Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ludwig Egon Ecnelis

Bij het tentamen voor kunstgeschiedenis (wat overigens appeltje eitje was) moesten we ook een hedendaagse kunstenaar beschrijven die jou dan wel zou aanspreken. Bij deze heb ik het werk van jou beschreven.
hey huh ha wat goed trouwens, dat het appeltje eitje was weer een zorg minder
Advertentie
Oud 08-12-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet, ik weet het zeker. Binnen Nederland dan, he. Dat er ooit ergens een mens is (geweest) met die naam zou wel kunnen, dat valt ook onmogelijk te controleren.
Hoezo valt het binnen NL dan wel te controleren?
Oud 08-12-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet, ik weet het zeker. Binnen Nederland dan, he. Dat er ooit ergens een mens is (geweest) met die naam zou wel kunnen, dat valt ook onmogelijk te controleren.
Je kan op zo'n site wel opzoeken hoe vaak een naam is gegeven. Bedoel je dat? Want buiten dat kan je het natuurlijk nooit zeker weten.
Oud 08-12-2010, 23:07
Verwijderd
"Waarom noemde Leonardo zichzelf een homo uni- versalis"

a. blabla bla
b. bla blabla
c. Omdat hij zichzelf geweldig vond

:') Wat!?
Oud 08-12-2010, 23:08
Uice
Uice is offline
Pert. Heging. Nost. Bram. Lip. Sukkie. Jap. Hert.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sjonge, het zal je vriend zijn
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Tzipporah ook een mooie (tweede) naam. En ik ben niet eens gelovig
Verwijderd
Citaat:
hey huh ha wat goed trouwens, dat het appeltje eitje was weer een zorg minder
Antwoorden werden in je schoot geworpen met antwoordenkeuzes zoals die hierboven.

En bij zulke vragen,mocht je het echt niet meer weten, altijd het langste antwoord kiezen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Waarom noemde Leonardo zichzelf een homo uni- versalis"

a. blabla bla
b. bla blabla
c. Omdat hij zichzelf geweldig vond

:') Wat!?
hij was het ook
Verwijderd
Citaat:
Pert. Heging. Nost. Bram. Lip. Sukkie. Jap. Hert.
Bram is hier wel een beetje de vreemde eend in de bijt hm
Oud 08-12-2010, 23:09
Verwijderd
vogel!
Verwijderd
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/

Hier kan je zien hoe vaak een naam is gegeven vanaf 1890. Mijn voorkeursnaam is sinds een paar jaar wel enorm gestegen, ai ai.
Verwijderd
Citaat:
Is het een meisjesnaam trouwens Para of een jongens of een uniseks?
Uniseks En hij valt op twee manieren af te korten, op een (erg) vrouwelijke manier en op een (erg) mannelijke manier. (Hoewel het verder geen bijzonder lange naam is die je per se moet afkorten, hoor.) Dus het is toepasselijk onafhankelijk van wat ik zoal baar, en als m'n kind transseksueel blijkt te zijn kan hij/zij in theorie ook gewoon dezelfde naam houden.
Oud 08-12-2010, 23:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Bram is hier wel een beetje de vreemde eend in de bijt hm
Ik vind Bram er qua gevoel wel bij passen. Ik zou nou nooit een kind Bram noemen. Braakschram.
Oud 08-12-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
hij was het ook
Sowieso! En Michelangelo is ook een koning deluxe, toen de filmpjes die over hem gingen werden afgespeeld in de les heeft deze panda nog nooit eerder zo hard opgelet. <3
Oud 08-12-2010, 23:11
Verwijderd
Wtf, er heten al mensen Bor sinds 1900.
Oud 08-12-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Uniseks En hij valt op twee manieren af te korten, op een (erg) vrouwelijke manier en op een (erg) mannelijke manier. (Hoewel het verder geen bijzonder lange naam is die je per se moet afkorten, hoor.) Dus het is toepasselijk onafhankelijk van wat ik zoal baar, en als m'n kind transseksueel blijkt te zijn kan hij/zij in theorie ook gewoon dezelfde naam houden.
Hendy. Ik ben benieuwd. Hopelijk forumen we beiden nog tegen de tijd dat het kind in kwestie gebaard wordt!
Oud 08-12-2010, 23:12
Uice
Uice is offline
Het lijkt me ook echt zo'n ouderwetse naam. Bor Schroot, verse vis sinds 1924.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Bram er qua gevoel wel bij passen. Ik zou nou nooit een kind Bram noemen. Braakschram.
Ik lachte hardop
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Bram best leuk, als naam

Mijn jongste zusje had dus in zijn/haar volledigheid Bran Daan Lennart geheten. Vind ik echt heel mooi klinken, maar wel onhandig, want dan zou Bran roepnaam zijn, en iedereen denkt dan natuurlijk dat het Bram is.
Oud 08-12-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-12-2010, 23:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Analeigh ook mooi.
Oud 08-12-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Je kan op zo'n site wel opzoeken hoe vaak een naam is gegeven. Bedoel je dat? Want buiten dat kan je het natuurlijk nooit zeker weten.
Je hebt ook een site waarop je gewoon lijsten hebt met álle namen die in een bepaald jaar zijn gegeven. Gewoon een register met alle namen van alle pasgeborenen van dat jaar, dus. Toen heb ik 'mijn' naam bekeken voor de afgelopen paar jaar, en steekproefsgewijs in wat jaren ervoor. Nul keer.

Citaat:
Hoezo valt het binnen NL dan wel te controleren?
Zie de link van Stefenootje. Maar je hebt dus ook zo'n andere site, al heb ik daar zo gauw geen link van want ik heb 'm niet opgeslagen.
Oud 08-12-2010, 23:14
Verwijderd
Ik dacht dat Fos juist zo'n naam was. Maar die wordt nog maar gegeven sinds 1986.

Ik kan uren zoet zijn met die site.
Oud 08-12-2010, 23:15
Verwijderd
mijn naam is flink aan het afnemen voor baby's
Verwijderd
Butje komt als volgnaam voor bij mannen die in Nederland zijn geboren
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind Analeigh ook mooi.
Die wordt dan uitgesproken als Analijg.
Oud 08-12-2010, 23:16
Verwijderd
Doen jullie ook wel eens dat je zin hebt in iets, koekjes ofzo, en dat je in je voorraadkast gaat staan snuffelen en grabbelen, terwijl je dondersgoed weet dat daar niks inzit dat relevant to your interests is ;x
Dat ga ik nu dus doen BRB

Citaat:
Ik heb net een appelcake gebakken. Kom hier heen, fix ik er meteen een verse cappuccino bij.
O HAI
Oud 08-12-2010, 23:16
Verwijderd
5 mensen in Nederland heten Jezus
Oud 08-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
5 mensen in Nederland heten Jezus
Minder dan vijf mensen in nederland hebben als naam 'naam'
Verwijderd
Citaat:
Doen jullie ook wel eens dat je zin hebt in iets, koekjes ofzo, en dat je in je voorraadkast gaat staan snuffelen en grabbelen, terwijl je dondersgoed weet dat daar niks inzit dat relevant to your interests is ;x
Dat ga ik nu dus doen BRB
Ja heel vaak
Verwijderd
Citaat:
Bij het tentamen voor kunstgeschiedenis (wat overigens appeltje eitje was) moesten we ook een hedendaagse kunstenaar beschrijven die jou dan wel zou aanspreken. Bij deze heb ik het werk van jou beschreven.
Ik heb Ludwig ook weleens genoemd in een dergelijk lijstje.

Wat goed dat je tentamen meeviel, trouwens Zie je wel dat je je geen zorgen hoeft te maken om die dingen, dikke /care wat je vooropleiding was. In deze specifieke richting ben je gewoon koning. HBO of niet.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja.

Ik ga nu denk ik wat p'tatfriet kopen.
Verwijderd
Satan

v
als eerste naam: < 5 < 0.0001%

wat
Oud 08-12-2010, 23:18
Verwijderd
Heb je trouwens nog rare voedselcravings gekregen tijdens je zwangerschap, Moz?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Cock. Darwin. Dandy. Gorky. Micah. Mogwai. Nirvana. Rocky. Peppa. Tiga. Veruca. Warlock. Wilco.

Zomaar wat namen die ik tegenkom bij het scrollen door mijn mp3-lijst.
Verwijderd
Citaat:
Minder dan vijf mensen in nederland hebben als naam 'naam'
Die ouders moeten zo dom zijn geweest of de ouders waren copieermachines... the fuck nou Naam dan?
Oud 08-12-2010, 23:19
Verwijderd
Job kabbelde vanaf 1890 zo altijd rond de 30 geboortes per jaar, ging vanaf 1992 heel erg stijgen, met als piekjaar 2002; 338 geboortes. Wel apart, voor zo'n ouderwetsige naam.
Oud 08-12-2010, 23:19
Uice
Uice is offline
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf

Niet de snelle daling die ik had verwacht.
Oud 08-12-2010, 23:20
Verwijderd
in 1939 waren er tot wel 6 Beps geboren.
Oud 08-12-2010, 23:21
Verwijderd
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/isolde

dwdd piek?
Verwijderd
Citaat:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf

Niet de snelle daling die ik had verwacht.
Leuk ja, ik ging ook een keer allemaal van die gevoelige namen opzoeken. Sommige dingen zijn echt zoals je het verwacht
Verwijderd
Van mjin naam is een ware explosie te vinden in '93-'94

Anyway ik moet nog 'n half uur eerder op dan Sannepan dus ik ga nu ook enorm hard slapen. Welterusten!
Verwijderd
Citaat:
Hendy. Ik ben benieuwd. Hopelijk forumen we beiden nog tegen de tijd dat het kind in kwestie gebaard wordt!
Ja, dat komt vast pas over tien jaar ofzo, hoor. Ik moet voorlopig nog geen kinders. Maar goed, ik zit hier ook al bijna tien jaar, dan kan nog tien jaar er ook wel bij. En anders heb ik je nog altijd op MSN Dus zolang je me bij je eventuele nieuwe emailadressen weer toevoegt krijg je 'm vast op den duur te horen.

Citaat:
Uice
Uice is offline
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/jamai

Oud 08-12-2010, 23:22
Verwijderd
Er bestaan meisjes van 14 die Gertruida heten. Gertruida.
Verwijderd
Ik dacht dat Marco wel een piek zou hebben rond '88, maar dat is niet zo!
Verwijderd
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pim

pim fortuyn piek en daling!
Oud 08-12-2010, 23:23
Verwijderd
Weinig Kobussen in Nederland en ik ken er 1
Oud 08-12-2010, 23:24
Verwijderd
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Joran

Ik vind het erg apart dat er in 2006 zo'n piek is, terwijl heel dat gedoe in 2005 al was.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten