Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Je bent een dief van je eigen portemonnee!
Beter dan een dief van je eigen leven, huhuhu.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Wiens leven ga je verpesten?
Verwijderd
Zo, ik heb mijn kcal voor de komende 2 dagen alvast binnen, pfew.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Stel, ik studeer straks aan het Erasmus. Een half uurtje en ik ben er, daar ga ik niet voor op mezelf wonen, hoor.

Ons dorp heeft trouwens ongeveer 5700 inwoners, inclusief de boeren (=ruim de helft).
Waar woon je Miek?
Als het zo vlak bij R'dam is ken ik het vast wel.
(Heerjansdammer hiero.)
Verwijderd
Citaat:
Het is niet iets wat ik hoef te winnen je komt uit zeeland toch?
Ja, een SGP-bolwerk aldaar.
Verwijderd
Citaat:
Stel, ik studeer straks aan het Erasmus. Een half uurtje en ik ben er, daar ga ik niet voor op mezelf wonen, hoor.

Ons dorp heeft trouwens ongeveer 5700 inwoners, inclusief de boeren (=ruim de helft).
Dat moet je natuurlijk zelf weten . Ik wilde heel graag weg, en het is voor mij uberhaupt geen optie geweest om thuis te blijven wonen als ik ging studeren, zelfs als mijn ouders (bij wijze van spreken) in Utrecht hadden gewoond.
Oud 12-12-2010, 19:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Snappy comeback!

Wat ze bedoelt is: pfff, anders ga je even elk dubbeltje 3x omdraaien.
Verwijderd
Ja eh! More info plzzz! Is het die ene chick?
Verwijderd
Citaat:
I just got myself a date guys
Hoe heet hij?
Oud 12-12-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, een SGP-bolwerk aldaar.
Ok
Verwijderd
Ik ging op mijn 16e het huis uit omdat ik daar niet langer welkom was.
Verwijderd
Ik had voor die paar uur colleges op de uni ook kunnen reizen van Eindhoven naar Utrecht maar op een gegeven moment wil je toch ook gewoon lekker zelfstandig wonen. Bovendien had ik al een jaar in Den Haag gewoond en dan is het niet meer aan de orde om weer gezellig bij paps en mams te gaan wonen hoor
Oud 12-12-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Wat ze bedoelt is: pfff, anders ga je even elk dubbeltje 3x omdraaien.
Eh jaa, anders ga je elk dubbeltje 3x uitgeven.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja Little Phoebe vertel nu eens concreet waar je mee bezig bent, bezig met een demo?
Nee, we zijn gewoon aan het opnemen. Omdat we muziek maken leuk vinden (alleen vanmiddag even niet ).

Citaat:
Yeah zeker doen want ik werd een sad puppy van jewtube.
Dacht ik wel heb speciaal voor jou de onafgemixte versie mee gesmokkeld
Verwijderd
Citaat:
Ik had voor die paar uur colleges op de uni ook kunnen reizen van Eindhoven naar Utrecht maar op een gegeven moment wil je toch ook gewoon lekker zelfstandig wonen. Bovendien had ik al een jaar in Den Haag gewoond en dan is het niet meer aan de orde om weer gezellig bij paps en mams te gaan wonen hoor
Waarvoor zat je in Den Haag dan?
Oud 12-12-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ging op mijn 16e het huis uit omdat ik daar niet langer welkom was.
Ik was 3 dagen 18 . Maar ik was nog heel welkom thuis, hoewel mijn ouders me wel heel erg aanmoedigden op mezelf te gaan wonen. Ik & zij vinden dat bij studeren zelfstandigheid hoort & dus op kamers gaan.
Mijn eerste kamer was in onderhuur en toen moest ik anderhalve maand overbruggen voor ik in m'n nieuwe kamer kon, en toen ben ik anderhalve maand teruggeweest, wat een HEL was dat echt
Verwijderd
Citaat:
Ja eh! More info plzzz! Is het die ene chick?
Ja ik heb haar maar even gevraagd of ze een hapje komt eten. En ik weet niet of het een echte date is en wat ik daar van denk. Het is nu gewoon leuk flirty maar het kan ook gewoon heel braaf worden hoor

Citaat:
Hoe heet hij?
hihi mallerd
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waar woon je Miek?
Als het zo vlak bij R'dam is ken ik het vast wel.
(Heerjansdammer hiero.)
Ouderkerk aan den IJssel (bij Capelle de brug over en dan in Krimpen links over de dijk en dan zit je der al ).

Citaat:
Dat moet je natuurlijk zelf weten . Ik wilde heel graag weg, en het is voor mij uberhaupt geen optie geweest om thuis te blijven wonen als ik ging studeren, zelfs als mijn ouders (bij wijze van spreken) in Utrecht hadden gewoond.
Pff, ik zou echt niet weg willen . Niemand thuis als je thuiskomt en zonder beestjes om je heen, brrrr, moet er niet aan denken!
Oud 12-12-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Waarvoor zat je in Den Haag dan?
hbo propedeuse european studies
Verwijderd
hoe is wonen in den haag?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Pff, ik zou echt niet weg willen . Niemand thuis als je thuiskomt en zonder beestjes om je heen, brrrr, moet er niet aan denken!
Fijnste wat er is, thuiskomen en het is compleet rustig en er is niets of niemand
Verwijderd
Citaat:
Ehh tja, ik vind azijn niet zo lekker...
Die aangelegde siroop van jou gaat er alleen maar op vooruit dan. Je snapt zelf toch wel dat je geen wijn kan kopen voor 2 euro per fles.
Oud 12-12-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb haar maar even gevraagd of ze een hapje komt eten. En ik weet niet of het een echte date is en wat ik daar van denk. Het is nu gewoon leuk flirty maar het kan ook gewoon heel braaf worden hoor

hihi mallerd
Wat tof Wanneer is het, dan kom ik even buurten

Citaat:
Ouderkerk aan den IJssel (bij Capelle de brug over en dan in Krimpen links over de dijk en dan zit je der al ).

Mja, ieder z'n ding, denk ik
Oud 12-12-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, iedereen roept altijd 'Ha! Ik spreek je over vier jaar nog wel!' Maar ik heb dan zoiets van waarom? Ik kan het me echt niet voorstellen..
Nou dat zegt dus niks, dat je je het nu niet kunt voorstellen. Ik kon het me ook niet voorstelllen, maar then again, toen ik twaalf was kon ik me ook niet voorstellen dat ik ooit seks zou hebben of koffie zou lusten.

Citaat:

Ik herken dit wel een beetje. Al was de omschakeling bij mij wel wat eerder, maar ik ben ook wel van heul braaf naar 'die hard' (of nou ja, niet heel erg die hard, want niet iedere week) bierdrinker/feestganger gegaan
Ja eigenlijk ging het natuurlijk wel wat geleidelijker dan ik het nu doe voorkomen, en zo zwart-wit is het allemaal ook niet (anders was ik nu nog aan het salsa-dansen ipv dat ik zo weer ga leren), maar grappig blijft het.

Citaat:
I just got myself a date guys

Citaat:
Niet ieder dubbeltje drie keer omdraaien =/= ieder dubbeltje drie keer uitgeven.
Oud 12-12-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
leuk! Het is een diverse stad, het maakt niet uit hoe je er bijloopt, iedereen past in het straatbeeld. zo is de architectuur ook een beetje, alles door elkaar van mooi tot lelijk.
Ik vind hier een fijne sfeer hangen. En we hebben natuurlijk alles hier, inclusief het strand.
Verwijderd
Citaat:
Nou dat zegt dus niks, dat je je het nu niet kunt voorstellen. Ik kon het me ook niet voorstelllen, maar then again, toen ik twaalf was kon ik me ook niet voorstellen dat ik ooit seks zou hebben of koffie zou lusten.
qft.
Carn
Carn is offline

Kazet, versta jij hier iets van?
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het een leuke stad! En het liefst had ik mijn huisje daar ingepakt en hier in Utrecht gezet maar dat kon helaas niet Utrecht vind ik vooral erg praktisch, zo in Amsterdam en als ik naar mijn ouders ga duurt dat ook niet extreem lang. Maar ik vind Utrecht wel een dorpje in een stad.
Oud 12-12-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Je weet echt niet wat je mist.
Oud 12-12-2010, 19:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Fijnste wat er is, thuiskomen en het is compleet rustig en er is niets of niemand
Citaat:
Mja, ieder z'n ding, denk ik
Dit, inderdaad .

Citaat:
Daar heb je wel een puntje.
Oud 12-12-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:

Ja eigenlijk ging het natuurlijk wel wat geleidelijker dan ik het nu doe voorkomen, en zo zwart-wit is het allemaal ook niet (anders was ik nu nog aan het salsa-dansen ipv dat ik zo weer ga leren), maar grappig blijft het.
Helemaal waar

En grappig is het ja
Oud 12-12-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Die aangelegde siroop van jou gaat er alleen maar op vooruit dan. Je snapt zelf toch wel dat je geen wijn kan kopen voor 2 euro per fles.
Tuurlijk wel, hoeveel denk je dat die Zuid-Afrikaanse druivenplukkers betaald krijgen? Franse goedkope wijn, die is bijna altijd smerig, want dat komt van prutsers die alleen door Europees belastinggeld in leven worden gehouden.
Oud 12-12-2010, 19:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ouderkerk aan den IJssel (bij Capelle de brug over en dan in Krimpen links over de dijk en dan zit je der al )

Ja, dat ken ik wel. Ik heb familie in Krimpen en we gingen er vroeger altijd boodschappen doen bij de Bas.

En ik vind alleen zijn juist heerlijk. Ik wou op m'n 14e al op mezelf wonen, want ik werd er gek van dat ik nooit alleen thuis was.
Het boterde ook niet echt goed tussen mij en m'n ouders (vooral niet met m'n vader) en pas toen ik besloot dat ik ging studeren (op m'n 22ste) ben ik op mezelf gaan wonen.
M'n vader blijft nog steeds zeggen dat ik gewoon weer lekker thuis moet komen wonen, want dat is goedkoper blablabla, maar ik ga echt NOOIT meer terug. Een weekendje in de zoveel tijd vind ik al meer dan genoeg, want dan word ik gek.
[/loner]
Verwijderd
Citaat:
Ha, dát kan niet, jongeman!

Citaat:
Dacht ik wel heb speciaal voor jou de onafgemixte versie mee gesmokkeld
Eh, ik wil gewoon geile audiokwaliteit ja

Citaat:
Ware het niet dat er geen correlatie is tussen goede wijn en prijs.
Carn
Carn is offline
ik vind Utrecht voorlopig wel prima. Zie me hier nog wel n jaartje of 5 wonen gok ik.
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Minä olen betekent: "ik ben". Voor de rest snap ik het niet.
Oud 12-12-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ha, dát kan niet, jongeman!
Wel als je drie keer zo veel betaalt voor een product van gelijke kwaliteit!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat voorstellen gaat je nu beter af?

Spoiler
Verwijderd
Ik vind Tilburg op dit moment zeer prima, al lonkt Utrecht natuurlijk, maar Tilburg heeft zo ontzettend veel voordelen en voorlopig ben ik sowieso nog niet weg hier, verwacht ik.
Oud 12-12-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Carn
Carn is offline
Citaat:
Minä olen betekent: "ik ben". Voor de rest snap ik het niet.
ah, aldus mn source: "It's actually not funny at all. It starts with quotes from the bible after which he goes on an unfunny rant about "addictive substances like liqorice"."
Verwijderd
Citaat:
Wel als je drie keer zo veel betaalt voor een product van gelijke kwaliteit!
En daar gaat je vergelijking dus zo mank als nelis. In sommige gevallen.
Oud 12-12-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat ken ik wel. Ik heb familie in Krimpen en we gingen er vroeger altijd boodschappen doen bij de Bas.

En ik vind alleen zijn juist heerlijk. Ik wou op m'n 14e al op mezelf wonen, want ik werd er gek van dat ik nooit alleen thuis was.
Het boterde ook niet echt goed tussen mij en m'n ouders (vooral niet met m'n vader) en pas toen ik besloot dat ik ging studeren (op m'n 22ste) ben ik op mezelf gaan wonen.
M'n vader blijft nog steeds zeggen dat ik gewoon weer lekker thuis moet komen wonen, want dat is goedkoper blablabla, maar ik ga echt NOOIT meer terug. Een weekendje in de zoveel tijd vind ik al meer dan genoeg, want dan word ik gek.
[/loner]
Ik word ook gek bij mijn ouders hoor, na een weekend is het wel weer mooi geweest voor de rest van de maand, en ik kan eigenlijk heel goed met ze. Behalve als mijn moeder gaat zeuren over vriendjes en dat ik ze mee naar huis moet nemen, dan wil ik haar echt met haar hoofd door het raam slaan
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ik weet niet wat ik erger vind, dat enge hoofd, die stem, of dat tafelkleed met matchend bloemetjesgordijn.
Carn
Carn is offline
De enige echte 'reden' dat ik nu nog hier woon is omdat mn werk op 10 minuten afstand is; en dat zal voorlopig wel ff zo blijven hoop ik . Ik zou er overigens geen groot probleem mee hebben om ergens anders te gaan wonen, zolang het maar enigszins centraal ligt.
Oud 12-12-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
ah, aldus mn source: "It's actually not funny at all. It starts with quotes from the bible after which he goes on an unfunny rant about "addictive substances like liqorice"."
Ja, in Finland eten ze erg veel drop. Ze hebben er ook drop-ijs en drop-chocola enzo. En ze drinken er ook Dropshot-achtige drank.
Verwijderd
Mmm ja, dat lijkt me ook. De keren dat ik er was vond ik het zo'n ontzettend mooie stad. Een beetje koloniaal of zo
maar ja, ik woon nu supergoedkoop en groot in breda, zonde om dat op te geven nu. Maar ik ga er vast ooit wonen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

[/loner]
En de Bas werd Super de Boer en dier werd weer Jumbo. Klein detail . Dan gingen jullie naar de Crimpenhof altijd zeker?

Ik zou best op mezelf kúnnen wonen, hoor, dat deed ik bij mijn zus ook, tijdens mijn stage, want haar huisgenoot was en nooit en mijn zus ook bijna niet. Maar dat was maar voor 5 weken. Als het langer moest, had ik mijn beestjes meegenomen.

Regels voor berichten