Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar zeg je wat. Maar ik weet niet of ik dat red, want moet vanavond ook nog werken enzo. Maar goed, op zich is het best het proberen waard. En dan ben ik maar gewoon verstandig en begin bij het gemeentehuis.
Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 14:39. Reden: een t te veel! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Curieus.
Probeer eens de drivers van je geluidskaart te updaten. Als dat niet werkt; probeer een andere geluidskaart als je die voorhanden hebt. Ik neem aan dat je nu een onboard thingie gebruikt? Die even uitschakelen en prik er even een andere geluidskaart in en probeer die als recording device. Wellicht moet je de wat viezige, pukkelige buurjongen even beknipogen though. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ah, bij de Kwakel? Ik hoorde het van mn huisgenoot. Alle filters en water enzo schijnen prima te zijn maar toch zijn er klachten over huidirritatie oid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En ik heb gedroomd dat ik m'n moeders verjaardag op het strand vierde, en dat deadlock en kazet er ook waren. Kazet had een zonnehoedje op en ik vond 'm woestaantrekkelijk
![]() ![]() Oh en Minke was er ook en die had een chinees van 14 als vriendje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sanne, wtf
![]() ![]() Ik was toch niet zo alert vandaag, ik was de parkeerkaart die ik moet inleveren vergeten, dus toch geen bezoekje aan het gemeentehuis vandaag. Wel alle kerstkaarten op de post gedaan en cadeautjes gekocht voor familie, incl. tante en nichtje en vriendje van m'n zusje, want ik bedacht me onderweg dat die er ook bij zijn op kerstavond en anders is het ook weer zo lullig... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|