Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb het vaak geprobeerd het is best wel een raar gevoel wat je er van krijgt
maar wel ![]() je hoeft er ech nie 20 gram ervan eten....heb wel van dat poeder spul gegeten zum kotsen dus ik doe liever een stuk noot dat raad ik je ook aan maar geen hele noot eten! en al helemaal niet te vaak proberen! gewoon voor un keertjuh is het wel lachen ik ging btw nie echt halucineren maar uhmmm ja het heeft wel een vreemde uitwerking...je zou het echt zelf moeten proberen ik kan het nie goed omschrijven [Dit bericht is aangepast door Bekkie (01-01-2002).] |
![]() |
|
Ik + SecreT-JunkY hebben het net genomen (het was maar 1/6 pp)ik voel nu nog nix maar we nemen zo een 2e ronde. Het was moeilijk ranzig, maar we hebben het door de strot gekregen
![]()
||
![]() |
Citaat:
het is het beste (heb ik begrepen) om de noot te raspen en dan met een glas melk op te drinken... oK? oK.
|
![]() |
|
![]() |
bzzzzzz hebbet net geprobeert, twas inderdaad nie so lekker hoor. merk ook nog helemaal nikzzz. behalve een vage neiging om bzzz te zegge. btw, kheb wel es thee gesnoven. wazz nie zoo lekker maar t werkte wel!
[Dit bericht is aangepast door basje! (19-01-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
---> als je je verslikt ja ![]() vraagt voor de zekerheid wat de bedoeling van deze waarschuwing was ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|