Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dan liggen ze te slapen, ik probeer uiterst soepel de trap op de gaan (wat toch altijd resulteerd in veel gebons) en zeg tegen mijn ouders, zonder hun kamer in te gaan, ik ben thuis hoor, weltrusten! (moet altijd van ze) en dan ga ik naar bed (1 keer met kleren aan omdat ik niet dacht dat ik ze stil uit zou krijgen en onze muren zijn heel dun)
|
![]() |
heb er trouwens nog nooit wat van gehoord, maar ik denk dat als ze het merken ze vrij kwaa zouden zijn (volgens mij hebben ze al paar keer gemerkt en negeren ze het tot nu toe)(okay dit is ttegenstrijdig)
|
![]() |
hier vinden ze het ook altijd dikke pret kunnen ze me weer eens een keer voor de gek houden
![]() ![]()
|
![]() |
mijn ouders boeit t niet, ze hopen allen dat ik de volgende dag een gigantische kater heb
![]() nee ga nou niet over leeftijd zeuren omdat ik pas 15 ben
||
Citaat:
|
Ach ze waren toen alleen pissed da'k 1,5 uur te laat thuis was. Dat ik dronken was was mijn verantwoording. Als ik de volgende dag een kater had gehad hadden ze me gewoon keihard uitgelachen, maar verder zeggen ze er niks van. hooguit "voortaan wat minder drinken he?"
|
Ik heb het wel vaker maar ik ga dan altijd snel naar m'n kamer. Wat ik veel erger vind als je stoned of high thuis komt voor het avond eten. We eten altijd met z'n allen aan tafel en dan probeer je zo min mogelijk je ogen te laten zien enz. Dat is echt klote. En op zondag ochtend met een kater niks laten merken is ook vaak moeilijk vooral als je moet kosten ofzo dan moet het het echt in stealth mode doen anders gaan ze weer zeiken. Tja m'n ouders zijn over uitgaan wel rlx maar over veel drinken minder!
|
Ik word meestal nogal uitgelachen .. grr
![]() Hmjah, ik ben echt zo goed als nooit dronken... met bier lukt me dat nooit .. en buiten dat heb ik dr ook totaaal geen behoefte aan ------------------ |Don't Underestimate The Power Off Stupid People In Large Groups| Barry, why don't you play an A for Steve?| Just don't wanna be controlled... [Dit bericht is aangepast door Undeclinable (12-01-2002).]
|
Verwijderd
|
Uhhh
sjah als ik dronken thuis kom dan liggen ze al in bed. En dan moe tik kme altijd afmelden... Ik probeer altijd zo normaal mogelijk te doen maar meestal ga ik dan de raarste onkloppendste verhaaltjes vertellen wat helemaal nergens op slaat. Duz ze hebben t dan wel in de gaten. Als ik terug kom van uitgaan.. en zehebben een verjaardag ofzoow.. en paar mensen zijn nog blijven zitten dan ga ik maar zo snel mogelijk naar bed. kuzziess |
![]() |
|
|