat zou je doen als Seth nu voor je deur stond?
Oud 07-12-2010, 23:38
Verwijderd
Sidereel doet verschrikkelijk moeilijk, .
Oud 07-12-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Wat zou je doen als Seth nu voor je deur stond?
Jaja, snel weer even je post editten, het is goed met je. Ik ga elke week vreemd ja. Goh, wat ga ik vaak vreemd, ik ga vreemd met iedereen die ik tegenkom.
Oud 07-12-2010, 23:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jaja, snel weer even je post editten, het is goed met je. Ik ga elke week vreemd ja. Goh, wat ga ik vaak vreemd, ik ga vreemd met iedereen die ik tegenkom.
Ik wilde het wat beschaafder vragen, omdat het over zou komen alsof ik rellen ging.
Oud 07-12-2010, 23:43
Verwijderd
Uice je zou zo Beppie de kapster kunnen zijn hoor
Oud 07-12-2010, 23:44
Verwijderd
Oh Jaeger, ik volg nu een vak over oorlog in de vroeg moderne tijd maar ik kan écht geeeen onderwerp vinden voor mijn paper. Heb jij nog ideetjes of iets wat je zelf ooit hebt gedaan?
Oud 07-12-2010, 23:48
Verwijderd
De vroegmoderne tijd zit vol conflicten. Je doet Europese studies of zo, toch? En een oorlog beschrijven is wel vrij breed. Iets specifieker?
Oud 07-12-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
De vroegmoderne tijd zit vol conflicten. Je doet Europese studies of zo, toch?
Nope pas volgend jaar, de master. Het is gewoon zo dat ik TOTAAL niks met deze periode heb omdat ik mij enkel op modern of eigentijds richt. Dus daarom ben ik inspiratieloos
Oud 07-12-2010, 23:50
Verwijderd
Moet je primaire of secundaire bronnen gebruiken? Overigens is dit ook totaal niet mijn gebied.
Oud 07-12-2010, 23:51
Verwijderd
En het vak heet War and society maar ik vind het zelf al een beetje lastig om een standaard 'in hoeverre' onderzoeksvraag te verzinnen voor de Dertigejarige oorlog bijvoorbeeld

edit: secundair
Oud 07-12-2010, 23:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice je zou zo Beppie de kapster kunnen zijn hoor
Ik vind Stefenootje zo grappig.
Oud 08-12-2010, 00:00
Verwijderd
Ik ben eerlijk gezegd vrij beschonken. Ik heb morgen wel even tijd dus dan ga ik wat dingen doorbladeren. Je krijgt een pm.
Oud 08-12-2010, 00:02
Verwijderd
Hoewel het wel handig zou zijn in welke hoek je het zoekt. Godsdienstoorlogen? Oost-west conflicten? Is het beperkt tot Europa of mag het ook daarbuiten liggen?
Oud 08-12-2010, 00:05
Verwijderd
Ik moet het morgen gaan inleveren en meteen bespreken, iets met ehh inleverdatum negeren en bluffend zeggen 'yeah sure we can discuss my topic tomorrow, it just need to work on the main question'. Maar eh nu heb ik nog steeds niks. Ik ga een sigaretje roken en anders verzin ik gewoon iets heeeeel slechts zodat de docent het helemaal kan corrigeren Maar toch bedankt
Oud 08-12-2010, 00:09
Verwijderd
hoioioiohoioioj
Oud 08-12-2010, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ah, je bent weer ontpubt?
Oud 08-12-2010, 00:15
Verwijderd
is iedereen slapen>
Oud 08-12-2010, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Ah, je bent weer ontpubt?
ik wilde eigenlijk maar met één hand typen want het is zo koud boven de dekens maar om allemaal lelijke spelfouten te maken na het posten van jouw zin is ook weer zo semi-dronken ja, het was gezellig, mooie wedstrijd en twee vriendelijke knullen uit de klas ik waardeer ze echt bijzonder
Oud 08-12-2010, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, net was iedereen nog aan het bitchfighten, dus ik denk het niet, tenzij ze er heel moe van zijn geworden ofzo.

edit:
Aww, thanks dat je koude tengels riskeert om mij goed te woord te staan.
En vriendelijke knullen zijn de bom!
Oud 08-12-2010, 00:18
Verwijderd
ik ben weer bijgelezen, goed vermaak altijd. Mmm. En nog bedankt voor je engelse kennis inworp, we zaten echt al superlang moeilijk naar een whiskey reclamebord te staren en moeilijk te doen over dat woord. Ik en een ander wisten het helemaal niet en de derde kon er gewoon niet op komen! Toen dacht ik aan jou en dat jij het vast wel zou weten en toen dacht ik, jeetje, ik heb het nummer, waarom sms ik niet!
Oud 08-12-2010, 00:20
Verwijderd
we kregen rond 11 uur ofzo wel alledrie een smsje van onze docent dat we morgenochtend op school moeten zijn, dat was wel een domper anders waren we nu nog naar een gek feestje met malle vj's ofzo.
Oud 08-12-2010, 00:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, net was iedereen nog aan het bitchfighten, dus ik denk het niet, tenzij ze er heel moe van zijn geworden ofzo.
Geniet, maar bitch met mate(n).
Oud 08-12-2010, 00:21
Verwijderd
Wat was de vraag en het antwoord?
Oud 08-12-2010, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Geniet, maar bitch met mate.
Bitch nooit met mate Of bedoel je dat juist? Mijn hoofd kan het niet meer aan vanavond
Oud 08-12-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Wat was de vraag en het antwoord?
op mijn vraag aan trimm of? wat succour is!
Oud 08-12-2010, 00:24
Uice
Uice is offline
Ik ga nu slapen, want het drama is weer voorbij. Altijd te vroeg, net als Sinterklaas.
Oud 08-12-2010, 00:25
Verwijderd
we kunnen het drama wel weer wakker schudden. Ik bluf want ik ben geen dramawakkerschudder.
Oud 08-12-2010, 00:29
Uice
Uice is offline
En de dramadieren zijn ook verdwenen.
Oud 08-12-2010, 00:30
Verwijderd
*met stok in drama port*

Oud 08-12-2010, 00:31
Verwijderd
Amg Para NEE, we hebben ineens Very High op Last.fm wat erg voor je!
Oud 08-12-2010, 00:31
Verwijderd
jullie zijn verdomd fijne mensen
Oud 08-12-2010, 00:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat Para's wereld nu instort.
Oud 08-12-2010, 00:33
Verwijderd
zo, nu moet ik slapen van mijn moeder. Ik loog, mijn moeder is hier natuurlijk niet, ik zit op kamers. Moeder. Mieder. Meuder. Modder. Mddr.
Oud 08-12-2010, 00:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mr.
Oud 08-12-2010, 00:35
Verwijderd
Nou, dat was het dan, dat wordt zm en alles
Oud 08-12-2010, 00:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vermaak me al geruime tijd met

http://fuckyeahmattberry.tumblr.com

Eigenlijk kun je dat na de fuckyeah veranderen in de naam van wie dan ook en er is wel een fotosite voor

http://fuckyeahdylanmoran.tumblr.com

Regels voor berichten