Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 18:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zie het zo voor me:

Alien #1: "De mensen hebben ons wat gestuurd."
Alien #2: "Wat dan?"
Alien #1: "Ja, pfff, allemaal vakjes. Volgens mij is het een code die we moeten kraken. Even de oplossing opzoeken op Wikipedia, moment."
en daarna:

"Fuuuu wie is Jimmy Wales??!?!? KILL IT WITH FIRE, ORDER OUR RECONFLEET TO BURN THAT PLANET!!"
Oud 08-12-2010, 18:41
Verwijderd
Maar ik word wel helemaal warm en fuzzy van binnen bij zulk soort dingen. Alle PVV'ers, jengelende kinderen, pretentieuze kutkunstenaars en Darwin Award-winnaars verbleken bij een goed staaltje wetenschap. Het zorgt ervoor dat mijn cynische optimisme iets meer naar optimisme leunt, want dat hebben 'we' als mensheid toch maar mooi bereikt.
Oud 08-12-2010, 18:46
Verwijderd
Huh, broertjelief vertelde net zowaar een volledige mop in het Frans ik wist niet eens dat hij een lopende, Franse zin kon produceren. Het voelt nu een beetje alsof hij mama en mij jarenlang heeft laten vertalen terwijl hij in zijn vuistje lachte.
Het was trouwens een stomme mop, iets met een varken en een hoop geschreeuw en gespring, maar toch.
Oud 08-12-2010, 18:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Al geprobeerd op lage snelheid te branden? Max. 4x.
'Brandproces mislukt met 2.4x'

Volgens mij kan ie niet lager.
Oud 08-12-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Huh, broertjelief vertelde net zowaar een volledige mop in het Frans ik wist niet eens dat hij een lopende, Franse zin kon produceren. Het voelt nu een beetje alsof hij mama en mij jarenlang heeft laten vertalen terwijl hij in zijn vuistje lachte.
Het was trouwens een stomme mop, iets met een varken en een hoop geschreeuw en gespring, maar toch.
Connaiz-vous Gaaikema?
- Quel Gaaikema?
Seth Gaaikema.
Oud 08-12-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
'Brandproces mislukt met 2.4x'

Volgens mij kan ie niet lager.
Je probeert het toch wel met een nieuwe, lege cd hè?
Oud 08-12-2010, 18:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je probeert het toch wel met een nieuwe, lege cd hè?
Ja, duh ik ben geen mongool.
Oud 08-12-2010, 18:54
Verwijderd
Eigenlijk ben ik heel benieuwd van wie topnieuws de uc is.
Oud 08-12-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Nero: Brandproces mislukt.
Focus- of trackingsfout.

Dobermann naamzoek!
Oh poep aan de knikker; je hebt óf een kapotte brander óf je hebt slechte media (DVD's dus). Kan toeval zijn maar je kunt ook pech hebben met een slechte batch.

Edit: ik denk niet dat 't het probleem is maar het zou kunnen zijn dat je brander in PIO-mode staat te knetteren in plaats van UDMA-mode. Eh, vooraleer we daar aan gaan sleutelen moet je echt even een ander merk DVD'tje proberen te branden als je dat kunt.

Laatst gewijzigd op 08-12-2010 om 19:02.
Oud 08-12-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
http://dresdencodak.tumblr.com/

Egon Rode Panda naamzoek, dit is leuk en handig, vooral het blog.
site opgeslagen bij favo's
Oud 08-12-2010, 19:03
Verwijderd
[20:02] <Kap> Alright just making sure. I've been out of the scene for a couple years and am trying to do my part as this whole thing got me angry. I am back from the days of g00ns and TheDefaced n0ths etc..

My, my. Ik hoop echt dat de rage voorlopig aan blijft en dat dit soort knaapjes de zwaarden gaan aanscherpen en oppoetsen :>
Oud 08-12-2010, 19:07
Carn
Carn is offline
hmm. Een vriendin hebben is soms toch wel handig, als je bv weer gemillimeterd moet worden. In je eentje is dat een behoorlijk gedoe.
Oud 08-12-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
hmm. Een vriendin hebben is soms toch wel handig, als je bv weer gemillimeterd moet worden. In je eentje is dat een behoorlijk gedoe.
Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik dat bij mezelf netjes moest krijgen.
Oud 08-12-2010, 19:10
Verwijderd
Dat kan je toch ook gewoon aan je ouders/broers/zussen/neven/nichten/vrienden/buren/kapper vragen?
Oud 08-12-2010, 19:10
Verwijderd
Goedenavond.
Dat was best een lange dag, maar ik vind het zo fijn om gewoon weer lekker les op m'n vertrouwde locatie te kunnen geven <3 En ik had twee leuke groepen, die ik het hele jaar ga hebben, en één vervelende groep, maar die heb ik gelukkig nog maar 3 keer hierna. En het is gewoon fijn om daar binnen te lopen en een beetje je eigen plek te hebben, thee te kunnen pakken zonder dat je je bezwaard voelt en niet van de ene plek naar de andere hoeven sjezen
Oud 08-12-2010, 19:11
Carn
Carn is offline
bij mij is het vooral veel voelen momenteel!
Oud 08-12-2010, 19:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh poep aan de knikker; je hebt óf een kapotte brander óf je hebt slechte media (DVD's dus). Kan toeval zijn maar je kunt ook pech hebben met een slechte batch.

Edit: ik denk niet dat 't het probleem is maar het zou kunnen zijn dat je brander in PIO-mode staat te knetteren in plaats van UDMA-mode. Eh, vooraleer we daar aan gaan sleutelen moet je echt even een ander merk DVD'tje proberen te branden als je dat kunt.
Dat was omdat mijn ma er te laat mee kwam dat ik niet de cd's moest gebruiken die hier bij de pc liggen, maar ergens in de kast. Heel logisch

Maar omg, het is nu gelukt
Oud 08-12-2010, 19:16
Carn
Carn is offline
hehe (semicrosspost):

Oud 08-12-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde vandaag deze van een vriendinnetje:
un oeuf à son voisin: 'putain tu es poilu!'
et le voisin répond: 'ta gueule je suis un kiwi!'

Lekker flauw
Oud 08-12-2010, 19:18
Carn
Carn is offline
Ik vind Frans maar niets. Gelukkig is het wederzijds.
Oud 08-12-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:

Lekker flauw
Ik moest toch wel lachen.
Oud 08-12-2010, 19:20
Verwijderd
Over moppen gesproken. Mijn opa heeft een hele, hele lange mop over een grote kip en een kleine kip, maar nu ben ik de clou vergeten en ik zit al drie dagen: hnnnngggg hoe ging hij nou! Iemand enig idee, zou die iemand dan nu willen opstaan en hem hier posten? Want ik vond hem heel grapig.
Oud 08-12-2010, 19:24
Verwijderd
Moz naamzoek, ik weet niet of je je verveelt, maar ik heb nog wel een leuke tip voor je. Kijk Bonje met de Buren, de aflevering van 21 oktober, RTLgemist.
Echt ongeloofelijk.
Oud 08-12-2010, 19:24
Carn
Carn is offline
Anyhooooooooooooows, tijd om op de fiets te springen en het leuke afstandje naar Analeneiland af te leggen voor een pint en een spek-en-bonen voetbalpot. Tabee.
Oud 08-12-2010, 19:25
Verwijderd

Oud 08-12-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Anyhooooooooooooows, tijd om op de fiets te springen en het leuke afstandje naar Analeneiland af te leggen voor een pint en een spek-en-bonen voetbalpot. Tabee.
Omg, Kanaleneiland, daar ben ik geboren

<33333333333333333
Oud 08-12-2010, 19:26
Carn
Carn is offline
THE CHASE IS BETTER THAN THE CATCH!
\m/

Oud 08-12-2010, 19:27
Verwijderd
ik luister naar een interview met mijn zus, ze heeft best wel een prettige radiostem
Oud 08-12-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:

Lekker flauw

Maar flauw is die inderdaad wel.
Oud 08-12-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Dat was omdat mijn ma er te laat mee kwam dat ik niet de cd's moest gebruiken die hier bij de pc liggen, maar ergens in de kast. Heel logisch

Maar omg, het is nu gelukt
Ik ben blij voor je.

Is dat muziekje nu al eens ergens te vinden?
Oud 08-12-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
ik luister naar een interview met mijn zus, ze heeft best wel een prettige radiostem
Ik ben altijd een beetje verliefd geweest op de stem van Jeanne Kooijmans.
Oud 08-12-2010, 19:30
Verwijderd
Er komt nu een enge film op RTL8. Ik wil eigenlijk kijken, maar ik vind de eerste secondes al eng
Oud 08-12-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:

Maar flauw is die inderdaad wel.
omg patrick ik ga je zo jaloers maken, ik volg een vak met een chick () die half frans is en ik ben de enige die niet alleen frans studeert en natuurlijk doen wij samen een presentatie Vanmiddag 4 uur koffie gedronken
Oud 08-12-2010, 19:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben blij voor je.

Is dat muziekje nu al eens ergens te vinden?
En na al mijn moeite wil mijn moeder niet opblijven om de film te kijken

Ja, zondag. Ben afgelopen zondag niet geweest door de sneeuw/ijstoestand op de weg.
Oud 08-12-2010, 19:34
Verwijderd
Ik vind Frans een gave en mooie taal en ze maken goeie films in Frankrijk en ik vind Frankrijk heerlijk om op vakantie te gaan, maar ik spreek niet voldoende Frans om die flauwe mop te begrijpen
Oud 08-12-2010, 19:35
Geel
Geel is offline
Hoe kon je ook alweer doen dat je op één pagina's 500 pm-berichten zag? Ik kreeg laatst nog een pm van Jon erover, maar die is weg.
Oud 08-12-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Frans een gave en mooie taal en ze maken goeie films in Frankrijk en ik vind Frankrijk heerlijk om op vakantie te gaan, maar ik spreek niet voldoende Frans om die flauwe mop te begrijpen
Poilu = behaard. Een ei zegt tegen zijn buurman: 'klootzak, je bent echt behaard' Waarop buurman antwoord: 'houd je bek, ik ben een kiwi'.
Oud 08-12-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
En na al mijn moeite wil mijn moeder niet opblijven om de film te kijken

Ja, zondag. Ben afgelopen zondag niet geweest door de sneeuw/ijstoestand op de weg.
Arm, arm schaapje.

Kggr.
Oud 08-12-2010, 19:39
Verwijderd
Jezus, ik vind geestenfilms zo eng, dat ik het nog niet eens aankan om meer dan een seconde blijven kijken tijdens een spannend moment! :') Op mijn kleine tv'tje.
Oud 08-12-2010, 19:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Halloooo
Oud 08-12-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ik vind geestenfilms zo eng, dat ik het nog niet eens aankan om meer dan een seconde blijven kijken tijdens een spannend moment! :') Op mijn kleine tv'tje.
Maar je weet dat ze niet bestaan, eah?
Verwijderd
Citaat:
Poilu = behaard. Een ei zegt tegen zijn buurman: 'klootzak, je bent echt behaard' Waarop buurman antwoord: 'houd je bek, ik ben een kiwi'.
Wat een kutgrap
Verwijderd
Citaat:
omg patrick ik ga je zo jaloers maken, ik volg een vak met een chick () die half frans is en ik ben de enige die niet alleen frans studeert en natuurlijk doen wij samen een presentatie Vanmiddag 4 uur koffie gedronken
Keurig!
Oud 08-12-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Maar je weet dat ze niet bestaan, eah?
Nee dat weet ik niet, maar dat maakt tijdens zo'n film ook niks uit!
Oud 08-12-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Halloooo
Goeienavond!
Oud 08-12-2010, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goeienavond!
He! Hoe is het?
Oud 08-12-2010, 19:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, ik ga morgen naar Londen
Oud 08-12-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nee dat weet ik niet, maar dat maakt tijdens zo'n film ook niks uit!
Bizarrrr
Oud 08-12-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
He! Hoe is het?
Goed hoor. En met jou?

Citaat:
Jongens, ik ga morgen naar Londen
Zo ineens?
Oud 08-12-2010, 19:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goed hoor. En met jou?

Zo ineens?
Prima

Nee, al een tijdje gepland . Maar ik heb er zin in!

Regels voor berichten