Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maargoed, dit is niet de eerste keer dat ik je betrap op een ietwat simplistische manier van denken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geweldig..
Mijn buurvrouw is 50 geworden en daarbij komen de nodige poppen en teksten in de voortuin te staan, vooral leuk is dat de tekst die ook nog eens hier half in de voortuin staat als volgt gaat (ongeveer): "Lidy octopoes hardwerkend en bekwaam, in ieder geval wel te verstaan" De buurt ging een tekst schrijven voor deze Lidy en mijn vader had iets van "octopussy" gebruikt + zijn rare tekens. Nou staat er dus iets godverdomme in de voortuin wat mij telkens moet doen herinneren aan de toestand van mijn pa. Leuk, een verjaardagsbord maken en dan de mentale toestand van mijn vader erin verwerken als in "Godzijndank is Lidy niet zoals Ad!" Achtelijk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als het om een paar honderd euro verschil gaat terwijl het goedkoopste apparaat ook een paar honderd euro is is gewoon vreemd ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben niet verbaasd hoor. Je hebt sowieso geen vmbo-mentaliteit en voor een havo'er ben je niet nuchter genoeg (vooroordelen ftw!), dus.
|
|