Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Het uitstekende besturingssysteem is daar juist wel een heel belangrijk onderdeel van. Maar verder zijn het gewoon hele degelijke machines die er ook nog eens goed uitzien. Ik denk trouwens niet dat je laptops zult vinden die vergelijkbare specificaties combineren met een vergelijkbare accuduur en die ook nog eens een stuk goedkoper zijn.
Dat denk ik wel.
Advertentie
Oud 09-12-2010, 21:33
Sherlock
Sherlock is offline
Oud 09-12-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Dus het gaat erom dat het mooi is, maar het moet óók lijken op iets dat veel andere mensen al hebben? Dan gaat het je er toch om dat het hip is, en niet dat het mooi is?

Ik zie een computer ook als gewoon een gebruiksvoorwerp, daarom wil ik ook de beste specs voor het minste geld, en dus geen Apple.
Nee dat zie je echt verkeerd. Als ik iets moois vind boeit mij het echt niet dat duizend anderen het ook mooi vinden. Populariteit doet toch geen afbreuk aan het esthetisch geheel? En ik kijk nooit naar de prijs dus ik hoef niet het beste voor het minste geld.
Verwijderd
549! maar de lerares zei: 'stop dat kind maar op de havo want anders heeft 't geen tijd om te tekenen '
Verwijderd
Citaat:
Zeer gebruiksvriendelijk, software en hardware uitstekend op elkaar afgesteld, goede kwaliteit, etc...
Goede kwaliteit? Bron?
Citaat:
Overigens is het ook gewoon deels persoonlijk, en het getuigt niet van veel tolerantie dat bepaalde personen zo inhakken op mensen die de voorkeur geven aan een mac.
Verwijderd
Citaat:
Fanboy!
Ik denk dat jij meer fanboy gedrag vertoont dan ik, maar juist in omgekeerde richting. Anders zou je hier ook niet continu zo op doordrammen.
Oud 09-12-2010, 21:35
Verwijderd
oh ik loop een pagina achter ! nou mac, mac schmac, mac mac mac mac. Apple. Zo, heb ik daar ook iets over geschreven.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik denk dat jij meer fanboy gedrag vertoont dan ik, maar juist in omgekeerde richting. Anders zou je hier ook niet continu zo op doordrammen.
Ik ben maar van 1 ding een fanboy en dat is Sennheiser.
Verwijderd
Citaat:
oh ik loop een pagina achter ! nou mac, mac schmac, mac mac mac mac. Apple. Zo, heb ik daar ook iets over geschreven.
Verwijderd
Citaat:
Nee dat zie je echt verkeerd. Als ik iets moois vind boeit mij het echt niet dat duizend anderen het ook mooi vinden. Populariteit doet toch geen afbreuk aan het esthetisch geheel? En ik kijk nooit naar de prijs dus ik hoef niet het beste voor het minste geld.
Als je dan toch niet op de prijs let, waarom laat je dan niet iets heel vets casemodden?
Verwijderd
Citaat:
Ik ben maar van 1 ding een fanboy en dat is sennheiser.
En daarnaast ben je een soort omgekeerde Apple-fanboy.
Oud 09-12-2010, 21:36
Sherlock
Sherlock is offline
Maar dat komt door: Goede kwaliteit, prima designs en geweldige service.
Verwijderd
Citaat:
Als je dan toch niet op de prijs let, waarom laat je dan niet iets heel vets casemodden?
Casemodden. What the fuck are you talking about?
Verwijderd
Mac kan wel goed zijn, maar het is nutteloos om te switchen, aangezien de PC prima werkt, ik er alles mee kan doen wat ik wil en het is goedkoper. Er is gewoon geen enkele reden om over te stappen.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En daarnaast ben je een soort omgekeerde Apple-fanboy.
Nee, ik ben een anti 'veel meer betalen voor hetzelfde/minder'-fanboy
Oud 09-12-2010, 21:37
Verwijderd
ik vind merkendiscussies altijd een beetje jammer ofzo
Oud 09-12-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Casemodden. What the fuck are you talking about?
Google afbeeldingen -> casemod

Veel extreme voorbeelden, maar je krijgt het idee (en met schermen kun je wel vergelijkbare dingen doen).
Verwijderd
Citaat:
Mac kan wel goed zijn, maar het is nutteloos om te switchen, aangezien de PC prima werkt, ik er alles mee kan doen wat ik wil en het is goedkoper. Er is gewoon geen enkele reden om over te stappen.
Als je er zelf tevreden mee bent is er ook geen enkele reden om over te stappen.

Citaat:
Nee, ik ben een anti 'veel meer betalen voor hetzelfde'-fanboy
Het is niet hetzelfde.

Maargoed, dit is niet de eerste keer dat ik je betrap op een ietwat simplistische manier van denken.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben een anti 'veel meer betalen voor hetzelfde/minder'-fanboy
Dan koop je toch lekker wat je zelf wil? Ik snap nooit zo waarom het zo'n issue is of mensen X of Y kopen, laat ze lekker
Verwijderd
Haha tering, op pagina drie die met de swastika's.
Oud 09-12-2010, 21:39
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het is niet hetzelfde.

Maargoed, dit is niet de eerste keer dat ik je betrap op een ietwat simplistische manier van denken.
Ik kijk alleen naar specs hea niet naar meningen. Dan is het wel hetzelfde.
Verwijderd
Geweldig..

Mijn buurvrouw is 50 geworden en daarbij komen de nodige poppen en teksten in de voortuin te staan, vooral leuk is dat de tekst die ook nog eens hier half in de voortuin staat als volgt gaat (ongeveer):

"Lidy octopoes hardwerkend en bekwaam, in ieder geval wel te verstaan"

De buurt ging een tekst schrijven voor deze Lidy en mijn vader had iets van "octopussy" gebruikt + zijn rare tekens.

Nou staat er dus iets godverdomme in de voortuin wat mij telkens moet doen herinneren aan de toestand van mijn pa. Leuk, een verjaardagsbord maken en dan de mentale toestand van mijn vader erin verwerken als in

"Godzijndank is Lidy niet zoals Ad!"

Achtelijk!
Verwijderd
Citaat:
Google afbeeldingen -> casemod

Veel extreme voorbeelden, maar je krijgt het idee (en met schermen kun je wel vergelijkbare dingen doen).
Goed lelijke dingen ja Nouja, dan kun je alles wel custom made laten maken hoor. Dat doe ik bij de kaasschaaf ook niet maar ik kies wel de mooiste er uit.
Verwijderd
Citaat:
Dan koop je toch lekker wat je zelf wil? Ik snap nooit zo waarom het zo'n issue is of mensen X of Y kopen, laat ze lekker
Als mensen rationeler dingen zouden aanschaffen zou de welvaart stijgen.
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk alleen naar specs hea niet naar meningen. Dan is het wel hetzelfde.
Tunnelvisie dus.
Verwijderd
OMG, er zit een stofje IN mijn kaas. Hij is notabene vacuüm verpakt.
Oud 09-12-2010, 21:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vind het gewoon jammer dat zoveel mensen zo naïf zijn dat ze 1200 euro willen betalen omdat het 'mooier' is
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Tunnelvisie dus.
Nee, logisch denken.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gewoon jammer dat zoveel mensen zo naïf zijn dat ze 1200 euro willen betalen omdat het 'mooier' is
Tunnelvisie.
Verwijderd
Citaat:
Goed lelijke dingen ja Nouja, dan kun je alles wel custom made laten maken hoor. Dat doe ik bij de kaasschaaf ook niet maar ik kies wel de mooiste er uit.
Dus de reden dat je een Apple wil is dat je geen handgemaakte kaasschaaf koopt...?
Verwijderd
Citaat:
Nee, logisch denken.
Nee, tunnelvisie.
Verwijderd
Citaat:
Jouw geld toch niet dus waar maak je je druk om echt, wtf
Oud 09-12-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Tunnelvisie dus.
Nee, er zijn gewoon echt geen voordelen.
Oud 09-12-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dus de reden dat je een Apple wil is dat je geen handgemaakte kaasschaaf koopt...?
Juist en bij die verdomde kaasschaaf is het allemaal begonnen
Oud 09-12-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Daar kan ik me dus echt geen seconde druk om maken, ze doen maar lekker, het is toch mijn geld niet
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Als het om een aankoop van <10 euro gaat prima!

Maar als het om een paar honderd euro verschil gaat terwijl het goedkoopste apparaat ook een paar honderd euro is is gewoon vreemd
Verwijderd
Over kaasschaven gesproken: daar zit ook behoorlijk kwaliteitsverschil in.
Verwijderd
Citaat:
Als mensen rationeler dingen zouden aanschaffen zou de welvaart stijgen.
hoezo? /leek
Oud 09-12-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Over kaasschaven gesproken: daar zit ook behoorlijk kwaliteitsverschil in.
Idd, mijn ouders hebben echt een goede, die van mij is flut
Verwijderd
Citaat:
Als het om een aankoop van <10 euro gaat prima!

Maar als het om een paar honderd euro verschil gaat terwijl het goedkoopste apparaat ook een paar honderd euro is is gewoon vreemd
calvinisme calvinisme calvinisme boiiiiiiii
Verwijderd
Citaat:
Juist en bij die verdomde kaasschaaf is het allemaal begonnen
Die slinkse Steve Jobs toch!
Oud 09-12-2010, 21:44
Geel
Geel is offline
Citaat:
Stom is trouwens dat veel mensen nu fucking verbaasd reageren als ze horen dat ik op 't Gymnasium heb gezeten.
Ben je ook geslaagd op het Gymnasium?
Ik ben niet verbaasd hoor. Je hebt sowieso geen vmbo-mentaliteit en voor een havo'er ben je niet nuchter genoeg (vooroordelen ftw!), dus.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jouw geld toch niet dus waar maak je je druk om echt, wtf
Ik maak me er ook echt niet druk om hoor

Ik laat alleen zien dat het eigenlijk niet zo slim is!
Verwijderd
Citaat:
Idd, mijn ouders hebben echt een goede, die van mij is flut
Hier hebben we er drie. Twee zijn nog niet eens in staat om een fatsoenlijk plakje van de kaas af te snijden.
Verwijderd
Citaat:
Ben je ook geslaagd op het Gymnasium?
Ik ben niet verbaasd hoor. Je hebt sowieso geen vmbo-mentaliteit en voor een havo'er ben je niet nuchter genoeg (vooroordelen ftw!), dus.
trimm trabb is de meest nuchtere persoon ooit, volgens mij.
Verwijderd
Citaat:
Hier hebben we er drie. Twee zijn nog niet eens in staat om een fatsoenlijk plakje van de kaas af te snijden.
Die van mij dus ook niet, hij geeft veel te veel mee en is gewoon te bot
Oud 09-12-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
hoezo? /leek
Omdat ze dan met minder geld dezelfde behoeften kunnen bevredigen. Hierdoor houden ze geld over, dat ze kunnen uitgeven om extra behoeften te bevredigen. Resultaat: gelukkigere mensen!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ineens trek in een Big Mac.
[/hipstervoedsel]
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee, tunnelvisie.
Verwijderd