Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
He, pas op jij!

Overigens is het des te grappig, omdat die hele reclame verder draait om Nance en hoe zij veel woordkennis heeft (Lingo) en er vervolgens zo'n vreselijk taalfout wordt gemaakt.
Das toch niet Nance, maar die kreupele whats-her-name?
Advertentie
Oud 15-10-2010, 11:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, Lucille dinges?
Oud 15-10-2010, 13:29
Verwijderd
Ze zat bij mijn buurman op school en daar werd ze Manke Werner genoemd

ont : die reclames van coolbest. IK WIL DIE JONGEN DOODVERMOORDEN en ze duren ook zo laaaaaaaaaaaang
Oud 15-10-2010, 15:10
Verwijderd
Francois Boulangé die de SimTouch aanprijst, haha
Oud 17-10-2010, 19:53
Martiño
Martiño is offline
"Voor mijn collega... omdat ze eigenlijk veel meer is dan een collega... En ik zo blij ben dat ze er is..."

De Merci reclame is nog net geen lesbische zoenscene.

Laatst gewijzigd op 17-10-2010 om 20:11.
Oud 21-10-2010, 17:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
De reclame van Milner over het ideale Nederland is ingekort. Fatima is niet meer. Gevolg: in het ideale Nederland zien alle mannen eruit als Rintje en alle vrouwen als Sieneke. Ik vind het nu wel een beetje een übermenschpromo .
Oud 21-10-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
De reclame van Milner over het ideale Nederland is ingekort. Fatima is niet meer. Gevolg: in het ideale Nederland zien alle mannen eruit als Rintje en alle vrouwen als Sieneke. Ik vind het nu wel een beetje een übermenschpromo .
Ik associeer Sieneke niet zo erg met uebermensch, eigenlijk
Oud 21-10-2010, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 21-10-2010, 18:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
"Liny's Leespakket, always prize!"

Neeeee ik zag het verkeerd, er staat ook nog "always price"
Oud 21-10-2010, 19:33
Verwijderd

RED staat voor "Retired, Extremely Dangerous", en dan de slogan "He's got time to kill". NEEEEEEEEEeeeeeeee
Oud 21-10-2010, 22:36
Martiño
Martiño is offline
De film is overigens best leuk.
Oud 25-10-2010, 14:39
Verwijderd
Ardenner droge worst, voor de echte Bourgondiër:

"Dat doen ze al vele eeuwenlang op traditionele wijze, volgens een geheel eigen, ambachtelijk procédé.

Bevat mogelijk sporen van melk, mosterd en selderij.
Kan eventueel sporen van walnoten bevatten.
"

Ja hoor, ambachtelijke fabrieken, ze bestaan!
Oud 25-10-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
(Over zomer-seizoensvla)

"Was het maar altijd zomer!"

Dus die andere seizoensvla's zijn niet lekker? Fijn om dat te weten.
Op de herfstvla staat: "Was het maar altijd herfst"
Oud 25-10-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

RED staat voor "Retired, Extremely Dangerous", en dan de slogan "He's got time to kill". NEEEEEEEEEeeeeeeee
ik vind het grappig op een gepast flauwe manier
Oud 27-10-2010, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Die reclame van DE met Ali B. .... Echt...
Oud 10-11-2010, 21:49
Verwijderd
Eerste versie van de reclame, vorig jaar:
"Als bewegen pijnlijk is, kan Voltaren Emulgel u helpen."

Tweede versie van de reclame, nu op tv:
"Als bewegen pijnlijk is, helpt Voltaren Emulgel."

Ze hebben duidelijk iets meer zelfvertrouwen gekregen
Oud 15-11-2010, 13:27
Verwijderd
Die radioreclame van de open universiteit... Ik weet niet meer precies wat die vrouw zegt, maar ze klinkt echt als een zwakbegaafd persoon, en dat lijkt me niet handig als uithangbordje voor je universiteit.

Iedere keer zit ik echt met kromme tenen in de auto.
Oud 15-11-2010, 14:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Iedere keer als zo'n reclame van Caiway voorbij komt begint mijn beeld opeens onwijs te knetteren en haperen voor like, 5 seconden. Als de reclame voorbij is heb ik nergens last van. En dan zeggen ze, 'Caiway werk.'
Ik geloof dat het grappige is dat wij via Caiway digitale televisie hebben.
Oud 23-11-2010, 11:59
Verwijderd
in die reclame van MeiAsia staat een vrouw bosuien oid te snijden, maar ze snijdt helemaal niet echt!!
Oud 23-11-2010, 14:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind die van de brandpreventie stom. Dat mens is superdruk bezig en haar loserman zet zijn ovenhandschoenen in de hens. Wie kookt er dan ook met ovenhandschoenen aan.
Oud 24-11-2010, 20:12
Batave
Batave is offline
Die reclame van Wii... Wat zit die tweede van rechts te doen met die afstandsbediening?
Oud 24-11-2010, 20:21
Verwijderd
Die radioreclame van de Bibi-Boerderij. Wat klinken ze sarcastisch zeg zo verkoop je toch nooit je product?
Oud 29-11-2010, 17:00
Verwijderd
In een krantje voor een of andere kerstmarkt:
"Grote Kerstmarkt met diverse activiteiten zoals Gluhwein, warme chocolademelk, oliebollen kinderschminken en natuurlijk is de Kerstman aanwezig."

Leuke 'activiteiten' hoor!
Oud 30-11-2010, 15:39
Batave
Batave is offline
Sowieso die reclame-campagne van Defensie
Oud 30-11-2010, 17:53
drukknoopje
drukknoopje is offline
Die reclame voor Telekids met dat liedje waarin ze steeds 'splash' zingen, oef wat irritant.
Oud 01-12-2010, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Die reclame voor Telekids met dat liedje waarin ze steeds 'splash' zingen, oef wat irritant.
ja! Vooral omdat ze het echt zingen op een toon alsof het een slaapliedje is.
Oud 07-12-2010, 14:11
Verwijderd
De sky-radio reclame waarin James Blunt zijn eigen naam uitspreekt als Djeemès Blunt (waardoor ik geneigd ben te rijmen met lame-ass cunt)
Oud 09-12-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
De sky-radio reclame waarin James Blunt zijn eigen naam uitspreekt als Djeemès Blunt (waardoor ik geneigd ben te rijmen met lame-ass cunt)
Oud 09-12-2010, 21:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jij blijft me verbazen
Oud 09-12-2010, 23:44
Verwijderd
Ik heb verder niets tegen James Blunt, maar als hij zijn naam zo uitspreekt dan lokt hij het uit
Oud 12-12-2010, 15:28
Verwijderd
Bij een benzinestation zag ik staan:

"Levenslange garantie op remmen!"

Ja, lekkere zekerheid is dat
Oud 12-12-2010, 17:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
<33
Oud 12-12-2010, 20:23
Martiño
Martiño is offline
Vreselijk, die reclame van de AH, waarin die stomme manager die sprookjes verneukt. Echt, Hans Christian Andersen draait zich om in zijn graf.
Oud 12-12-2010, 20:31
Batave
Batave is offline
Ik weet niet of het eerder geplaatst is, maar ik vind het vrij waardeloos dat je een film zit te kijken en dat dan opeens Gerard Joling in een hoek van je beeld verschijnt . Ik hoorde dat ze dit bij sbs nog een stapje verder doen:

Oud 12-12-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of het eerder geplaatst is, maar ik vind het vrij waardeloos dat je een film zit te kijken en dat dan opeens Gerard Joling in een hoek van je beeld verschijnt . Ik hoorde dat ze dit bij sbs nog een stapje verder doen:
[filmpje]
Ja, zo heb ik Cast Away dus gekeken. Aan de ene kant leuk bedacht, maar zoiets doe je gewoon niet bij een film Ik vond het al vreselijk dat ze soms iets door het beeld laten vliegen aan reclame, dit gaat gewoon te ver. Maar SBS is sowieso irritant wat betreft onderbreken van films; dat doen ze met Hart van Nederland ook altijd
Oud 12-12-2010, 20:54
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Ik vind sommige reclame om op het internet echt irritant. Vooral die je hele scherm vult en dat je dan opzoek moet gaat gaan naar het kruisje XD Als ze ook nog audio hebben zijn ze dubbel zo irritant
Oud 12-12-2010, 20:56
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Oh en vergeet niet de advertenties op YouTube . Ze mogen best adverteren op Youtube maar doe het dan wel met advertenties die een beetje passen met het filmpje dat je aan het kijken ben…
Oud 17-12-2010, 00:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word gek van al die camera reclames. En ik moest net zuchten om de mentos kauwgum reclame. Een grote facepalm.
Oud 17-12-2010, 01:00
Balance
Balance is offline
Er is nu zo'n reclame waarbij de kinderen ruzie maken om wie er mag afwassen en wie er mag stofzuigen (ofzo) en dan klinkt de voiceover met 'Met zulke kinderen zou u zich geen zorgen maken over de toekomst'

Ehh jawel, dat is echt niet gezond hoor
Oud 17-12-2010, 01:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De Mc donalds reclame.
1. Er staat geen rij van een km.
2. Er werken vriendelijke autochtonen.
3. Hij neemt zijn telefoon op aan de kassa. Aso.
4. Er zitten geen vervelende krijskinderen en/of luidruchtige negerinnen aan de telefoon.
5. Ze eten alleen wat er op het kerstmenu staat (garnalen, mcflurry en shake).
6. De medewerkster komt een shake brengen, zonder eerst een half uur rond te lopen.
7. Dat ze sowieso iets gaat brengen.
8. Hun bestelling is bij de tafel opgenomen, anders had hij hen wel gezien.

Maar de latte shake ziet er wel lekker uit
Oud 17-12-2010, 11:13
Cherry Springs
Dat is misleidend, hoor. Ik had zo'n magnum-brownie mcFlurry genomen want brownies zijn lekker, maar echt, het was niet meer dan melkpoeder met water en wat verdwaalde stukjes chocoladekoekje, wat niet eens lekker was. Just, ew.
Oud 27-12-2010, 22:36
Giles
Giles is offline
"Vanavond Topmodels Singing On Ice!"

Oké dat is juist een prima reclame, maar ik vond dit topic wel een up waard. De SkyRadio Kerstwensen mogen wel wegbezuinigd worden.
Oud 27-12-2010, 22:44
Miekje*
Miekje* is offline
Die reclame over dat transportbedrijf, waarbij zo'n lilliputter in pak de meest rare bewegingen maakt, met naast hem een veel te overdreven dame die steeds van outfit verandert, van stewardess tot kapitein. Ik weet niet meer hoe het bedrijf heet, maar het is geloof ik wel de meest onprofessionele reclame die ik ooit heb gezien.
Oud 27-12-2010, 23:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die reclame over dat transportbedrijf, waarbij zo'n lilliputter in pak de meest rare bewegingen maakt, met naast hem een veel te overdreven dame die steeds van outfit verandert, van stewardess tot kapitein. Ik weet niet meer hoe het bedrijf heet, maar het is geloof ik wel de meest onprofessionele reclame die ik ooit heb gezien.
Ik vind die lilliputter ook echt een engnek. Dan vind ik lilliputters sowieso eng, maar deze helemaal
Oud 03-01-2011, 13:54
Giles
Giles is offline
"Wij willen dat je in 2011 als bruidegom met je bruidegom de kerk in kunt lopen.. dan heb je wel een regelnicht nodig"

Ha Ha Hahahahaaha
Oud 03-01-2011, 22:05
Cherry Springs
Het Profile Tyrecenter heeft een tenenkrommende reclame met een mevrouw in een rode jurk en een bizar gefohnd kapsel en een meneer met een -slik- nep-Amerikaans accent. Terwijl hij Nederlands praat. Dat is gewoon niet goed, mensen. Snap dat nou eens.
Oud 04-01-2011, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Het Profile Tyrecenter heeft een tenenkrommende reclame met een mevrouw in een rode jurk en een bizar gefohnd kapsel en een meneer met een -slik- nep-Amerikaans accent. Terwijl hij Nederlands praat. Dat is gewoon niet goed, mensen. Snap dat nou eens.
Dat doen meer reclames! Zo'n walgelijk nepaccent! En als het nou nog een reclame zou zijn voor iets dat ontzéttend Amerikaans is ofzo, maar autobanden zijn toch vrij internationaal. Is hun doel om mensen af te schrikken ofzo
Oud 04-01-2011, 12:09
Lorelei
Lorelei is offline
Ik snap echt NIETS van de reclame van Karwei. "Het zijn super stunt weken!!!!" -"Neee, wat hij bedoelt, is: Het zijn super stunt aanbiedingen!!!" ... eh.. ok?
Oud 04-01-2011, 12:51
Verwijderd
De PLUS reclames.
Oud 05-01-2011, 16:32
Verwijderd
Ik dacht dat de Mediamarkt reclames met Arie Koomen het absolute dieptepunt waren, maar de nieuwe reclame van Mediamarkt vind ik nog veel erger: veel herrie, en dan een eindeloze opsomming van de reclames van deze week. Ik zap niet snel weg bij een reclame, maar dit is te erg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten