Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 18:13
Verwijderd
De Mango Chili vond ik wel een dikke voldoende
Advertentie
Oud 12-12-2010, 18:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Winnende chipssmaak?
Dit herinnert me eraan dat ik nog Heinz Tomato Ketchupchips heb liggen. Die gaat straks open, nomnomnom!
Verwijderd
Citaat:
ga eens snel je mond spoelen. Ketchup is een van de beste additieven ooit! Alhoewel ik het vroeger volgens mij meer gebruikte dan tegenwoordig; hmm.
Spoelen met ketchup zeker, huuuuhuuu. Bah. nee. Ik zal het ook nooit leren, het is gewoon één van die weinige dingen die ik écht niet lust. De anderen zijn cocktailvruchtjes uit blik en boter op brood onder kaas of vlees.
Verwijderd
Citaat:
Ik vond 'm op zich wel oke, maar een beetje te overheersend. Ik proefde/rook het na een paar uur nog steeds.
Dan moet Mango Chili wel op 1 staan bij jou, want Babi Pangang smaakte niet naar Babi Pangang maar een vage vleeskruiden/zoutsmaak.

Ik ben benieuwd naar de Patatje Joppie-smaak.
Verwijderd
Citaat:
Dit herinnert me eraan dat ik nog Heinz Tomato Ketchupchips heb liggen. Die gaat straks open, nomnomnom!
Ahhh, die is zo lekker, maar die is niet te koop bij mijn AH!
Oud 12-12-2010, 18:15
Verwijderd
Ik vind de meeste chips met een bizarre smaak echt smerig. Barbecuesauschips en zo. Gadver. Eerst waren er ook pastachips, maar dat was nooit zo'n succes. Het was dan ook onwaarschijnlijk vies.
Verwijderd
Citaat:
Dan moet Mango Chili wel op 1 staan bij jou.
Das stimmt!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is die overgang van stevige, strakgespannen schil naar zacht vruchtvlees.
Kan me er wel iets bij voorstellen. Als ik ergens tomaat bij doe dan is het idd ook helemaal opgekookt/gebakken; of zijn het sowieso kleinere stukjes.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ahhh, die is zo lekker, maar die is niet te koop bij mijn AH!
Noujazeg! Die moeten ze echt verplichten in elke supermarkt.
Oud 12-12-2010, 18:16
Verwijderd
Ik heb van de nieuwe vriendin van m'n vader een zak Babi Pangang-chips gekregen, want die kreeg ze gratis en ze is aan het lijnen DUS DAN MESTEN WE MINKE TOCH GEWOON LEKKER VET! Maar ik heb dus zo van horen zeggen dat die echt niet te eten is. Mango red chili heb ik eens geprobeerd en die was te doen, maar ik zou hem sowieso niet nog eens kopen.
Verwijderd
Citaat:
Dan moet Mango Chili wel op 1 staan bij jou, want Babi Pangang smaakte niet naar Babi Pangang maar een vage vleeskruiden/zoutsmaak.

Ik ben benieuwd naar de Patatje Joppie-smaak.
Babi Pangang smaakt naar gember.
Verwijderd
Ik mis de smaken van vroegah: Mexicano en Italiano van (toen nog) Smiths.

En in Engeland heb je ook Shrimp flavour, Chicken flavour en BBQ flavour. Super lekker, maar om één of andere reden niet in Nederland verkrijgbaar.
Oud 12-12-2010, 18:17
Verwijderd
De enige echt lekkere chips op dit moment zijn de speciale zakken met mediterrane smaken.
Oud 12-12-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
De enige echt lekkere chips op dit moment zijn de speciale zakken met mediterrane smaken.
Wokkels zijn echt lekker!
Miekje*
Miekje* is offline
Paprikachips vind ik ook nog steeds nom. Ik had eigenlijk de chipssmaak 'curry-gewurz extra hot' in moeten sturen. Damn.
Verwijderd
Oven Baked Mediterranean Herbs
En Thai Sweet Chili ook <3
Oud 12-12-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Wokkels zijn echt lekker!
Mwuh, ze knabbelen lekker weg, maar echt lekker is het niet.
Oud 12-12-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik mis de smaken van vroegah: Mexicano en Italiano van (toen nog) Smiths.

En in Engeland heb je ook Shrimp flavour, Chicken flavour en BBQ flavour. Super lekker, maar om één of andere reden niet in Nederland verkrijgbaar.
Ja, je hebt er ook azijnsmaak, maar om de één of andere reden is die ook niet in Nederland verkrijgbaar.
Verwijderd
Citaat:
Mwuh, ze knabbelen lekker weg, maar echt lekker is het niet.
Ik beoordeel chips vanuit het idee hoe goed ze slagen als chips. En dat is niet echt hoe lekker ze zijn, maar gewoon hoe goed ze eten, zeg maar.
Carn
Carn is offline
wokkels en de normale nibbits
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, die Thai sweet chili (oid) van lays vind ik echt goddelijk, maar dat zijn dan ook zowat de enige.
Oh, die BBQbacon chips zijn ook wel te doen.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb van de nieuwe vriendin van m'n vader een zak Babi Pangang-chips gekregen
Wow, dus hij heeft alweer een nieuwe vriendin?

Sorry als je er niet over wil praten.
Verwijderd
Citaat:
Ja, je hebt er ook azijnsmaak, maar om de één of andere reden is die ook niet in Nederland verkrijgbaar.
Azijnchips <3
Oud 12-12-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ha, ga daten met LL, deze koopt hij altijd

Ik vind ze te dik, en te non-chipsig.
Oud 12-12-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Wow, dus hij heeft alweer een nieuwe vriendin?

Sorry als je er niet over wil praten.
Ik vind het niet vervelend hoor
Het is een tof mens, en ik gun het hem heel erg, dus het is prima
(maar wel vrij snel allemaal ja, alleen was mijn moeder nog sneller hoor! en dat ging een stuk lulliger)
Verwijderd
Citaat:
Ha, ga daten met LL, deze koopt hij altijd

Ik vind ze te dik, en te non-chipsig.
Been there, done that
Verwijderd
Citaat:
(maar wel vrij snel allemaal ja, alleen was mijn moeder nog sneller hoor! en dat ging een stuk lulliger)
Oh, dus je moeder heeft ook alweer 'een nieuwe'! Wat snel joh, en dan op die leeftijd.
Oud 12-12-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Been there, done that
Verwijderd
Citaat:
Oja, Salt & Vinegar, maar die vond ik niet echt lekker.
Verwijderd
Citaat:
Nee, die Thai sweet chili (oid) van lays vind ik echt goddelijk, maar dat zijn dan ook zowat de enige.
Oh, die BBQbacon chips zijn ook wel te doen.
Thai Sweet Chili is ook nog eetbaar, maar na een tijdje proef je ook alleen nog maar zout.
Oud 12-12-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Azijnchips <3
Ik vind ze ook goed binnen te houden. Was altijd een feest op schoolreisjes naar Engeland (dat waren er best veel, want tvwo), want dan kreeg ik de azijnchips van anderen die het niet moesten.
Verwijderd
Citaat:
Thai Sweet Chili is ook nog eetbaar, maar na een tijdje proef je ook alleen nog maar zout.
Dat is toch met alle chips zo.

N621 is a bitch!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de AH maaltijdsalades en stoomunits wel goed te eten.
Die 1-persoons maaltijden die je zelf nog moet bakken zijn ook erg lekker trouwens. Vooral die kantonese kip shiznitch.

btw, over fatties gesproken, een goede vriendin van me was dit weekend hier en ze is echt 20 kilo kwijt sinds de laatste keer dat ik haar zag, en nu voel ik me echt gigantisch.
kom vaker hier chillen, ik ben je gelijke!
Citaat:
En Thai Sweet Chili ook <3
yeah
Verwijderd
Citaat:
Oh, dus je moeder heeft ook alweer 'een nieuwe'!
Mja, ik twijfel zelfs of ie zo nieuw is, of dat het drie jaar geleden ook al aan de hand was Toen ik mijn vader in z'n eentje in een café zag zitten trok ik met m'n helderziende hoofd () al meteen de conclusie dat hij boos was op mijn moeder omdat ze met die gast was Ik bleek het juist te hebben.
En ik geloof dat die vent geen relatie wil, maar ook niet dat mijn moeder een ander heeft. WTF, hem mag ik dus iets minder
Oud 12-12-2010, 18:25
Verwijderd
Die was te makkelijk
Oud 12-12-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch met alle chips zo.

N621 is a bitch!
ve-tsin?
Oud 12-12-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
ve-tsin?
Natriumglutamaat, as far as I know.
Verwijderd
Citaat:
Natriumglutamaat, as far as I know.
Mononatriumglutamaat, dan, als ik me niet vergis. En dat is inderdaad ve-tsin genaamd.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dus je moeder heeft ook alweer 'een nieuwe'! Wat snel joh, en dan op die leeftijd.
Maar mijn vader is vet gaaf, dus ik geloof dat er binnen no time al meerdere vrouwen voor hem in de rij stonden. En dat is geen grapje
Verwijderd
Citaat:
Die was te makkelijk
Haha, zo'n gek idee vind ik het, jullie passen echt duisent niet bij elkaar. ;x
Oud 12-12-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Maar mijn vader is vet gaaf, dus ik geloof dat er binnen no time al meerdere vrouwen voor hem in de rij stonden. En dat is geen grapje
Had ik maar een vet gave vader.
Oud 12-12-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Haha, zo'n gek idee vind ik het, jullie passen echt duisent niet bij elkaar. ;x
Dat ehh, klopt, volgens mij

Citaat:
Had ik maar een vet gave vader.
Verwijderd
Inderdaad, ve-tsin, E621, mononatriumglutamaat. Zit bij de meeste soorten chips en hartige snacks en in soepen e.d.
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, ve-tsin, E621, mononatriumglutamaat. Zit bij de meeste soorten chips en hartige snacks en in soepen e.d.
Zorgt ervoor dat je blijft vreten, nou, dat werkt wel bij mij.
Oud 12-12-2010, 18:29
Verwijderd
Ik dacht eigenlijk dat N621 een of andere autoweg zou zijn
Oud 12-12-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht eigenlijk dat N621 een of andere autoweg zou zijn
Haha, ik had me ook vergist in de N, moet natuurlijk E zijn.
Oud 12-12-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Zorgt ervoor dat je blijft vreten, nou, dat werkt wel bij mij.
Klopt. Heb je die KvW-aflevering over E621 gezien? Daar gaan ze op een gegeven moment ook langs bij Pringles en vragen ze, met enige ironie, of ze niet bang zijn voor rechtszaken met de leus "once you pop, you can't stop!". Ze wimpelden het weg, maar veranderden vervolgens wel de leus.
Verwijderd
Oja, Stef zei N621 ipv E621 en ik las eroverheen
Verwijderd
Citaat:
Vriend van mij zit nu in een soortgelijke situatie en hij benaderde het heel nuchter op de volgende manier 'nou echt leuk vind ik het natuurlijk allemaal niet want die dingen blijven bizar maar ik heb ook geen zin in dat mijn vader of moeder uit eenzaamheid iedere woensdagmiddag een kopje koffie willen drinken en verwachten dat ik bij ze zondag soep ga eten'. Vond ik best grappig/waar.
Oud 12-12-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Heb je die KvW-aflevering over E621 gezien? Daar gaan ze op een gegeven moment ook langs bij Pringles en vragen ze, met enige ironie, of ze niet bang zijn voor rechtszaken met de leus "once you pop, you can't stop!". Ze wimpelden het weg, maar veranderden vervolgens wel de leus.
Waarom zou dat rechtzaken opleveren?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten