Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Absinthe
2. Rode Panda 3. Sann 4. Little Phoebe 5. Twinkebel 6. Etmakas 7. Mr.Mark 8. Geel 9. Repelsteel 10. Solero 11. Batave 12. Bright Blue 13. Wammus 14. Daboman 15. VeGs 16. Dingaantouwtje 17. Onait Sirch 18. Eye of Sauron En idd, morgenavond komen de rollen binnen ![]()
|
hahaha dank je DP
![]() Het spel word in principe gewoon doorgespeeld tot het einde, gezien de wolven de laatste tijd wel vaker vergeten de laatste ronde te happen ![]() Pas als er geen Wolven of geen Dorpelingen meer zijn heeft 1 van hun gewonnen. De geliefdes worden NIET gezien door ziener en evilziener. Als er geen wolven meer zijn en de geliefdes leven nog, winnen zij het spel.. Vergeet ik nu nog iets? ![]() @DP of juist nog meer spammen zodat we 1 topic vol hebben voor we zijn begonnen ![]()
||
Citaat:
|
Ik ben vergeten hoe ik het deed die keren dat ik spelleider was en er twee zieners waren in het spel.
![]()
|
Volgens mij is het afgeleid van het feit dat de ziener in de eetronde opvraagt (die doet dat - naar mijn idee - zodat hij in de hangronde de dorpelingen kan adviseren). En de evilziener zou dan in de hangronde moeten opvragen, zodat hij in de eetronde de wolven kan adviseren. Allemaal heel undercover natuurlijk.
|
Oke, ja ik heb het spel uberhaupt nooit met evilziener gespeeld tot het vorige spel..
Dus zowel ziener als evilziener in de eetrondes ![]() Inschrijvingen zijn nu officieel gesloten ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twinkebel Solero |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, deze post hierboven is gebaseerd op de inactiviteit, protesten en spelbederf uit het volgende spel. Geen enkel probleem dus mee om zo iemand op te hangen en beter iemand ophangen met een reden dan random (wat vaak toch niet klopt). Daarnaast kan Twinkebel dus dan het volgende spel laten zien dat hij wel goed, actief en duidelijk kan meespelen en is dit anders van ons een reactie naar alle inactieve spelers. Omdat we die nooit echt durven op te hangen omdat er altijd wel actieve verdachten zijn en je dit eerder probeert. Maargoed hierbij de extra aanvulling ![]() |
![]() |
|
Ik vind het niet een bijzonder sterke reden om zomaar iemand weg te stemmen, maar goed random.org kan ik ook niet echt een goede reden noemen. Als Twinkebel vóór het stemmen niet gereageerd heeft ga ik sowieso met je mee. Wanneer is de eerste stemronde eigenlijk?
|
Goed, dames en heren.
Bij deze stel ik aan jullie voor, de hoofdrolspelers (jullie dus) vlnr ![]() ![]() Absinthe, Sann, Solero en Repelsteel ![]() Rode Panda, Geel, Mr.Mark, Daboman en VeGs Etmakas, Little phoebe, Eye of Sauron, Wammus en Dingaantouwtje ![]() Onait Sirch, Batave, Bright bleu en Twinkebel
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit in team Alpha7 ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik was er nog niet helemaal uit wat ik ermee wilde doen, behalve dat ik van iedereen een wolf wilde maken
![]() Maar teams is ook wel leuk ![]() Er zal waarsch niet elke dag een verhaal zijn maar ik ga mijn best voor jullie doen ![]()
|
Hij was geloof ik al eens gepost, maar we hebben:
- Tovenaar - Ziener - Leerling - Evilziener - Verrader - Wolfsbane - 3 wolven - cupido is de eerste dode, en dan dus 2 geliefden - 9 dorpelingen achteraf hadden we wel 4 wolven kunnen doen zie ik nu, maar goed.. het zij zo..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 nr. 2 Mr.Mark | 363 | 03-01-2011 18:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |